هتل پارمیس کیش

3.9 از 5
خوب 19 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارمیس کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دوتخته رو به جزیره
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
دوتخته جهت پردیس
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته رو به جزیره
اقامت با هاف بورد
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته جهت پردیس
اقامت با هاف بورد
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

ترانسفر
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
رستوران
کافی شاپ
خدمات خشک شویی (لاندری)
اتاق چمدان
سشوار
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان پردیس
شهر زیرزمینی کاریز
10 دقیقه
80 دقیقه
6701 متر
شهر باستانی حریره
10 دقیقه
82 دقیقه
6856 متر
کشتی یونانی
18 دقیقه
214 دقیقه
17819 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
19 دقیقه
1614 متر
پلاژ بانوان
7 دقیقه
43 دقیقه
3550 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هزینه هر شب اقامت در هتل پارمیس کیش چقدر است؟

هتل پارمیس کیش از دیگر هتل های 5 ستاره کیش است که کیفیت مطلوب و قیمتی مناسبی دارد. هزینه هر شب اقامت در این هتل کیش بسیار مناسب است.

فاصله هتل پارمیس کیش تا دریا چقدر است؟

فاصله این هتل کیش تا دریا به کمتر از 6 دقیقه می رسد که همین امر سبب شده تا رزرو این هتل نزد گردشگران تور کیش بسیار محبوب باشد.

این هتل کیش چرا پر مخاطب است؟

قیمت بسیار مناسب، خدمات دهی و سرویس دهی مطلوب و رفتار عالی پرسنل از ویژگی های هتل است. همین خدمات باعث گردیده تا بسیار پر مخاطب باشد.

مکان های نزدیک به این هتل کیش را نام ببرید؟

هتل 5 ستاره پارمیس در کیش به بازار ونوس، اسکله تفریحی کیش، هایپر مارکت کیش و ... دسترسی بسیار آسانی دارد. ضمن این که فاصله کم تا دریا و فرودگاه بین المللی کیش را نیز نباید از قلم انداخت.

این هتل دارای چه امکاناتی است؟

از امکانات و خدمات هتل زیبای پارمیس می توان به خدمات لاندری، خدمات معلولین، گشت درون جزیره، پذیرش 24 ساعته، مینی بار، صندوق امانات و ... اشاره نمود.

آدرس هتل پنج ستاره پارمیس کیش کجاست؟

هتل در میدان پردیس قرار گرفته و همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا یکی از محبوب ترین هتل ها در جزیره مرجانی کیش باشد.

این هتل کیش از نظر کیفیت با چه هتلی شباهت دارد؟

هتل قیمت مناسب پارمیس با هتلی همچون هتل شایگان کیش شباهت دارد که هر 2 این هتل، امکانات و خدماتی مشابه را ارائه می دهند. اما برای اقامتی مجلل تر پیشنهاد ما به شما هتل ترنج کیش است.

آیا این هتل کیش قانون کنسلی دارد؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل بزرگ پارمیس کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

پرشین هتل چه خدماتی را با انتخاب این هتل ارائه می دهد؟

سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، ثبت نظرات حقیقی میهمانان، امتیاز ویژه در باشگاه مشتریان، تخفیف های واقعی و ... همراه کاربران سایت خود خواهد بود. ضمن این که کارگزاری رسمی سایت پرشین هتل در کیش، به صورت حضوری پاسخگوی کاربران خواهد بود.

معرفی هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یک هتل اقتصادی و به صرفه بین هتل های کیش است. این هتل کیش در سال 85 افتتاح شده و یکی از هتل های با سابقه در زمینه هتلداری و میهمانداری محسوب می شود. این هتل از 168 اتاق برخوردار است که در 7 طبقه جای گرفته اند. خدمات رایگان هتل پارمیس کیش شامل صبحانه و ترانسفر استقبال می‌شود.

از امکانات هتل پارمیس کیش می توان به رستوران، پارکینگ، اتاق چمدان، خدمات روم سرویس و ... اشاره کرد. موقعیت مکانی خوب هتل باعث شده تا دسترسی به بازارها برای میهمانان آسان باشد. بازار پردیس کیش فقط چند قدم تا هتل فاصله دارد. بازارهای پارسیس کیش و رویامال هم در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند. جهت بالا بردن آگاهی شما عزیزان اطلاعات دقیق تری از امکانات، منوی صبحانه و آدرس هتل پارمیس کیش را شرح داده‌ایم.

