هتل سینا مشهد

3 از 5
متوسط 7 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سینا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان آزادی، رو به روی کوچه مخابرات، حدفاصل چهار راه شهدا و چهار راه خسروی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
15 دقیقه
1237 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
53 دقیقه
4446 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
37 دقیقه
3094 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
23 دقیقه
1944 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
37 دقیقه
3098 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سینا مشهد یکی از هتل های 1 ستاره مشهد می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. این هتل مشهد در خیایانی واقع شده است که به مکان های مهم شهر مشهد نزدیک بوده و دسترسی آسانی به حرم مطهر دارد. بست شیخ طوسی و صحن جمهوری، راه ورود شما عزیزان به حرم مطهر از این هتل خواهد بود. 

هتل سینا مشهد دارای لابی زیبا و دنجی است که میهمانان در بدو ورود با خوشامدگویی میهمانداران و پذیرش هتل مواجه می شوند. این هتل در لابی خود مبل هایی راحت، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... قرار داده است تا شما بتوانید لحظات انتظار خود را به راحت ترین شکل سپری نمایید. 

دکوراسیون زیبا در اتاق های هتل سینا مشهد

هتل با کیفیت سینا مشهد دارای چندین اتاق مختلف است که هرکدام با دکوراسیون زیبایی طراحی شده اند. اتاق‌های این هتل مشهد امکاناتی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، مینی بار با هزینه، ملزومات بهداشتی، تلویزیون، حمام، سیستم تهویه مطبوع و ... را دارا می باشند. لازم به ذکر است در راهروهای این هتل مشهد دوربین های مداربسته وجود دارد. 

هتل سینا مشهد دارای دو رستوران در فضای خود

هتل زیبای سینا مشهد 2 رستوران دارد که یکی در طبقه اول و دیگری در طبقه منفی 1 قرار گرفته ات. رستوران هتل سینا مشهد غذاهای خود را به صورت بوفه سلف سرویس و منو انتخابی ارائه می دهد. انواع غذاهای ایرانی، عربی و فست فود توسط سرآشپزهای زبده این هتل مشهد طبخ می شوند. هتل سینا مشهد کافی شاپی را هم برای سپری کردن لحظات میهمانان خود فراهم کرده است.

امکاناتی رضایت بخش در هتل سینا مشهد

هتل جذاب سینا مشهد در بین دیگر هتل های تک ستاره یکی از بهترین ها محسوب می شود که در فضای خود امکاناتی رضایت بخش و کامل را ایجاد کرده است. خدماتی مانند لاندری(خشکشویی)، صندوق امانات، نملزخانه، اتاق چمدان، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، لابی مجهز، گشت درون شهری و برون شهری و ... در این هتل ایجاد شده اند. 
 

 

فاصله هتل سینا مشهد تا حرم چقدر است؟

از هتل سینا مشهد تا حرم مطهر رضوی حدود 15 دقیقه به صورت پیاده زمان لازم می باشد که این مدت به وسیله خودرو به 5 دقیقه کاهش خواهد یافت.

دلایل رزرو هتل سینا مشهد چیست؟

هتل سینا مشهد یکی از بهترین و با کفیت ترین هتل های مشهد در رده ی تک ستاره است که از هر نظر به نسبت لِول خود عالی بوده و می تواند تور مشهد را به صورت ایده آل و ارزان قیمت برای شما عزیزان رقم زند.

هر شب اقامت در هتل سینا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل سینا مشهد اگرچه دارای کیفیت بالایی می باشد و اتاق هایی شیک را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، اما با این حال قیمت بالایی ندارد؛ به گونه ای که شما می توانید اتاق های متنوع این هتل را با نرخی 150 هزار تومان تا 430 هزار تومان مورد رزرو قرار دهید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل سینا مشهد وجود دارد؟

در هتل سینا مشهد اتاقی به عنوان لوکس تعریف نشده است، از این رو اگر امکانات رفاهی معمولی در اتاق به تنهایی شما را راضی نمی کند، می توانید هتل های مشهد با لِول بالا تر و یا پنج ستاره را به عنوان مقصدی برای اقامت در طول سفر انتخاب کنید.

هتل سینا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل سینا مشهد دارای امکانات و خدماتی کامل در فضای خود می باشد که آسایش مهمانان در این هتل را به خوبی تضمین می کنند. وجود 2 رستوران در هتل و یا خدمات مناسب معلولین از مزیت های این هتل به حساب می آیند.

آدرس هتل سینا مشهد کجاست؟

هتل سینا مشهد در خیابان آزادی، حد فاصل چهار راه شهدا و چهار راه خسروی قرار گرفته است که درست در روبه روی این هتل کوچه مخابرات وجود دارد.

هتل سینا مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

باغ موزه نادری، بازار مرکزی، میدان شهدا و ... از جمله مکان های نزدیک به هتل سینا مشهد می باشند که کمی پیاده روی از این هتل می تواند دسترسی به این اماکن را برای شما عزیزان به راحتی میسر کند.

