هتل نوین پلاس مشهد

4.6 از 5
عالی 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نوین پلاس مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
اتاق یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
3,575,000 42%
قیمت 1 شب 2,097,000 تومان
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,400,000 41%
قیمت 1 شب 2,597,000 تومان
سوئیت یکخوابه برای دو نفر
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,050,000 43%
قیمت 1 شب 3,497,000 تومان
اتاق کانکت چهار نفره
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
8,800,000 41%
قیمت 1 شب 5,197,000 تومان
سوئیت دو خوابه برای چهار نفر
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
8,800,000 41%
قیمت 1 شب 5,197,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر حرم رایگان
پارکینگ رایگان
مجموعه آبی رایگان
ترانسفر استقبال و بدرقه رایگان
مینی بار رایگان
تازه تاسیس
پذیرایی در بدو ورود
سالن بندسازی رایگان
ترانسفر استقبال رایگان
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
کافی شاپ
رستوران
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
پارکینگ در هتل
نمازخانه
اتاق چمدان
سشوار
تلویزیون ال سی دی
تلویزیون معمولی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بزرگراه شهید رفسنجانی، بلوار مجیدیه، مجیدیه ۳۷، صادقیه ۱۲
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
28 دقیقه
240 دقیقه
19989 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
27 دقیقه
261 دقیقه
21682 متر
بیمارستان قائم (عج)
23 دقیقه
206 دقیقه
17187 متر
بیمارستان جوادالائمه
27 دقیقه
244 دقیقه
20288 متر
بیمارستان امید
23 دقیقه
207 دقیقه
17210 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل نوین پلاس مشهد با این که یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم نیست، اما با ارائه خدماتی با کیفیت توانسته یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامتی آرامش بخش باشد. هتل نوین پلاس مشهد دارای 7 طبقه ساختمانی و 103 واحد اقامتی می باشد که در سال 1400 افتتاح شده است. این هتل 5 ستاره مشهد در محله جاهدشهر مشهد (منطقه ای در قاسم آباد مشهد) قرار دارد که به دلیل موقعیت مکانی خود به مکان های بسیاری دسترسی دارد.

اتاق های هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد در تمامی واحدهای اقامتی خود امکانات بسیارخوبی را فراهم کرده تا میهمانان از هر نظر راحت باشند. تیپ اتاق های هتل به گونه ای است که هر سلیقه ای را راضی می کند. تیپ اتاق های هتل شامل سوئیت های 2 خوابه، سوئیت رویال، اتاق های 2 تخته، اتاق های 3 تخته و اتاق های کانکت می شود.

در داخل هر یک از اتاق های هتل نوین پلاس مشهد امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، یخچال همراه مینی بار (با هزینه)، حمام و ملزومات بهداشتی تدارک دیده شده است. لازم به ذکر است چشم انداز پنجره اتاق ها رو به خیابان می باشد.

امکانات هتل نوین پلاس مشهد

هتل نوین پلاس مشهد با توجه به لول خود از نظر امکانات رفاهی، کمی نقص دارد که آن هم نداشتن مجموعه آبی در هتل است. اما امکانات بسیاری جهت بهبود کیفیت خدمات در دسترس میهمانان مقیم هتل می باشد. در ادامه با امکانات هتل نوین پلاس مشهد بیشتر آشنا می شوید.

رستوران و کافی شاپ

در رستوران این هتل مشهد انواع غذاهای بین المللی، فست فودی و ایرانی با کیفیتی مطلوب تهیه و طبخ می شود. ضمن اینکه فضای رستوران ها بسیار مدرن بوده و لذت صرف غذا در آن ها دوچندان می شود. رستوران این هتل غذاهای خود را به صورت منوی انتخابی ارائه می دهد. در کافی شاپ هتل نیز می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم را نوش جان کنید و زمانی را با آرامش سپری نمایید.

زمین ورزشی و چایخانه سنتی

از دیگر امکاناتی که در هتل نوین پلاس مشهد ارائه می شود زمین ورزشی است. در زمین ورزشی هتل شما می توانید انواع ورزش های گروهی را انجام دهید. در چایخانه سنتی هتل نیز می توانید از سرویس های خاص برخوردار شوید و در لمکده ساعاتی را به گپ و گفت با دوستان خود بگذرانید.

