هتل سیمرغ فیروزه مشهد

3.2 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سیمرغ فیروزه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
جونیور سوئیت
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه کوچک سینیور
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه رویال
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت آتریوم
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه امپریال
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

مجموعه آبی رایگان
پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
رستوران
مناسب معلولین
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
سشوار
کتری برقی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان دانش غربی , انتهای بازارسرشور , نبش سرشور 36
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
14 دقیقه
1162 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
63 دقیقه
5244 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
38 دقیقه
3171 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
32 دقیقه
2627 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
37 دقیقه
3062 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سیمرغ فیروزه مشهد در لیست برترین هتل های مشهد جایگاه نداشته و تنها به نام یک هتل 3 ستاره شناخته می شود. این هتل مشهد در انتهای بازار سرشور قرار گرفته و همین امر سبب شده تا آن دسته از گردشگرانی که تور مشهد تاریخی را می پسندند، این هتل را رزرو کنند. زیرا بازار سرشور یکی از تاریخی ترین بازارهای مشهد است که هنوز هم رنگ و بوی مشهد قدیم را دارد.

هتل سیمرغ فیروزه مشهد تا باب الجواد و صحن جامع رضوی، فاصله ی 15 دقیقه ای دارد. این هتل در سال 93 احداث شده و دارای 11 طبقه ساختمانی می باشد. در داخل این 11 طبقه 65 اتاق و سوئیت جای گرفته اند که هر کدام از آن ها به زیبا ترین شکل ممکن طراحی و آراسته شده اند.

هتل سیمرغ فیروزه مشهد و شرح اتاق ها

هتل سیمرغ فیروزه مشهد تمامی 65 اتاق خود را به امکانات بسیار خوبی مجهز کرده تا رفاه میهمانان به خوبی تامین شود. متراژ اتاق ها 40 متر بوده که برخی از آن ها 1 خوابه هستند. متاسفانه این هتل چشم اندازی رو به حرم نداشته و تنها می توان کوچه های تاریخی مشهد را مشاهده نمود.

اتاق های هتل سیمرغ فیروزه مشهد دارای امکاناتی همچون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، اینترنت رایگان، تلفن، حمام، ملزومات بهداشتی، مبل، سیستم سرمایشی و ... می باشد. لازم به ذکر است این هتل خدمات روم سرویس را به میهمانان ارائه نمی دهد و باید برای صرف چای و قهوه به کافی شاپ هتل مراجعه نمود.

رستوران و امکانات هتل سیمرغ فیروزه مشهد

هتل سیمرغ فیروزه مشهد از رستورانی زیبا و تمیز برخوردار است که از نظر کیفیت غذایی مطلوب بوده و منوی انتخابی ارائه می دهد. پرسنل و کارکنان رستوران با لباس هایی متحد الشکل و رویی گشاده از میهمانان پذیرایی می کنند. کافی شاپ هتل نیز برای قرار های دوستانه و صرف یک فنجان چای و قهوه، عالی ترین مکان در هتل می باشد.

امکانات هتل سیمرغ فیروزه شهر بهشت شامل نمازخانه، خدمات لاندری، صندوق امانات، اتاق چمدان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، خدمات ویژه جانبازان و معلولین و ... می شود که در نوع خود مطلوب به شمار می رود. شایان ذکر است تور هتل سیمرغ فیروزه مشهد از اصفهان به دلیل نزدیک بودن به اماکنی همچون حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار فرش فروش ها و ... بسیار پر مخاطب است.

از هتل هایی که برای اقامتی ارزان تر پیشنهاد می شوند، هتل خانه سبز مشهد در میدان توحید و هتل میامی مشهد در خیابان امام رضا است که کیفیت مطلوبی هم دارند. جهت اطلاع دقیق از موقعیت مکانی و امکانات هتل های مشهد می توانید باشماره های مندرج بر روی سایت تماس حاصل فرمایید.

فاصله هتل سیمرغ فیروزه مشهد تا حرم چقدر است؟

دسترسی از هتل سیمرغ فیروزه مشهد به حرم مطهر رضوی تنها 15 دقیقه زمان شما را خواهد گرفت که شما می توانید به صورت پاده این مسیر را طی کنید.

دلایل رزرو هتل سیمرغ فیروزه مشهد چیست؟

هتل سیمرغ فیروزه مشهد یک هتل سه ستاره با کیفیت بالا و قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد که به همین دلیل از نظر محبوبیت در بین دیگر هتل های مشهد جایگاه بالایی را پیدا کرده است.

هر شب اقامت در هتل سیمرغ فیروزه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت اتاق های هتل سیمرغ فیروزه مشهد چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند. شما می توانید با پرداخت 220 هزار تومان تا 315 هزار تومان هزینه بر اساس ظرفیت اتاق در واحد های اقامتی این هتل اقامت داشته باشید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل سیمرغ فیروزه مشهد وجود دارد؟

هتل سیمرغ فیروزه مشهد علی رقم کیفیت بالا، در بین اتاق های خود واحد اقامتی به عنوان لوکس ایجاد نکرده است. بنابراین اگر در تور مشهد قصد اقامت در اتاق های لوکس را دارید، هتل های پنج ستاره با لِول بالا تر را مورد بررسی قرار دهید.

هتل سیمرغ فیروزه مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز و خدمات دهی مناسب در هتل سیمرغ فیروزه مشهد ایجاد شده است و از هر نظر خیال مهمانان این هتل را راحت می کند. در کنار امکانات این هتل، خدمات مناسب معلولین نیز وجود دارد تا این عزیزان بتوانند همانند دیگر مهمانان هتل اقامتی بدون دغدغه را سپری کنند.

آدرس هتل سیمرغ فیروزه مشهد کجاست؟

هتل سیمرغ فیروزه مشهد در خیابان دانش غربی، انتهای بازار سرشور، سرشور 36 واقع گردیده است که این موقعیت مکانی به نسبت مناسب بوده و می تواند رضایت زائرین را جلب کند.

هتل سیمرغ فیروزه مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

یکی از مهم ترین ویژگی های هتل سیمرغ فیروزه مشهد قرار گرفتن این هتل در انتهای بازار سرشور می باشد که بهترین فرصت برای خرید سوغاتی های مشهدی خواهد بود. همچنین بازار بزرگ رضا، حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن و ... نیز دارای دسترسی آسان به هتل سیمرغ فیروزه مشهد می باشند.

هتل سیمرغ فیروزه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل سیمرغ فیروزه مشهد نسبت به هتل هایی دیگر مانند هتل میامی مشهد و هتل خانه سبز مشهد موقعیت مکانی مناسب تری را دارا است، اما با این حال شما می توانید این هتل ها را که از کیفیتی بالایی برخوردار هستند در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

قوانین هتل سیمرغ فیروزه مشهد چیست؟

هتل آپارتمان سیمرغ فیروزه مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل سیمرغ فیروزه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.3از 5
آرامش محیط 3.3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 3.5از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.2 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نسبتا خوبی بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل سیمرغ فیروزه مشهد اتاق های تمیز و مرتبی داشت. کیفیت غذاش هم بد نبود ولی چنگی به دل نمی زد

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل سیمرغ فیروزه مشهد خیلی خوب بود. هیچ نکته منفی نداشت ممنونم که این هتل مشهد بهم معرفی کردین

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.