هتل ستاره کیش

4.2 از 5
خیلی خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ستاره کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 64%
قیمت 1 شب 547,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,800,000 64%
قیمت 1 شب 657,000 تومان
چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
2,000,000 62%
قیمت 1 شب 767,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
ترانسفر
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
کتری برقی
مینی بار
تلویزیون معمولی
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بین میدان داریوش و سیری، روبه روی هتل داریوش
شهر زیرزمینی کاریز
12 دقیقه
93 دقیقه
7767 متر
شهر باستانی حریره
12 دقیقه
95 دقیقه
7922 متر
کشتی یونانی
19 دقیقه
210 دقیقه
17471 متر
اسکله قدیمی
3 دقیقه
22 دقیقه
1855 متر
پلاژ بانوان
7 دقیقه
51 دقیقه
4219 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ستاره کیش یک هتل دو ستاره در جزیره می باشد که در کنار دیگر هتل های کیش، می تواند پذیرای اقامتی راحت برای گردشگران عزیز باشد. قیمت بسیار مناسب به همراه امکانات نسبتا مطلوب در این هتل کیش، سبب شده تا هر ساله گردشگران زیادی به سمت این هتل جذب شوند.

هتل ستاره کیش از سال 1385 پا به عرصه هتل داری نهاد. البته بعد ها و در 1393 مورد بازسازی های قرار گرفت و چند تعداد اتاق به واحد های اقامتی این هتل افزوده شد. اگر به دنبال هتلی با کمترین قیمت و امکانات راحتی هستید، ما  هتل ستاره کیش را به شما عزیزان مرعفی می کنیم. این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا بتوانید اقامتی مطمئن را در طول سفر به این جزیره فوق العاده تجربه نمایید.

آیا تنوع در اتاق های هتل ستاره کیش وجود دارد؟

هتل ستاره کیش دارای 45 باب اتاق و واحد اقامتی می باشد که در 2 طبقه ساختمانی جای گرفته اند. این هتل اگرچه در اتاق های خود تنوع بسیار بالایی را ایجاد نکرده است، اما با این وجود تمامی انتظارات مهمانان خود را از یک هتل دو ستاره بر طرف می کند.

برخی از واحد های اقامتی هتل زیبای ستاره کیش، به صورت ویلایی در محوطه هتل بنا شده اند که نسبت به دیگر اتاق های هتل، فضایی دلنشین تر را دارا می باشند. اگر به صورت خانوادگی و یا جمعی از دوستان به این این هتل مراجه کرده اید، انتخاب واحد های اقامتی ویلایی می تواند بهترین اقامت را برای شما عزیزان رقم زند.

در اتاق های هتل جذاب ستاره کیش همانند دیگر هتل ها تمامی امکانات رفاهی برای یک اقامت راحت و بدون دغدغه در نظر گرفته شده است. علاوه بر امکانات نظافت ها لازمه بعد از خروج از مسافر در، اتاق ها و سوئیت های هتل انجام می شود. سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تخت، سرویس بهداشتی، حمام، ملزوات بهداشتی برای هر فرد مجزا، چای ساز، تلویزیون صفحه تخت، رو تختی های تمیز و .... از جمله امکانات در اتاق های این هتل محسوب می شوند.

رستوران هتل ستاره کیش، لذت صرف غذاهای لذیذ در داخل هتل

هتل دو ستاره ستاره کیش در فضای داخلی خود یک رستوران را نیز ایجاد کرده است. وجود این رستوران در هتل موجب شده تا مهمانان بتوانند بدون هرگونه نیاز به خارج شدن از هتل، غذاهای مورد علاقه خود را صرف کنند. فضای زیبا به همراه غذاهای با کیفیت و لذیذ رضایت و خشنودی را برای شما و عزیزانتان رقم خواهد زد.

در منوی غذایی رستوران هتل دوست داشتنی ستاره کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه سعی دارند تا با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت، بهترین غذاهای خوشمزه را به شما عزیزان ارائه دهند. این رستوران با ظرفیتی بالغ بر 100 نفر پذیرای شما مهمانان ارجمند در هتل ستاره کیش خواهد بود.

کافی شاپ هتل ستاره در کیش مکانی عالی برای گذراندن اوقاتی از فراغت مهمانان می باشد. اگر به دنبال یک فضای آرامبخش همراه با موزیک های گوش نواز هستید می توانید به کافی شاپ هتل مراجعه نمایید. شما میتوانید از منوی کافی انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های خوشمزه، شیک های متنوع و ..... را سفارش دهید.

