هتل کوروش کیش

4.4 از 5
خیلی خوب 16 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل کوروش کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته استاندارد
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,901,000 3%
قیمت 1 شب 1,851,000 تومان
سه تخته استاندارد
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,301,000 3%
قیمت 1 شب 2,251,000 تومان
دو تخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,568,000 2%
قیمت 1 شب 2,518,000 تومان
سه تخته رو به دریا
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,601,000 2%
قیمت 1 شب 2,551,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

استخر
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
سونا
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سالن همایش
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان پردیس
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
81 دقیقه
6720 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
82 دقیقه
6875 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
214 دقیقه
17823 متر
اسکله قدیمی
6 دقیقه
20 دقیقه
1643 متر
پلاژ بانوان
10 دقیقه
43 دقیقه
3569 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

قوانین و مقررات هتل کوروش کیش چیست؟

هتل کوروش کیش مانند هر هتل دیگری قوانین خاص خود را دارد که شامل ممنوع بودن کشیدن سیگار مگر در مکان های مجاز، مجاز نبودن ورود حیوانات خانگی و موظف بودن مسافر به اجرای ساعت ورود و خروج

ساعت ورود و خروج (تحویل و تخلیه) اتاق های هتل کوروش کیش؟

ساعت ورود به اتاق هتل کوروش کیش 14 عصر و ساعت خروج از هتل 12 ظهر می باشد که این ساعت ورود و خروج در تمامی هتل های ایران و جهان یکسان است.

قوانین کنسلی هتل کوروش کیش چیست؟

زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند

شرایط پذیرش کودک در هتل کوروش کیش چیست؟

هتل کوروش کیش کودکان زیر 2 سال را به صورت رایگان، و بالای 2 تا 6 سال را به صورت نیم بهاء و بالای 7 سال را به صورت یک فرد بزرگسال در پذیرش محاسبه می کند.

قیمت و هزینه رزرو هتل کوروش کیش چقدر است؟

هزینه رزرو هتل کوروش کیش از دیگر هتل های 5 ستاره کیش کمی ارزان تر است ولی توصیه می کنیم با مراجعه به بخش اتاق ها و سپس انتخاب تاریخ ورود و خروج قیمت های دقیق را مشاهده نمایید.

مشخصات اتاق های هتل کوروش کیش چیست؟

مشخصات اتاق های این هتل شامل اتاق های دو تخته استاندارد، دو تخت رو به دریا، سه تخته استاندارد و سه تخته رو به دریا و سوئیت رویال دو خوابه رو به جزیره می شود.

امکانات و ویژگی های هتل کوروش کیش چیست؟

هتل کوروش دارای امکانات و ویژگی های بسیاری می باشد که می توان به حمام ترکی، گیم سنتر، مجموعه آبی، سالن بدنسازی، تالارهای مجلل، رستوران های مختلف، پارکینگ، آسانسور، اینترنت، کافی شاپ، کافه سنتی و ... اشاره کرد

چگونه می توانم هتل کوروش کیش را از پرشین هتل آنلاین رزرو کنم؟

رزرو هتل از سایت پرشین هتل بسیار آسان است، کافیست وارد سایت شوید و پس از انتخاب اتاق و تاریخ و ورود و خروج رزرو خود را نهایی کنید. پس از پرداخت وجه هتل از طریق درگاه بانکی واچر یا همان سند اقامت را به صورت آنی دریافت خواهید کرد.

رزرو هتل کوروش کیش از پرشین هتل چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای گردشگران باشد.

نظر مسافران درباره هتل کوروش چگونه است؟

هتل کوروش یک هتل پنج ستاره و مجلل است که تمامی نظرات مسافران درباره آن مثبت بوده است و خیلی به ندرت نارضایتی درباره این هتل کیش وجود دارد.

رستوران های هتل کوروش چه منویی دارند؟

رستوران های هتل کوروش کیش غذاهای متنوعی سرو می کنند که شامل غذاهای سنتی، غذاهای بین المللی، غذاهای عربی و ... می شود همچنین کافی شاپ های مختلف در هتل نیز ذائقه میهمانان را به خوبی برطرف می کند.

