هتل آپارتمان برکات مشهد

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان برکات مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان کانکت شش تخته
اقامت با صبحانه
6 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
گشت درون و برون شهری
دستگاه ATM

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 5، چهنو 6
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
22 دقیقه
1795 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
46 دقیقه
3805 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
46 دقیقه
3798 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
20 دقیقه
1664 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
46 دقیقه
3802 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان برکات مشهد یک هتل آپارتمان معمولی است که واقع در خیابان شیرازی، خیابان بهجت، بهجت 8 ‌می‌ باشد. این هتل آپارتمان مشهد دارای 16 باب واحد اقامتی در 4 طبقه است که بین طبقات اول تا چهارم هتل پراکنده‌شده است که زائران می‌توانند متناسب با ظرفیت خود اتاق را رزرو کنند.

امکانات هتل آپارتمان برکات مشهد

هتل آپارتمان برکات مشهد برای آسایش و رفاه میهمانان خدماتی همچون پذیرش 24 ساعته، رستوران (سرو غذاهایی با کیفیت مطلوب در محیطی تمیز و بهداشتی)، گشت درون و برون‌ شهری (دسترسی سریع و راحت به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی)، پارکینگ و ... را در نظر گرفته است.

هتل آپارتمان برکات مشهد و اتاق ها

هتل آپارتمانی زیبای برکات مشهد با این که از اتاق های ویژه و خاصی برخوردار نیست، اما تمامی اتاق های هتل بسیار تمیز هستند و با امکاناتی همچون تلویزیون؛ سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، لوازم بهداشتی مخصوص هر نفر و ... مجهز شده اند.

فاصله هتل آپارتمان برکات مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل آپارتمان برکات مشهد تا حرم مطهر امام هشتم 14 دقیقه پیاده روی وجود دارد که همین امر باعث شده تا نزد گردشگران تور مشهد از اصفهان محبوب باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان برکات مشهد چیست؟

شاید دلایل بسیاری برای رزرو این هتل مشهد وجود نداشته نباشد اما در زمان ررزو هتل مشهد، قیمت هر هتل نیز فاکتوری مهم برای انتخاب آن به شمار می رود.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان برکات مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان برکات شهر بهشت برای هر شب اقامت از 200 هزار تومان تا 400 هزار تومان برای هر شب اقامت دریافت می کند که این هزینه ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان برکات وجود دارد؟

متاسفانه هتل آپارتمان برکات شهر مشهد فاقد اتاق لوکس می باشد که گردشگران برای رفع این نیاز باید به رزرو هتل الماس 2 مشهد یا هتل آپارتمان مشهد بپردازند.

هتل آپارتمان برکات چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان برکات خدمات و امکاناتی نظیر گشت درون شهری، پارکینگ، خدمات لاندری، روم سرویس، دستگاه خودپرداز و ... را عرضه می دارد.

آدرس هتل آپارتمان برکات مشهد کجاست؟

خیابان امام رضا، امام رضا 5، چهنو 6 آدرس هتل آپارتمان برکات مشهد می باشد که به مکان های تجاری و تاریخی شهر مشهد نزدیک می باشد.

هتل آپارتمان برکات به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان برکات به بازار رضا، بازار بلور، بازار قماش و بازار ساعت بسیار نزدیک است، ضمن این که بیمارستان موسی بن جعفر (ع) هم در چند قدمی آن وجود دارد.

هتل آپارتمان برکات مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان برکات شهر مشهد با هتل هایی همچون هتل آپارتمان درسا مشهد برابر می باشد. هر چند از دیگر اقامتگاه های ارزان در مشهد که هم لول با برکات باشد، هتل آپارتمان باختر مشهد نام دارد.

قوانین هتل آپارتمان برکات چیست؟

هتل آپارتمان زیبای برکات در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان برکات مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

جزو هتل اپارتمان های خوب مشهد

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.