هتل منجی مشهد

3.2 از 5
خوب 7 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل منجی مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
2,680,000 4%
قیمت 1 شب 2,577,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
4,020,000 4%
قیمت 1 شب 3,867,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
5,360,000 4%
قیمت 1 شب 5,157,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ضلع جنوبی بازار رضا، نبش شیخ طوسی 9
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
7 دقیقه
595 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
56 دقیقه
4677 متر
بیمارستان قائم (عج)
11 دقیقه
51 دقیقه
4274 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
25 دقیقه
2059 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
50 دقیقه
4165 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل منجی مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در سال 1393 احداث گردید. این هتل مشهد به دلیل نزدیکی به حرم و فاصله ای 8 دقیقه ای به صورت پیاده تا بارگاه رضوی مورد توجه زائرین عزیز قرار گرفته است.این هتل با 8 طبقه ساختمانی و  خدمات نسبتا خوبی که در خور یک هتل سه ستاره می باشد آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. لابی هتل نیز مکانی مناسب برای گفت و گو و استراحت مهمانان تور مشهد عزیز ایجاد کرده است که از جمله خدمات خوب هتل به حساب می آید.

اتاق های هتل منجی مشهد

هتل سه ستاره منجی مشهد 45 باب اتاق را در خود جای داده است که تمامی این اتاق ها با تزئینات عالی آراسته شده اند. این اتاق ها شامل 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته، سوئیت 5 تخته و 6 تخته می باشد که با در نظر گیری تمامی خدمات و امکانات رفاهی رضایت خاطر را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. شما می توانید با توجه به تعداد نفرات و نیاز های خود برای رزرو هرکدام از این واحد های اقامتی در هتل منجی مشهد اقدام نمایید.

تمامی اتاق های هتل منجی در مشهد مذکور به امکاناتی همچون: یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تخت های استاندارد، ملزومات بهداشتی شخصی، تلویزون، سرویس بهداشتی فرنگی، روم سریس و ... تجهیز شده اند. لازم به ذکر است که نظافت به طور کامل در اتاق ها و سوئیت های این هتل انجام می شود که جای هیچگونه نگرانی باقی نخواهد گذاشت.

امکانات و خدمات هتل منجی مشهد

هتل سه ستاره منجی مشهد با ایجاد امکانات و خدمات دهی عالی سعی می کند تا حس رضایت و خشنودی را به مهمانان خود منتقل کند. این خدمات شامل تاکسی سرویس، اتاق تلفن، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، گشت نیم روزه، چایخانه سنتی و... می باشد که با بهترین کیفیت برای رفاه هرچه بیشتر در اختیار زائرین عزیز قرار می گیرد.

هتل زیبای منجی مشهد امکانت ویژه مانند مجموعه آبی را نیز در خود ایجاد کرده است که بنا به وجود همین مجموعه آبی، هتل منجی را هتل سه ستاره تاپ می دانند. البته شما می توانید در بین بسیاری از هتل های سه ستاره هتل جواهر شرق مشهد و یا هتل ایران مشهد را نیز مورد بررسی قرار دهید.

رستوران و کافی شاپ

هتل جذاب منجی مشهد درخود رستوران مدرن و شیکی را ایجاد کرده است که با پرسنل مرتب و با تجربه آماده پذیرایی از مهمانان هتل می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به طبقه منهای یک هتل در وعده های ناهار و شام از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرید. همچنین وجود این رستوران با ظریفیتی حدود 150 نفر باعث شده است تا مهمانان نیاز به خارج شدن ازهتل به منظور صرف غذا نداشته باشند. ناگفته نماند تمامی غذاهای رستوران به صورت سلف سرویس به مهمانان گرامی ارائه می شود.

کافی شاپ هتل زیبای منجی مشهد نیز فضایی آرام و دنج را برای گذراندن اوقات فراغت مهمانان در هتل فراهم کرده است. این کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، کیک و... از مهمانان این هتل به خوبی پذیرایی به عمل می آورد. شما می توانید در این مکان آرامش بخش به همراه دوستان به گفت و گو و استراحت بپردازید.

آدرس هتل منجی مشهد

آدرس هتل منجی در مشهد و موقعیت مکانی آن، به گونه ای می باشد که شما به بازار رضا فاصله ی اندکی خواهید داشت. بازار رضا مشهد قطب نقره جات، زرشک و زعفران و .... در مشهد است. خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی نیز، از جاذبه های نزدیک به هتل منجی می باشند. خانه های تاریخی ذکر شده، مربوط به دوره قاجار می باشند که در بلوار وحدت، نزدیک خیابان 17 شهریور واقع شده اند.

