هتل آپارتمان زرین توس مشهد

2.4 از 5
متوسط 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان زرین توس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت یکخوابه یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دوخوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان آیت الله بهجت ، چهار راه زرینه ، نبش محسن کاشانی 20
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
27 دقیقه
2249 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
7 دقیقه
40 دقیقه
3360 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
49 دقیقه
4092 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
19 دقیقه
1567 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
49 دقیقه
4096 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان زرین توس مشهد یکی از محبوب ترین هتل آپارتمان های 1 ستاره در مشهد است که با قیمت مناسب بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. این هتل آپارتمان با 5 طبقه ساختمانی و 15 واحد سوئیت آماده پذیرش از زائرین و مهمانان گرامی خواهد بود که بدون شک امکانات مناسب در آن باعث جلب رضایت و خشنودی شما عزیزان می شود.

اتاق های هتل آپارتمان زرین توس مشهد، فضای مناسب برای خانواده ها

هتل آپارتمان زرین توس مشهد با تمامی امکانات رفاهی داخل اتاق ها باعث می شود که حس کنید در خانه خود حضور دارید. هتل آپارتمان زرین توس در داخل اتاق هایش امکاناتی نظیر گاز ، یخچال ، لوازم آشپزی کامل ، مبلمان های تمیز ،سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و.... در دسترس مسافران خود گذاشته و رفاه آنان را به طور کامل تضمین می کند.

آیا در هتل آپارتمان زرین توس مشهد رستوران وجود دارد؟

یکی از بزرگترین ضعف های هتل آپارتمان محبوب زرین توس مشهد، کمبود رستوران در این هتل است که گاهی باعث منصرف شدن مهمانان از انتخاب این هتل می شود. شما با انتخاب این هتل می بایستی تا برای صرف غذا در وعده های مختلف به رستوران های اطراف آن مراجعه نمایید و با هزینه ای مجزا به صرف غذای مورد علاقه خود بپردازید. 

امکانات ارائه شده در هتل آپارتمان زرین توس مشهد

 امکانات داخل هتل آپارتمان زرین توس در مشهد شامل آسانسور ،صندوق امانات ، نمازخانه و..... می باشد. برای لحظه های اوقات و فراغت خود می توانید به کافی شاپ این هتل آپارتمان مراجعه نمایید و از صرف نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، عصرانه های سبک و ... در فضایی آرام نهایت لذت را ببرید.

فاصله هتل آپارتمان زرین توس مشهد تا حرم چقدر است؟

اگر هتل آپارتمان زرین توس مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت خود در شهر مشهد انتخاب کرده اید می توانید در کمتر از 8 دقیقه به صورت پیاده به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان زرین توس مشهد چیست؟

در بین هتل آپارتمان های مشهد، هتل آپارتمان زرین توس مشهد یکی از ارزان ترین هتل ها است که به همین دلیل نیز با استقبال بالایی از سمت گردشگران مواجه است. البته این ارزانی هتل دلیل بر بی کیفیتی اتاق ها و دیگر عوامل نیست، از این رو شما می توانید با خیالی آسوده در این هتل اقامت داشته باشید و یا اقدام به رزرو نمایید.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان زرین توس مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت اتاق ها در هتل آپارتمان زرین توس مشهد از 80 هزار تومان تا سقف 210 هزار تومان می باشد که این قیمت با توجه به کیفیت اتاق و تمیزی درجه یک، قیمتی باور نکردی و عالی برای ررزو تور مشهد می باشد. البته توجه داشته باشید که هزینه ذکر شده به صورت الحساب بوده و ممکن است در زمان رزرو کاهش و یا افرایش داشته باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان زرین توس مشهد وجود دارد؟

با توجه به لِول هتل آپارتمان زرین توس مشهد و هزینه های در نظر گرفته شده برای اقامت در اتاق های این هتل، نمی توان از آن انتظار ارائه واحد اقامتی به عنوان لوکس را داشت. از این رو مهمانان در زمان رزرو تنها تعداد نفرات و ظرفیت هتل را می بایستی تا در نظر گیرند.

هتل آپارتمان زرین توس مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان زرین توس مشهد در جهت خدمت رسانی به زائرین عزیز، تمام تلاش خود را کرده تا به بهترین شکل ممکن در رده ی انتظارات رضایت مهمانان خود را جلب کند. از این رو در این هتل امکانات و خدماتی نظیر لابی مجهز، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... ایجاد شده است.

آدرس هتل آپارتمان زرین توس مشهد کجاست؟

همانطور که از نام هتل آپارتمان زرین توس مشهد پیدا است، این هتل در چهار راه زرینه واقع در خیابان آیت الله بهجت قرار گرفته است. شما پس از رزرو هتل و ورود به این خیابان می توانید به نبش خیابان محسن کاشانی مراجعه نمایید و با کمترین زمان در هتل مذکور اقامت داشته باشید.

هتل آپارتمان زرین توس مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان زرین توس مشهد به اماکنی مانند باغ موزه نادری، بازار مرکزی، ایستگاه راه آهن، فرش آسان و ... بسیار نزدیک می باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از اتوبوس های موجود در نزدیکی هتل، به نقاط مهم شهر مشهد به راحتی دسترسی پیدا کنید.

هتل آپارتمان زرین توس مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در کنار هتل آپارتمان زرین توس مشهد، هتل هایی با کیفیت در همین رنج قیمت وجود دارد که بدون شک می توانند پینشهادی بهتر برای اقامت محسوب شوند. به عنوان مثال هتل آپارتمان پاژ مشهد و هتل آپارتمان البرز مشهد از جمله هتل هایی هستند که شما می توانید با قیمتی مقرون به صرفه در آن ها اقامت داشته باشید.

قوانین هتل آپارتمان زرین توس مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای زرین توس مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان زرین توس مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 2از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.4 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل زرین رو بخاطر قیمت ارزرون انتخاب کردم ولی پشیمون شدم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.