سرویس بهداشتی هتل کوروش کیش ایرانی است یا فرنگی؟

هتل کوروش کیش در داخل تمامی اتاق های خود سرویس بهداشتی فرنگی طراحی کرده و تنها در لابی هتل سرویس بهداشتی ایرانی وجود دارد.

بزرگترین اتاق هتل کوروش چند تخته است؟

بزرگ ترین اتاق این هتل کیش، سوئیت رویال 2 خوابه رو به دریا با ظرفیت 3 نفراست.

هتل کوروش کیش اتاق وی آی پی دارد؟

بله یک اتاق ویژه در هتل کوروش کیش وجود دارد و آن هم سوئیت رویال 2 خوابه رو به جزیره است.

وعده های غذایی هتل کوروش کیش چیست؟

وعده های غذایی هتل کوروش شامل صبحانه، ناهار و شام می شود که فقط صبحانه به صورت رایگان بر روی اتاق ها وجود دارد و هزینه ناهار و شام توسط میهمان باید پرداخت گردد.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل کوروش کیش چیست؟

سالن بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ، حمام ترکی، سالن زیبایی، استخر، سونا و جکوزی از امکانات ورزشی و تفریحی در این هتل هستند.

امکانات برگزاری همایش هتل کوروش کیش چیست؟

در تمامی سالن ها و تالارهای هتل امکاناتی همچون استیج، پروژکتور، بهترین سیستم صوتی و ... وجود دارد تا همایش ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود

فاصله هتل کوروش تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل کوروش کیش تا دریا کمتر از 5 دقیقه با خودرو است

هتل کوروش چشم انداز رو به دریا دارد؟

برخی از اتاق های هتل چشم انداز رو به دریا دارند

فاصله هتل کوروش کیش تا نزدیکترین مراکز درمانی و بیمارستان ها چقدر است؟

فاصله هتل کوروش کیش با تنها بیمارستان جزیره حدود 10 دقیقه با خودرو است

فاصله هتل کوروش تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل کوروش تا فرودگاه کیش 15 دقیقه با خودرو است.

دسترسی هتل کوروش به حمل و نقل عمومی و مترو چگونه است؟

متاسفانه در جزیره کیش مترو وجود ندارد و می توانید از طریق ون یا تاکسی در جزیره تردد کنید

مراکز خرید نزدیک هتل کوروش کدامند؟

از مراکز خرید نزدیک هتل می توان به مرکز خرید پردیس 1 و 2، بازار مروارید و بازار مرجان اشاره کرد.

آیا هتل کوروش کیش برای ماه عسل مناسب است؟

هتل کوروش کیش می تواند گزینه مناسبی برای زوجینی باشد که با کمترین هزینه می خواهند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

هتل های مشابه هتل کوروش کیش کدامند؟

از هتل هایی که مشابه هتل کوروش کیش هستند می توان به هتل ویدا کیش، هتل میراژ کیش و هتل امیرکبیر کیش کیش اشاره نمود.

معرفی هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش یک هتل با کیفیت و لوکس در جزیره کیش است که سال ساخت آن به 1397 می رسد. این هتل کیش با ارائه امکاناتی فوق العاده یکی از بهترین هتل های کیش شناخته می شود. مهم‌ترین مزیت هتل موقعیت مکانی بسیار خوب آن از نظر دسترسی سریع و آسان به سواحل نیلگون خلیج‌ فارس می ‌باشد که سبب شده طرفداران زیادی داشته باشد.

اتاق های هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش دارای 198 باب اتاق می باشد که در 20 طبقه ساختمانی جای گرفته اند. تمام اتاق‌های هتل بسیار شیک و مرتب طراحی‌شده‌ اند، به ‌گونه ‌ای که متناسب باسلیقه‌ ی افراد سخت پسند است. اتاق‌های این هتل کیش شامل: دوتخته جزیره، دوتخته دریا، سه تخته رو به جزیره، سه تخته روبه ‌دریا، سوئیت رو به جزیره (مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت با چشم‌انداز بسیار زیبا و دیدنی) و ... می‌ باشد.