دیگر امکانات

نمازخانه، آسانسور، لابی، دستگاه واکس کفش، خدمات فکس و کپی، پله اضطراری، کتابخانه، خدمات بیدارباش، سرویس بیدارباش، خدمات پزشکی و ... از دیگر امکانات این هتل مشهد است. ضمن اینکه ترانسفر به حرم مطهر در زمان های خاص (هر 4 ساعت یکبار) انجام می شود تا میهمانان مقیم در هتل جهت زیارت دچار مشکل نشوند.

آتلیه برای گرفتن عکس های یادگاری در دسترس بوده و پارکینگ به وفور در دسترس میهمانان مقیم می باشد. خدمات نگهداری از کودک، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، خدمات خانه داری، خدمات خشک شویی، پذیرش 24 ساعته و ... از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره به شمار می رود.

آدرس و مکان های نزدیک به هتل نوین پلاس مشهد

آدرس هتل نوین پلاس مشهد در بزرگراه هاشمی رفسنجانی، بلوار مجیدیه، مجیدیه 37، صادقیه 12 می باشد. شاید تصور کنید مسافتی به این طولانی گزینه ی خوبی برای اتخاب نباشد. اما به شما باید بگوییم آرامش و سکوت این منطقه برای بیشتر گردشگران اهمیت دارد. علاوه بر این موضوع در ساعت های مشخصی ترانسفر رایگان به حرم مطهر انجام می شود.

موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که شما به ییلاقات طرقبه و شاندیز نزدیک می باشید. علاوه بر آن بوسان مینیاتوری مشهد نیز تنها 10 دقیقه از این هتل فاصله دارد. بوستان مینیاتوری مشهد، تمام ایران را در دل خود جای داده است و شما می توانید با دیدن این بوستان، سفری به کل ایران داشته باشید.

فاصله هتل نوین پلاس مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله این هتل نوساز مشهد تا حرم مطهر بسیار زیاد بوده  که البته این موضوع با ترانسفر رایگان به حرم مطهر هر 4 ساعت یکبار حل شده است.

هزینه هر شب اقامت در هتل نوین پلاس مشهد چقدر است؟

برای هرشب اقامت در اتاق های 2 تخته این هتل باید هزینه ای حدود 2 میلیون تومان بپردازید که با توجه به نوع اتاق و بازه زمانی خلوت یا شلوغ، قیمت ها دچار تغییر خواهد شد.

آدرس هتل نوین پلاس مشهد کجاست؟

این هتل مشهد در بزرگراه هاشمی رفسنجانی، بلوار مجیدیه، مجیدیه 37، صادقیه 12 واقع است.

مکان های تفریحی نزدیک به این هتل چه نام دارند؟

از جاهای تفریحی مشهد نزدیک به هتل می توان به پارک مینیاتوری مشهد، طرقبه و شاندیز اشاره کرد.

مزیت رزرو هتل مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد از پرشین هتل می توانید از خدمات ویژه ای نظیر تخفیف در سفرهای بعدی، پشتیبانی 24 ساعته، قیمت واقعی و ... برخوردار شوید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/2/1
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

متاسفانه به دلیل عدم پرداخت هزینه رزرو هتل توسط پرشین هتل آزادسازی مدارک توسط متصدی پذیرش هتل برای ما 3 ساعت به طول انجامید و باعث برهم زدن برنامه سفر ما گردید.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود.فقط به قولایی که دادن عمل نکردن.من برای عروس و داماد اتاق گرفتم.قول دیزاین داده بودن که انجام نشد متأسفانه باوجود قولی که به من دادن که صبحانه در اتاقشون میبرن به قولشون عمل نکردن .بهشون اعتراض کردم حتی یه عذرخواهی ساده نکردن.برای استفاده از یک شکلات وابمیوه 120هزار تومن پول اضافه گرفتن ومنو جلو دامادم شرمنده کردن وبچه هاگشنه اومدن خونه

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.