هتل جواهری مشهد

3.1 از 5
خوب 15 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل جواهری مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
اتاق چمدان
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا، نبش امام رضا 6
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
6 دقیقه
477 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
55 دقیقه
4558 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
47 دقیقه
3887 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
23 دقیقه
1941 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
45 دقیقه
3777 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 2 ستاره در مشهد می باشد؛ که در سال 1358 ساخته شده و به بهره برداری رسیده است. این هتل مشهد نسبت به ستاره های آن، از خدمات محدودی برخوردار بوده که البته به نسبت قیمت ارزان آن قابل چشم پوشی می باشد.

هتل کوچک جواهری در خیابان امام رضا، امام رضا 6 قرار دارد. این هتل در مشهد دارای 6 طبقه ساختمانی است که 65 اتاق زیبا درون این طبقات جای گرفته اند. لابی کوچک هتل نیز برای پذیرایی از گردشگران تور مشهد تعدادی مبل و تلویزیون را درون خود جای داده است.

هتل جواهری مشهد و شرح اتاق و رستوران

هتل دنج جواهری در مشهد اتاق های خود را به دو دسته 2 تخته و 1 تخته تقسیم کرده تا میهمانان با توجه به سلیقه خود دست به انتخاب بزنند. اتاق های این هتل مشهد مجهز به یخچال، سرویس بهداشتی، تلفن، تلویزیون، مبلمان و همین طور سیستم تهویه مطبوع می باشد. از ویژگی هایی که در برخی هتل های مشهد نیست وجود نماز خانه است. اما هتل جواهری مشهد با ساخت یک نمازخانه توانسته رضایت میهمانان خود را بیشتر جلب کند.

رستوران نظیف هتل 2 ستاره جواهری مشهد انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی معمولی طبخ می کند. اگر تمایلی به استفاده از رستوران هتل نداشتید، می توانید به رستوران ها و فست فودهای اطراف هتل مراجعه مایید. رستوران نظیف هتل با این که کوچک است اما بسیار تمیز بوده و خدماتی مطلوب ارائه می دهد.

امکانات هتل جواهری مشهد چیست؟

هتل ارزان جواهری مشهد علاوه بر لابی و رستوران، خدمات و امکانات دیگری را عرضه می کند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد. خدمات خانه داری، لاندری، آسانسور و ... از دیگر امکانات می باشند. صندوق امانات اختصاصی هم برای میهمانان در نظرگرفته شده تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

یکی از نکات مثبت این هتل مشهد نزدیکی به حرم مطهر امام رضا می باشد که تنها 8 دقیقه پیاده روی تا حرم دارد. هتل جواهری فاصله ی 20 دقیقه ای تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد دارد. از دیگر مزایای این هتل مشهد مسافت اندک آن تا بیمارستان موسی ابن الجعفر است. بیمارستان موسی ابن الجعفر (ع) یک بیمارستان خیریه بوده که کادر پزشکی ماهری دارد. هتل مرمر مشهد و هتل اولیا مشهد از دیگر گزینه های ارزان اقامت در شهر مشهد می باشند.

فاصله هتل جواهری مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل جواهری مشهد تا حرم بسیار کم است؛ به گونه ای که میتوان گفت از این هتل تا حرم 8دقیقه پیاده روی می باشد با طی این زمان می توانید به راحتی به حرم مطهر رضوی مشرف شوید.

دلایل رزرو هتل جواهری مشهد چیست؟

هتل 3ستاره جواهری همین جور که از اسمش پیداس یک هتل با کیفیت مطلوب است که کیفیت بالایی را به مهمانان خود ارائه می دهد. همچنین نزدیک بودن این هتل به حرم مطهر رضوی باعث شده تا گردشگران بسیاری از تور لحظه آخری مشهد، رضایت کامل را با اقامت در این هتل در طول سفر کسب نمایند.

هر شب اقامت در هتل جواهری مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل جواهری در شهرمشهد هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 220 هزارتومان تا 598 هزار تومان می باشد. البته با توجه به زمان رزرو این هتل مشهد ممکن است هزینه ها با این موارد ذکر شده تمایز پیدا کنند.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل جواهری وجود دارد؟

هتل 3ستاره جواهری دارای 6 طبقه ساختمانی است که 65 اتاق زیبا درون این طبقات جای گرفته اند که شامل دو دسته 2 تخته و 1 تخته می شوند. مهمانان می توانند با توجه به ظرفیت اتاق و تعداد نفرات همراه خود در بین واحد های اقامتی این هتل دست به انتخاب بزنند. اتاق های این هتل مشهد مجهز به یخچال، سرویس بهداشتی، تلفن، تلویزیون، مبلمان و همین طور سیستم تهویه مطبوع می باشند که راحتی برای مسافران فراهم خواهند کرد، اما با این وجود اتاق لوکسی در این هتل دردسترس نمی باشد.

