هتل انقلاب مشهد

4 از 5
خوب 26 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل انقلاب مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اتاق چمدان
آشپزخانه در سوپیت
ظروف پخت و پز
مینی بار
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خيابان امام رضا، امام رضا ۸، چهار راه دوم، سمت چپ
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
10 دقیقه
848 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
59 دقیقه
4930 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
48 دقیقه
3999 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
28 دقیقه
2312 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
47 دقیقه
3890 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل انقلاب مشهد از هتل‌های 2 ستاره مشهد است که سال 1393 با 8 طبقه در خیابان امام رضا 8، چهارراه دوم، سمت چپ احداث گردید. از مضیت های این هتل قیمت مناسب مشهد فاصله ی کمتر از 10 دقیقه به صورت پیاده تا حرم حضرت ثامن الحجج می باشد. امکانات و موقعیت مکانی که این هتل دارا است باعث شده تا مکانی مناسب را برای اقامت زائرین تور مشهد هوایی به وجود آورد.

اتاق های هتل انقلاب مشهد

هتل انقلاب مشهد دارای 60 باب اتاق زیبا و تمیز می باشد که با تنوع بالا طراحی شده اند تا سلیقه هر میهمانی را به خوبی پاسخ دهند. اتاق های این هتل به دسته های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و ... تقسیم می شوند که با توجه به تعداد نفرات قابل رزرو می باشد.

هتل انقلاب شهر بهشت تمام اتاق های خود را با بهترین امکانات رفاهی مهیای پذیرایی از زائران امام هشتم کرده تا هیچ نارضایتی از این هتل مشهد نداشته باشند. سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، دمپایی، تلفن، تخت، کمد دیواری و ... از جمله امکانات داخل اتاق های هتل هستند.

خدمات و امکانات هتل انقلاب مشهد

هتل انقلاب در مشهد برای مهمانانی که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کرده اند خدمات رفاهی و امکانات عالی را در فضای خود ایجاد کرده است. از جمله این امکانات، خدمات برای ناتوانان جسمی، اینترنت پرسرعت و رایگان، کافی شاپ و... می باشد که به راحتی در اختیار مهمانان گرامی قرار داد شده اند.

رستوران و کافی شاپ

هتل انقلاب در مشهد دارای رستورانی بسیار شیک و زیبا می باشد. این رستوران از ظرفیتی حدود 80 نفر تشکیل شده است. تمامی غذاهای این رستوران با کیفیت بالا و مواد اولیه تازه طبخ می گردد. شما می توانید با مراجعه به این رستوران به صرف انواع غذاهای ایرانی بی نظیر در فضایی مرتب و تمیز بپردازید که بدون شک رضایتمندی شما عزیزان را به همراه خواهد داشت.

کافی شاپ هتل  2 ستاره انقلاب مشهد از فضایی دنج و زیبا برخوردار می باشد. این مکان با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع و بی نظیر ، کیک و... پذیرایی را برای مهمانان عزیز این هتل به عمل می آورد. شما می توانید ساعاتی آرام را در این مکان سپری کنید و از فضای آن نهایت لذت را ببرید.

موقعیت مکانی هتل انقلاب مشهد

هتل زیبای انقلاب مشهد در خیابان امام رضای 8 قرار دارد که از فاصله نسبتا خوبی با حرم مطهر رضوی برخوردار می باشد. این هتل به صورت پیاده تا بازار بزرگ رضا 5 دقیقه فاصله دارد که شما می توانید برای خرید انواع سوغاتی و دیگر نیاز های خرید خود در کمترین زمان به این بازار قدیمی دسترسی پیدا کنید.

لازم به ذکر است آن دسته از مسافرانی که علاقه مند به شرکت در برنامه های دینی، مذهبی در مهدیه مشهد می باشند می توانند پس از اقامت در هتل انقلاب، خود را به مهدیه مشهد برسانند. هتل آریا مشهد و هتل کوثر مشهد از دیگر رقیبان این هتل مشهد به شمار می روند که قیمت و کیفیتی مشابه دارند.

فاصله هتل انقلاب مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل انقلاب مشهد تا حرم مطهر رضوی کمتر از 9 دقیقه است که همین امر موجب شده تا این هتل ارزان مشهد مورد توجه زائران امام هشتم باشد.

دلایل رزروهتل انقلاب مشهد چیست؟

هتل انقلاب به دلیل نزدیک بودن به حرم مطهر رضوی و هزینه مناسب آن مورد انتخاب مسافران تور مشهد قرار می گیرد.

هر شب اقامت در هتل انقلاب مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل انقلاب مشهد دارای تعدادی اتاق می باشد که هزینه هر شب اقات در این هتل از 210 هزار تومان تا 720 هزار تومان است. این قیمت ها در بازه زمانی مختلف تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل انقلاب مشهد وجود دارد؟

هتل انقلاب مشهد متاسفانه هیچ اتاق لوکسی ندارد که گردشگران محترم می توانند برای رفع این نیاز هتل های 5 ستاره مشهد مانند هتل درویشی یا هتل قصر طلایی را رزرو کنند.

هتل انقلاب مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل انقلاب در شهر مشهد خدماتی شامل اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، رستوران و خدمات برای افراد ناتوان می باشد.

آدرس هتل انقلاب مشهد کجاست؟

هتل انقلاب مشهد درخيابان امام رضا، امام رضا ۸، چهار راه دوم، سمت چپ واقع شده که به اماکن تجاری بسیاری دسترسی دارد.

هتل انقلاب مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل انقلاب مشهد به حرم مطهر رضوی و بازار بزرگ رضا، بازار بلور، بازار قماش و بازار ساعت بسیار نزدیک می باشد.