کلیه‌ی اتاق های این هتل کیش به امکاناتی بسیار مدرن مجهز هستند که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می شود. سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تخت های نرم، کمد دیواری، میزکار، حمام همراه ملزومات شخصی، دمپایی، یخچال و ... اشاره کرد. ضمن این که چای ساز و قهوه ساز نیز در دسترس می باشد.

امکانات هتل کوروش کیش

هتل 5 ستاره کوروش کیش دارای امکانات رفاهی بسیار بالایی می باشد که همین موضوع باعث شده تا رضایت میهمانان مقیم در هتل به خوبی جلب شود. در ادامه به شرح مهم ترین امکانات این هتل پرداخته ایم.

مجموعه آبی و ورزشی

هتل کوروش کیش از یک مجموعه آبی بسیار مجهز برخوردار است که بخش های مختلفی همچون ماساژ، سونای خشک و بخار، جکوزی و جویس بار دارد. حمام ترکی هتل نیز با وسایل و ماساژ های مخصوص؛ پوستی شاداب و لطیف به شما هدیه می دهد. در سالن تناسب اندام هتل نیز می توانید با پیشرفته ترین دستگاه های بدنسازی، عضلات خود را تقویت و پرورش دهید.

رستوران و کافی شاپ

هتل کوروش کیش در رستورانش انواع غذاهای‌ ایرانی، فرنگی و دریایی (ماهی و میگو) را با کیفیت عالی سرو می‌کند. کیفیت عالی رستوران به دلیل استفاده از آشپزهای حرفه‌ای و متخصص و کارکنان مجرب و خوش‌برخورد می‌باشد. رستوران هتل کوروش با فضایی مجلل و با رعایت نکات بهداشتی، مکانی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و قرارهای کاری است.

مالک هتل برای کسانی که می‌خواهند قرار کاری خود را بدون مشکل و با تشریفات کامل برگزار کنند؛ کافی شاپی فوق العاده مجلل را در نظر گرفته است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، میان وعده های سبک، اسنک ها و ... با کیفیتی عالی به میهمانان ارائه می شود. جهت مشاهده دقیق‌تر منو، میتوانید به اینستاگرام هتل کوروش کیش مراجعه کنید.

صبحانه هتل کوروش کیش

هتل لاکچری کوروش کیش محبوب ‌ترین هتل پنج ستاره که ازنظر کیفیت صبحانه و تنوع در بهترین رده در بین هتل‌های کیش قرارگرفته است. هتل انواع خوراکی‌های گرم و سرد همچون، نیمرو، عدسی، کره و مربا، املت، آبمیوه طبیعی و... را با کیفیت خوب و به بهترین نحو سرو می‌کند. به همین دلیل صبحانه هتل کوروش انواع سلایق را در بردارد.

دیگر امکانات

این هتل کیش در مجموعه‌ی خود امکاناتی همچون تشریفات ویژه، کرایه اتومبیل، کافی‌شاپ (سرو انواع کیک‌ها، دسرها، چای و قهوه، دمنوش‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم در مکانی مجلل و دلباز)، خدمات تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و ... را تدارک دیده است.

موقعیت مکانی هتل

هتل پنج ستاره کوروش کیش نقشه خود را کاملاً دقیق در نظر گرفته به‌گونه‌ای که میهمانان از موقعیت مکانی هتل اطلاع پیدا کنند از این ‌رو هتل فاصله‌ی خوبی تا مراکز تجاری پردیس 1 و 2، دریای نیلگون خلیج  ‌فارس دارد. ضمن این که دسترسی به اسکله تفریحی کیش هم ازدیگر مزیت های هتل به شمار می رود.

