هتل آیران مشهد

4 از 5
خوب 7 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آیران مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
کتری برقی
اتاق چمدان
ظروف پخت و پز
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 10- بعد از چهارراه
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
12 دقیقه
1012 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
61 دقیقه
5094 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
47 دقیقه
3889 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
30 دقیقه
2477 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
45 دقیقه
3779 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آیران مشهد یکی از هتل های سه ستاره تاپ مشهد می باشد که در سال 1392 به بهره برداری رسیده است. این هتل زیبا در خیابان امام رضا 10، بعد از چهارراه اول واقع می باشد. مهم ترین امتیاز هتل این است که در سال 1397 مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است.

هتل آیران مشهد در لابی خود امکانات بسیار مطلوبی را فراهم آورده تا میهمانان در بدو ورود بتوانند استراحت کنند. سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت و ... از جمله امکانات لابی هتل هستند. ناگفته نماند این هتل تنها 10 دقیقه با حرم مطهر، باب الرضا و صحن جامع رضوی فاصله دارد.

اتاق های هتل آیران مشهد تجربه ی اقامت شیرین

هتل 3 ستاره آیران مشهد در 6 طبقه با 60 باب واحد اقامتی طراحی شده است. تمام اتاق های هتل چیدمانی مرتب و شیک دارند و همین امر سبب می شود تا میهمانان رفاه و آسایش بیشتری را تجربه نمایند. این اتاق ها به دلیل مجهز بودن به امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی فرنگی با لوازم بهداشتی، مبلمان، تخت های استاندارد، پاور سوئیچ، یخچال با شارژ اولیه، کمد لباس و ... باعث شده تا میهمانان اقامت خوبی را با رزرو هتل تجربه کنند.

رستوران زیبای هتل آیران در مشهد و سرو سالادهای متنوع

هتل جذاب آیران مشهد در رستوران خود به سرو انواع سالادها به صورت بوفه در کنار غذا می پردازد. ظروف شیک و تمیز رستوران هتل باعث شده تا میهمانان هنگام صرف غذا حس خوبی داشته باشند. فضایی تمیز، پرسنلی مجرب و محیطی آرامش بخش از مزیت های رستوران هتل می باشد.

هتل آیران در شهر مشهد چه خدماتی را برای میهمانان در نظر گرفته است؟

هتل دیدنی آیران با وجود امکانات عمومی نظیر: تاکسی سرویس(دسترسی سریع و آسان به مکان های تفریحی)، صندوق امانات، لابی(محیطی مناسب برای رفع خستگی و یا ملاقات های دوستانه)، کافی شاپ، پارکینگ، پذیرش بصورت 24 ساعته، اتاق چمدان، فکس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و... در مجموعه ی خود سعی کرده تا خاطره خوشی را در ذهن میهمانان به یادگار بگذارد.

دسترسی این هتل مشهد به نقاط مهم به چه صورت است؟

هتل ذکر شده با فاصله ی مناسب نسبت به مراکز خرید و مکان های تفریحی همچون: بازار رضا(772 متر)، بازارهای هفده شهریور، مجتمع تجاری آلتون(3 کیلومتر)، بیمارستان موسی بن جعفر، بازار جنت (3 کیلومتر)، مرکز خرید خورشید(5 کیلومتر)، مسجد هفتاد و دو تن(1 کیلومتر)، پارک میرزا کوچک خان و ... قرار گرفته است.

تور هتل آیران مشهد گزینه خوبی برای سفر است؟

با خرید تور هتل آیران مشهد شما می توانید علاوه بر این که هزینه ای بسیار کم برای اقامت بپردازید، می توانید از تفریحات بیشتر لذت برده و در نهایت سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. قیمت مناسب ترین تور هتل آیران مشهد تنها در سایت پرشین هتل وجود دارد.

فاصله هتل آیران مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل آیران مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد که می توان آن را از جمله هتل های مشهد نزدیک به حرم دانست. البته اگر خودروی شخصی به همراه دارید و یا تمایل خواهید داشت در مدت زمان کوتاه تر از بارگام امام هشتم زیارت به عمل آورید، می توانید تنها با 5 دقیقه با خودرو دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل آیران مشهد چیست؟

هتل آیران مشهد یک هتل سه ستاره با کیفیت بالا می باشد که در اتاق های خود تنوع دیزاین و ... را ایجاد کرده است. نظرات مثبت مهمانان این هتل و کیفیت غذایی رستوران آن از مهم ترین دلایل رزرو این هتل توسط گردشگران تور لحظه آخری مشهد است.

هر شب اقامت در هتل آیران مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه اقامت در هتل آیران مشهد از شبی 360 هزار تومان آغاز و تا 700 هزار تومان ادامه دارد. دلیل این نرخ هتل، تمیزی اتاق ها و امکانات مجهز در آن است که قطعا در زمان اقامت جای هیچگونه انتقادی باقی نخواهد گذاشت.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آیران مشهد وجود دارد؟

هتل آیران مشهد در بین اتاق های خود دارای اتاقی لوکس و یا خاص نیست که بتوان آن را از دیگر واحد های اقامتی این هتل متمایز دانست. اما اگر به همراه خانواده به این هتل مراجعه کرده اید، می توانید گران ترین واحد اقامتی این هتل را به نام آپارتمان چهار تخته فولبرد مورد رزرو قرار دهید.

هتل آیران مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آیران مشهد تمامی خدمات و امکانات خود را مانند دیگر هتل های سه ستاره با کیفیت، به بهترین شکل ممکن در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. به گونه ای که می تواند رضایت آنان را در طول اقامت تضمین کند.

آدرس هتل آیران مشهد کجاست؟

هتل آیران مشهد واقع در خیابان امام رضا، امام رضا 10 پس از چهار راه می باشد که نزدیکی آن به قطار شهری ایستگاه بسیج، مهم ترین مزیت موقعیت مکانی هتل به حساب می آید.

هتل آیران مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

شما می توانید با اقامت در هتل آیران مشهد، در راه حرم مطهر از اماکنی تاریخی مانند حمام مهدی قلی بیگ و مسجد 72 تن نیز دیدن فرمایید. بازار قدیمی و بازار رضا و بازار سرشور نیز بهترین مکان برای خرید سوغاتی می باشند.

هتل آیران مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اغلب هتلی مانند هتل آیران مشهد با هتل هایی هم لِول خود مانند هتل رضویه مشهد و یا هتل اطلس مشهد مورد مقایسه قرار می گیرد. از این رو اگر شما نیز علاقه مند هستید رزروی با اطمینان کامل را انجام دهید، این هتل ها را در کنار هتل آیران مورد بررسی قرار دهید.

قوانین هتل آیران مشهد چیست؟

هتل زیبای آیران مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آیران مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.1از 5
آرامش محیط 4.1از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 7 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/1/31
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

تشكر برقرار باشين

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خیلی هتل خوبی بود از همه نظر من و همسرم راضی بودیم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبیه راضی بودم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبیه اتاق هاش تمیزه و کیفیت خوب داره.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

از نظر امکانات خیلی خوب بود دسترسی به حرم هم خوب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آیران خوب، كيفيت غذای عالی و راضی بودم از اقامت در این هتل مشهد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

این هتل مشهد اتاق های دنج و راحتی داشت و آرامش خاصی رو در این هتل مشهد تجربه کردم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.