هتل انقلاب مشهد به چه هتل هایی شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره انقلاب در شهر بهشت از لحاظ امکانات و قیمت به هتل کوثر مشهد و هتل آریا مشهد شبیه بوده که از جمله هتل های مشهد در خیابان امام رضا هستند.

قوانین هتل انقلاب مشهد چیست؟

هتل انقلاب در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزروهتل انقلاب مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل انقلاب مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.1از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 4.1از 5
موقعیت 4.2از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 26 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/10/01
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل عالی بابرخوردعالی پرسنل

تاریخ ورود : 1402/9/25
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

نسبت به دسترسی و نظافت و قیمت خوب بود کیفیت غذا بدنبود

تاریخ ورود : 1402/9/25
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

با توجه به هزینه خیلی خوب بود دسترسی هم خوبه و نزدیک به بازار و حرم هست غذا هم صبحانه خوب بود عالی نبود ولی ناهار اصلا راضی نبودم اگه سری بعد برم غذا نمیگیرم کبابش که اصلا خوب نیست جوجه هم یه کم سفت بود مقدار غذا رو کم کنن کیفیت و قیمت رو بالا ببرن بهتره یا دو مدل قیمت بذارن

تاریخ ورود : 1402/8/13
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

بسیار عالی بود و با توجه به هزینه ای که کرده بودیم راضی هستم

تاریخ ورود : 1402/7/25
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل هتل انقلاب در حد خوب بود

تاریخ ورود : 1402/6/14
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام باتشکر اگر در اتاقها یک ظرفشویی کوچک گذاشته میشد تا ما فنجانهارا در دستشویی نشوییم ویک کتری برقی که هرگاه بخواهیم بتوانیم اب جوش داشته باشیم عالیتر میشد

تاریخ ورود : 1402/2/20
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

.

تاریخ ورود : 1402/01/17
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

پاسخ گویی ضعیف

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسیار تمیز پرسنل خوب نزدیکی به حرم نسبت به قیمت عالی صبحانه در حد هتل دو ستاره خوب ما بدون غذا گرفتیم ‌غذاهای رستوران‌های معروف رو امتحان کردیم که رستوران معین درباری عالی بود

تاریخ ورود : 1401/11/28
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

تشکر از خدمات پرسنل هتل

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان و مدیریت محترم هتل انقلاب،بنده بهمراه خانواده بمدت دو شب در سه تا از اتاقهای هتل اقامت داشتیم که همه چیز عالی و مورد رضایت خودم و خانواده ام بود

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز عالی بود

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

ضمن عرض سلام و خسته نباشید.... تشکر میکنم از مدیریت خوب این مجموعه بابت انتخاب پرسنل هتل انقلاب که واقعا از نظر شخصیتی و رفتار مودبانه و محترمانه همه چیز تمام بودند.... از پرسنل این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را دارم

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

حیف اسمش بزاری هتل .هتل آپارتمان هم پیششون شرف داره.نمیدونم کدوم ....بهش دو ستاره داده. هتلی که به فلاسک چای گیر میاد سرویس های بهداشتی داغون. غذا افتضاح

تاریخ ورود : 1401/06/09
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام من از اقامتم در هتل انقلاب مشهد راضی بودم.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام وتشکر از تمام پرسنل هتل انقلاب ازچیزی که فکر میکردیم و نظراتی که قبلش خونده بودیم خیلی خیلی بهتر بود تنها ایرادش که امیدوارم حل شه صدای بستن درب هاس که صدا میده موقع بستن دیگه همه چی عالی

تاریخ ورود : 1400/8/9
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل انقلاب نسبت به دیگر هتل های هم رده خود به نسبت هتل ضعیفی می باشد نقاط ضعف: نداشتن پنجره در بعضی از اتاق ها عدم تعویض اتاق به درخواست میهمان نداشتن کولر در اتاق هایی که پنجره ندارد منوی غذایی خیلی کم و محدود نداشتن سرویس توالت ایرانی در برخی اتاق ها نبود انواع سالاد مثلا سالاد کاهو و شیرازی پخت سوپ بی مزه نداشتن پیش غذا(مثل ژله و آبمیوه) نداشتن ژیلت در حمام نقاط قوت: برخورد مناسب میهمانداران اتاق هایی تمیز و مرتب پیشنهاد میشود غذاهای شب را بصورت نانی مثلا نیمرو و یا املت یا سالاد الویه یا میزاقاسمی یا هر چیزی که در حد توان دارند برای لیست غذای شب اضافه کنند.و بوف داخل یخچال را یا رایگان کنند یا اینکه به اجبار به میهمانان داخل یخچال نگذارند. ممنون

تاریخ ورود : 1400/07/27
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام با توجه به تعداد نفرات لوازم استحمام و دیگر چیزها مثل حوله حمام به تعداد نیست و این خیلی خیلی بده و نشان‌دهنده ضعف مدیریت می باشد.

تاریخ ورود : 1400/07/20
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

لطفآ به نظافت و امکانات بهداشتی توجه ویژه نمایید. با تشکر از کارکنان زحمت کش و دلسوز

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با این هزینه هتل های بهتری میتونین برین

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل انقلاب مشهد هتلی بود که از نظر کیفیت غذایی و صبحانه خوب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با خانواده بودیم هتل ارزان قیمت و کیفیت مناسب راضیی بودیم

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل انقلاب مشهد لابی دنجی داشت.برخورد پرسنل خوب

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل انقلاب مشهد کیفیت همه چی خوب اتاق ها تمیز و مرتب.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل انقلاب مشهد عااااااالی. واسه من همه چی تموم بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل انقلاب مشهد انتخاب خوبی بود که از این سایت رزرو کردم. این هتل مشهد هم موقعیت مکانی خوبی داره هم بسیار تمیزه من توصیه می کنم این هتل مشهد

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.