هتل ایران زمین مشهد

3.7 از 5
خوب 30 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ایران زمین مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد بوفه
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,800,000 22%
قیمت 1 شب 2,197,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
4,200,000 22%
قیمت 1 شب 3,297,000 تومان
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
5,000,000 31%
قیمت 1 شب 3,497,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
5,600,000 22%
قیمت 1 شب 4,397,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد بوفه
3 نفر
جزییات قیمت
7,500,000 31%
قیمت 1 شب 5,197,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
مینی بار
اتاق چمدان
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : مشهد, خیابان امام رضا, امام رضا2 , كوچه شهید حسنی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
8 دقیقه
633 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
57 دقیقه
4715 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
48 دقیقه
3972 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
25 دقیقه
2098 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
46 دقیقه
3863 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ایران زمین مشهد در بهمن ماه سال 1393 بامعماری بسیار زیبا ومجلل و با فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر ثامن الحجج (ع) مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل مشهد 6 طبقه ساختمانی و 90 واحد اقامتی دارد که با شیک ترین طراحی مهندسی ساخته شده است. این هتل در خیابان امام رضا 2 قرار دارد.

هتل ایران زمین در مشهد لابی بسیار زیبایی دارد که با مبلمان هایی مدرن و بسیار شیک طراحی شده است. سیستم تهویه مطبوع در لابی سبب شده تا فضایی همواره خوشبو و تمیز در جو لابی حاکم باشد. قسمت پذیرش هتل در سریع ترین زمان کارهای پذیرش مسافران تور مشهد را انجام داده و کلید اتاق را تحویل می دهند.

چند واحد اقامتی در هتل 4 ستاره ایران زمین مشهد وجود دارد؟

هتل ایران زمین مشهد دارای 90 واحد اقامتی می باشد که درون طبقات هتل پراکنده شده اند. اتاق های این هتل مشهد شامل، اتاق های کانکت، اتاق دو تخته و سه تخته، سوئیت دو تخته و سوئیت رویال می شود. کلیه ی اتاق ها و سوئیت های ذکر شده با بهترین امکانات رفاهی مهیای پذیرایی از زائران می باشند.

هتل جذاب ایران زمین در مشهد اتاق هایش را به امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، ملزومات بهداشتی، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تخت های نرم، کمد، آینه دراور، سیستم سرمایشی و گرمایشی پیشرفته و ... مجهز نموده تا رفاه میهمانان هتل به خوبی تامین شود.

رستوران و کافی شاپ هتل ایران زمین مشهد و کیفیت مطلوب غذا

هتل دیدنی ایران زمین مشهد رستورانی دارد که از نظر کیفیت غذایی مطلوب می باشد. رستوران بسیار زیبا و شیک این هتل مشهد چیدمانی مدرن داشته و غذاهای خود را به 2 صورت 0 منوی انتخابی و منوی بوفه)ارائه می دهد. در این رستوران می توانید غذای عربی، ایرانی و فرنگی را سفارش داده و در فضایی لوکس میل کنید.

کافی شاپ 24 ساعته هتل ایران زمین در شهر بهشت با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، همراه با دسر های خوشمزه مکان دنجی برای میهمانان محسوب می شود. با مراجعه به کافی شاپ هتل می توانید ساعاتی را به دور از دغدغه های روزانه سپری کنید و یک فنجان قهوه یا موهیتو را نوش جان نمایید.

امکانات هتل ایران زمین مشهد آیا راضی کننده است؟

هتل 4 ستاره ایران زمین مشهد از امکانی در خور شان ستاره های هتل برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می شود. مینی بار، شبکه های داخلی و خارجی و اینترنت بی سیم از جمله امکانات داخل اتاق ها هستند. لاندری، روم سرویس، خدمات تاکسی سرویس، آسانسور و ... نیز برای رفاه بیشتر در نظر گرفته شده است.

پس با این تفاسیر درخواهید یافت که این هتل 4 ستاره و نوساز در مشهد از امکانات مطلوبی برخوردار می باشد. این هتل دیدنی با سه نوع خدمات فولبرد بوفه، فولبرد منوی انتخابی واتاق با صبحانه در خدمت زائرین محترم می باشد. با اقامت در این هتل مشهد فاصله ای 5 دقیقه ای تا باب الرضا و صحن جامع رضوی خواهید داشت. در پایان مقاله پیشنهاد می کنم تا هتل فردوس مشهد را نیز در سایت مشاهده کنید تا انتخابی دلنشین را برای اقامت در مشهد انجام دهید.

