هتل آپارتمان بارانا مشهد

2.7 از 5
متوسط 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان بارانا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دوتخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق یکخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
فروشگاه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 5
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
19 دقیقه
1594 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
6 دقیقه
34 دقیقه
2867 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
58 دقیقه
4816 متر
بیمارستان جوادالائمه
1 دقیقه
8 دقیقه
666 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
58 دقیقه
4820 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان بارانا مشهد یکی از مناسب ترین هتل آپارتمان های سطح شهر است. این هتل آپارتمان درجه 2 مشهد دارای امکانات بسیار خوبی می‌باشد. هتل آپارتمان بارانا مشهد از جمله نزدیک ترین هتل آپارتمان به حرم امام رضا محسوب می‌شود.

هتل آپارتمان بارانا مشهد لابی بسیار زیبایی دارد که جهت استراحت میهمانان با امکانات خوبی تجهیز شده است. از مهم ترین ویژگی‌های این هتل مشهد نزدیک بودن به حرم مطهر رضوی، بست شیخ طبرسی و صحن انقلاب می‌باشد.

اتاق هایی با چیدمان مناسب در هتل آپارتمان بارانا مشهد 

هتل آپارتمان زیبای بارانا مشهد دارای چندین اتاق است که به اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته دسته بندی می‌شوند. در اتاق‌های این هتل مشهد که با چیدمانی زیبا و مناسب طراحی شده اند وسایلی همچون: سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی ، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و ... وجود دارد که به جهت  رفاه حال مسافران تهیه شده اند.

هتل آپارتمان بارانا مشهد با منویی متنوع و با کیفیت 

هتل آپارتمان محبوب بارانا مشهد در رستوران خود منوهای متنوع غذایی را به میهمانان عرضه می‌کند تا مسافران این هتل آپارتمان مشهد بتوانند انتخاب آزادانه‌ای داشته باشند. سرو غذا در رستوران هتل به‌صورت منو انتخابی بوده و میهمانان باید قبل از ساعات مقرر، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

هتل آپارتمان بارانا مشهد کجاست و چه امکاناتی دارد؟

آدرس هتل آپارتمان جذاب بارانا مشهد در خیابان طبرسی، خیابان نوغان، نوغان 8 واقع شده است. محله 1500 ساله نوغان یکی از مفتخر ترین محله های مشهد است که زنان آن در زمان شهادت امام هشتم، مهریه خود را بخشیدند تا در تشییع جنازه امام مهربانی ها شرکت کنند. از امکانات این هتل مشهد می توان به پارکینگ وسیع، خشک شویی، صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت در اتاق و لابی و ... اشاره کرد.
 

فاصله هتل آپارتمان بارانا مشهد تا حرم چقدر است؟

در صورت اقامت در هتل آپارتمان بارانا مشهد می توانید تنها با 7 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید. با توجه به شلوغی موقعیت مکانی هتل زیارت را بارگاه امام هشتم در هر ساعت از شبانه روز برای مهمانان مقیم در این هتل ممکن می باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان بارانا مشهد چیست؟

هتل بارانا مشهد در خیابان پرجنب و جوش امام رضا واقع شده است که همین امر سبب می شود افراد زیادی برای رزرو این هتل ترغیب شوند. البته در کنار موقعیت مکان با وجود کیفیت مناسب، زائرین تور مشهد می توانند با خیالی آسوده از اقامتی بی دغدغه اقدام به رزرو اتاق مورد نظر در این هتل نمایند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان بارانا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت اتاق های هتل آپارتمان بارانا مشهد چندان زیاد نمی باشد. شما می توانید با پرداخت هزینه ای بالغ بر 180 هزار تومان تا 360 هزار تومان بسته به تعداد نفرات خود در اتاق های این هتل اقامت داشته باشید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان بارانا مشهد وجود دارد؟

در زمان انتخاب هتل آپارتمان بارانا مشهد و مشاهده عکس های این هتل، قطعا متوجه خواهید شد که این هتل تنها یک هتل معمولی است که نمی توان انتظار اتاق لوکس را از آن داشت. از این رو برای اقامت در واحد های اقامتی با امکانات ویژه می بایستی در لیست هتل آپارتمان های مشهد به دنبال هتل هایی مانند هتل آرمان مشهد و ... باشید.

هتل آپارتمان بارانا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در هتل آپارتمان بارانا مشهد امکانات رفاهی و خدمات دهی مناسب توسط پرسنل مجرب انجام می گیرد و آسایش مهمانان را به خوبی تضمین می کند. از جمله امکانات در این هتل می توان به کافی شاپ، لابی مجهز، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، نمازخانه و ... اشاره نمود.

آدرس هتل آپارتمان بارانا مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان بارانا مشهد یکی از هتل های واقع در خیابان امام رضا می باشد که برای دسترسی به این هتل کافی است تا به کوچه 5 و یا همان امام رضای 5 مراجعه نمایید.

هتل آپارتمان بارانا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان بارانا مشهد به اماکنی همچون امامزاده سید محمد(ع)، سرای عزیزاله اف، بازار عباسقلی خان، محله تاریخی نوغان، راه آهن مشهد و ... نزدیک است. با رزرو این هتل آپارتمان مشهد علاوه بر اقامتی ارزان به مهم ترین مناطق مشهد نیز دسترسی خواهید داشت.

هتل آپارتمان بارانا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

شما می توانید در کنار هتل آپارتمان بارانا مشهد، هتل های دیگری مانند هتل آپارتمان ریحانه مشهد و یا هتل آپارتمان دنا مشهد را نیز مورد بررسی قرار دهید و با مقایسه این هتل ها انتخابی برتر داشته باشید.

قوانین هتل آپارتمان بارانا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای بارانا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان بارانا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 2.3از 5
موقعیت 2.7از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.7 از 5
متوسط 3 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سرویس بهداشتی بسیار بسیار ضعیف خیلی کثیف کاشی کثیف شیرالات داغون درب سرویس داغون سینگ ظرفشویی داغون یخچال داغون متاسفم براتون

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام بدترین هتلی بود که دیدم خیلی خیلی بد خیلی بد افتضاح خواهش میکنم اگر سلامتی و تمیزی براتون مهمه اصلا از این هتل استفاده نکنید خیلی خیلی کثیفه

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت پایینه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.