هتل رفاه مشهد

3.9 از 5
خوب 20 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل رفاه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,290,000 26%
قیمت 1 شب 3,215,000 تومان
سوئیت یک خواب دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,954,300 26%
قیمت 1 شب 4,463,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
6,006,000 26%
قیمت 1 شب 4,502,000 تومان
سوئیت یک خواب سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
7,670,300 26%
قیمت 1 شب 5,750,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
7,722,000 26%
قیمت 1 شب 5,789,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
مجموعه آبی رایگان
ترانسفر استقبال و بدرقه رایگان
مینی بار رایگان
دید حرم
نزدیک به حرم
سرویس ایرانی
استخر
استقبال و بدرقه
اینترنت در لابی
رستوران
مناسب معلولین
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
پارکینگ در هتل
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سونا
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهار راه دانش، خیابان شهید حنایی (دانش شرقی)، شهید حنایی 12، بین خیابان رجب زاده 9 و 11
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
820 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
59 دقیقه
4902 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
49 دقیقه
4110 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
27 دقیقه
2284 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
48 دقیقه
4000 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل رفاه مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد در لول 4 ستاره است که خدماتی مطلوب را ارائه می دهد. این هتل مشهد یک هتل نوساز بوده که در سال 1397 افتتاح شده است. این هتل، دارای 16 طبقه ساختمانی و 115 اتاق می باشد که در تمام طبقات ساختمان پراکنده شده اند. موقعیت مکانی هتل، به دلیل نزدیک بودن به حرم، مشمول طرح ترافیک است. استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و اتاق بازی ‌های رایانه ‌ای، از امکانات این هتل محسوب می شوند.

هتل رفاه مشهد لابی فوق العاده شیک و زیبایی دارد که برای قرار های کاری، مکانی مناسب می باشد. ازدیگر نکات مهم این هتل مشهد پذیرایی از میهمانان در بدو ورود به هتل می باشد. پرسنل این هتل مشهد بسیار مجرب و خوش برخورد می باشند که شما عزیزان را به خوبی درباره هتل رفاه، راهنمایی می کنند. تلفن هتل رفاه هم اطلاعات خوبی به گردشگران تور مشهد خواهد داد.

اتاق های هتل رفاه مشهد

115 اتاق هتل رفاه مشهد با امکاناتی بسیار ایده آل و متراژی وسیع،  آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد است. اتاق های هتل شامل سوئیت های ویژه لیلیوم، شقایق، نسترن، اتاق های معمولی و کانکت می شود. در تمامی اتاق های این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی در نظر گرفته شده است.

سوئیت های ویژه

سوئیت های ویژه این هتل مشهد مخصوص مدیران سازمان رفاه و تامین اجتماعی می باشد. اما در برخی از ایام که این اتاق های خاص خالی هستند، می توان رزرو این اتاق های خاص را انجام داد. متراژی بیش از 130 متر، اتاق خواب هایی وسیع، میز نهارخوری، چشم انداز حرم، مبل های مجلل، تلویزیون صفحه تخت و ... از ویژگی های این سوئیت خاص می باشد.

اتاق های معمولی

اتاق های 1 تخته، 2 تخته و 3 تخته همراه اتاق کانکت هتل نیز برای اقامت میهمانان نیز در دسترس می باشد. در داخل این اتاق ها نیز امکاناتی همانند سوئیت های ویژه وجود دارد که تنها فرق آن ها متراژ کم اتاق ها و نبود میز نهارخوری در اتاق ها است. سیستم تهویه مطبوع، صبحانه رایگان، سرویس بهداشتی های تمیز، اینترنت، روم سرویس رایگان و ... از جمله امکانات داخل اتاق های هتل هستند.

امکانات هتل رفاه مشهد

امکانات مکفی در هر هتل، نشان دهنده لول هتل می باشد. امکانات هتل رفاه مشهد نیز به اندازه بالا است که طبق نظرات میهمانان، به عوض 4 ستاره، لول 5 ستاره را به آن نسبت داده اند. در عنوان های ذیل به شرح امکانات این هتل مشهد خواهیم پرداخت.