هتل سینا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل سینا مشهد به نسبت کیفیت بالا بوده و می تواند انتخابی عالی برای اقامت در شهر مشهد به حساب آید. با این وجود اغلب به آن دسته از گردشگرانی که علاقه مند هستند در کمترین زمان با پای پیاده به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنند هتل سخاوت مشهد جایگزین این هتل پیشنهاد می شود؛ ضمن اینکه هتل پاسارگاد مشهد نیز انتخابی مناسب در خیابان امام رضا می باشد.

قوانین هتل سینا مشهد چیست؟

هتل زیبای سینا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل سینا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.6از 5
آرامش محیط 2.7از 5
کیفیت غذا 2.6از 5
موقعیت 3.6از 5
ارزش خرید 3.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 7 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1401/10/21
1 از 5 خدمات هتل بد بود

دزدی تو روز روشن من که اقامتم کنسل شد توسط هواپیمایی از قبل هم اعلام کرده بودم قانون گفته پول من رو باید برگردونید که ندادین و اشناهامم که اومدن رضایت نداشتن از هیچ چیز اونجا خداراشکر نیومدم

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت‌غذا‌خوب برخورد مدیریت افتضاح در افتضاح نزدیکی به حرم خوب

2 از 5 خدمات هتل بد بود

کولر ها خراب و هتل گرم ...سرویس ایرانی داخل اتاق ندارد .وسایل اکثرا خراب و کثیف ...درب سرویس فرنگی شکسته ..تلویزیون خراب ...برق قطع شد حتی یه لامپ اضطراری نداشت و هتل تاریک بود ...لاندری تعطیل هست چند بار مراجعه کردم کسی نبود ...کیفیت غذا بد نبود ...اما هتل بسیار گرم و وسایل خنک کننده و سرمایشی بسیار ضعیف ..نزدیکی به حرم و دسترسی به حرم بسیار خوب ...امکانات داخل اتاقها ضعیف ...

تاریخ ورود : 1401/4/23
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سرویس بهداشتی به روز تر شود، بهتر است، بخصوص روشویی. به اتاق‌ها چای ساز نیز اضافه گردد. در کل رضایت بخش بود، برخورد پرسنل به خصوص رستوران خیلی خوب بود.

تاریخ ورود : 1401/3/29
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون از رزرو وراهنمایی پرشین هتل

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

بنده این متن رو بعد از اقامت سه شبانه روز در آبان‌ماه ۱۴۰۰ در هتل سینا مشهد می‌نویسم و امیدوارم مورد استفاده سایرین قرار بگیرد : ۱- این هتل در واقع یک مسافرخونه قدیمی هست که در هر طبقه محیطی بسیار کوچک را به اتاق‌های ۳در۴ تبدیل کرده و چند تشک در آن قرار داده‌اند و گوشه‌ای از آن سرویس بهداشتی و شما به هیچ عنوان حس اقامت در هتل را نخواهید داشت. ۲- به لحاظ بهداشتی ، این هتل یکی از کثیف‌ترین و بدبوترین اماکن اقامتی بوده که تا کنون بنده حضور داشته‌ام. ۳- علی رغم هوای سرد مشهد در آبان‌ماه متاسفانه در اتاق ما به علت گرمای شدید خانواده ما شبانه آرامش نداشتند و تا صبح عرق میکردیم تا جایی که مجبور به استراحت جزیی در حرم می‌شدیم. (سیستم تهویه بسیار ضعیف) ۴- اما از حق نگذریم با توجه به استقرار یک تیم آشپزی خوب در مجموعه رستوران ، غذاهای متنوع (۴مدل) و با کیفیتی در وعده‌های ناهار و شام سرو میشد و به صورت بوفه (البته با ایستادن خدمه کنار ظرف‌ها و کشیدن غذا) در رستورانی کوچک در طبقه اول به میهمانان داده میشد. ۵- سرویس‌های بهداشتی داخل هر اتاق تنها فرنگی هستند و در هر طبقه یک سرویس سنتی برای استفاده ۱۰ اتاق قرار داده‌اند. ۶- دسترسی این هتل به حرم با حدود ۵۵۰ متر فاصله از طریق بلوار طبسی نسبتا خوب بوده ضمن اینکه ماشین‌های برقی مسافربر نیز در این مسیر مدام در حال جابجایی مترددین هستند. ۷- خدمه هتل پاسخگویی مناسبی به میهمانان نداشته و موجب نارضایتی اکثریت مسافران می‌گردیدند. ۸- وضعیت آب هتل بسیار افتضاح بوده و دمای آب مدام در حال سرد و گرم شدن است و فشار آب نیز گاها افت شدیدی دارد . ۹- اتاق‌ها به جای پرده، حریری نازک داشته و صبح تا ظهر آفتاب شدیدی به داخل اتاق‌ها می‌تابد و امکان خواب روزانه وجود ندارد. ۱۰- تلویزیون‌های ۲۲ اینچ و بسیار کوچکی در اتاق‌ها نصب شده که اکثرا خراب هستند و غیر قابل استفاده. در نهایت باید خدمت شما عرض کنم که در سایت های رزرو هتل ، این اقامتگاه را دو ستاره عنوان نموده‌اند که جای سؤال بسیاری دارد و با تجربه‌ای که بنده طی سالیان اخیر در هتل‌های مختلف داشته‌ام ستاره کیفی این هتل را منفی۲ میدانم. امیدوارم این تحربه مورد استفاده همگی قرار بگیره

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.