چه امکاناتی در هتل ستاره کیش در نظر گرفته شده است؟

هتل ستاره کیش یک هتل دو ستاره محسوب می شود و نمی توان انتظار امکانات ویژه از این هتل داشت. اما با این وجود، امکانات رفاهی مطلوب در هتل، رضایت شما را تضمین خواهند کرد. پذیرش 24 ساعته هتل به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به گردشگران عزیز می باشد. 

از جمله امکانات و خدماتی که در هتل ستاره کیش به مهمانان ارائه می شود می توان از تاکسی سرویس، لابی مجهز، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، صرافی، خدمات خانه داری، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، امکان کرایه اتوموبیل بدون راننده و ... نام برد.

اگر به دنبال هتلی برتر در تور کیش هستید می توانید با بررسی هتل شایگان کیش، انتخابی عالی را انجام دهید. همچنین در کنار هتل ستاره کیش هتل هلیا کیش نیز می تواند اقامتی مقرون به صرفه و راحت را برای شما رقم زند. امیدوارم دلنشین ترین و لذت بخش ترین سفر خود را به همره عزیزنتان در جزیره تجربه کنید.

برای اقامت در هتل ستاره کیش چه مقدار باید هزینه پرداخت کنیم؟

هزینه هر شب اقامت در هتل ستاره کیش از 290 هزار تومان تا 360 هزار تومان است که این هزینه ها در ایام پیک تغییر خواهد کرد. البته نرخ این هتل کیش همواره ارزان می باشد.

چه مقدار فاصله بین هتل ستاره کیش و دریا وجود دارد؟

فاصله هتل ستاره کیش تا دریا بسیار کم است، چون این هتل دقیقا در مقابل هتل داریوش کیش قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب هتل این امکان را به میهمانان می دهد تا به دریا و پلاژ آقایان دسترسی داشته باشند.

چرا رزرو هتل ستاره کیش متقاضی زیادی دارد؟

خدمات دهی و سرویس دهی به نسبت مطلوب، قیمت بسیار مناسب و ... از عوامل محبوبیت هتل ستاره بوده که سبب رزرو آن توسط گردشگران تور کیش می شود.

چه اماکنی به هتل ستاره نزدیک می باشند؟

هتل ستاره در کیش به مکان هایی نظیر پلاژ اقایان، بازار مروارید و بازار زیتون دسترسی دارد که می توانید با تاکسی سرویس هتل به مکان های ذکر شده بروید.

آیا امکانات خاصی در هتل ستاره وجود دارد؟

خیر، هیچ امکانات خاصی در هتل ستاره وجود ندارد، اما امکاناتی که در این هتل تعبیه شده شامل اینترنت رایگان، صندوق امانات، کتری برقی، ترانسفر و ... می شود.

آدرس هتل ستاره کیش کجاست؟

هتل 2 ستاره، ستاره کیش بین میدان داریوش و سیری قرار گرفته که دقیقاً مقابل هتل داریوش می باشد. این موقعیت مکانی سبب شده تا کمی از مرکز جزیره دور باشد.

کدام هتل کیش به هتل ستاره مشابه است؟

هتل ستاره کیش از نظر کیفیت مطلوب بوده و می توان آن را هتل ققنوس کیش یکی دانست. اما اگر به دنبال اقامتی ارزان تر هستید، پیشنهاد ما به شما هتل فرخی کیش است.

قوانین کنسلی هتل ستاره کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل ستاره کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

با رزرو هتل ستاره از پرشین هتل چه خدماتی دریافت می کنیم؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 4.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.2 از 5
خیلی خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما در دی ماه ١٤٠٠ به مدت 5 شب مهمان اين هتل بوديم، جدا از وجود مورچه در داخل اتاق (كه مشكل بزرگی برای دو پسر محسوب نميشد) ، صدايی مزاحم در داخل راهرو ها بود که مزاحم استراحتمون شد، صبحانه چندان مفصل نبود كه با لحاظ قيمت هتل قابل پيشبينی بود، سرویس بهداشتی و حمام قابل قبول بود، تلويزيون و يخچال و اجاق گاز سالم بود و در كل اتاق قابل قبولی بود. طبعاً همراه بودن زن با مسافر موجبات غر زدن و اعصاب خردی رو فراهم مياره، این ها رسیدگی بشه خیلی عالی میشه

تاریخ ورود : 1400/07/18
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

همه چیزعالی بود.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

ختل عالی بود همه چیش

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.