هتل طلوع کیش

4.6 از 5
عالی 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل طلوع کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
یکخوابه چهارتخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
پارکینگ در هتل
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
نمازخانه

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : فاز ۲ صدف ، خیابان اذربایجان ، خیابان غزالی
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
76 دقیقه
6298 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
77 دقیقه
6453 متر
کشتی یونانی
16 دقیقه
209 دقیقه
17416 متر
اسکله قدیمی
5 دقیقه
26 دقیقه
2208 متر
پلاژ بانوان
8 دقیقه
42 دقیقه
3488 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل طلوع کیش یک هتل مقرون به صرفه در جزیره کیش است که از نظر هزینه مناسب می باشد. این هتل کیش تنها دارای یک سوئیت است که 4 تخته بوده و دارای امکانات رفاهی معقول می باشد. در داخل سوئیت این هتل کیش شما می توانید امکان پخت و پز نیز داشته باشید.

هتل طلوع کیش از نظر موقعیت مکانی دور از دریا می باشد که همین موضوع سبب شده تا نگاه گردشگران به این هتل کمی تغییر کند. از امکانات این هتل می توان به نمازخانه، رستوران و ... اشاره کرد که در ادامه به برخی از پرسش های متداول شما عزیزان، پاسخ داده شده است.

هزینه اقامت در هتل طلوع کیش چقدر است؟

هتل طلوع کیش تنها 1 اتاق داشته که آن هم شبی 500 هزار تومان قیمت دارد که ممکن در بازه های زمانی مختلف، نرخ این هتل در تور کیش هتل طلوع تغییر کند.

هتل طلوع کیش تا دریا چقدر فاصله دارد؟

فاصله هتل طلوع کیش تا دریا بسیار زیاد بوده که با خودرو بیش از 9 دقیقه راه است. از این رو برای اقامتی نزدیک به دریا توصیه می کنیم هتل شباویز کیش را رزرو کنید.

هتل طلوع کیش چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی خاصی نمی توان برای هتل طلوع در کیش ذکر کرد، چون یک هتل بسیار معمولی است. تنها نقطه قوت این هتل کیش، سوئیت دلباز 4 نفره آن می باشد.

مکان های نزدیک به هتل طلوع کیش را نام ببرید؟

بوستان فرخی تنها مکان نزدیک به هتل است که می توان نام برد، اما با کرایه تاکسی می توانید در عرض 10 دقیقه به فرودگاه، بازارها و اسکله تفریحی برسید.

هتل طلوع کیش دارای چه امکاناتی است؟

از یک هتل 1 ستاره مسلما نمی توان توقع استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... را داشت. اما از امکانات مکفی هتل می توان به رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

هتل طلوع کیش کجا قرار دارد؟

هتل طلوع کیش در شهرک صدف، فاز 2، خیابان آذربایجان، خیابان غزالی قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که نمی توان دسترسی راحتی به بازارها داشت.

هتل طلوع کیش از نظر کیفیت با چه هتلی شباهت دارد؟

از نظر کیفیت می توان هتل طلوع کیش را با هتل فارابی کیش مشابه دانست، چون هر 2 از یک موقعیت مکانی دور از دریا و همچنین امکانات رفاهی برابر برخوردار می باشند.

قوانین کنسلی هتل طلوع کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل طلوع کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل طلوع از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.6 از 5
عالی 2 نظر

بیشترین امتیاز کیفیت غذا

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل با نظم و انضباطی بود،از قبل از سفر نظرات رو مطالعه کرده بودم،ولی امکاناتش در حد بالاتر از یه هتل سه ستاره بود،اتاق تمیز و ملافه ها و حوله ها و سرویس واقعا تمیز بود،سشوار و وسایل بهداشتی به اندازه کافی بود،مشکل انتقال صدا از بیرون هم با توجه به ساختارش طبیعی بود ولی اینطور نبود که شب اروم نباشه،از ساعت نه شب به بعد واقعا سکوت تو کل هتل حاکم بود،خدمه هم بسیار سریع کاراشونو انجام میدادن،ضمنا صبحانه هتل در حد معقولی بود و متنوع بود،اگه مجددا بیام کیش حتما همین هتل رو انتخاب میکنم و به بقیه هم پیشنهاد میکنم با یه شب اقامت هیچی رو از دست نمیدین صد البته خاطره خوبی براتون میمونه،راستی پارکینگ هتل چسبیده به هتل بود و همیشه باز و فضای کافی هم داشت.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.