هتل صدف کیش

4.3 از 5
خیلی خوب 3 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل صدف کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته استاندارد
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,000,000 1%
قیمت 1 شب 997,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
ترانسفر
اینترنت در لابی
پارکینگ در هتل
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
نمازخانه
تاکسی سرویس
روم سرویس 24 ساعته
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امیرکبیر
شهر زیرزمینی کاریز
9 دقیقه
71 دقیقه
5927 متر
شهر باستانی حریره
9 دقیقه
73 دقیقه
6080 متر
کشتی یونانی
16 دقیقه
205 دقیقه
17045 متر
اسکله قدیمی
4 دقیقه
20 دقیقه
1674 متر
پلاژ بانوان
5 دقیقه
29 دقیقه
2440 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل صدف کیش با ظاهری صدف مانند در سال 1382 روبروی دانشگاه بین المللی کیش افتتاح گردید. هتل چهار ستاره صدف درسال 1392 بازسازی شده و دارای 55 باب فضای اقامتی متنوع با استانداردهای جهانی می باشد. قرارگیری کنار مراکز بزرگ تجاری از امتیازات این هتل چهار ستاره به شمار می رود.

هتل صدف کیش دارای لابی مجهز و  بسیار زیبایی می باشد که در همان ابتدای ورود به این هتل، حس رضایت از انتخاب این هتل را به شما الغا می بخشد. ظرفیت لابی هتل صدف 120 نفر می باشد که شما می توانید برای لحظاتی در این قسمت هتل به استراحت و یا انتظار بپردازید.

اتاق های هتل صدف کیش 

هتل صدف کیش دارای دو تیپ اتاق معمولی و لوکس می باشد که اتاق های لوکس  بزرگ تر و طراحی خاص خود سفر خاطره انگیزی برای مسافرین به جا میگذارد. گردشگران عزیز می توانند با توجه به تعداد نفرات و همراهان اتاق هایی مطابق با سلیقه را مورد رزرو قرار دهند. 

در اتاق های هتل سورینت صدف کیش امکانات رفاهی نیز همانند طراحی آن ها عالی و کامل در نظر گرفته شده است. از جمله امکانات در این هتل می توان به حمام مجهز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان راحتی، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، بالکن و ... اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت صدف کیش

هتل صدف کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد که سبب شده رضایت و رفاه مهمانان در طول اقامت به طور کامل تضمین شود. از جمله امکانات در این هتل می توان به لابی مجهز، ترانسفر رایگان، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات، روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ، نمازخانه و ... اشاره نمود. 

با اقامت در هتل سورینت صدف مشهد می توانید اوقات فراغت خود را در این هتل سپری نمایید. زیرا امکانات تفریحی و سرگرمی مانند بیلیارد، سالن کنفرانس، کافی شاپ و ... در این هتل ایجاد شده و شما را از خارج شدن از آن بی نیاز می کند.

رستوران هتل

هتل صدف کیش دارای یک رستوران با ظرفیت 100 نفر می باشد که غذاهای لذیذ و متنوعی را در اختیار مهمانان مقیم این هتل قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به رستوران هتل انواع غذاهای ایرانیف فرنگی، دریایی و ... را صرف کنید و از طعم و کیفیت عالی آن ها نهایت لذت را کسب نمایید.

البته ناگفته نماند که در کنار این هتل کیش رستوران کوه نور کیش که یکی از بهترین رستوران های جزیره به شمار می رود، واقع شده است. از این رو اقامت در این هتل می تواند یکی از بهترین فرصت ها برای شکم پرستاند و علاقه مندان به صرف غذاهای متنوع و کیفیت بالا می باشد.

مکان های نزدیک به هتل صدف کیش

از آنجایی که هتل صدف کیش در میدان امیرکبیر قرار گرفته به مکان های بسیاری نزدیک می باشد. بولینگ مریم یکی از مکان های در دسترس هتل است ضمن این که اسکله تفریحی کیش فاصله کمی با آن دارد. بازار مروارید کیش و بازار شارستان از جمله مراکز خرید کیش نزدیک هتل هستند.

هر شب اقامت در هتل سورینت صدف کیش چه مقدار هزینه دارد؟

برای هر شب اقامت در هتل سورینت صدف کیش ابتدا تعداد نفرات و علایق خود را در نظر گیرید و سپس می توانید با توجه به این عوامل از هزینه 460 هزار تومان تا 1 میلیومن 60 هزار تومان را برای رزرو اتاق های این هتل پرداخت کنید.