هتل جواهری چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل جواهری علاوه بر لابی و رستوران، خدمات و امکانات دیگری را عرضه می کند که از جمله آن ها می توان خدمات خانه داری، لاندری، آسانسور و ... اشاره نمود. صندوق امانات اختصاصی هم برای میهمانان در این هتل در نظرگرفته شده که مهمانان تور مشهد مقیم می توانند با در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

آدرس هتل جواهری مشهد کجاست؟

هتل جواهری مشهد در خیابان امام رضا، نبش امام رضا 6 قرار گرفته که این موقعیت مکانی علاوه بر نزدیکی به حرم رضوی به مکان های دیگری نیز نزدیک است که شرایطی عالی را برای دسترسی آسان برای مهمانان مقیم در هتل فراهم می کند.

هتل جواهری به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل جواهری با توجه به محل قرار گیری در یکی از مهم ترین خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی به مکان هایی چون بازار سرشور و بازار رضا و بازار فرش فروشا و مکان های تاریخی چون مسجد 72 تن و حمام قلی بیک نزدیک است. مهمانانی که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کرده اند می توانند از این اماکن در نزدیکی هتل بازدید نمایند. همچنین فرودگاه شهید هاشمی نژاد و بیمارستان موسی ابن الجعفر با فاصله بسیار کم از هتل قرار دارند.

هتل جواهری مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جواهری مشهد یک هتل سه ستاره است که با توضیحاتی که در بخش خوانده اید میتواند اقامت خوبی را برای شما عزیزان فراهم کنند. اما ممکن است گاهی این هتل با ظرفیت تکمیل مواجه باشد و یا مورد پسند مسافران قرار نگیرد که در این مواقع پیشنهاد ما برای شما هتل مرمر مشهد و هتل اولیا مشهد از دیگر گزینه های ارزان اقامت در شهر مشهد خواهد بود.

قوانین هتل جواهری چیست؟

هتل زیبای جواهری در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل جواهری مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 2.8از 5
کیفیت غذا 2.8از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 2.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 15 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

این هتل فقط از نظر دسترسی به حرم خوب بود وگر نه که اصلا عکسهایی که توی سایت از اتاق ها دیده بودم این شکلی نبود. فنر های تشک تخت بیرون بود. اصلا پنجره نداشت. سرویس بهداشتی فوق العاده بد. اتاق خیلی کوچیک و تنگ. جلوی پنجره دیوار بود. سر و صدای مسافران خیلی زیاد بود. هیچ امکاناتی در اتاق شامل حوله یا چای ساز یا فلاکس نبود. در و دیوار اتاق کنده شده و ظاهر خیلی بدی داشت. توصیه میکنم گول عکسهای این هتل رو نخورید. من فکر میکنم کلا مدیر این هتل هیچ رسیدگی نداره و احتمالا اصلا مدیری نداره

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق دو تخته را دو تخته دیگر اضافه کرده و به اسم چهار تخته به زوار می دهند حالا به اسم چهار تخته هم می دهید لااقل امکانات برای چهار نفر فراهم نمایید و پتو به تعداد قرار دهید تا نارضایتی ایجاد نشود در کل من به کسی توصیه نمی کنم

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

رفتار پرسنل خوب بود، از نظر اتاق اصلا خوب نبود ،اتاق به شدت کوچیک ،پنجره رو به بیرون نداشت پنجره رو که باز میکردی دیوار میدیدی ،تهویه نامناسب ،دوش حمام اصلا خوب نبود .تختخواب خوب بود ،دستمال کاغذی نداشت که بعد از درخواست اوردن ،چای ساز ،کتری ،فلاسک نداشتن .دو تا از پرسنل خانم اونجا محبت کردن بهم فلاسک دادن ، بخاطر خدا یه بطری اب کوجیک هم نداشت تو یخچال ،از همه مهمتر کیفیت عذا اصلا خوب نبود بنده اصلا راضی نبودم اصلا ولی صبحانه خوب بود،تنها مزیت اون هتل نزدیک بودن به حرم و بازار رضا هستش در عیر اینصورت اصلا راضی نیستم .پولی که دادم واسه رزرو اون هتل خیلی بیشتر از ارزش اون هتل بود .باشد که ان شاءالله تعییراتی تو هتل انجام بشه واز دیگران ثبت نطرهای مثبتی ببنیم و دوباره اقامت داشته باشیم .

