هتل شباویز کیش

4.8 از 5
عالی 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل شباویز کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
سوئیت رویال دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 27%
قیمت 1 شب 1,097,000 تومان
سوئیت رویال سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 21%
قیمت 1 شب 1,597,000 تومان
سوئیت رویال چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,500,000 17%
قیمت 1 شب 2,097,000 تومان
سوئیت رویال پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
3,000,000 14%
قیمت 1 شب 2,597,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
کتری برقی
مینی بار
تلویزیون معمولی
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ابتدای جاده جهان، بعد از مارینا پارک
شهر زیرزمینی کاریز
15 دقیقه
126 دقیقه
10471 متر
شهر باستانی حریره
15 دقیقه
128 دقیقه
10626 متر
کشتی یونانی
20 دقیقه
213 دقیقه
17718 متر
اسکله قدیمی
7 دقیقه
51 دقیقه
4263 متر
پلاژ بانوان
11 دقیقه
82 دقیقه
6849 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل شباویز کیش به سبک ویلایی با زمینی به مساحت 20000 مترمربع سال 1370 ابتدای جاده جهان بعد از پارک مارینا ساخته شده است. این هتل کیش بسیار زیبا برای مجموعه کیفیت سطح بالا در سال 1395 مورد نیاز قرار گرفت. این هتل به دلیل فضای سرسبز و زیبایی است که باعث شده است دید عموم را به خود جلب کند.

هتل شباویز کیش و اتاق های خاص

هتل زیبای شباویز کیش دارای 78 باب واحد ویلایی است. کسانی که علاقه مندند اقامتی را در فضایی خاص و دلنشین تجربه کنند با رزرو هتل شباویز این امر را محقق می کند. تمام واحدهای اقامتی این هتل بسیار تمیز و شیک طراحی شده استو امکانات رفاهی مطلوبی را به مهمانان ارائه می دهند. 

از جمله امکانات در اتاق های هتل شباویز کیش می توان به  که مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، مینی بار غیر رایگان ، سرویس بهداشتی ایرانی و ... اشاره نمود، رضایت مهمانان این هتل پس از خروج از هتل شباویز سبب می شود محبوبیت هتل شباویز کیش نزد گردشگران بالا رود.

رستوران و کافی شاپ هتل شباویز کیش

مهمانان هتل شباویز کیش می توانند به منظور صرف صبحانه، ناهار و شام به رستوران این هتل مراجعه کنند. منوی متنوع به همراه غرذاهای لذیذ و با کیفیت، تمامی سلیقه های شما عزیزان را بر طرف خواهد کرد. کارکنان خوش برخورد و دوست داشتنی با پذیرایی عالی حسی دلنشین را در شما عزیزان الغا خواهند کرد. 

هتل دوست داشتنی شباویز کیش برای آسایش و رفاه میهنمان خدمات نظریه کافی 24 ساعته (انواع نوشیدنی محافظت شده و گرم ، کیک ، دسرها در مکانیک دنج و آرام) ، خدمات خانه با کیفیت عالی) ، پارکینگ ، سرویس روم و ... را در مجموعه قرار دهید قرار داده شده است.

آیا هتل شباویز کیش از نظر امکانات رضایت مهمانان را کسب می کند؟

اگرچه هتل شباویز کیش یک هتل دو ستاره است، اما از نظر امکانات در حد انتظار مهمانان خود رضایت آنان را جلب می کند. از جمله خدمات و امکانات در این هتل می توان از پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، نمازخانه، خدمات خانه داری، پارکینگ، لابی مجهز، تاکسی سرویس و ..... نام برد.

هتل شباویز کیش می تواند یک انتخاب مناسب برای آن دسته از گردشگرانی داشته باشد که دنبال هتلی ارزان قیمت هستند به حساب آید. اگر با تور کیش سفر می کنید و به دلیل امکانات کم هتل شباویز را پسند نمی کنید می توانید هتل هایی نظیر هتل میراژ کیش و هتل گاردنیا کیش را در لیست انتخاب خود قرار دهید.