هتل سورینت صدف کیش تا ساحل دریا چه مقدار فاصله دارد؟

هتل سورینت صدف کیش تا ساحل دریا حدود 1.1 کیلومتر فاصله دارد که شما می توانید با پای پیاده از این هتل به دریا دسترسی پیدا کنید. البته اگر خودرو شخصی به همراه دارید و یا علاقه مند به استفاده از تاکسی سرویس می باشد می توانید در کمترین زمان ممکن این مسیر را طی نمایید.

ویژگی های هتل صدف کیش چیست؟

هتل سورینت صدف کیش از نظر محبوبیت برای گردشگران تور کیش دارای جایگاه بالایی است که این به سبب ویژگی هایی نظیر نزدیکی به دریا و فضای لوکس آن می باشد.

مکان های نزدیک به هتل سورینت صدف کیش کدام اند؟

با اقامت در هتل سورینت صدف کیش می توانید به راحتی و به صورت پیاده به مراکز خرید در نزدیکی این هتل از جمله مرکز خرید شارستان کیش و مرکز خرید مروارید کیش دسترسی پیدا کنید.

این هتل کیش از نظر امکانات چگونه است؟

هتل سورینت صدف کیش را می توان از هتل های کیش در لِول چهار ستاره تاپ دانست که دست کمی از هتل های پنج ستاره در این جزیره ندارد. شما می توانید پس از اقامت در این هتل علاوه بر برخوداری از امکانات رفاهی، اوقات فراغت خود را در سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، سالن و .... سپری نمایید. ضمن اینکه ترانسفر این هتل نیز به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دارد.

هتل سورینت صدف کیش در کدام نقطه از جزیره واقع شده است؟

هتل سورینت صدف کیش در میدان معروف امیر کبیر، بلوار دریا واقع شده است. شما می توانید به راحتی پس از خروج از هتل فرودگاه بدون اتلاف وقت به این هتل دسترسی پیدا کنید.

آیا هتل صدف کیش در لیست هتل های با کیفیت قرار می گیرد؟

هتل سورینت صدف کیش جزء هتل های چهار ستاره تاپ می باشد که همواره رضایت مهمانان خود از نظر کیفیت را کسب کرده است. البته شما می توانید برای اقامتی ارزان تر هتل هلیا کیش و هتل شایلی کیش را رزرو نمایید که از هتل های 3 ستاره با کیفیت هستند.

هتل سورینت صدف کیش در صورت کنسلی چه قوانینی ایجاد کرده است؟

اگر در 72 ساعت پیش از ورود به هتل سورینت صدف کیش اقدام به کنسلی نماییدف یک شب از هزینه رزرو شما کثر خواهد شد و مابقی عودت داده می شود. اما اگر تنها 24 ساعت تا زمان ورود باقی مانده باشید و اعلم به کنسلی کنید، هیچ هزینه ای بازگردانده نخواهد شد.

سایت پرشین هتل در صورت ررزو هتل صدف چه خدماتی را ارائه می دهد؟

هتل سورینت صدف کیش را می توانید با خیالی راحت از سایت پرشین هتل رزرو نمایید و از خدماتی مانند پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم حین و پس از سفر، ترانسفر و ... برخوردار شوید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.3از 5
آرامش محیط 4.3از 5
کیفیت غذا 4.3از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 4.3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.3 از 5
خیلی خوب 3 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

در بازه ی زمانی نزدیک به دو هفته که در هتل بودم سه تا هتل در کیش عوض کردم چون هتل های کیش بشدت قدیمی هستن اما هتل صدف بسیار تمیز ، آرام بود ، با اینکه هتل 5 ستاره هم در کیش بودم اما این هتل رو ترجیح میدم و حتما دوباره در این هتل اقامت خواهم کرد

تاریخ ورود : 1401/05/09
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام.هتل آرام زیبا و تمیزی بود درسته که لوکس نبود ولی اقامت خوبی رو برای ما رقم زد.با تشکر از سایت خوب پرشین هتل برای ارائه بهترین قیمت ها

تاریخ ورود : 1400/7/5
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

درکل خوب بود و بنده از اقامت لذت بردم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.