هتل صادقیه مشهد

4 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل صادقیه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو نفره
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت سه نفره
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه چهار نفره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت پنج نفره (سوئیت چهارنفره+سرویس اضافه)
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شهید اندرزگو 8، کوچه سرشور 5
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
8 دقیقه
702 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
57 دقیقه
4722 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
42 دقیقه
3477 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
25 دقیقه
2104 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3481 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل صادقیه مشهد یکی از هتل های نزدیک حرم در مشهد است که در خیابان سرشور قرار دارد. این مسئله یکی از فاکتورهای مهم رزرو هتل برای گردشگران تور دقیقه 90 مشهد است که به آن توجه می کنند. این هتل با طراحی مدرن عصر حاضر در سال 1389 در خیابان خسروی، اندرزگو 8 کوچه سرشور 5 احداث گردیده که تنها 5 دقیقه تا حرم فاصله دارد.

هتل صادقیه مشهد و اتاق هایی نورگیر

هتل صادقیه مشهد دارای 150 باب واحد اقامتی بوده که در چندین طبقه جای گرفته اند. تمامی اتاق های این هتل با بهترین امکانات رفاهی تجهیز شده اند تا رفاه میهمانان به خوبی تامین گردد. این هتل دارای اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، آپارتمان دو خوابه است.

تنوع اتاق های هتل صادقیه شهر بهشت این امکان را به میهمانان داده تا متناسب با ظرفیت و سلیقه اتاق مورد نظر خود را رزرو کنند. تمام اتاق ها به دلیل نوردهی عالی و دیزاین شیک و مرتب سبب شده تا میهمانان اقامت خوبی داشته باشند. در داخل این اتاق ها سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم خوشبو کننده هوا، یخچال همراه مینی بار، سرویس بهداشتی، ملزومات بهداشتی و حمام تعبیه شده است.

کیفیت رستوران هتل صادقیه مشهد به چه صورت است؟

هتل 3 ستاره صادقیه مشهد با داشتن رستوران شیک با فضایی پاکیزه سبب شده تا میهمانان هتل غذا را در یک محیط آرام صرف کنند. رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و با کیفیت باعث شده تا میهمانان از نحوه پذیرایی هتل رضایت داشته باشند. منوی رستوران انتخابی بوده و صبحانه بوفه سلف سرویس است.

چه امکاناتی در هتل صادقیه مشهد وجود دارد؟

هتل صادقیه برای آسایش و رفاه میهمانان امکاناتی نظیر: روم سرویس 24 ساعته که سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم را در اتاق انجام می دهد، کادر مجرب و متعهد که آماده پذیرش و خدمت رسانی به زائران است، کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، اینترنت رایگان و... را در مجموعه ی خود قرار داده است.

هتل صادقیه مشهد به چه مکان هایی دسترسی راحتی دارد؟

هتل صادقیه دسترسی خوبی به مکان هایی همچون: بازار رضا، مسجد هفتاد و دو تن(464 متر)، درب ورودی باب الجواد، خانه ملک(980 متر)، موزه مردم شناسی(389 متر)، باغ ملی(886 متر) و... دارد. هتل صدر مشهد و هتل شارستان مشهد از دیگر گزینه ها برای اقامت هستند.

فاصله هتل صادقیه مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل صادقیه مشهد تا حرم مطهر بسیارکم است به گونه که می توان گفت با 8 دقیقه پیاده روی، می توان به پابوسی امام هشتم مشرف شد.

دلایل رزرو هتل صادقیه مشهد چیست؟

نزدیک بودن به آستان امام مهربانی ها مهم ترین و نزدیکی به بازار، دلیل دیگری برای رزرو این هتل قیمت مناسب مشهد است. اما خدمات و امکانات خوب هتل همراه قیمت آن از دیگر دلایل رزرو هتل ذکر شده می باشند.

هر شب اقامت در هتل صادقیه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل صادقیه شهر بهشت هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 530 هزارتومان تا 1060000 هزار تومان می باشد که در برخی از زمان های رزرو ممکن ات قیمت اتاق ها ارزان تر یا گران تر شود.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل صادقیه وجود دارد؟

هتل صادقیه مشهد متاسفانه هیچ اتاق لوکسی ندارد و همین امر سبب شده تا قیمتی ارزان داشته باشد. اما برای رفع این نیاز پیشنهاد می کنیم هتل مجلل درویشی مشهد یا هتل الماس 2 مشهد را مورد رزرو قرار دهید.

هتل صادقیه چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل صادقیه شهر بهشت با ارائه خدمات و امکاناتی مناسب توانسته نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به سمت خود جلب کند. این امکانات و خدمات شامل رستوران و کافی شاپ، اینترنت، نمازخانه، اینترنت رایگان، لاندری و خدمات روم سرویس می باشد.

آدرس هتل صادقیه مشهد کجاست؟

هتل صادقیه شهر مشهد در خیابان شهید اندرزگو 8، کوچه سرشور 5 قرار گرفته است و به حرم مطهر رضوی و درب باب الجواد (ع) بسیار نزدیک می باشد.

هتل صادقیه به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره صادقیه مشهد دسترسی خوبی به مکان هایی همچون بازار رضا، مسجد هفتاد و دو تن درب ورودی باب الجواد، موزه مردم شناسی یا همان حمام مهدی قلی بیگ و ... دارد.

هتل صادقیه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل صادقیه مشهد از نظر موقعیت مکانی شبیه هتل شارستان مشهد است که می توان آن ها را از هتل های نزدیک به حرم دانست. اما هتل صدر مشهد کمی از حرم دور بوده ولی به برج آلتون و خیابان دانشگاه (راسته کیف و کفش چرم) بسیار نزدیک می باشد.

قوانین هتل صادقیه چیست؟

هتل زیبای صادقیه در شهر مقدس مشهد قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل صادقیه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 2.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/6/2
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سپاس از زحماتتان

تاریخ ورود : 1400/07/24
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غدا بسیار بسیار بد، مجبور شدیم بیرون غدا بخوریم، ولی سرویس بهداشتی بسیار تمیزی داخل اتاق داشت، پنجره ش طوری بود که نمیشد به راحتی باز وبسته کنیم، ولی خدایی سرویس دهی خیلی خوبی داشت هر چی میخواستیم فوری بهمون میدادن، من راصی بودم البته به جز غذاش، واز شما هم تشکر میکنم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.