هتل ارم مشهد

3.6 از 5
خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ارم مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
600,000 1%
قیمت 1 شب 597,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
900,000 1%
قیمت 1 شب 897,000 تومان
سوئیت پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 1%
قیمت 1 شب 1,497,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، نبش امام رضا 74
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
39 دقیقه
3233 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
88 دقیقه
7314 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
58 دقیقه
4824 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
56 دقیقه
4697 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
50 دقیقه
4140 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ارم مشهد یکی از هتل های مقرون به صرفه در شهر مشهد است که در نزدیکی پایانه مسافربری مشهد، امام رضا 74 قرار گرفته است. این هتل مشهد به دلیل نزدیکی با مکان های تفریحی و گردشگری مشهد مانند سرزمین بازی ها، یکی از محبوب ترین گزینه ها برای گردشگران تور ارزان قیمت مشهد است.

هتل ارم مشهد ساختمانی 5 طبقه دارد که در سال 1394 احداث گردیده و خدمات رسانی خود را آغاز کرده است. به دلیل نزدیک بودن اتوبوس های بی آرتی به این هتل، فاصله میهمانان مقیم در هتل ذکر شده تا حرم مطهر رضوی 10 دقیقه خواهد بود. این هتل مشهد دارای 40 باب واحد اقامتی دنج، اما تمیز می باشد.

هتل ارم مشهد و اتاق هایی مرتب

هتل 3 ستاره ارم مشهد تمامی 40 اتاق خود را با کیفیتی مطلوب و امکانات رفاهی مناسب در اختیار گردشگران قرار می دهد تا در طول سفر، نهایت رضایت را داشته باشند. در تمامی اتاق های هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر سیستم سرمایشی، تلویزیون، تخت، مبل، تلفن، حمام و ... وجود دارد.

اتاق های هتل ارم شهر بهشت متاسفانه فاقد مینی بار هستند و میهمانان باید برای خود، این امکانات را فراهم کنند. از دیگر امکاناتی که در داخل اتاق های هتل ارم دیده می شود، ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی، آباژورف کمدف جاکفشی و ... است. چشم انداز اتاق ها هم رو به خیابان می باشد.

امکانات هتل ارم مشهد

هتل ارم در مشهد دارای رستورانی با ظرفیت 110 نفر می باشد که انواع غذاهای ایرانی باکیفیت مطلوب را همراه منو انتخابی در اختیار میهمانان قرار می دهد. در کافی شاپ هتل نیز می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم همراه دسرهای مختلف را نوش جان کنید و قرارهای کاری خود را در آن برگزار نمایید.

هتل ارزان ارم مشهد با داشتن امکاناتی نظیر: لابی(با ظرفیت 15 نفر مکانی مناسب برای ملاقات‌های دوستانه و رفع خستگی)، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، اینترنت و ... در مجموعه ی خود سعی کرده تا رضایت میهمانان را بالا ببرد. برای اقامتی بهتر توصیه می کنیم هتل شیراز مشهد در خیابان دانشگاه را انتخاب نمایید و برای نزدیک تر بودن به حرم مطهر، هتل مشاهیر مشهد پیشنهاد می گردد.

فاصله هتل ارم مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل ارم مشهد تا حرم مطهر به گونه ای است که می توان گفت با 30 دقیقه پیاده روی، و 15 دقیقه با خودرو می توان به آستان امام هشتم رسید.

دلایل رزرو هتل ارم مشهد چیست؟

نزدیک بودن به حرم مطهر رضوی یکی از مهم ترین دلایل برای رزرو این هتل مشهد است. اما خدمات و امکانات خوب و قیمت های مناسب هتل نیز تاثیر به سزایی در رزرو آن دارد.

هر شب اقامت در هتل ارم مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل ارم شهر زیبای مشهد هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 130هزار تومان تا 450 هزار تومان می باشد. البته با توجه به زمان رزرو ممکن است هزینه ها در حال تغییر باشد

چه تعداد اتاق در هتل ارم وجود دارد؟

هتل ارم در شهر مشهد سوئیت های ویژه ای دارد که برای اطلاعات بیشتر می توانید د تماس باشید. اما هتل ارم با قیمت های مناسبی که دارد این امکان را به شما می دهد تا از سوئیت های آن استفاده کنید

هتل ارم چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی ارم از نظر امکانات و خدمات و قیمت های مناسبش بسیار مطلوب بوده و یک هتل قیمت مناسب با کیفیت به شمار می رود. از جمله امکانات این هتل می توان به سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، اینترنت و ... اشاره کرد. متاسفانه هتل فاقد مینی بار می باشد.

آدرس هتل ارم مشهد کجاست؟

هتل ارم شهر مشهد درنزدیکی پایانه مسافربری مشهد، امام رضا 74 قرار گرفته است. دسترسی هتل به مکان های تفریحی و گردشگری مشهد مانند سرزمین بازی ها، یکی از محبوب ترین گزینه ها برای گردشگران تور مشهد است.

هتل ارم به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره ارم با این اینکه تا حرم مطهر رضوی با خودرو تنها 15 دقیقه فاصله دارد ولی به اماکنی همچون پایانه مسافربری و سرزمین های بازی نزدیک است.

هتل ارم مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب ارم مشهد از نظر امکانات با هتل مشاهیر مشهد در یک لول می باشد که برای اقامتی بهتر می توانید هتل شیراز مشهد را انتخاب نمایید.

قوانین هتل ارم چیست؟

هتل زیبای ارم در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل ارم مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.6از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.6از 5
موقعیت 3.4از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل 3 ستاره خوبی نسبت به هزینه انجام شده بود که فقط یه مقداری از حرم مطهر فاصله داشت که با بی آر تی که نزدیک هتل هست 5 دقیقه ای بحرم میرسید

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ارم مشهد خیلی خوب، واقعا لذت بردیم لابی و غذاهای عالی داشت

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ارم مشهد عالی بود طوری که در سفر بعدی به مشهد باز هم این هتل را انتخاب می کنم.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ارم مشهد بهترین هتل در مشهد بود که من تاحالا رفته بودم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل ارم مشهد برخورد پرسنل عالی - نظافت و تميزی عالی - كيفيت غذا خيلی خوب -دسترسی به حرم با بی ار تی جلوی حرم خيلی خوب - این هتل مشهد سرويس رايگان به حرم هم داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.