چه مقدار هزینه برای اقامت در هتل شباویز کیش باید پرداخت کنیم؟

هتل شباویز کیش یک هتل قیمت مناسب در کیش است که هزینه هر شب اقامت در آن به 250 هزار تومان تا 500 هزار تومان می رسد. البته این قیمت ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد.

فاصله هتل شباویز کیش تا دریا چقدر است؟

هتل شباویز کیش یکی از هتل های ساحلی در جزیره محسوب می شود که تنها 3 دقیقه تا دریا فاصله دارد. همین امر سبب شده تا گردشگران تور کیش مشتاق به رزرو این هتل باشند.

دلایل رزرو هتل شباویز کیش چیست؟

یکی از مهم ترین دلایل رزرو هتل شباویز کیش نزدیک بودن آن به دریا می باشد که باعث گردیده در لیست هتل های کیش نزدیک دریا قرار بگیرد. قیمت بسیار مناسب همراه امکانات مکفی از دیگر دلایل رزرو این هتل می باشند.

چه اماکنی به هتل شباویز کیش نزدیک هستند؟

هتل 2 ستاره شباویز کیش به دلیل موقعیت مکانی خود به اماکنی نظیر پارک ساحلی سیمرغ، کلوپ تفریحات دریایی ناتیلوس، پلاژ اقایان، اسکله تفریحی، ستوران میر مهنا، رستوران شاندیز صفدری و ... دسترسی دارد.

امکانات هتل شباویز کیش چیست؟

از امکاناتی که در این هتل 2 ستاره کیش تدارک دیده شده می توان به نمازخانه، خدمات روم سرویس، اینترنت در اتاق و لابی، کتری برقی، اتاق چمدان و ... اشاره نمود که با توجه به لول هتل مناسب است.

آدرس هتل شباویز کیش کجاست؟

هتل قیمت مناسب شباویز در ابتدای جاده جهان، بعد از هتل مارینا پارک قرار گرفته است که این هتل کیش به دلیل موقعیت جغرافیایی خود بسیار محبوب است.

کدام هتل کیش با هتل شباویز شباهت دارد؟

هتل شباویز از نظر کیفیت مشابه با هتل ققنوس کیش و از نظر موقعیت مکانی با هتل مارینا پارک مشباهت دارد. اما کیفیت این هتل به نسبت هتل طلوع کیش بسیار بهتر و با کیفیت تر است.

چه قانون کنسلی برای هتل شباویز وجود دارد؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل شباویز کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

رزرو هتل شباویز از پرشین هتل، چه خدماتی به همراه دارد؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 4.7از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.8 از 5
عالی 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

من دی۱۴۰۱ دراین هتل زیبا اقامت داشتم.همه چیز ازجمله برخورد پرسنل، تمیزی اتاقها و...عالی بود. درسفرهای بعدی هم ازاین هتل استفاده میکنم

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

حدود یک هفته پیش در این هتل بودم و واقعا از همه لحاظ راضی بودم. برخورد کارکنان عالی بود و واقعا نسبت به هزینه ای که دادم عالی بود.و اگر یکبار دیگر به کیش برم همین هتل و انتخاب می کنم

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بازسازی شده و کاملا تمیز بود حوله و ملافه به تعداد تخت ها بود و سیستم سرماشی و گرمایشی در شب خوب کار می کرد. من راضی بودم و نسبت به پولی که پرداخت کردم راضی بودم. هتل به صورت ویلایی هست و نزدیک ساحل سیمرغ که به دریا تقریبا نزدیک است و مسیر دوچرخه سواری هم هست. و تفریحات دریایی هم نزدیک ساحل بود. با مینی بوس ها می تونستم به مرکز شهر رفت و امد داشته باشم. چون کمی با مرکز شهر فاصله داره. همه چی خوب بود با هزینه متناسب بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.