هتل هانی پارس مشهد

4.1 از 5
خیلی خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل هانی پارس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
1,968,000 17%
قیمت 1 شب 1,640,000 تومان
سه تخته
اقامت با فول بورد بوفه
3 نفر
جزییات قیمت
2,772,000 17%
قیمت 1 شب 2,310,000 تومان
چهار تخته
اقامت با فول بورد بوفه
4 نفر
جزییات قیمت
3,696,000 17%
قیمت 1 شب 3,080,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
تلویزیون معمولی
اینترنت با سرعت بالا
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
اتاق چمدان
نزدیک به مرکز شهر و نقاط دیدنی

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : سر شور 8 روبروی باب الجواد
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
8 دقیقه
633 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
57 دقیقه
4715 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3544 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
25 دقیقه
2098 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
43 دقیقه
3548 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل هانی پارس مشهد در سال 1392 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است. می توان این هتل مشهد را یکی از هتل های جوان مشهد نام برد. هتل هانی پارس، دارای دکوراسیونی بسیار شیک و زیبا می باشد. در پله های ورود به هتل، فرش بنفش رنگی پهن شده است. بدیهی است که با اقامت در این هتل، فاصله ی 3 دقیقه ای به باب الجواد خواهید داشت. بعد از داخل شدن از این درب، به صحن جامع رضوی خواهید رسید.

هتل هانی پارس مشهد با داشتن کادری بسیار مجرب و آموزش دیده، بهترین پذیرایی را از شما مسافران تور مشهد خواهد کرد. با این که هتل هانی پارس مشهد جوان است، اما مدیر آن سابقه درخشانی در امر هتلداری دارد. در حال حاضر تلفن هتل هانی پارس برای رزرو هتل مرسوم نیست، اما رزرو اینترنتی بیشترین مخاطب را به خود اختصاص داده است.

اتاق های زیبا و معرفی رستوران هتل هانی پارس

هتل هانی پارس مشهد چندین اتاق دارد که به 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته تقسیم می شوند. اتاق ها از نظر تمیزی و نظافت، در حد مطلوبی بوده که جهت اطلاعات بیشتر می توانید نظرات مردم، راجع به هتل هانی پارس را مطالعه کنید. از امکاناتی که داخل اتاق ها وجود دارند، می توان به: تلویزیون، کمد لباس، آینه دراور، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و .... اشاره کرد.

هتل هانی پارس، رستورانی دارد که غذاهای ایرانی و فست فودی را برای میهمانان سرو می کند. صبحانه، نهار و شام به صورت بوفه سلف سرویس بوده که حق انتخاب را برای میهمانان کمی دشوار می کند. زیرا باید از بین آن همه غذای لذیذ، یک کدام را انتخاب نمایند. رستوران هتل هانی پارس بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است.

هتل هانی پارس در کجا قرار دارد و چه مکان هایی نزدیک آن می باشد؟

موقعیت مکانی هتل هانی پارس به گونه ای است که به حمام مهدی قلی بیگ نزدیک می باشد. این حمام، اکنون تبدیل به موزه مردم شناسی مشهد شده است. بازار سرشور، از محله های قدیمی مشهد و همسایه این هتل بوده، که به خیابان اندرزگو نیز منتهی می شود. بازار فرش فروش ها، چهاراه خسروی، بازار رضا و .... از دیگر مکان های نزدیک به این هتل مشهد می باشند.

هتل هانی پارس مشهد را می توان از محبوب ترین هتل های دو ستاره در مشهد دانست. تور هتل هانی پارس مشهد از کیش نیز یکی از تور های پیشنهادی برای کیشوندان عزیز است که به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی انجام خواهد شد. شما می توانید در لیست انتخاب های خود هتل هایی مانند هتل ایثار رضوی مشهد و یا هتل بسطامی مشهد را مورد انتخاب قرار دهید. 

فاصله هتل هانی پارس مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل هانی پارس مشهد رو به روی درب ورودی باب الجواد قرار گرفته که حداکثر زمان دسترسی به حرم مطهر رضوی با پای پیاده برای مهمانان مقیم هتل تنها 3 دقیقه می باشد.

دلایل رزرو هتل هانی پارس مشهد چیست؟

هتل هانی پارس مشهد از هتل های دو ستاره با کیفیت است که به دللی رضایت بالای مهمانان از این هتل، آوازه ای گوش نواز در بین هتل های مشهد در رده ی دو ستاره را دارا می باشد. ضمن اینکه این هتل از قیمت و موقعیت مکانی مناسبی برخودار است که این عوامل خود مهم ترین دلیل برای جذب زائرین به شمار می روند.

هر شب اقامت در هتل هانی پارس مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه اقامت در اتاق های هتل هانی پارس مشهد از 410 هزار تومان آغاز می وشد و بستگی به انتخاب مهمان تا 780 هزار تومان ادامه دارد. شما می بایستی تا پیش از رزرو خود ابتدا به تعداد نفرات و ظرفیت اتاق ها اشاره داشته باشید و سپس اقدام به رزرو تور مشهد با انتخاب این هتل نمایید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل هانی پارس مشهد وجود دارد؟

در هتل هانی پارس مشهد اکثر اتاق ها به صورت آپارتمان ایجاد شده اند و به همین دلیل نیز قیمت آن ها از هم دیگر متمایز می باشد. با وجود امکانات رفاهی کامل در واحد های اقامتی هتل، اتاقی به عنوان لوکس در بین آن ها وجود ندارد.

هتل هانی پارس مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات رفاهی و خدمات هتل هانی پارس مشهد می توان به نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، اتاق چمدان، کافی شاپ، رستوران و ... اشاره نمود. با وجود این امکانات و مخصوصا رستوران هتل، شما کمتر نیاز به خارج شدن از آن را پیدا خواهید کرد.

آدرس هتل هانی پارس مشهد کجاست؟

هتل هانی پارس مشهد در خیابان سرشور، سرشور 8 قرار گرفته که می توان آن را درست در رو به روی باب الجواد یافت کرد. دسترسی آسان به این هتل سبب خواهد شد تا شما بتوایند پس از رسیدن به شهر مشهد در کمترین زمان به رفع خستگی در اتاق خود و استراحت بپردازید.

هتل هانی پارس مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل هانی پارس مشهد از نظر موقعیت مکانی به اماکنی مانند بازار سرشور، بازار رضا، حمام مهدی قلی بیگ، مسجد 72 تن و ... نزدیک می باشد. مهمانانی که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند می توانند در کمترین زمان پس از استراحت از این مکان ها بازدید کنند و با اماکن تاریخی آشنا شوند.

هتل هانی پارس مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

در کنار هتل هانی پارس مشهد هتل دیگری با کیفیت مناسب قرار دارند که می توانند به عنوان پینشهادی برای اقامت در شهر مقدس مشهد به مسافران عزیز پیشنهاد شوند، از جمله این هتل ها می توان به هتل ایثار رضوی مشهد و هتل بسطامی مشهد اشاره نمود.

قوانین هتل هانی پارس مشهد چیست؟

هتل زیبای هانی پارس مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل هانی پارس مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/12/13
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل معمولی نزدیک حرم بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خیلی نزدیک به حرم و تمیز ولی قیمتش بالاس

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل هانی پارس مشهد لابی دنج و راحتی داشت. تمیزی اتاق و کیفیت غذایش خوب بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل هانی پارس مشهد از نظر موقعیت مکانی و نظافت اتاق ها خوب بود و اقامت خوبی داشتیم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.