هتل آپارتمان فاخر مشهد

3.6 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان فاخر مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس حرم
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا ، امام رضا 48 ، نبش چهار راه اول
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
28 دقیقه
2315 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
77 دقیقه
6397 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
50 دقیقه
4114 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
45 دقیقه
3779 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
45 دقیقه
3727 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان فاخر مشهد در سال 1394 افتتاح شده که آدرس آن در خیابان امام رضا، امام رضا 48، نبش چهارراه اول واقع شده است. این هتل دارای 10 طبقه ساختمانی می‌باشد که 50 واحد اقامتی درون این طبقات جای گرفته‌اند. با اقامت در این هتل مشهد باب الرضا و صحن جامع رضوی در پیش روی شما خواهد بود.

لابی هتل آپارتمان فاخر مشهد

هتل آپارتمان فاخر مشهد لابی زیبایی را طراحی کرده تا میهمانان در بدو ورود بتوانند بر روی مبل های راحت لم داده و مشغول دیدن تلویزیون شوند و استراحت کنند. فاصله هتل فاخر مشهد تا حرم 15 دقیقه (بدون احتساب ترافیک) بوده که خطوط بی آر تی هم در نزدیکی هتل قرار دارند.

هتل آپارتمان فاخر مشهد دارای 50 واحد (اتاق، آپارتمان 1 خوابه و آپارتمان 2 خوابه) است که تمامی واحدهای ذکر شده، مجهز به "مستر کارت" می‌باشند. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی تکنفره و ... اشاره کرد.

هتل آپارتمان فاخر مشهد و امکانات

هتل آپارتمان فاخر مشهد سالن کنفرانس و همایشی دارد که ظرفیتی بالغ بر 250 نفر دارد. رستوران، کافی‌شاپ در دو طبقه و آشپزخانه مرکزی، 2 طبقه پارکینگ، آسانسور 10 نفره، لاندری، اینترنت رایگان، سرویس رایگان به حرم، ترانسفر فرودگاهی رایگان و ... از دیگر امکانات این هتل می باشند.

فاصله هتل آپارتمان فاخر مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله ی هتل آپارتمان فاخر مشهد با توجه به قرارگیری در خیابان امام رضا 42، تقریبا پیاده محال ممکن است به حرم مطهر برسید. چون این هتل مشهد بیش از 45 دقیقه پیاده روی دارد، که برای تسهیل این امر می توانید از اتوبوس های بی آر تی استفاده نمایید.

دلایل رزرو هتل آپارتمان فاخر مشهد چیست؟

با این که هتل آپارتمان فاخر مشهد به حرم نزدیک نیست، اما نزدیک بودن به پایانه مسافربری و فرودگاه شهید هاشمی نژاد سبب شده تا محبوب گردشگران تور مشهد باشد. چون با هزینه ای مطلوب می توانند سریع به شهر مشهد و هتل رزرو شده برسند و پس از استراحت به پابوسی امام هشتم بروند.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان فاخر مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل آپارتمان فاخر برای اتاق های 1 تخته 120 هزار تومان و بری اتاق های چند تخته 220 هزار تومان است که با توجه به زمان های مختلف، قیمت ها هم تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان فاخر وجود دارد؟

متاسفانه در هتل آپارتمان فاخر مشهد هیچ اتاقی به عنوان لوکس وجود ندارد که شاید برای برخی افراد، مورد پسند نباشد. از این رو ما توصیه می کنیم به رزرو هتل های 5 ستاره مشهد مانند مدینه الرضا و قصر الضیافه بپردازید.

هتل آپارتمان فاخر چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان فاخر مشهد با توجه به لول خود امکاناتی مناسب را در اختیار گردشگران قرار می دهد که شامل رستوران، صندوق امانات، اتاق چمدان، اینترنت رایگان و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان فاخر مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان فاخر مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا 48 قرار گرفته که فاصله ی بسیار زیادی تا حرم مطهر دارد. اما خطوط بی آر تی تا حدودی این نقص را جبران کرده است.

هتل آپارتمان فاخر به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان فاخر به میدان 15 خرداد، کلینیک امام حسین (ع)؛ پایانه مسافربری، فرودگاه شهید هاشمی نژاد، بازار اطلس و ... دسترسی راحت و نزدیکی دارد.

هتل آپارتمان فاخر مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اگر بخواهیم هتل آپارتمان فاخر مشهد را با هتل آپارتمان های دیگر مقایسه کنیم، می توانیم هتل آپارتمان عمارت مشهد را در نظر بگیریم که از نظر امکانات مشابه یکدیگر می باشند. اما هتل آپارتمان مهستان مشهد به دلیل نزدیکی به حرم می تواند مورد پسند بسیاری از افراد باشد.

قوانین هتل آپارتمان فاخر چیست؟

هتل آپارتمان فاخر در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان فاخر مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.5از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در منطقه مناسبی واقع شده و از حرم فاصله زیادی ندارد

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذا عالی.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل فاخر مشهد لابی دنج و راحتی داشت. فضای هتل از نظر نظافت و پاکیزگی خوب بود ولی کیفیت غذایش خوب نبود متاسفانه.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آپارتمان فاخر مشهد خیلی خوب بود. فقط نظافت اتاق ها کمی مشکل داشت که تا اطلاع دادیم اومدن و تمیز کردن اتاق رو

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.