هتل آپارتمان حجاب مشهد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان حجاب مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهارتخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 5، چهنو 10
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
13 دقیقه
1124 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
63 دقیقه
5206 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
39 دقیقه
3207 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
31 دقیقه
2589 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
37 دقیقه
3097 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان حجاب مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های خوب مشهد است که امکانات بسیار خوبی را دارا می‌باشد. این هتل آپارتمان مشهد 4 طبقه ساختمانی دارد که 16 سوئیت را درون خود گنجانده است. از سال ساخت این هتل آپارتمان اطلاعات شفاف و دقیقی در دسترس نیست.

هتل آپارتمان حجاب مشهد لابی زیبا و شیکی دارد که امکانات خوبی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... را دارا می‌باشد. میهمانان در بدو ورود به این هتل آپارتمان، از دیدن لابی احساس بسیار خوشایندی خواهند داشت.

آیا در اتاق های هتل آپارتمان حجاب مشهد تنوع وجود دارد؟

هتل آپارتمان زیبای حجاب مشهد در اتاق‌های خود بهترین امکانات رفاهی را برای آسایش میهمانان خود تعبیه کرده است و در کنار این امکانات تنوع مناسبی در ایجاد اتاق ها نیز لحاظ می باشد. از مهم ترین امکانات داخل اتاق، آشپزخانه با تجهیزات کامل برای آشپزی است که تجربه شیرینی از خانه خودتان را تداعی می‌کند. 16 سوئیت این هتل به اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته دسته بندی می‌شوند. لازم به ذکر است اتاق‌های هتل دارای بالکن اختصاصی می‌باشند.

رستوران هتل آپارتمان حجاب مشهد و غذاهای ایرانی با کیفیت

هتل آپارتمان محبوب حجاب مشهد در رستوران خود انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوب به میهمانان عرضه می‌دارد. رستوران این هتل آپارتمان مشهد با بهره گیری از سرآشپزهایی ماهر، غذاهای خوبی را طبخ می‌کنند. منوی غذای هتل آپارتمان مذکور انتخابی بوده و صبحانه آن بوفه سلف سرویس به میهمانان ارائه می‌شود.

ویژگی های هتل آپارتمان حجاب مشهد چیست؟

هتل آپارتمان جذاب حجاب مشهد از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و به اماکن بسیاری در مشهد نزدیک می‌باشد. آدرس این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا 5، کوچه چهنو، چهنو10 واقع شده است. پارک میرزا کوچک خان که یکی از قدیمی ترین پارک‌های مشهد است نزدیک به این هتل آپارتمان قرار دارد.

در این هتل امکاناتی همچون تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات، کافی شاپ، لابی مجهز همراه با اینترنت رایگان و .... تعبیه شده است که در کنار تمامی این امکانات، پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل نیز می تواند رضایت خاطر را در طول اقامت به شما عزیزان الغا بخشند.  
 

فاصله هتل آپارتمان حجاب مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان حجاب مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 5 دقیقه است که شما می توانید بدون خودرو با پای پیاده به بارگاه امام هشتم (ع) مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان حجاب مشهد چیست؟

هتل آپارتمان حجاب مشهد از جمله هتل های مشهد با کیفیت مطلوب است که به دلیل امکانات رفاهی مناسب و موقعیت مکانی عالی، همواره مورد توجه زائرین عزیز قرار می گیرد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان حجاب مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

ارزان ترین واحد اقامتی در هتل آپارتمان حجاب مشهد به قیمت 180 هزار تومان و گران ترین واحد اقامتی در این هتل با هزینه 360 هزار تومان به زائرین ارجمند تور مشهد ارائه می شود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان حجاب مشهد وجود دارد؟

اتاق های هتل آپارتمان حجاب مشهد تا ظرفیت 4 نفر را در خود جای می دهند که در بین این اتاق ها، اتاقی به عنوان لوکس تعریف نشده و امکان رزرو این چنین وجود ندارد.

هتل آپارتمان حجاب مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

امکانات هتل آپارتمان حجاب مشهد به طور کامل می تواند آسایش و رفاه شما مهمانان عزیز را در طول اقامت فراهم کند. البته که خدمات دهی مناسب پرسنل مجرب نیز در 24 ساعت از شبانه روز به خوبی خیال مهمانان را از هر لحاظ راحت خواهد کرد.

آدرس هتل آپارتمان حجاب مشهد کجاست؟

با ورود به امام رضای 5، کوچه چهنو 10 می توانید به راحتی هتل آپارتمان حجاب مشهد را یافت کنید و بدون هیچگونه اتلاف وقت به استراحت و رفع خستگی طول مسیر در این هتل بپردازید.

هتل آپارتمان حجاب مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان حجاب مشهد به بسیاری از امکان اطراف حرم مانند حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار رضا، مجسد 72 تن و ... نزدیک می باشد. بهترین فرصت برای خرید سوغاتی های مشهدی غرفه های اطراف حرم و یا بازار های قدیمی ذکر شده خواهد بود.

هتل آپارتمان حجاب مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

پیشنهاد می شود تا در کنار هتل آپارتمان حجاب مشهد، هتل های دیگری مانند هتل آپارتمان بارانا مشهد و یا هتل آپارتمان ریحانه مشهد را نیز مورد بررسی قرار دهید. این هتل های ذکر شده با لِول و نرخی یکسان به گردشگران ارائه می شوند که تنها موقعیت مکانی متفاوت از یکدیگر را دارا می باشند.

قوانین هتل آپارتمان حجاب مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای حجاب مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان حجاب مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از شما همه چیز عالی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.