تاریخ ورود : 1401/12/20
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

اطاق متاسفانه دارای پنجره باریک وکوچک بود تهویه مناسبی نداشت

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام اصلا ارزش رزرو نداره این هتل من قبل سفر کلی بررسی کردم در مورد هتل های مشهد و نظرات رو از سایت های مختلف میخوندم بخاطر بعد مسافتی تا حرم و هزینه ای که بود، رزرو هتل جواهری زدیم، موقعی که رفتیم هتل تا ۳ طبقه اردوی دانش‌آموزان متوسطه آورده بودن و از خود لابی گرفته تا تمامی طبقات از سرو و صدا و رفت و آمد دیوونه کننده بود. با ۵ یا ۶ طبقه، فقط یک آسانسور که چقدر باید معطل موند. هر چی گفتیم تذکر بدید تا رعایت کنند، هیچ اقدامی از مهمانداری هتل صورت نگرفت و بی تفاوت درب اتاقها رو محکم می‌کوبیدند بهم دیگه و ... اتاق دونفره تخت دوبل با فول برد برای ۴ شب ما ۳میلیون و ۲۰۰ تومان رزرو کردیم اتاق بسیار کوچک، اتاق سه در چهار بوی بد نداشتن تهویه اتاق و گرمای شدید تشک تخت فنرش شکسته بود عدم نور کافی اتاقحتی یه آب معدنی هم داخل یخچال نبود در همین حد اوضاع داغون و سر و صدای تا صبح که ما فقط دو ساعت از شب تا صبح خوابیدیم، صبح گفتیم میخایم از هتل بریم، چقدر معطل کردند و همینطور تا مسئول رزور بیاد. بعد هم مبلغ ۱ میلیون و ۷۰۰ رو از ما کم کردن بابت فقط یک شب در مجموع ( از ساعت ۹ شب تا ۸ صبح) بابت کنسلی، در صورتیکه هزینه یک شب تقریبا ۶۰۰ یا ۷۰۰ میشد، اینقدر فاجعه بود که فقط گفتم کنسل کنید مهم نیست اصلا خودتونو گول نزنید که به بهانه فاصله نزدیک تا حرم، برید اونجا ، هتل های ۳ یا ۴ ستاره دیگه هم بسیار نزدیک هست که ارزشش صدبرابر اینه. ساختمون بافت قدیمی و امکانات اتاق ها هم همینطور عکسهای داخل سایت هم بسیار متفاوت با خود اتاق هست. هیچجوره نمی ارزه من فقط کنسل کردم که از اونجا بزنم بیریم رفتیم یه هتل دیگه بسیار راضی بودیم

تاریخ ورود : 1401/12/7
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

با تشکر از پرسنل عالی هتل

تاریخ ورود : 1401/11/13
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

اتاق یک تخته واقعا بد بود، تهویه مناسب نداشت پرده اتاق نصفه،پنجره با چسب بسته شده بود شیر حمام خیلی افتضاح بود

تاریخ ورود : 1401/11/12
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام با تشکر از سایت شما ،تخفیف عالی بود خدا قوت

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام شهریور 1401 اقامت داشتیم لوكیشن خوب داره .غذا كیفیت ضعیفی داره امكانات اولیه متوسط رو به پایین كل هتل 1 اسانسور داره كه توساعت های پر تردد باید قید اسانسور روبزنید و با پله برید كه ضعف بزرگیه اتاق های 2 تخته خیلی كوچك ودلگیر است در كل با این قیمت حتما هتل با كیفیت تری میتونید برید به حرف اپراتورها هم توجه نكنید اونا پشت تلفنن نمیتونن نظر دقیقی در مورد هتل بدن

تاریخ ورود : 1401/6/16
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در کل راضی کننده بود اما میتونست بهتر باشه

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

رزرو اين هتل را به هيچ مسافري توصيه نمي كنم. فاضلاب سرويس بهداشتي خراب بود. مجبور شديم از نيروي تاسيسات براي رفع چاه گرفتگي استفاده كنيم. اتاق يخچال نداشت با مكافات از رزرواسيون يك يخچال درخواست كرديم. اتاق فاقد چوب لباسي، ساعت ديواري بود. نظافت در سطح پائين بود. بيشتر به مهمان پذير شبيه بود تا هتل.

تاریخ ورود : 1401/1/31
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اولین و آخرین بار بود که به این هتل آمدم خیلی بد بود

تاریخ ورود : 1400/11/25
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

معمولی

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل 3 ستاره متوسطی بود با دسترسی خوب به حرم مطهر

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل جواهری مشهد از همه نظر خوب بود و اقامت خوبی داشتم.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.