هتل آپارتمان هتل هامون مشهد

3.6 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان هتل هامون مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
700,000 1%
قیمت 1 شب 697,000 تومان
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,400,000 1%
قیمت 1 شب 1,397,000 تومان
آپارتمان یکخوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
1,750,000 1%
قیمت 1 شب 1,747,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خيابان امام رضا، چهارراه دانش، حنایی ۴، (دانش شرقی ۶)، پلاک ۳
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
11 دقیقه
877 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
60 دقیقه
4959 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
43 دقیقه
3608 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
28 دقیقه
2341 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3498 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان هامون مشهد در سال 1390 در 6 طبقه ساختمانی طراحی شده است. اتاق‌های هتل با ظرفیت‌های متفاوت از یکدیگر به‌صورت گرم و صمیمی چیده شده است. این هتل با توجه به درخواست میهمان با وعده‌های صبحانه، ناهار، شام به پذیرایی از میهمانان خود می‌پردازد.

هتل آپارتمان هامون مشهد و سوئیت های مجهز

هتل آپارتمان هامون مشهد 16 واحد آپارتمانی دارد که به سوئیت های دونفره و آپارتمان های 1 خوابه دسته بندی می شوند. از امکاناتی که در این واحدهای اقامتی وجود دارد می توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، گاز، حمام و ملزومات بهداشتی، تلفن، آباژور و ... اشاره کرد.

هتل آپارتمان هامون مشهد برای رفاه حال مسافران از امکاناتی نظیر : لابی، اینترنت، آسانسور، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات و ... برخوردار است. همین عوامل باعث می شود تا این هتل مشهد با قیمت مناسبی که دارد محبوب زائران امام رضا شود.

موقعیت مکانی هتل هامون مشهد

هتل آپارتمان هامون مشهد فاصله‌ی 5 دقیقه ای به حرم مطهر، باب الرضا و صحن جامع رضوی دارد. هتل مذکور این امکان را برای میهمانان خود فراهم کرده تا در هر زمان از شبانه روز به حرم مطهر بروند. آدرس این هتل مشهد در خیابان امام رضا (ع)، خیابان دانش شرقی، کوچه‌ی شهید حنایی 4 است.

هتل آپارتمان هامون مشهد به دلیل قیمت ارزان و خدمات مناسبی که دارد سبب شده تا مورد پسند بسیاری از زائران باشد. از این رو می‌توانید با آسودگی خاطر اقدام به رزرو این هتل آپارتمان در شهر مشهد نمایید.

فاصله هتل آپارتمان هامون مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان هامون مشهد تا حرم مطهر کمتر از 12 دقیقه پیاده روی است که همین امر سبب شده در زمان رزرو هتل مشهد، این هتل آپارتمان مورد توجه باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان هامون مشهد چیست؟

دسترسی به پارک میرزاکوچک خان، بازارهای 17 شهریور و امکانات رفاهی معقول، از جمله دلایل رزرو این هتل آپارتمان است اما اصلی ترین دلیل برای رزرو تور مشهد با این هتل، قیمت بسیار ارزان و موقعیت مکانی مناسب آن تا حرم مطهر می باشد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان هامون مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اقامت در هتل آپارتمان هامون شهر بهشت هزینه ی بسیار بالایی برای شما در نخواهد داشت، زیرا این هتل آپارتمان مشهد اتاق های خود را از شبی 110 هزار تومان تا 360 هزار تومان ارائه می دهد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان هامون وجود دارد؟

متاسفانه در هتل آپارتمان هامون شهر مشهد هیچ سوئیت خاص و ویژه ای وجود ندارد تا نیاز زائران امام هشتم را برآورده کند. از این رو می توانید به رزرو هتل های 5 ستاره مانند هتل الماس 2 و هتل قصر الضیافه مشهد بپردازید.

هتل آپارتمان هامون چه خدمات و امکاناتی دارد؟

اینترنت در لابی و اتاق، نمازخانه، رستوران و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تنها امکانات موجود در هتل آپارتمان هامون مشهد هستند که با توجه به لول هتل قابل قبول است.

آدرس هتل آپارتمان هامون مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان هامون شهر مشهد در خیابان امام رضا، چهارراه دانش، دانش شرقی 6، کوچه شهید حنایی 4 واقع شده است.

هتل آپارتمان هامون به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان زیبای هامون به دلیل موقعیت عالی با مکان هایی همچون پارک میرزا کوچک خان، بازارهای 17 شهریور، بازار بلور، بازار ساعت و ... اشاره کرد.

هتل آپارتمان هامون مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان جذاب هامون مشهد از نظر کیفیت و خدمات با هتل آپارتمان هایی همچون هتل آپارتمان پاژ مشهد و هتل آپارتمان زرین توس مشهد مشابهت دارد.

قوانین هتل آپارتمان هامون چیست؟

هتل هتل آپارتمان زیبای هامون در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان هامون مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

اولین اقامتم بود زیاد جالب نبود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.