هتل آپارتمان تسنیم مشهد

3.8 از 5
خوب 4 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آپارتمان تسنیم مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
اتاق چمدان
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیایان امام رضا - خیابان دانش - شهید رجب زاده 5
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
20 دقیقه
1642 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
63 دقیقه
5212 متر
بیمارستان قائم (عج)
11 دقیقه
54 دقیقه
4526 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
33 دقیقه
2778 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
53 دقیقه
4416 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آپارتمان تسنیم مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های معمولی در مشهد است که فاصله‌ی 5 دقیقه‌ای تا حرم مطهر، باب الرضا و صحن جامع رضوی دارد. این هتل آپارتمان در سال های اخیر وارد عرصه هتلداری در مشهد شده است. این هتل در نظرسنجی‌های انجام شده، هتلی مقرون به صرفه در مشهد به شمار می‌رود.

اتاق های هتل آپارتمان تسنیم مشهد

هتل آپارتمان تسنیم مشهد دارای چندین اتاق زیبا است که با امکانات خوبی نظیر تلویزیون LED، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، حمام، ملزومات بهداشتی، تلفن و ... مهیا شده است. لازم به ذکر است چشم انداز اتاق‌ها رو به خیابان است. آدرس این هتل مشهد در خیابان امام رضا، خیابان دانش، شهید رجب زاده 5 واقع می‌باشد. 

هتل آپارتمان تسنیم مشهد رستورانی دارد که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی خوب به میهمانان عرضه می کند. سرو غذای هتل منوی انتخابی می‌باشد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات، ترانسفر و نمازخانه اشاره کرد.

هتل آپارتمان تسنیم مشهد و موقعیت مکانی

هتل آپارتمان تسنیم مشهد به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد به مجتمع‌های تجاری 17 شهریور، پارک میرزا کوچک خان، بازار بلور و بازار رضا نزدیک می‌باشد. اگر به دنبال هتلی هستید که به مراکز خرید و اماکن مهم مشهد مانند باغ خونی و ... نزدیک باشد بهترین گزینه پیشنهادی همین هتل مشهد است.

فاصله هتل آپارتمان تسنیم مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آپارتمان تسنیم مشهد تا حرم مطهر رضوی بیش از 14 دقیقه با خودرو است که همین امر سبب شده تا در لیست هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم جایی نداشته باشد

دلایل رزرو هتل آپارتمان تسنیم مشهد چیست؟

رزرو هتل آپارتمان تسنیم مشهد به این دلیل انجام می شود که قیمتی بسیار ارزان دارد. البته نباید از تمیز بودن اتاق های هتل یا خدماتی در حد هتل هم غافل شد که سبب جذب گردشگران برای رزرو این هتل می شود.

هر شب اقامت در هتل آپارتمان تسنیم مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آپارتمان تسنیم مشهد از نظر هزینه بسیار ارزان بوده که بیشتر اقشار جامعه می توانند در این هتل مشهد اقامت گزینند. اما هزینه اتاق های این هتل از شبی 110 تا 180 هزار تومان است که قیمت تور مشهد را ارزام می کند که البته با توجه فصل های پر سفر و کم سفر ممکن است تغییراتی داشته باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آپارتمان تسنیم وجود دارد؟

اگر به دنبال اقامت در اتاق های لوکس هتل آپارتمان تسنیم هستید، سخت در اشتباه می باشید، چون این هتل هیچگونه اتاق لوکس ندارد که برای برطرف کردن این نیاز شما، پیشنهاد می کنیم هتل قصر الضیافه مشهد را رزرو کنید.

هتل آپارتمان تسنیم چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان تسنیم مشهد امکانات بسیار خوبی را در اختیار میهمانان قرار می دهد که با توجه به لول هتل معقولانه است. این هتل آپارتمان در مشهد از نمازخانه و اینترنت رایگان برخوردار می باشد.

آدرس هتل آپارتمان تسنیم مشهد کجاست؟

هتل آپارتمان تسنیم مشهد در خیابان امام رضا، خیابان دانش، شهید رجب زاده، رجب زاده 5 قرار گرفته که به اماکن تاریخی و تجاری بسیاری دسترسی دارد.

هتل آپارتمان تسنیم به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل آپارتمان تسنیم در شهر مشهد هم به بازارهای لوکس 17 شهریور مانند آسمان و اکسون و هم به بازارهای عمده فروشی مانند سراهای 17 شهریور نزیک می باشد. خانه تاریخی داروغه و پارک میرزا کوچک خان هم در فاصله ی کمی از هتل قرار گرفته اند.

هتل آپارتمان تسنیم مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل آپارتمان تسنیم با این که از نظر کیفیت رتبه قابل قبولی دارد، اما شاید برخی از افراد ترجیح دهند در هتل آپارتمانی بهتر، مانند هتل آپارتمان معین درباری مشهد اقامت گزینند. ولی یک گزینه دیگر برای اقامت وجود دارد که آن هم هتل آپارتمان اخوان مشهد است.

قوانین هتل آپارتمان تسنیم چیست؟

هتل آپارتمان تسنیم در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان تسنیم مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 4 نظر

بیشترین امتیاز کیفیت غذا

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل متوسطی

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد پرسنل تمیزی اتاق در کل همه چیز خوب بود

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

نرخ های اطاق نسبت به قیمت عالی بود

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

نسبت به قیمتش خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.