تور هتل منجی مشهد با قیمت ارزان

هتل منجی مشهد یک هتل سه ستاره تاپ است که می تواند بهترین اقامت را برای زائرین محترم رقم زند. همچنین تور هتل منجی مشهد از کیش امروزه بسیار مورد استقبال کیشوندان قرار دارد و همین سبب شده تا هتل منجی به یکی از بهترین هتل های سه ستاره تبدیل شود. قطعا دلیل این استقبال بالا امکانات ویژه در هتل می باشد که تمامی انتظاراتن مهمانان را بر طرف خواهد کرد. 

فاصله هتل منجی مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل منجی مشهد تا حرم مطهر بسیار کم است به گونه که می توان گفت با 8 دقیقه پیاده روی، به پابوسی امام هشتم مشرف می شوید. این هتل 3 ستاره در خیابان شیخ طوسی قرار گرفته و دسترسی خوبی به بازار رضا مشهد دارد. از این رو گردشگران تور مشهد از اصفهان می توانند سوغاتی های اصیل مشهدی را برای همشهریان خود ببرند.

دلایل رزرو هتل منجی مشهد چیست؟

نزدیک بودن به آستان امام مهربانی ها مهم ترین دلیل برای رزرو این هتل مشهد است. اما خدمات و امکانات خوب هتل نیز یکی دیگر از دلایل رزرو هتل منجی مشهد می باشد.

هر شب اقامت در هتل منجی مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل منجی شهر بهشت هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 250 هزار تومان تا 600 هزار تومان باید پرداخت کنید. البته با توجه به زمان رزرو ممکن است هزینه ها هم تغییر کند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل منجی وجود دارد؟

هتل منجی در شهر مشهد سوئیت های ویژه ای ندارد که برای این امر، هتل های مشهد لول 5 ستاره را انتخاب کنید. اما گران ترین اتاق این هتل مشهد 4 تخته فول برد است که بسته به برهه زمانی ممکن است گران تر شود.

هتل منجی چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی منجی از نظر امکانات و خدمات بسیار مطلوب بوده و یک هتل قیمت مناسب با کیفیت به شمار می رود. از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، نمازخانه، رستوران، اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات لاندری و ... اشاره کرد. متاسفانه هتل فاقد پارکینگ می باشد که می توانید برای رفع این نیاز، هتل ایران مشهد را رزرو کنید.

آدرس هتل منجی مشهد کجاست؟

هتل منجی شهر مشهد در ضلع غربی بازار رضا، خیابان شیخ طوسی، نبش شیخ طوسی 9 قرار گرفته است. دسترسی هتل به بازارها، مراکز دیدنی و ... از دیگر دلایل رزرو این هتل مشهد می باشد.

هتل منجی به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره منجی با این که به حرم مطهر دسترسی آسانی دارد ولی تا بازار رضا و بازارهای 17 شهریور تنها چند قدم فاصله دارد.

هتل منجی مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب منجی مشهد از نظر موقعیت مکانی با هتل هایی همچون هتل اطلس مشهد، هتل گلسرخ مشهد و ... شبیه می باشد ولی از نظر کیفیت می توان هتل جواهر شرق مشهد را با هتل منجی مورد شباهت قرار داد.

قوانین هتل منجی چیست؟

هتل زیبای منجی در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل منجی مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 2.9از 5
موقعیت 3.1از 5
ارزش خرید 3.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 7 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/12/28
2 از 5 خدمات هتل بد بود

نسبت به هزينه اى كه كردم بسيار ضعيف بود

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

مزایای هتل: کیفیت خوب غذا.و برخوردنسبتا خوب پرسنل. معایب: فرسودگی و مستهلک شدن دیوارهای اتاق. بسیاری ازاتاقها توالت ایرانی ندارند. دربرخی سایتها ازمجموعه آبی و استخرصحبت شده درحالیکه این هتل استخرندارد وفقط دارای سوناوجکوزی می باشد. محیط رستوران کاملا معمولی است ودرحد یک هتل سه ستاره نمی باشد. کافی شاپ درفضایی شبیه پشت بام قراردارد و به نظر میرسد به خاطر کمبودفضا چند عدد آلاچیق در این قسمت تعبیه شده که به عنوان کافی شاپ ازآن استفاده می شود.داخل اتاق فلاسک نیست. ازهمه مهمتر فاصله هتل برای یک فرد جوان که سریع حرکت کند ۱۰ دقیقه می باشد

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

در کل هتل خوبی بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق هتل منجی مشهد خوب و باكيفيت بود. برخورد پرسنل باهمون خیلی خوب بود و رسیدگی میکردن.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل منجی مشهد اتاق های دنج و راحتی داشت و کیفیت غذایی بالایی برخوردار بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل منجی مشهد به نظرم خوبه برای اقامت ولی نظافت اتاق هاش کمی مشکل داشت. اما در مجموعه یک هتل خوب در مشهد محسوب میشه

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل منجی مشهد بهتون پیشنهاد می کنم خیلی خوب بود کیفیت غذاش هم خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.