هتل تماشا کیش

4.5 از 5
خیلی خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل تماشا کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
پنج تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر
اینترنت در لابی
سشوار
کتری برقی
مینی بار
تلویزیون معمولی
روم سرویس 24 ساعته
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امیر کبیر
شهر زیرزمینی کاریز
8 دقیقه
71 دقیقه
5890 متر
شهر باستانی حریره
8 دقیقه
73 دقیقه
6045 متر
کشتی یونانی
16 دقیقه
204 دقیقه
17008 متر
اسکله قدیمی
2 دقیقه
17 دقیقه
1437 متر
پلاژ بانوان
5 دقیقه
33 دقیقه
2750 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل تماشا کیش هتلی دو ستاره و شیک است که سال 1377 در میدان امیرکبیر احداث گردید. این هتل کیش برای بهبود سطح کیفیت سال 1391 به طور کامل بازسازی شد. هتل به دلیل فاصله‌ی مناسبی که تا دریای نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید دارد سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

هتل تماشا کیش و تنوع اتاق‌ها

هتل تماشا کیش با 2 طبقه دارای 62 باب واحد اقامتی است. اتاق‌ها شامل دو الی پنج تخته می‌باشد. تمامی اتاق‌ها با داشتن امکاناتی مانند تلویزیون، صبحانه، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و... سبب شده تا میهمانان در طول اقامت مشکلی نداشته باشند.

هتل تماشا کیش و نظرات مردمی

هتل تماشا کیش و بررسی نظرات مردمی از زبان خودشان: 1. درمدت اقامتم درهتل تماشا کیش برخورد کارکنان در هنگام ورود بسیار عالی بود و در سایر قسمت‌ها و رستوران رضایت‌بخش و مؤدبانه بود. غذای رستوران در حد خوب بود و فقط اگر ظرف‌هایی که پس از شست‌وشو آورده می‌شود خشک بشود خیلی بهتر است. نظافت محوطه و زیبایی آن مناسب بود. 2. هتل تماشا کیش کیفیت صبحانه‌اش خوب نبود. هتل موقعیت مکانی خیلی خوبی داشت در کل نسبت به قیمت پرداخت‌شده راضی‌کننده بود.

هتل تماشا کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل تماشا کیش خدماتی نظیر اجاره خودرو (بدون راننده)، فضای سبز، کافی‌شاپ (محیطی آرام‌بخش، سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و خنک، کیک‌ها و خوراکی‌های لذیذ و خوشمزه)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، اتاق چمدان، لابی (50 نفر ظرفیت، مکانی مناسب برای دورهمی کوچک و گپ و گفت صمیمانه) و... را در مجموعه‌ی خود به بهترین نحو ارائه می‌دهد.

هتل تماشا کیش برای اقامت چقدر هزینه می گیرد؟

هتل تماشا کیش یکی از هتل های کیش با قیمت مناسب است که هزینه هر شب اقامت در آن به 214 هزار تومان تا 300 هزار تومان می رسد. هرچند که این قیمت ها در زمان های مختلف تغییر خواهد کرد و به تبع آن، قیمت تور کیش هم متفاوت خواهد بود.

از دریا تا هتل تماشا کیش چه مقدار فاصله وجود دارد؟

فاصله هتل تماشا کیش تا دریا بیش از 5 دقیقه است که این مسئله نشان می دهد در لیست هتل های کیش نزدیک دریا جایی ندارد. برای اقامت در هتل های ساحلی، هتل شایان و هتل سیمرغ توصیه می شود.

ویژگی هتل تماشا کیش چیست؟

از ویژگی های هتل تماشا کیش می توان به قیمت ارزان، موقعیت مکانی نزدیک دریا، خدمات مطلوب و امکانات اشاره نمود. همچنین نظافت اتاق ها نیز در رزرو هتل تاثیر گذار است

هتل تماشا کیش به چه مکان هایی نزدیک است؟

بازار دیپلمات کیش، پارک شهر، مجموعه ورزشی کیش و ... از جمله مکان های نزدیک به هتل تماشا هستند که میهمانان مقیم در این هتل می توانند به راحتی راهی مکان های ذکر شده شوند.

چه امکاناتی در هتل تماشا کیش وجود دارد؟

از امکاناتی که در هتل 3 ستاره تماشا کیش برای میهمانان تدارک دیده شده می توان به نمازخانه، سشوار، تاکسی سرویس، چایخانه، کتری برقی، مینی بار و فضای سبز اشاره کرد.

آدرس هتل تماشا کیش کجاست؟

هتل تماشا کیش در میدان امیر کبی قرار دارد که یکی از اصلی ترین میادین در جزیره کیش به شمار می رود. دسترسی به دریا و بازارها از ویژگی های موقعیت مکانی این هتل می باشند.

چه هتلی مشابه هتل تماشا است؟

هتل مقرون به صرفه تماشا با هتل هایی نظیر هلیا و آفتاب شرق مشابه می باشد که البته برای اقامتی ارزانتر توصیه می کنیم هتل ستاره کیش را رزرو کنید اما اگر امکانات و نظافت این هتل دلچسب شما نیست، هتل پانیذ کیش بهترین گزینه خواهد بود.

قوانین کنسلی هتل تماشا کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل تماشا کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

پرشین هتل برای رزرو هتل تماشا، چه خدماتی عرضه می کند؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 4.5از 5
کیفیت غذا 4.5از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.5 از 5
خیلی خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام خدمته پرسنل و مدیریت محترم کیشلندیار در این هتل به مدت 5 شب اقامت داشتم به من خانواده ام نسبت به قیمتی که پرداخت کردیم خیلی خوش گذشت کیفیت غذاها خوب بود فقط تنوع غذاها کم بود نظافت خوب بود و دسترسی به اماکن به قدری خوب بود ممنون بابت زحماتت کادر کیشلندیار

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.