مجموعه آبی

از امکانات خوب این هتل مشهد می توان به مجموعه آبی آن اشاره کرد. استخر این هتل با بهترین دستگاه ها تصفیه می شود تا گزندی به سلامت مسافران نرسد. سونا و جکوزی هم از دیگر امکانات مجموعه آبی هتل است. سونا اُزُن از دیگر ویژگی های مجموعه آبی این هتل مشهد است.

سالن بدنسازی و دیگر امکانات هتل

سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات هتل است که میهمانان می توانند به سلامت جسمی خود برسند. توجه داشته باشید که استفاده از مجموعه آبی و سالن بدنسازی تنها به صورت 1 نوبت رایگان می باشد. تاکسی سرویس، خدمات لاندری، صندوق امانات و ... تنها بخشی از امکانات این هتل در مشهد است.

رستوران های هتل

یکی از شاخص های مهم هتل های با کیفیت، داشت چندین رستوران است که این هتل مشهد هم از این قائده مستثنی نیست. رستوران اصلی، رستوران روف گاردن و رستوران سنتی از جمله رستوران های هتل رفاه هستند. تمامی این رستوران ها بسیار با کیفیت بوده و غذاهایی مختلف را ارائه می کنند.

رستوران اصلی

در رستوران اصلی که طبقه مثبت 1 هتل واقع شده، غذا به صورت بوف سلف سرویس عرضه می شود. تعداد زیادی مخلفات، غذاهای مختلف کبابی و خورشتی، سالاد ها، سوپ ها، نوشیدنی، میوه، دسر و ... در بوفه این رستوران دیده می شود که هر سلیقه ای را پاسخ می دهد. بر روی میز های رستوران، ترمه هایی جذاب پهن شده که لذت غذا خوردن را دوچندان می کند.

رستوران روف گاردن

روف گاردن این هتل مشهد با 2 کاربری رستوران و کافی شاپ، آماده ارائه خدمات به میهمانان مقیم هتل می باشد. با مراجعه به رستوران روف گاردن می توانید با چشم اندازی رو به حرم غذاهای خود را نوش جان کنید. انواع غذاهای فست فودی و غذاهای ملل مختلف در این رستوران ارائه می شود.

رستوران سنتی هتل

رستوران سنتی هتل رفاه هم که غذاهای لذیذ ایرانی همچون: آبگوشت، حلیم بادمجون و ... را ارائه می دهد. فضای رستوران سنتی هتل به گونه ای است که تمام متریال های ایرانی در آن به خوبی دیده می شود. توجه داشته باشید که در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا، ممکن است رستوران سنتی هتل فعال نباشد.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل نیز فضای بسیار دنج و زیبایی دارد که برای ملاقات های دوستانه بهترین گزینه است. در کافی شاپ هتل، انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های خوشمزه و... سرو می شود. وقتی که از نظرات مردم در رابطه با هتل رفاه و رستوران آن جویا شدیم، دریافتیم که این هتل مشهد از کیفیت غذایی مطلوبی برخوردار است.

اماکن نزدیک به هتل چهار ستاره رفاه پردیس

بازار رضا که مهم ترین بازار خیابان امام رضا است فاصله ای 10 دقیقه ای با این هتل دارد. مهر، تسبیح، زعفران و خشکبار از عمده ترین محصولات ارائه شده در بازار رضا هستند. مجتمع های تجاری 17 شهریور، نزدیک ترین بازارهای مشهد به هتل می باشند. پارک میرزا کوچک خان، بیمارستان موسی ابن جعفر، بازار بلور و ... هم از دیگر مکان های نزدیک به این هتل مشهد می باشند. آدرس هتل رفاه به این شرح است، خیابان شهید حنایی، حنایی 12، بین رجب زاده 9 و 11.

تور هتل رفاه مشهد

اگر به دنبال تور هتل رفاه مشهد با قیمتی عالی هستید، می توانید به سایت پرشین هتل سر بزنید. زیرا قیمت تمامی هتل های مشهد منجمله این هتل مشهد با قیمتی ویژه در این سایت قابل رزرو می باشد. رزرو آنلاین هتل مشهد با بهترین قیمت همراه با صحیح ترین اطلاعات تنها با یک کلیک در این سایت امکان پذیر است.

