هتل آریان کیش

4.7 از 5
عالی 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آریان کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته لوکس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته لوکس
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امیر کبیر، روبروی پارک شهر
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
72 دقیقه
6024 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
74 دقیقه
6179 متر
کشتی یونانی
17 دقیقه
206 دقیقه
17142 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
19 دقیقه
1606 متر
پلاژ بانوان
7 دقیقه
35 دقیقه
2895 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل آریان کیش یکی از هتل‌های 4 ستاره در جزیره می‌باشد که رتبه متوسطی در بین هتل های کیش دارد. این هتل کیش تحت نظر شرکت هواپیمایی کیش ایر فعالیت می‌کند و در سال 1378 به بهره برداری رسیده است. البته این هتل کیش جهت بهبود ارائه خدمات در سال 1393 مورد بازسازی کامل قرار گرفت.

هتل آریان کیش دارای لابی زیبا و وسیعی می‌باشد که با شیک‌ترین مبلمان‌ها، تلویزیون LED، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... چیده شده است. کارکنان خدمه و پذیرش این هتل کیش به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته و بسیار حرفه‌ای با میهمانان رفتار می‌کنند.

اتاق‌های هتل آریان کیش

هتل آریان کیش دارای 67 اتاق است که در 2 طبقه پراکنده شده اند. تمامی اتاق های این هتل کیش با بهترین وسایل چیده شده تا میهمانان لذت بیشتری از داخل اتاق ها ببرند. تیپ اتاق های هتل شامل اتاق‌های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و ... می شود که هر یک متراژی متفاوت دارند.

در داخل واحدهای اقامتی هتل آریان کیش وسایلی همچون: تخت‌های استاندارد، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، آباژور، حمام به همراه ملزومات شخصی و ... وجود دارند. سیستم سرمایشی همراه با تلویزیون صفحه تخت هم در داخل اتاق ها وجود دارند. لازم به ذکر است که چشم انداز اتاق های هتل رو به دریا و جزیره هستند.

امکانات هتل آریان کیش

در این هتل 4 ستاره کیش امکانات رفاهی مطلوبی با توجه به لِول هتل طراحی شده که در عنوان های ذیل به آن اشاره می شود.

رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی

هتل ذکر شده دارای رستورانی زیبا است که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی مطلوب طبخ و به میهمانان عرضه می‌کند. سرآشپزهای این رستوران از تبحر کافی برخوردار بوده و غذاهای تهیه شده را با دیزاینی زیبا سرو می‌کنند. صبحانه هتل شامل صبحانه های سرد و گرم می شود که به صورت بوفه است. این هتل کافی‌شاپی دارد که برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان بهترین مکان است.

در کافی‌شاپ انواع قهوه‌های ترک، اسپرسو، کاپوچینو و ... با کیفیتی خوب برای مدعوین سرو می شود. کوکتل‌های خوشمزه و دسرهای لذیذ هم در منو کافی‌شاپ وجود دارد. این هتل از میهمانان سنتی پسند خود غافل نبوده و چایخانه ای سنتی را برایشان در نظر گرفته است. در چایخانه سنتی انواع قلیان‌های شاه عباسی، چای‌های لبسوز، غذاهای سنتی و ... نیز عرضه می‌شود تا میهمانان اندکی به صمیمیت و صفای زمان‌های گذشته فکر کنند.

دیگر امکانات و خدمات

این هتل کیش دارای خدمات و امکانات مطلوب دیگری نظیر ترانسفر فرودگاهی رایگان، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، صبحانه در اتاق، سالن بیلیارد و ... می‌باشد. خدمات روم سرویس، خدمات لاندری، تاکسی سرویس، گشت درون شهری، سیستم اطفاء و اعلان حریق و ... هم از دیگر امکانات و خدمات هتل می باشند.

موقعیت مکانی هتل آریان کیش

هتل آریان کیش در میدان امیرکبیر قرار گرفته و به مکان های بسیاری دسترسی دارد. هتل نام برده شده به بازارهای سارینا 2 و بازار زیتون نزدیک بوده و همین امر باعث شده تا یکی از هتل‌های محبوب کیش به شمار رود. اسکله تفریحی کیش، مرکز خرید دیپلمات و ... هم فاصله کمی با هتل دارند.

هر شب اقامت در هتل آریان کیش چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آریان کیش یکی از هتل های 4 ستاره در کیش است که هزینه هر شب اقامت در آن از 340 هزار تومان تا 390 هزار تومان است. با این تفاسیر درخواهید یافت که چرا این هتل نزد گردشگران تور کیش بسیار محبوب است.

هتل آریان کیش تا دریا چه مقدار فاصله دارد؟

از هتل آریان کیش تا دریا تنها 4 دقیقه فاصله است که همین امر سبب شده در لیست هتل های کیش نزدیک دریا قرار بگیرد. لازم به ذکر است این هتل مربوط به شرکت هواپیمایی کیش ایر می شود.

این هتل چه مزیتی دارد؟

قیمت بسیار مناسب هتل 4 ستاره آریان کیش از مهم ترین ویژگی های این هتل به شمار می رود که توجه افراد را جلب نموده است. خدمات دهی مطلوب، موقعیت مکانی مناسب و ... از دیگر ویژگی های این هتل در جزیره می باشند.

مکان های نزدیک به هتل آریان کیش را نام ببرید؟

هتل آریان در کیش به پارک شهر، بازارهای پردیس 1 و 2، بازار ونوس، اسکله تفریحی کیش، مرکز خرید کیش و ... دسترسی دارد. ضمن این که نزدیکی به دریا را هم نباید فراموش کرد.

هتل آریان کیش دارای چه امکاناتی است؟

از امکانات قابل قبولی در این هتل کیش وجود دارد که شامل سشوار، اتاق هایی شیک، رستوران و کافی شاپ، خدمات لاندری، گشت درون جزیره، صندوق امانات، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... می شود.

این هتل کیش کجا قرار دارد؟

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیر کبیر، رو به روی پارک شهر کیش واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل سبب شده تا فرودگاه کیش تنها 8 دقیقه فاصله داشته باشید.

هتل آریان کیش از نظر کیفیت با چه هتلی مشابه است؟

اگر بخواهیم از هتل های مشابه هتل آریان کیش نام ببریم باید به هتل آرمیس کیش اشاره کنیم که از نظر امکانات با هم یکی هستند. ولی اگر به دنبال اقامتی بهتر با امکانات و خدماتی عالی هستید، پیشنهاد ما به شما هتل سورینت صدف کیش و هتل لیلیوم کیش است.

قانون کنسلی هتل با دیگر هتل ها متفاوت است؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل آریان کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

پرشین هتل چه خدماتی در قبال رزرو هتل ارائه می دهد؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 4.5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.7 از 5
عالی 2 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

در حد هزینه ای که میکنید هتل خوبی هست ، دسترسی خوبی هم داره ، یه هتل قدیمی که کم کم داره بازسازی میکنه ،هتل دو بخش قدیم و بازسازی جدید دارد،قسمت بازسازی شده،خوبه

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آریان خوب نبود و راضی نبودیم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.