هتل آپارتمان میزبان مشهد

3.2 از 5
خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان میزبان مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با اقامت تک
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه نفره
اقامت با اقامت تک
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه چهار نفره
اقامت با اقامت تک
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دو خوابه پنج نفره
اقامت با اقامت تک
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
ترانسفر
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
تازه تاسیس
کتری برقی
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 40
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
25 دقیقه
2048 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
74 دقیقه
6130 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
46 دقیقه
3847 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
42 دقیقه
3513 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
45 دقیقه
3740 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان میزبان مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های خوب در مشهد می‌باشد. این هتل در سال 1389 احداث شده که در خیابان امام رضا 40 قرار دارد و فاصله‌ی 15 دقیقه‌ای از حرم مطهر، باب الرضا و صحن جامع رضوی را دارا می باشد. از محاسن هتل مذکور نزدیک بودن به خطوط بی آر تی و پایانه مسافربری مشهد است.

هتل آپارتمان میزبان مشهد دارای لابی زیبا و شیکی است که با طراحی بی‌نظیر خود و چیدمان وسایل سنتی محل مناسبی برای اوقات فراغت میهمانان می‌باشد. لازم به ذکر است اینترنت در لابی رایگان بوده و میهمانان می توانند رمز ورود را از پذیرش هتل دریافت نمایند.

اتاق هایی با دکوراسیون خاص در هتل آپارتمان میزبان مشهد

هتل زیبای آپارتمان میزبان مشهد دارای 6 طبقه ساختمانی است که 52 واحد اقامتی در این طبقات جای دارند. این اتاق‌ها به آپارتمان‌های 1 خوابه، 2 خوابه و سوئیت‌های 2 تخته و 1 تخته دسته بندی می‌شوند و دارای دکوراسیون خاص و زیبا هستند. از امکاناتی که در داخل آپارتمان ها تدارک دیده شده می توان به یخچال، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، لوازم بهداشتی تکنفره، تلفن، اینترنت پرسرعت و ... اشاره کرد.

هتل آپارتمان میزبان مشهد و رستورانی با منوی غذایی متنوع 

هتل آپارتمان جذاب میزبان مشهد دارای رستورانی می باشد که با فضایی زیبا و دل نشین در اختیار مهمانان مقیم در این هتل قرار گرفته وآماده پذیرایی از این عزیزان است. رستوران هتل با سرو متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی، ذائقه هر میهمانی را به بر طرف خواهد کرد. منوی غذایی هتل ذکر شده انتخابی بوده و میهمانان با توجه به سلیقه خود حق انتخاب دارند. کافی شاپ هتل نیز دارای محیطی زیبا با چیدمان سنتی است که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و بستنی و ... را به میهمانان عرضه می کند.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان خوب میزبان مشهد

هتل آپارتمان لوکس میزبان مشهد به اماکن مهم مشهد نزدیک نیست و تنها مزیت این هتل همجواری با پایانه مسافربری و حرم مطهر است. مسافرانی که به‌دنبال یک هتل آپارتمان شیک، قیمت مناسب و نزدیک به حرم امام مهربانی‌ها هستند،هتل مذکور بهترین گزینه انتخابی می‌باشد.
 

فاصله هتل آپارتمان میزبان مشهد تا حرم چقدر است؟

امکن دسترسی به حرم مطهر رضوی از هتل آپارتمان میزبان مشهد به صورت پیاده وجود دارد که البته زمان و مسیری طولانی را می طلبد. از این هتل تا بارگاه امام هشتم به صورت پیاده حدود 30 دقیقه زمان خواهد برد که پیشنهاد می شود از تاکسی سرویس های موجود برای زیارت استفاده کنید و این زمان را به 15 دقیقه کاهش دهید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان میزبان مشهد چیست؟

در لیست هتل آپارتمان های مشهد، هتل آپارتمان میزبان مشهد از آن دسته هتل های با کیفیت و لوکس است که اغلب به این دلیل نیز مورد رزرو از سمت گردشگران قرار می گیرد. علاوه بر این هتل با قرار گیری در خیابان امام رضا و ارائه قیمت های مقرون به صرف باعث جلب توجه زائرین خواهد شد.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان میزبان مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

شما برای اقامت در هتل آپارتمان میزبان مشهد نیاز به بودجه ای بالغ بر 118 هزار تومان تا 362 هزار تومان را دارید که بسته به تعداد نفرات و مدت اقامت تور مشهد با قیمت های متفاوت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان میزبان مشهد وجود دارد؟

در هتل آپارتمان میزبان مشهد اتاق ها و واحد های اقامتی از دو تخته تا پنج تخته به صورت سوئیت و یا آپارتمان ایجاد شده اند که در تمامی آن ها امکاناتی مجهز و فضایی زیبا قرار گرفته است. با این حال امکان رزرو اتاق لوکس با تجهیزات ویژه مانند وان حمام جکوزی دار و .... در این هتل وجود ندارد.

هتل آپارتمان میزبان مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان میزبان مشهد دارای خدمات و امکاناتی در خور انتظارم مهمانان می باشد که بدون شک در طول اقامت راحتی را تضمین خواهد کرد. به عنوان مثال یکی از امکانات این هتل کافی شاپ دنج و آرام است که مهمانان مقیم می توانند ساعاتی از اوقات فراغت خود را در فضایی آرامش بخش با طرف عصرانه های سبک و نوشیدنی های مختلف صرف کنند.

آدرس هتل آپارتمان میزبان مشهد کجاست؟

برای اقامت در هتل آپارتمان میزبان مشهد به خیابان امام رضا، امام رضای 40 مراجعه نمایید که در صورت رزرو اتاق در این هتل می توانید به راحتی و بدون اتلاف وقت به رفع خستگی بپردازید.

هتل آپارتمان میزبان مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

برای دسترسی به اماکن تاریخی و بازار های شهر از هتل آپارتمان میزبان مشهد نیاز به استفاده از تاکسی سرویس را خواهید داشت. زیرا این هتل تنها به پایانه مسافر بری نزدیک می باشد.

هتل آپارتمان میزبان مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان میزبان مشهد به نسبت قیمت های خود از هتل هایی هم کیفت و هم لول مانند هتل آپارتمان جیحون مشهد و هتل آپارتمان نور گلستان مشهد ارزان تر بوده و می تواند علی رقم اتاق های شیک، توری با قیمت مقرون به صرفه را برای شما فراهم کند.

قوانین هتل آپارتمان میزبان مشهد چیست؟

هتل آپارتمان زیبای میزبان مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان میزبان مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

جالب بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از لحاظ لوکیشن، موقعیت مکانی هتل آپارتمان میزبان مشهد عالی بود و اتاق هاش خیلی مرتب و تمیز بودن.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

دنبال هتل خوب می گشتم و هتل آپارتمان میزبان مشهد هتل خوبی بود و من به تمیزی خیلی اهمیت میدم و اتاق های هتل خیلی مرتب و تمیز بودن

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.