فاصله هتل رفاه مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل رفاه مشهد با فاصله 15 دقیقه ای به صورت پیاده از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است که به وسیله تاکسی سرویس تا حرم می توان این زمان را کاهش داد. لازم به ذکر است گردشگران تور لحظه آخری مشهد می توانند با رزرو این هتل، مراکز خرید مشهد را با کمی پیاده روی مشاهده کنند.

دلایل رزرو هتل رفاه مشهد چیست؟

هتل رفاه مشهد یک هتل با کیفیت بالا است که این موضوع می تواند مهم ترین دلیل برای رزرو این هتل مشهد در بین دیگر هتل های مشهد محسوب شود. البته اتاق های متنوع درهتل با ظرفیت بالا نیز یکی دیگر از دلایل حائز اهمیت برای جذب گردشگران و رزرو اتاق از سمت زائرین در هتل رفاه مشهد می باشد.

هر شب اقامت در این هتل 4 ستاره مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

اقامت در این هتل مشهد را می توان گفت از نظر قیمت هم تور ارزان مشهد و یا تور گران را برای شما رقم زند. زیرا هزینه اقامت در اتاق های معمولی تا اتاق و سوئیت های لوکس هتل تمایزی بین 220 هزار تومان تا 2 میلیون 20 هزار تومان دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در این هتل مشهد وجود دارد؟

با انتخاب این هتل برای اقامت در اتاق های لوکس، هنگام رزرو می بایستی سوئیت های رویال را مورد انتخاب قرار دهید. سوئیت های رویال در این هتل با فضای زیبا و امکانات مجهز بهترین مکان برای اقامت زائرین و گردشگران می باشند که البته قیمت آن ها نیز بالاتر از دیگر اتاق های هتل می باشند.

این هتل چه خدمات و امکاناتی دارد؟

در این هتل مشهد امکانات و خدماتی نظیر سونا، جکوزی، استخر، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، ترانسفر، پارکینگ، فروشگاه، نمازخانه، لابی مجهز و ..... ایجاد شده اند که همگی جهت رفاه بیشتر مهمانان به بهترین شکل در دسترس آنان قرار خواهند گرفت.

آدرس این هتل مشهد کجاست؟

یکی از هتل های معروف و لوکس که در چهار راه دانش، خیابان شهید حنایی (دانش شرقی) قرار گرفته است، هتل رفاه مشهد نام دارد. برای دسترسی به این هتل می بایستی به خیابان شهید حنایی 12 بین خیابان رجب زاده 11 و 9 مراجعه نمایید.

هتل مذکور به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل در نزدیکی اماکن و بازار هایی مانند بازار بلور بازار ساعات، بیمارستان موسی بین جعفر و .... قرار دارد. همچنین شما می توانید پس از اقامت در این هتل به راحتی به نقاط مهم شهر دسترسی پیدا کنید و از موقعیت مکانی آن نهایت رضایت را کسب نمایید.

این هتل به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر قصد اقامت به صورت بلند مدت در شهر مشهد را دارید می تواند در جایگزینی هتل ذکر شده، هتلی مانند هتل آرمیتاژ مشهد را مورد انتخاب قرار دهید. همچنین هتل سلام مشهد نیز با کیفیت عالی می تواند پیشنهادی دیگر برای تور لوکس مشهد مسحوب شود که قطعا راحتی شما را تضمین می کند.

قوانین این هتل مشهد چیست؟

هتل زیبای رفاه مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو این هتل از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.9از 5
آرامش محیط 3.9از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 4.1از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.9 از 5
خوب 20 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

فقط غذاشون خوبه نظافت صفر از ساعت ۱ ظهر درخواست نظافت دادم ۲ بار زنگ زدم پیگیر شدم آخرشم ملحفه رو دادن خودمون عوض کنیم برای تخت ۲ نفره ی ملحفه دادن که مناسب تخت ی نفرس و کوچیکه . کیسه زباله سرویس بهداشتی و خودمو ن تعویض کردیم اصلا تمیز نکردن دستمال کاغذی و شامپو روزانه رو شارژ نکردن برای ۲ نفر ی دونه آب معدنی میارن خیلی بی کلاسن....... در یک کلام نظافتشون افتضاااااااااحه ارزش نداره

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما اینترنتی و با توجه به عکسها ونظرات کاربران رزرو کردیم .ولی انصافا هتل منظم وتمیزی هست .نظافت اتاقها وبقیه خدمات در حد عالی بود واقعا احساس آرامش بر تمام مجموعه حاکم بود .از سفرمون لذت بردیم انشاالله در سفرهای بعدی هم همین هتل را انتخاب خواهیم کرد.