تور هتل ایران زمین مشهد با قیمت استثنایی

اگر می خواهید سفر به مشهد را با انتخاب یک هتل قیمت مناسب همراه با خدمات عالی تجربه کنید، توصیه می کنیم خرید تور هتل ایران زمین مشهد را از دست ندهید. رزرو تور این هتل مشهد با قیمت استثنایی می تواند سفری فرح بخش و اقتصادی را به شما هدیه دهد. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، البته در ادامه به برخی سوال های متداول شما عزیزان پاسخ داده شده است.

فاصله هتل ایران زمین مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل ایران زمین مشهد تا حرم مطهر 5 دقیقه پیاده روی می رسد. زیرا این هتل مشهد در خیابان امام رضا 2 قرار گرفته و همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا این هتل مشهد نزد گردشگران تور مشهد بسیار محبوب باشد.

دلایل رزرو هتل ایران زمین مشهد چیست؟

مهم ترین دلیل رزرو هتل ایران زمین در مشهد، نزدیکی آن به حرم مطهر می باشد. نزدیکی به بازار رضا، بازار سرشور، مسجد هفتاد و دو تن، حمام مهدی قلی بیگ و ... هم از جمله دلایل رزرو این هتل مشهد می باشد.

هر شب اقامت در هتل ایران زمین مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل ایران زمین شهر بهشت از شبی 200 هزار تومان شروع می شود و با انتخاب نوع اتاق به شبی 600 هزار تومان می رسد. لازم به ذکر است این هتل مشهد هم در لیست هتل های مشهد با قیمت مناسب قرار می گیرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل ایران زمین وجود دارد؟

هتل ایران زمین در شهر مشهد دارای اتاق ها و سوئیت های لوکسی نیست، اما اتاق 4 تخته این هتل مشهد گران ترین و وسیع ترین اتاق هتل به شمار می رود.

هتل ایران زمین چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی ایران زمین امکاناتی در شان ستاره های هتل را ارائه می دهد که سبب رضایت میهمانان مقیم در هتل شده است. اینترنت رایگان، سالن تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی، پارکینگ و ... از جمله این امکانات و خدمات هستند.

آدرس هتل ایران زمین مشهد کجاست؟

هتل ایران زمین شهر مشهد در خیابان امام رضا (ع)، امام رضا 2 کوچه شهید حسنی قرار گرفته است. با خرید تور هتل ایران زمین مشهد اقامتی به صرفه و با کیفیت را تجربه کنید.

هتل ایران زمین به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 4 ستاره ایران زمین به اماکن تاریخی همچون مسجد هفتاد و دو تن، بازار سرشور، حمام مهدی قلی بیگ و ... نزدیک است. بیمارسان موسی بن جعفر (ع) نیز از نزدیک ترین مراکز درمنی به هتل می باشد.

هتل ایران زمین مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب ایران زمین مشهد از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار بوده که رضایت بیشتر زائران را در بَر داشته است. از هتل هایی که مشابه این هتل مشهد هستند می توان به هتل فردوس مشهد اشاره کرد. هتل فردوس نیز از نظر کیفیت غذایی و خدمات هم عالی می باشد.

قوانین هتل ایران زمین چیست؟

هتل زیبای ایران زمین در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل ایران زمین مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3.9از 5
ارزش خرید 3.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 30 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/11/18
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما دو بار برا‌ بچه گفتیم دوتا پیش دستی صبحانه اوردن داخل اتاق موقع تسویه از ما هر وعده ۲۰ هزارتومن پول گرفتن که بنظرم کار چیپی بود

تاریخ ورود : 1402/7/27
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

ترانسفر هتل بسیار گران بوده

تاریخ ورود : 1401/11/26
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

ازخدمات هتل راضی هستم تشکرازشما

تاریخ ورود : 1401/9/25
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی عالی ومرتب بود وکمال تشکر ودارم

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

پرسنل بسیار خوب و مودب و همه چیز عالی و مرتب، کیفیت غذاها هم خیلی خوب بود

تاریخ ورود : 1401/6/20
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

افزودن خدمات بیشتر مثل (داشتن اتو) و سینک ظرفشویی

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

در یک کلام هتل عالی بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

از نظر تمیزی حرف نداره کیفیت غذای خیلی خوبی داره ۳ دقیقه تا حرم حتما برید

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی حتما پیشنهاد میکنم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل در کل جالبی نبود. نحوه برخورد پرسنل پذیرش به شدت بد بود. ملحفه تو اتاق نبود. بعد از دوبار پیگیری آوردند. کیفیت غذاها پایین و نحوه پذیرایی اصلا خوب نبود. رستوران سقف کوتاه داشت و دلگیر. اتاق هم دلگیر و تاریک بود.

