هتل فراز مشهد

3.8 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل فراز مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
800,000 18%
قیمت 1 شب 657,000 تومان
آپارتمان یکخوابه سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 18%
قیمت 1 شب 987,000 تومان
آپارتمان یکخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 35%
قیمت 1 شب 1,317,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
خدمات خشک شویی (لاندری)

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، خیابان امام رضا ۳۱ پلاک11
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
23 دقیقه
1894 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
72 دقیقه
5976 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
43 دقیقه
3555 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
40 دقیقه
3358 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
41 دقیقه
3448 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل فراز مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم مشهد می باشد که در لِول دو ستاره فعالیت می کند. این هتل در سال 1394 احداث گردید و از آن پس توانست با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، محبوبیت بسیاری در بین زائرین شهر مشهد کسب کند. اگر قصد سفر با تور قیمت مناسب مشهد را دارید، می توانید با مطالعه این مطلب یکی از انتخاب های عالی برای اقامت در این شهر را بشناسید. 

اتاق هایی با فضای جادار در هتل فراز مشهد 

هتل فراز مشهد حدود 30 اتاق را در 6 طبقه ساختمانی جای داده است که تعداد کم این اتاق ها سبب شده تا فضایی جادار و باز را دارا باشند. دکوراسیون دلنشین به همراه آباژور های زیبا نمایی شیک را به این اتاق ها بخشیده اند که باعث حس خوشایند در طول اقامت خواهد شد. همچنین امکانات رفاهی و نظافت های لازمه، بدون شک رضایت شما را جلب خواهد کرد.

آیا کیفیت غذاهای رستوران هتل فراز مشهد مطلوب است؟

هتل زیبای فراز مشهد دارای یک رستوران با ظرفیتی بالف بر 40 نفر می باشد که در طبقه اول این هتل قرار گرفته است. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه در این رستوران سعی دارند تا با طبخ غذاهای لذیذ، مهمانام مقیم هتل را به سمت رستوران هتل جذب کنند. شما در صورت اقامت در هتل فراز می توانید بدون اتلاف وقت و پرداخت هزینه های بالا برای صرف غذا در خارج هتل، به این رستوران مراجعه نمایید. 

چه امکاناتی در هتل فراز مشهد وجود دارد؟

در هتل محبوب فراز مشهد با توجه به عنوان دو ستاره این هتل امکانات مطلوبی ایجاد شده است که می توانند رضایت تمامی مهمانان را جلب کنند،. از جمله این امکانات می توان به لابی مجهز، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، نمازخانه، صندوق امانات و ... اشاره نمود. 

فاصله هتل دو سه ستاره فراز مشهد تا حرم مطهر رضوی بسیار نزدیک است. به گونه ای که گردشگران تور هتل فراز مشهد از شیراز و یا دیگر مبادی، می توانند از امام رضای 5 تنها با چند دقیقه پیاده روی به بارگاه امام هشتم دسترسی پیدا کنند که این خود یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت هتل به حساب می آید. البته هتل علمدار مشهد نیز با کیفیت عالی و فضای لوکس، از دیگر پیشنهاد ها برای اقامت در شهر مشهد  است که در امام رضای 31 قرار دارد. 
 

فاصله هتل فراز مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل فراز تا آستان امام مهربانی ها تقریبا 20 دقیقه به صورت پیاده زمان می باشد که شما می توانید با خودرو نیز این زمان را به 8 دقیقه کاهش دهید.

دلایل رزرو هتل فراز مشهد چیست؟

هتل فراز مشهد یک هتل نسبتا مناسب در بین هتل های مشهد می باشد که هزینه پایین آن نسبت به کیفیت دلیلی مهم برای جذب گردشگران محسوب می شود. همچنین قرار گیری هتل در خیابان امام رضا از دیگر مزیت های آن محسوب می شود.

هر شب اقامت در هتل فراز مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل فراز مشهد دارای 60 باب اتاق در 6 طبقه می باشد. این هتل مشهد دو ستاره است که با توجه به خدماتی که ارائه می دهد برای هر شب اقامت هزینه 140 هزار تومان تا 300 هزار تومان را از مسافران خود دریافت می کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل فراز وجود دارد؟

در هتل فراز مشهد اتاقی به عنوان لوکس معرفی نشده است، اما اقامت در آپارتمان یکخوابه این هتل می تواند همچون اتاق های لوکس، استراحتی راحت را برای شما عزیزان رقم زند.

هتل فراز چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل 2 ستاره فراز امکانات زیادی به مسافران خود ارائه نمی دهد اما در حد معمول دارای امکاناتی نظیر کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی و اتاق ها و لابی مجهز این هتل اشاره کرد.

آدرس هتل فراز مشهد کجاست؟

آدرس هتل فراز مشهد بسیار سر راست می باشد که دسترسی را برای گردشگران عزیز راحت خواهد کرد. برای مراجعه به این هتل در صورت رزرو تور مشهد کافی است تا به کوچه 11 در خیابان امام رضا بروید و پس از ورود به این کوچه به پلاک 11 مراجعه نمایید.

هتل فراز مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل فراز در نزدیکی حرم مطهر رضوی و در آستان امام مهربانی ها قرار دارد. از دیگر اماکنی که این هتل به آنها نزدیک است می توان به حمام مهدی قلی بیگ که یکی از اماکن تاریخی مشهد به شمار می رود اشاره کرد. مسجد 72 تن، بازار سرشور، بازار فرش فروش ها و... از دیگر امکن نزدیک به هتل فراز مشهد می باشد.

هتل فراز مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل فراز هتلی 2 ستاره است که از لحاظ امکاناتی که ارائه می دهد به هتل علمدار مشهد شباهت دارد و اگر به دنبال هتلی با امکانات هتل فراز می گردید ما هتل علمدار مشهد را به شما پیشنهاد می دهیم.

قوانین هتل فراز چیست؟

هتل فراز در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل فراز مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل فراز مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی خوب بود که رزرو اینترنتی داشتم اصلا علاف نشدم . به محض رسیدن به مشهد میدونستم کجا باید برم. اما کاش یکم بیشتر هزینه میکردم تا هتل بهتری برم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.