نظرات مردم در مورد هتل کوروش کیش

قبل از این که برای اقامت هتل کوروش کیش را انتخاب کنید، می توانید برای آشنایی بهتر و دقیق‌تر نظرات هتل کوروش کیش را بخوانید و نظر مردم درباره هتل را بدانید.1-فردی با خانواده خود در این هتل اقامت داشته و گفته است: در کل همه اعضای خانواده ما هتل را پسندیدند. اتاق‌ها بزرگ، تمیز و مرتب بودند. تلویزیون و فیلم های iptv آن برای همه سنین مناسب بود.

فرد دیگری نظر خود را اینگونه بیان کرده است: 1- استخر هتل علی رغم کوچک بودنش بسیار تمیز بود. صبحانه‌اش عالی بود. فقط در حمام جا لباسی برای آویزان کردن حوله وجود نداشت، در کل هتل خیلی خوبی بود. 2. کوروش هتلی بسیار خوب است. برخورد کارکنان عالی بود. اتاق‌ها بسیار تمیز و صبحانه بسیار کامل و متنوع است. از مزیت های دیگر این هتل نوساز بودن آن است. در کل ما راضی بودیم و اقامت خوبی داشتیم.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 4.1از 5
موقعیت 4.5از 5
ارزش خرید 4.4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.4 از 5
خیلی خوب 16 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/7/27
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

t

تاریخ ورود : 1401/12/29
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

به دلیل تاخیر زیاد در زمان تسویه در هتل کوروش از پرواز جا ماندم.

تاریخ ورود : 1401/11/8
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا بخاطر هماهنگی هواپیما و تاخیر و جابجا کردن دائم سفر ناراضی هستم حتی زیر صفر و بخاطر همین واقعا سفر زهرمارمون شد واقعا دیگه از شما تور نمیگیرم بدترین پروازمون بود

تاریخ ورود : 1401/11/5
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی ب ود فقط بعد واریز پول از طرف دفتر اعلام هزینه بیشتر شد

تاریخ ورود : 1401/7/13
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خیلی خوبی بود، از پرشین هتل هم ممنونم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

همه چيز خوب بود مخصوصا تيم پذيرش برخورد خیلی خوبی داشتند، برای بار دوم دراين هتل اقامت داشتم و سوئيت بسيار تميز و با امكانات كامل بود و پرسنل هتل وخانه داری فوق العاده با احترام وسريع هرچه نيازداشتيم را برايمان فراهم ميكردند و كيفيت غذای هتل نسبت به سال گذشته كمی پايين امده بود اما دركل خوب بود

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام وقت بخير. بنده به همراه خانواده اواخر ارديبهشت 1401 ميهمان هتل کوروش بوديم .همه خدمات هتل ( ائم از برخورد پرسنل هتل ، نظافت ، سکوت و آرامش هتل و ... ) خصوصا سرويس دهی و پاسخ گو بودن پرسنل بسيار عالی بود. به چندين مورد درخواست ارائه شده ، سريعا و با برخورد خوب و مناسب پاسخ داده و درجهت جلب رضايت مشتری بودند . صبحانه متنوع و بسيار خوب.

تاریخ ورود : 1401/1/31
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

کیفیت غذا نسبت به بارای قبل کمتر بود

تاریخ ورود : 1401/1/31
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

باتشکر

تاریخ ورود : 1400/12/11
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

ممنون و تشکر از شما...همه چیز خوب بود و مجدد همونجا میریم دوباره

تاریخ ورود : 1400/11/29
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

راهنمایی کاملا درست بود و من با تمام سختگیریم از هتل بسیار راضی بودم

تاریخ ورود : 1400/09/21
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

در كل اقامت خيلي خوبي در هتل داشتم و به همه توصيه ميكنم

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

فوق العاده

تاریخ ورود : 1400/7/24
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

تهویه در قسمت سرویس بهداشتی خوب نبود

تاریخ ورود : 1400/7/10
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

درود همه چیز خوب و عالی بود جز اینکه پک حوله یکی بیشتر نبود در حالیکه اتاق دونفره بود.و دمای اتاق قابل تنظیم نبود و فقط خاموش و روشن می شد.بقیه چیزها عالی بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.