هتل خورشید مشهد

3.7 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل خورشید مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
600,000 1%
قیمت 1 شب 597,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
850,000 2%
قیمت 1 شب 837,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,000,000 1%
قیمت 1 شب 997,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اتاق چمدان
تلویزیون ال سی دی
دید شهر
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان دانشگاه، بین دانشگاه 12 و 14
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
7 دقیقه
27 دقیقه
2228 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
12 دقیقه
67 دقیقه
5603 متر
بیمارستان قائم (عج)
5 دقیقه
22 دقیقه
1854 متر
بیمارستان جوادالائمه
8 دقیقه
38 دقیقه
3135 متر
بیمارستان امید
3 دقیقه
22 دقیقه
1853 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل خورشید مشهد یکی از محبوب ‌ترین هتل ‌های دو ستاره مشهد است. این هتل مشهد یکی از قدیمی ‌ترین ‌ها در عرصه ی هتلداری می باشد بگونه ‌ای که سال ساخت هتل به 1354 برمی گردد. اما هتل برای ارئه ی خدمات خوب به زائرین امام هشتمدر سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل خورشید مشهد و تنوع اتاق ها

هتل خورشید با شش طبقه دارای 30 باب واحد اقامتی می باشد. این اتاق‌ها به اتاق دو تخته (سرویس نفر اضافه بصورت مبل تخت شو و یا تشک، یک تخت دابل یا دو تخت تک نفره)، سه تخته(قابلیت یک نفر اضافه، یک تخت دابل با یک تخت سینگل یا سه تخت سینگل)، چهار تخته (یک تخت دابل با دو تخت سینگل، کمد لباس، مبلمان، حوله حمام و ...) تقسیم شده اند.

هتل 2 ستاره خورشید مشهد در اتاق های خود امکانات بسیار خوبی را فراهم کرده تا رفاه گردشگران تور مشهد به خوبی تامین شود. از امکانات داخل اتاق های هتل می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تخت، کمد، یخچال، مبل و ... اشاره کرد. چشم انداز پنجره اتاق ها رو به شهر و خیابان می باشد.

رستوران و امکانات هتل خورشید مشهد

هتل خورشید شهر بهشت دارای رستورانی با ظرفیت 40 نفر است که در طبقه ی منفی یک هتل قرار دارد. در این سالن فقط سرو ناهار و شام با بهترین کیفیت به میهمانان هتل ارائه می شود. سالن صبحانه خوری هتل در طبقه اول با ظرفیت 70 نفر طراحی شده که فضایی زیبا دارد.

هتل ارزان خورشید مشهد در کافی شاپ خود انواع نوشیدنی های سرد و گرم همراه با دسرهای خوشمزه را ارائه می دهد. در کافی شاپ هتل می توانید قرارهای دوستانه گذاشته یا دورهمی های جذاب بگیرید. لازم به ذکر است فضای کافی شاپ بسیار کوچک است که برای دور همی می توانید کافی شاپ هتل آراد مشهد را رزرو کنید

هتل خورشید در مشهد برای آسایش و رفاه میهمانان خود امکاناتی همچون تاکسی سرویس شبانه روزی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، لاندری، آسانسور، خدمات تاکسی سرویس، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی و ... وجود دارد. هتل طبرستان از دیگر گزینه های اقامت ارزان در شهر مشهد می باشد.

فاصله هتل خورشید مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل خورشید تا حرم مطهر رضوی با احتساب ترافیک و شلوغی 29 دقیقه می باشد که به صورت پیاده امکان دسترسی وجود نخواهد داشت.

دلایل رزروهتل خورشید مشهد چیست؟

قیمت های مناسب و نزدیکی به مراکز خریدی مانند زیست خاور و برج آلتون از دلایل انتخاب این هتل توسط مسافران تور مشهد می باشد که سبب شده افراد با رضایت کامل اقدام به رزرو آن نمایند.

هر شب اقامت در هتل خورشید مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل 2 ستاره خورشید دارای اتاق های 2 تخته ،3 تخته و 4 تخته می باشد که هزینه هرشب اقامت در این هتل از 140 هزار تومان تا 280 هزار تومان در نظر گرفته شده است. شما می توانید بسته به نوع اتاق و ظرفیت موجود، بودجه خود را با قیمت های ذکر شده برای اقامت در این هتل مشهد تنظیم کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل خورشید مشهد وجود دارد؟

در هتل خورشید مشهد اتاقی به عنوان لئکس وجود ندارد که این مطابق با لّول دو ستاره امری کامل طبیعی است. گران ترنی اتاق هتل نیز بر اساس ظرفیت با نرخی بالا تر به گردشگران ارائه خواهد شد که به اندازه ظرفیت موجود، امکانات رفاهی کامل را در اختیار آن ها قرار می دهد.

هتل خورشید مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل خورشید دارای تاکسی سرویس شبانه روزی، لاندری، آسانسور، خدمات تاکسی سرویس، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی و رستوران و کافی شاپ می باشد. به دلیل وجود پذیرش و کارکنان مسلط به زبان انگلیسی شما هنگام ورود به این هتل زائرین از خارج کشور را نیز مشاهده خواهید کرد.

آدرس هتل خورشید مشهد کجاست؟

هتل خورشید مشهد در خیابان دانشگاه، بین دانشگاه 12 و 14 قرار گرفته که این خیابان را می توان از پر جنب جوش ترین خیابان های مشهد دانست.

هتل خورشید مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل خورشید مشهد بهترین انتخاب برای گردشگرانی است که علاقه مند هستند در نزدیکی بازار های متعدد اقامت داشته باشندو زیرا مراکز خریدی مانند برج آلتون، زیست خاور و جنت در فاصله بسیار کم از هتل قرار دارند می توانند ساعاتی علاقه مندان مشغول به گشت و خرید در خود کنند.

هتل خورشید مشهد به چه هتل هایی شباهت دارد؟

اگر به همراه خانواده به شهر مقدس مشهد سفر کرده اید و به در بین خود پیر یا کودک را به همراه دارید، هتل هایی با فاصله کم از حرم، نسبت به هتل خورشید مشهد مانند هتل طبرستان مشهد می توانند گزینه ای برتر برای اقامت به شمار روند. البته هتل آراد مشهد نیز دیگر انتخاب عالی در همنی لِول می باشد که در خیابان امام رضا واقع شده است.

قوانین هتل خورشید مشهد چیست؟

هتل خورشید در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزروهتل خورشید پارسه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل خورشید مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3.5از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی نبود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل خورشید مشهد نسبت به قیمتش خوب بود کیفیت خوبی نداشت اتاق ها، رستورانش هم بد نبود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.