اتاق های هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش168  اتاق دارد که شامل اتاق‌های 1 تخته، 2 تخته و 3 تخته، سوئیت‌های 1 خوابه و سوئیت 2 خوابه می‌شود؛ اما سوئیت عروس و داماد هتل، از بهترین و تاپ‌ترین اتاق های‌ هتل است که مخصوص زوج‌های جوان می باشد. در تمامی اتاق‌ها امکاناتی همچون: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، تلفن، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، مبل، حمام، لوازم بهداشتی شخصی و ... وجود دارد.

اتاق های این هتل کیش دارای نمای داخلی بسیار زیبایی بوده و کلیه لوازمی که در واحد های اقامتی گذاشته شده از چیدمان جذابی برخوردار می باشند. ترکیب رنگبندی فوق العاده کاغذ دیواری ها، پرده ها، روتختی و مبلمان در اتاق ها سبب شده تا فضایی دلباز در اتاق ها ایجاد شود. کلمه ای با عنوان پنت هاوس هتل پارمیس کیش جستجو می شود که باید بگوییم این هتل پنت هاوس ندارد.

امکانات هتل پارمیس کیش

امکانات هتل پارمیس کیش با این که مطلوب است اما در حد یک هتل 5 ستاره نیست. چون در این هتل مجموعه آبی، استخر، سونا، جکوزی و ... طراحی نشده است. در ادامه این مطلب به شرح مهم ترین امکانات این هتل 5 ستاره در کیش می پردازیم.

رستوران و کافی شاپ

هتل 5 ستاره پارمیس کیش رستوران لوکس و زیبایی را برای میهمانان خود در نظر گرفته که با آرامش بتوانند مشغول صرف غذا شوند. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی توسط آشپزهایی ماهر طبخ می‌شوند که از کیفیت خوبی برخوردار هستند. منوی نهار  و شام رستوران هتل بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از این منو انتخاب نمایید.

کافی‌شاپ هتل مکانی دنج و آرام است که برای سپری کردن اوقات فراغت میهمانان بی نظیر است. در این مکان انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرهای لذیذ، کوکتل و اسنک، باکیفیتی عالی سرو می‌شوند. کافی‌شاپ هتل برای تولد و دورهمی‌های دوستانه کیشوندان و گردشگران بسیار مناسب است.

دیگر امکانات

از دیگر امکاناتی که در این هتل کیش تعبیه شده می توان به پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، سیستم اطفاء و اعلان حریق، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، خدمات تاکسی سرویس، خدمات روم سرویس و ... اشاره کرد. با این تفاسیر درخواهید یافت که این هتل 5 ستاره کیش، انتخابی مقرون به صرفه در میان دیگر هتل های لوکس کیش خواهد بود.

آدرس هتل پارمیس کیش

آدرس این هتل رو به روی مجتمع پردیس است که دسترسی راحتی به بازارها به خصوص بازار پردیس را دارد. بازار پردیس یکی از بازارهای های قیمت مناسب جهت خرید سوغات است.  از دیگر بازارهای نزدیک به این هتل می توان به رویا مال و بازار مروارید با فاصله کمی بیشتر اشاره نمود. با رزرو تور هتل پارمیس کیش از سفری اقتصادی به کیش لذت ببرید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 3.6از 5
موقعیت 4.4از 5
ارزش خرید 3.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.9 از 5
خوب 19 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/8/23
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام وعرض ادب واقعا از برخورد رسیپشن هتل راضی نبودیم ولی بقیه کارکنان عالی بودن

تاریخ ورود : 1402/6/9
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

با تشکر از زحمات پرسنل و مدیریت محترم آژانس سریع سیر

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی بود همه چیز

تاریخ ورود : 1402/1/30
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

من زیرنظر آژانس مسافرتی پرشین هتل به کیش سفرکردم وهتل پارمیس را انتخاب کردم وازاتنخابم بسیار راضی هستم ممنون از خانم وکیلی عزیز برای راهنمایی خوب وکاملشون جهت انتخاب بهتر

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی خوب همه چی عالی بود

تاریخ ورود : 1401/12/07
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

در کل هتل خوبی بود اما یکسری ایرادات هم داشت ،بزرگ‌ترین ایرادش جایگیری یخچال بود در کمد که باز میشد حرارت میزد بیرون ،یخچال کلا خالی بود،بهتر بود یه مقدار خوراکی و نوشیدنی داخل یخچال قرار میدادم بالاخره مسافر ممکنه بچه کوچک داشته باشه یا اولی که میرسه دسترسی به سوپر نداشته باشه و لازم باشه چیزی بخوره که خوب این نبودن مینی بار یه نقطه ضعف محسوب میشد و در مورد غذاهاشون اکثر غذاها پراز ادویه و خیلی تند بودن و خوب بچه های ما با خوردنش مشکل داشتن و اصلا این سه روز درست ناهار نخوردن که به نظرم بهتره موقع طبخ همه جور رده سنی رو لحاظ کنن

