هتل آپارتمان بهرام مشهد

3.2 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان بهرام مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یکخوابه پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
ترانسفر
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
دید شهر
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
روم سرویس 24 ساعته
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان خسروی نو، اندرزگو 12، کوچه شهید قنادی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
9 دقیقه
772 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
56 دقیقه
4653 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
41 دقیقه
3408 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
24 دقیقه
2035 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
41 دقیقه
3412 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان بهرام مشهد یکی از هتل آپارتمان های عالی مشهد بوده که در خیابان خسروی نو واقع شده و در فاصله اندکی از بارگاه منور امام هشتم قرار گرفته که با کمتر از پنج دقیقه پیاده روی می توانید به حرم مطهر مشرف شوید . موقعیت مکانی این هتل باعث شده به بازار رضا که از بازار های سنتی و قدیمی مشهد محسوب می شود ، دسترسی راحت و سریع داشته باشید .

هتل آپارتمان بهرام مشهد - اتاق ها

هتل آپارتمان بهرام مشهد دارای واحد های اقامتی شامل آپارتمان یک خوابه دو نفره (با یک نفر ظرفیت اضافه) و آپارتمان یک خوابه چهار نفره (با یک نفر ظرفیت اضافه) می باشد که مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند . از دیگر امکانات اتاق های این هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع و روم سرویس 24 ساعته اشاره کرد .

امکانات هتل آپارتمان بهرام مشهد

در رستوران هتل آپارتمان بهرام انواعی از غذاها را با مواد اولیه درجه یک تهیه و طبخ می شود. رستوران این هتل صبحانه را به صورت بوفه ارائه می نماید. کافی شاپ هتل هم انواع نوشیدنی ها را سرو نموده و مکان مناسبی جهت ملاقات های کاری و نیز دوستانه می باشد.

هتل آپارتمان بهرام مشهد دارای امکانات مجهزی همچون سیستم اطفاء حریق و اعلان حریق می باشد. این هتل به جهت اقامت راحت و آسوده زائران گرانقدر امام هشتم خدمات خانه داری و خدمات لاندری را نیز ارائه می کند. پرسنل مجرب این هتل به صورت 24 ساعته مسافران عزیز را پذیرش می کنند و صمیمانه آماده خدمت رسانی به زائران حضرت رضا(ع) می باشند.

فاصله هتل آپارتمان بهرام مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان بهرام مشهد تا حرم مطهر رضوی با خودرو کمتر از 5 دقیقه است که دسترسی زائران به آستان امام مهربانی ها را آسان می کند. در میان تورهای مشهد، تور هتل آپارتمان بهرام مشهد گزینه ای بسیار ایده آل می باشد.

دلایل رزرو هتل آپارتمان بهرام مشهد چیست؟

از مهم ترین دلایل رزرو هتل آپارتمان بهرام مشهد نزدیک بودن به آستان امام مهریبانی ها است، ضمن این که محیط تمیز هتل هم دلیل دیگری برای رزرو این هتل به شمار می رود. البته توصیه می کنیم در زمان رزرو هتل مشهد، حتماً به اتاق مورد نظر خود دقت کنید.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان بهرام مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل آپارتمان بهرام باید از شبی 190 هزار تومان تا 400 هزار تومان به صورت میانگین پرداخت کنید که در بازه های زمانی مختلف، ممکن است قیمت ها تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان بهرام وجود دارد؟

هتل آپارتمان بهرام مشهد با این که کیفیت بالایی دارد اما اتاق های لاکچری و خاص نداشته و برای میهمانانی با چنین سبکی مناسب نمی باشد. پس توصیه می گردد جهت اقامت در اتاق هایی لوکس حتما هتل های 5 ستاره مشهد مانند هتل پردیسان مشهد یا هتل پارس مشهد را رزرو کنید.

هتل آپارتمان بهرام چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان بهرام مشهد با توجه به لول خود، دارای امکانات و خدمات مطلوبی می باشد که از جمله آن ها می توان به نمازخانه، تاکسی سرویس، اینترنت، اتاق چمدان و ... اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان بهرام مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان بهرام مشهد در خیابان اندرزگو؛ اندرزگو 12، کوچه شهید قنادی واقع شده که به مکان های تاریخی و تجاری بسیاری هم دسترسی دارد.

هتل آپارتمان بهرام به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان بهرام به بازار هایی همچون بازار رضا، بازار سرشور، بازار فرش فروش ها و ... دسترسی دارد. حمام مهدی قلی بیگ، مسجد هفتاد و دو تن و ... از دیگر جاذبه های نزدیک هتل می باشند.

هتل آپارتمان بهرام مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان بهرام از نظر امکانات و خدمات با هتل آپارتمان بشری مشهد و هتل آپارتمان سروش مشهد مورد مقایسه قرار می گیرند. اینگونه زائران می توانند انتخابی راحت داتشه باشند.

قوانین هتل آپارتمان بهرام چیست؟

هتل آپارتمان بهرام در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان بهرام مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز کیفیت غذا

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.