هتل مرمر مشهد

2.9 از 5
متوسط 10 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مرمر مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 51%
قیمت 1 شب 997,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 51%
قیمت 1 شب 1,497,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
4,000,000 56%
قیمت 1 شب 1,797,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان امام رضا 8 - چهار راه سوم
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
11 دقیقه
926 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
60 دقیقه
5008 متر
بیمارستان قائم (عج)
10 دقیقه
48 دقیقه
3968 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
29 دقیقه
2391 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
46 دقیقه
3858 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل مرمر مشهد از دیگر هتل های 2 ستاره در شهر بهشت است که فعالیت خود را از سال 1393 آغاز نموده و با رویی گشاده از گردشگران تور مشهد پذیرایی می کند. این هتل از ساختمانی 10 طبقه برخوردار می باشد که 28 باب واحد اقامتی درون این طبقات جای گرفته اند.

هتل مرمر مشهد در خیابان امام رضا 8، بعد از چهار راه سوم قرار گرفته است. از این هتل مشهد تا حرم مطهر تنها 10 دقیقه فاصله وجود دارد. لابی زیبای هتل نیز با امکانات رفاهی بالا تعبیه شده تا میهمانان در بدو ورود بتوانند استراحت کنند و به سرعت پذیرش شوند.

اتاق های هتل مرمر مشهد

هتل مرمر مشهد دارای 28 باب واحد اقامتی می باشد. تمام اتاق های هتل با طراحی شیک و مرتب چیده شده اند تا رفاه و آرامش نصیب میهمانان شود. اتاق ها به امکاناتی نظیر حمام، اینترنت رایگان، شوفاژ، سرویس ایرانی و فرنگی، میز لوازم آرایش و ... مجهز می باشند.

این هتل مشهد دارای رستورانی با ظرفیت 80 نفر می باشد. رستوران هتل بسیار زیبا و لوکس طراحی شده است بگونه ای که میهمانان هنگام صرف غذا حس خوبی خواهند داشت. سالن غذاخوری هتل با استفاده از آشپزهای حرفه ای و مواد اولیه ی تازه در تلاش هستند تا غذایی در شان ستاره های هتل را ارائه نمایند.

امکانات هتل مرمر مشهد

این هتل مشهد دارای امکانات عمومی مفید همچون نمازخانه، خدمات روم سرویس، تاکسی سرویس، لاندری و ... را ارائه می دهند. آدرس این هتل ارزان در شهر مشهد امام رضا 8، بعداز چهارراه سوم می باشد که می توانید به پایانه مسافریری مشهد دسترسی راحتی داشته باشید.

این هتل ذکر شده به بازار رضا، بیمارستان موسی بن جعفر، پارک میرزا کوچک خان، چهارراه دانش(سرای بلور یا همان فروشگاه های لوازم خانگی)، ایستگاه قطار شهری و ... فاصله ی مناسبی دارد. اگر می خواهید در هتلی قیمت مناسب و تمیز اقامت داشته باشید پیشنهاد می کنیم این هتل را از دست ندهید. هتل هرند مشهد و هتل آریا مشهد گزینه های خوبی برای اقامتی ارزان می بلشند.

فاصله هتل مرمر مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل مرمر مشهد تا تا حرم مطهر به گونه است که می توان گفت با 10دقیقه پیاده روی مهمانان مقیم در این هتل می توانند به حرم مطهر رضوی مشرف شوند. زیرا این هتل 2 ستاره با قرار گیری در خیابان امام رضا علاوه بر زمان کم دسترسی راحتی را نیز به حرم خواهد داشت.

دلایل رزرو هتل مرمر مشهد چیست؟

هتل مرمر مشهد هتلی 2 ستاره است که از نظر موقعیت مکانی که در یکی از مهم ترین و پر جنب و جوش ترین خیابان ها قرار گرفته و به بازارها و مکان های دیدنی نزدیک میباشد. همچنین امکانات و خدمات هتل با کیفیتی مطلوب در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت که رضایت آنان سبب شده گردشگران تور مشهد بسیاری برای ررزو این هتل به دلایل ذکر شده اقدام نمایند.

هر شب اقامت در این هتل مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در این هتل هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب که از 290 هزارتومان آغاز و تا 650 هزار تومان ادامه دارد. البته با توجه به زمان رزرو ممکن است هزینه ها هم در حال تغییر باشد که این خود عاملی برای کاهش و یا افزایش آن ها خواهد بود.

چه تعداد اتاق در هتل وجود دارد؟

هتل 2 ستاره مرمر مشهد از ساختمانی 10 طبقه برخوردار می باشد که 28 باب واحد اقامتی درون این طبقات جای گرفته اند. تمام اتاق های هتل با طراحی شیک و مرتب طراحی شده تا رفاه و آرامش نصیب مسافران عزیز شود. با وجود اتاق های زیبا و با کیفیت در این هتل مشهد، اتاقی به عنوان لوکس تعریف نخواهد شد و افراد برای برخورداری از واحد اقامتی لوکس می بایستی تا هتل هایی با لِول بالا تر را مورد انتخاب قرار دهند.