تاریخ ورود : 1401/11/9
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چیز عالی بود

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت ناهار افتضاح، صبحانه خوب و کامل بود. نفر قبلی حوله رو کف حمام انداخته بود ولی نظافت نشده بود. مدیر داخلی هتل موقع صبحانه و ناهار بین مردم راه میرن و کنترل میکنن مبادا یک نفر یک لقمه نان با خودش برداره. نوشیدنیها سلف سرویس نیست و هرکس حق داره یک نوشیدنی انتخاب کنه و اگر آب هم بخوای میگن باید پولشو بدی. اگر برای بچه بخوای نوشیدنیشو ببری ، میگن باید درشو باز کنی یکم ازش بخوری بعد ببری. خب یدونه که بیشتر نوشیدنی نمیشه برداشت، دیگه اینهمه سخت گیری واقعا معنی خوبی نمیده

تاریخ ورود : 1401/10/4
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

خوب بود

تاریخ ورود : 1401/9/26
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

خانوم وکیلی در مشهد اشتباه راهنمایی کردن و بعد هم پاسخگو نبودن گوشی رو قطع میکردن و صفر هست نمره کاریشون. افتضاح. وقت نداشتم وگرنه میرفتم مشهد جلو دفترشون و جبران میکردم. خود هتل خوب بود

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اتاقهای سمت راست راهرو با ویو جزیره محصور شده با پنجره های هتل کوروش و هیچ چشم اندازی به بیرون نیست به غیر از دیوارو پنجره هتل کوروش.تهویه صفر و هیچ گونه دستگاه تهویه در سرویس نیست و بوی نامطبوع سرویس بهداشتی در اتاق حاکم است .مبلمان و سرویس خواب مستهلک و بی کیفیت ،دیوار اتاق تبله کرده کاغذ دیواری ها جدا شده و دیوار بوی نامطبوع میدهد. برخورد پرسنل رزروشن نامحترمانه برخورد مدیر هتل ضعیف شبها از صدای موسیقی رستوران طبقه زیر زمین تا ساعت 1صبح آرامش نیست .اتاقها سرد بود وسایل گرمایشی موجود نیست فکرکنم ستارهای این هتل مربوط به سال 1357بوده نه 1401

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

من در دی ماه 1401,به مدت 4شب اقامت داشتم در کل هتل خوبی بود اتاق ها بزرگ ولی تمام وسایل اتاق مستهلک و قدیمی ،صبحانه در حدچهارستاره,نظافت در حد معمولی بود هر روز شارژ انجام میشد،صدای موزیک در شب از رستوران های اطراف آزار دهنده بود ،در لابی هتل دو دست مبل بیشتر نبود که خیلی کم بود نسبت به مراجعه کنندگان ، مسافران اذیت میشدند،

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

با عرض سلام و خسته نباشید خدمته مدیریت کیشلندیار من در این هتل به همراه خانواده ام اقامت داشتم، مدیریت خوب ود کیفیت غذاهای این هتل عالی بود سکوت آرامش بخش در راهرو یک حس خوبی به آدم میداد که بتونی به راحتی بخوابی دسترسی به اماکن گردشگری و بازار نزدیک بود به دوستانی که مثل من باره اولشونه قصد سفر به کیش رو دارند حتما این هتل رو رزرو کنند

تاریخ ورود : ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام همه امکانات عالی بود به جز لغو پرواز آتا که کسی جوابگو نبود .وصبح برای ترانسفر برگشت شرط گذاشتند که اگر صبحانه بخورید خودتان باید به فرودگاه برورید

تاریخ ورود : 1400/11/14
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل در حد ۵ ستاره نبود. هتل آرامیس پلاس با همین قیمت خیلی شیک تر و تمیزتر بود و به قیمتش می ارزید اما هتل پارمیس به زور ۴ ستاره.

تاریخ ورود : 1400/10/15
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل پارميس برخلاف ٥ ستاره بودن امكانات ضعيفي داشت سيستم گرمايش در اين فصل خراب بود آب گرم حمام ولرم بود

تاریخ ورود : 1400/8/29
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

به هیچ عنوان به این هتل نخواهم رفت در حده ۳ ستاره هست نه بیشتر

تاریخ ورود : 1400/8/20
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در کل همه چی خوب بود ممنون

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.