هتل آپارتمان مهر رضا مشهد

1.8 از 5
بد 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان مهر رضا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دوتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یکخوابه پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شیرازی، شیرازی 24
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
23 دقیقه
1882 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
55 دقیقه
4612 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
36 دقیقه
3005 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
26 دقیقه
2154 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
36 دقیقه
3009 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان مهر رضا مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های مقرون به صرفه در مشهد است که اطلاعات دقیقی از سال ساخت آن وجود ندارد. این هتل آپارتمان با ساختمانی 6 طبقه دارای چندین اتاق و سوئیت‌های مجزا می‌باشد. از نظر تمیزی و نظافت این هتل مشهد، رتبه‌ای متوسط را دارا است.

هتل آپارتمان مهر رضا مشهد لابی خود را به زیبا ترین شکل ممکن طراحی کرده تا میهمانان در بدو ورود بتوانند استراحت کرده و اتاق خود را تحویل بگیرند. در داخل لابی این هتل آپارتمان مشهد تلویزیون، مبلمان، نمازخانه و ... تدارک دیده شده تا هیچ کمبودی را مسافران حس نکنند.

اتاق هایی با ویوی حرم در هتل آپارتمان مهر رضا مشهد 

هتل آپارتمان محبوب مهر رضا مشهد در داخل سوئیت‌های خود امکانات خوبی نظیر تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، روم سرویس، حمام‌های مجهز به لوازم شخصی، آینه دراور، کمد دیواری و ... را قرار داده است. چشم انداز اتاق‌های این هتل مشهد رو به کوچه است. با اقامت در هتل آپارتمان مذکور به بست شیخ طوسی و صحن جمهوری حرم مطهر، فاصله‌ی اندکی خواهید داشت.

رستوران با منوی انتخابی در هتل آپارتمان مهر رضا مشهد

هتل آپارتمان جذاب مهر رضا مشهد رستوران و کافی‌شاپی دارد که جهت سرو غذا و نوشیدنی کاربرد دارد. منوی غذای رستوران هتل انتخابی بوده و در کافی‌شاپ هتل انواع نوشیدنی‌ها و دسرها با فضایی بسیار عالی سرو می‌شود. لازم به ذکر است جهت رزرو میز در رستوران و کافی‌شاپ با شماره تلفن هتل آپارتمان مهررضا مشهد تماس حاصل فرمایید.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان مهر رضا مشهد از مزیت های آن

هتل آپارتمان زیبای مهر رضا مشهد در خیابان شیرازی، شیرازی 24 واقع شده که تا اماکن دیدنی مشهد و بازارها فاصله‌ی چندانی ندارد. از جمله اماکن نزدیک به این هتل مشهد باغ موزه نادری است که آرامگاه نادشاه افشار و موزه‌ای از شمشیرها و کلاه خودهای سربازان افشاری، در آن قرار دارد.
 

فاصله هتل آپارتمان مهر رضا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان مهر رضا مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 7 تا 10 دقیقه می باشد که مهمانان مقیم در این هتل می توانند به صورت پیاده به بارگاه امام هشتم (ع) دسترسی پیدا کنند.

دلایل رزرو هتل آپارتمان مهر رضا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان مهر رضا مشهد به نسبت کیفیت خود قیمتی مناسب را نیز به مهمانان ارائه می دهد که همین امر سبب شده تا گردشگران بسیاری جهت رزرو هتل اقدام نمایند. نزدیکی به این هتل به حرم و قرار گیری در خیابان شیرازی نیز از دیگر دلایل رزرو تور مشهد با انتخاب هتل آپارتمان مهر رضا می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان مهر رضا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل آپارتمان مهر رضا مشهد نیاز به پرداخت هزینه ای بالغ بر 180 هزار تومان تا 400 هزار تومان می باشد که این مبلغ بر اساس ظرفیت اتاق ها و تعداد نفرات مهمانان در نظر گرفته شده و ممکن است در زمان رزرو تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان مهر رضا مشهد وجود دارد؟

هتل آپارتمان مهر رضا مشهد فاقد اتاق لوکس و یا واحد اقامتی دارای امکانات ویژه در فضای خود می باشد، اما با این حال اگر علاقه مند هستید اتاق های برتر در این هتل را مورد رزرو قرار دهید، سوئیت های هتل آپارتمان مهر رضا بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

هتل آپارتمان مهر رضا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان مهر رضا مشهد با به کار گیری پرسنل مجرب و خوش برخورد، سعی دارد تا تمامی نیاز های مهمانان را در خور انتظارات آن ها از یک هتل آپارتمان مشهد با لِول معمولی بر طرف کند. از این رو شما می توانید با خیالی آسوده از خدمات دهی هتل و امکانات رفاهی، اقدام به رزرو نمایید.

آدرس هتل آپارتمان مهر رضا مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان مهر رضا مشهد در خیابان معروف و پر جنب جوش شیرازی قرار گرفته است که می توان موثعیت مکانی آن را از مزیت های عالی هتل دانست. برای اقامت در هتل آپارتمان مهر رضا مشهد کافی است تا به خیابان شیرازی، شیرازی 24 مراجعه نمایید.

هتل آپارتمان مهر رضا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

در نزدیکی هتل آپارتمان مهر رضا مشهد یکی از بهترین اماکن تاریخی و گردشگری مشهد به نام باغ نادری قرار گرفته است که مهمانان مقیم در این هتل می توانند زمان زیادی از اوقات فراغت خود را به کسب اطلاعات در این مکان بپردازند. بازار مرکزی، ایستگاه راه آهن، فرش آستان و ... نیز در فاصله کم از هتل قرار گرفته اند.

هتل آپارتمان مهر رضا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان مهر رضا مشهد در رده ی معمولی فعالیت می کند، از این رو اگر به دنبال هتل هایی با لِول و کیفیت بالا تر هستید ما هتل آپارتمان جیحون مشهد و هتل آپارتمان میزبان مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم.

قوانین هتل آپارتمان مهر رضا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای مهر رضا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان مهر رضا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 1از 5
آرامش محیط 1از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
1.8 از 5
بد 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

خدمه های بی ادب،نظافت افتضاح،صبح ساعت ۷ توی راهروها داد و بیداد میکردن خدمه ها ،هیچ نظارتی روی کارهاشون نبود،از همه نظر افتضاح افتضاح افتضاح

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.