تاریخ ورود : 1400/11/26
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ارام و مرتبی بود

تاریخ ورود : ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

امکانات هتل ضعیف بود تعداد تخته ها اتاق کم بود غذا هتل بشدت ضعیف روابط عمومی پایین

تاریخ ورود : 1400/10/3
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

از مدیریت هتل و برخورد بسیار مودبانه پرسنل متشکرم سفر بسیار خاطره انگیزی بود

تاریخ ورود : 1400/10/1
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

فقط غذا خیلی ضعیف بود

تاریخ ورود : 1400/9/18
1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام خسته نباشید خیلی بد بود

تاریخ ورود : 1400/9/16
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام هتل ایران زمین مسافتش تا حرم برای ما بسیار خوب بود هتل بسیار تمیز و مرتب بود .کارکنان برخورد بسیار خوب داشتند صبحانه خوب بود .اما یک وعده ناهار خوردیم که باید بگم کیفیتش متوسط بود

تاریخ ورود : 1400/9/12
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل با توجه به 4 ستاره بودن نمی ارزید من برج 7 هتل 3 ستاره فیروزه توس اقامت داشتم خیابان نواب صفوی بسیار تمیز و برخورد خوب داشتند / داخل اتاق هتل ایران زمین حوله حمام نداشت / روز تخلیه از من سوال کردند که حوله داخل کجاست ؟ مسواک داخل سرویس بسیار سخت و غیر قابل استفاده میباشد / برای دو روز فقط ۳ عدد چای کیسه ای و برای هر روز اقامت یک بطری آب معدنی گذاشته بودند / بنده فولبرد رزرو داشتم برای شام فقط یک نوع شام با برنج آن هم عدس پلو با مقدارکمی گوشت چرخ کرده که چرخ مشخص نمی شد داخل برنج هست یا نه / شب دوم برای شام رفتم رستوران هتل الماس یک در همان نزدیکی / در کل وضعیت هتل با عکسهای سایت خیلی اختلاف داشت و من راضی نبودم

تاریخ ورود : 1400/8/11
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

فقط به دلیل شلوغی مسافر بخش خانه داری از نظر نظافت اتاق ها و شارژ وسایل عملکردضعیف داشت که وقتی اعتراض کردیم فرمودن باید شما درخواست میکردین

تاریخ ورود : 1400/8/11
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام، من وخانواده ۳شب در هتل ایران زمین اقامت داشتیم .هتل ایران زمین هتل خیلی خوبیه به خصوص اخلاق پرسنل هتل ،از همه مهمتر نزدیکی هتل به حرم مطهر وبازار رضاکه حدود ۷دقیقه راه بود.اگر دوباره به مشهد سفر کنیم حتما هتل ایران زمین برای اقامت انتخاب میشه

تاریخ ورود : 1400/7/10
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

درکل خوب بود

تاریخ ورود : 1400/07/14
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

غذا بسیار بی کیفت طوری که از دوشب دو وعده بیرون خوردیم و نتونستیم شام هتل بخوریم

تاریخ ورود : 1400/7/7
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام اولا هتل نسبت به حرم دور بوده و از نظر نظافت چندان وضعیت خوبی نداشت نور اتاقها کافی نبوده وکم بود از نظر غذا هیچگونه تنوع غذایی ندار د سالاد یک نوع ماست و ترشی تکراری همه روزه بطور کلی یک هتل چهار ستاره نیست اگر بخواهم با هتل های دیگر مقایسه کنم از نظر بنده و خانواده ام هتل حداکثر دو ستاره آن هم شاید باشد

تاریخ ورود : 1400/06/23
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

نسبت به ۴ ستاره بودن نظافت هتل بی نهایت پایین بود

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

ضمن عرض سلام و تشکر فراوان خواهشمندم با من تماس بگیرین

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

میتونید بهتر باشید پس لطفا برای بهتر دیده شدن حداکثر تلاش خودتون رو انجام بدید با تشکر

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی عالی

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل ایران زمین مشهد یک هتل 4 ستاره عالی من واقعا راضی بودم. کیفیت غذایی خوب رفتار پرسنل هم عااالی

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل ایران زمین مشهد قیمتش خوب بود. كيفيت غذا عالی و از تنوع غذایی بالایی برخوردار بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ایران زمین از همه نظر عالی بود طوریکه در سفر بعدیم به مشهد باز هم همین هتل را رزرو می کنم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ایران زمین مشهدیک هتل شیک و زیبا هست به نظر من. دفعه بعدی هم این هتل مشهد رزرو می کنم. ممنون از آقای هاشمی که این هتل مشهد معرفی کردن

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.