تاریخ ورود : 1400/12/26
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی عالی

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام .از نقاط ضعف شاخص هتل کندی سرعت آسانسور می باشد طوری که شما هر بار حدود 30 دقیقه معطل آسانسور هستید ودر نهایت صرف نظر کرده و از راه پله استفاده میکنید برای افرادی که توانایی بالارفتن از راه پله ندارند به هیچ عنوان توصیه نمیشود.موکت و پرده اتاق به شدت کثیف و ملحفه ها تعویض نشده و پر از مو بود تنها نکته مثبت هتل برخورد شایسته پرسنل و بزرگ بودن فضای اتاق می باشد در سفر بعدی این هتل را انتخاب نمیکنم

تاریخ ورود : 1400/7/20
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

در مجموع هتل خوبی بود ولی میتونستن غذای بهتری داشته باشن ، صبحانه عالی بود ، آسانسورش مشکل داشت موقع ایست انگار آدم پرت میکرد.

تاریخ ورود : 1400/7/17
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

از نظر موقعیت مکانی نسبت به حرم عالی بود،از نظر نظافت و آرامش عالی،من بشخصه بار دیگه منو بوفه رو انتخاب نمیکنم ،برای کسایی که بچه دار هستن اصلا بصرفه نیست ،چون بچه ها چیزی نمیخورن یا فقط اصراف میکنن ،ترجیحم اینه یا روزانه انتخاب کنم ،یا از غذای بیرون استفاده کنم

تاریخ ورود : 20/6/1400
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

از كارمند رزرواسيون پرشين بسيار راضي هستم

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

اصلا از هتل راضی نبودم،خواهشمندم ستاره ی هتل ها با دقت بیشتری داده شود

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلامتي شما

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا هتل رفا در حد یک هتل ۵ ستاره بود

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

قیمت با سایت تفاوت بسیاری دارد که باعث گمراهی مشتری می شود و به نطر صادقانه و عادلانه نمی باشد ، در ضمن قیمت ها بسیار بالا تر از چیزی که در واقعیت است با مسافر حساب می‌شود، مخصوصا اگر مسافر نابلد باشد

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

فوق العاده بود بهترین هتلی بود که تابه حال در آن اقامت داشتم اتاق های بسیار بزرگ با ویو حرم داشت من رضایت کامل و صد درصدی از این هتل دارم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل چهارستاره و معروف رفاه رو در آبان ماه امسال رزرو کردم و ازش راضی بودم. هیچ ایرادی نمیشه به این هتل مشهد گرفت

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل رفاه مشهد غذاهای خیلی خوشمزه و خوبی داشت بهتون پیشنهاد می کنم غذای هتل رو از دست ندین. اتاقمونم خیلی تمیز و مرتب بود. در کل از اقامتمون راضی بودم.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

این هتل مشهد رو اصلا رزرو نکنید. من که از این هتل مثلا 4 ستاره رفاه راضی نبودم و به کسی هم پیشنهاد نمی کنم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

از نظر تنوع و کیفیت غذایی هتل رفاه خیلی خوب بود. تمیزی اتاقمونم سبب شد تا از اقامت در این هتل مشهد راضی باشم.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

به نظر من این هتل که برای کارکنان بانک رفاه ساخته شده یک هتل عالی در مشهد نیست. اما به نسبت ستاره هایی که داره میشه گفت یکی از هتل های خوب در مشهد هست

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من در اتاق 2 تخته هتل رفاه اقامت داشتم و این هتل آقای هاشمی به من معرفی کرد و واقعا راضی بودم. کیفیت غذا خوب، نظافت عالی همه چی اوکی بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل چهارستاره و زیبای رفاه رو رزرو کردم و از اقامت در این هتل مشهد راضی بودم. توصیه می کنم این هتل مشهد رزرو کنید

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

به شخصه هتل چهارستاره رفاه مشهد رو برترین هتل در مشهد می دونم. هرکسی به این هتل مشهد ایراد بگیره خیلی پرتوقع والا

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.