این هتل چه خدمات و امکاناتی دارد؟

این هتل مشهد با پذیرش 24 ساعته به طور شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. از این رو شما می توانید با خیالی راحت اقدام به ررزو این هتل نمایید و در مدت اقامت، برای رفع مشکل و نیاز به پذیرش مراجعه نمایید. امکانات رفاهی هتل نیز با توجه به انتظارات مهمانان از یک هتل دو ستاره، به طول کامل رضایت را تضمین می کند.

آدرس هتل مشهد کجاست؟

این هتل مشهد درموقعیت مکانی مشهد، خیابان امام رضا ، امام رضا 8 چهار راه سوم قرار دارد. این موقعیت مکانی فوق العاده باعث شده که این هتل نزدیک ترین به حرم مطهر رضوی باشد که گردشگران میتوانند این هتل رادریک تور مشهد ارزان رزرو کند.

این هتل به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل در خیابان امام رضا8 قرار دارد که به بازارهای چون بازار سرشور بازار رضا بازار فرش فروش ها و ... نزدیک می باشد. همچنین این هتل تا مکان های تاریخی همچون حمام مهدی قلی بیک،مسجد72 تن و... فاصله بسیار کمی را دارا است. علاوه بر این مکان ها ایستگاه قطار شهری نیز دز نزدیکی هتل قرار دارد.

این هتل مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

اسن هتل 2 ستاره مشهد با توجه به قیمت و مکان مناسبش بازهم مسافرانی هستند که دنبال هتل های در این لول با قیمت ارزان تر و یا کیفیت بالا تر باشند. ما به شما دوستان محترم هتل هرند مشهد وهتل آریا مشهد را معرفی می کنیم که پیشنهاد می شود در کنار این هتل، حتما مورد بررسی قرار گیرند.

قوانین هتل چیست؟

این هتل در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 2.9از 5
آرامش محیط 3.2از 5
کیفیت غذا 2.4از 5
موقعیت 3.4از 5
ارزش خرید 2.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.9 از 5
متوسط 10 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل مرمر فقط از نظر دسترسی و نزدیکی به حرم خوب است .کیفیت غذاها افتضاح است وبوفه نیست و باید بشقاب دست بگیری ببری خودشون برات غذا بریزند .نظافت اتاق ها معمولی است. اصلا توصیه نمیشود.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل مرمر از نظر رستوران خیییییییییلی افتضاح و مزخرف هست. گول اینکه میگن بوفه هست رو نخورید.همش دروغ و کلکه. مثل سربازی جیره بندی هست.غذا رو پشت میز قایم کردند و باید بشقاب دستت بگیری و ببری تا خودشون به طرز وحشیانه یه ذره غذا برات بریزند و بشقاب رو هل میدند جلوت مثل نون زن پدر. واقعا حرووومشون باشه این پول پول اینجوری خوردن ندارههه. کارکنان رستورانش همشون مثل سگ پاچه میگیرند،یکی رو هم گذاشتند فقط وایمیسه لقمه های تو دهنتو میشماره. حرومشون باشه پولش

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذا صفر

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

ما ۴شب اونجا موندیم اولا اصلا تو این ۴شب اتاق هارا نظافت نکردن و فکر کنم ۴یا۵ ماه میشد که کلا به اتاق دستمال نکشیده بودن همه جاش گرد و غبار بود و شیر توالت یا دوشش اصلا خراب بود اتاق ها تهویه نداشتن پرده هاش فکر کنم دویا سه سالی میشد نشسته بودن ودر آخر هم واسه صبحانه هم کلا نان کهنه که حداقل ۴ یا ۵ روز مونده بود که اصلا نمیشد خوردش در کل کلا وضعیت خوبی نداشت و کلا پشیمون شدیم تمام

تاریخ ورود : 1401/3/7
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود حالت کلی ولی بنظرم تو غذاهایاسالن غذاخوری هم نظافتو بیشتر رعایت کنین خوب میشه یکی هم غداها یکم خوبتر بشه عالی میشه

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاق 4تخته به ما دادند ولی سلول انفرادی 4نفره بود تهویه هوا صفر نور اتاق صفر پنجره نداشت سر و صدا بالا اصلا نمیشد استراحت کرد هر چی تذکر دادیم به مدیر آنجا اهمیت نمی‌داد خلاصه پول که میگیرند دیگه کاری به خواسته شما ندارد

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل مرمر مشهد اتاق های دنج و راحتی داشت و خیلی مرتب و تمیز بود

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل مرمر مشهد غذای خوبی نداشت و دور از انتظار بود. نظافت اتاقشم چندان خوب نبود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

موقعیت مکانی هتل مرمر عالی بود و رفتار پرسنل خیلی خوب و گرم حرفه ای. ممنون

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل مرمر مشهد به نظر من خوب نبود ازش راضی نبودم اما این هتل مشهد قیمت ارزونی داشت

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.