هتل مرکزی ایران تهران

3.8 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل مرکزی ایران تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
اتاق یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
1,400,000 9%
قیمت 1 شب 1,287,000 تومان
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,200,000 10%
قیمت 1 شب 1,987,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,900,000 18%
قیمت 1 شب 2,397,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
دید شهر

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : منطقه۱۲، لاله زار نو، نرسیده به منوچهری ، پایین تر از سینما کریستال
شاطر عباس
2 دقیقه
11 دقیقه
885 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل مرکزی ایران تهران از هتل‌ های بسیار قدیم تهران می ‌باشد که زمانی میزبان اجنبی‌ها (روس‌ها، آلمان‌ها و انگلیس‌ها) بوده است. این هتل تهران در خیابان لاله‌ زار نو قرار دارد و به اماکن بسیاری نزدیک می‌ باشد. هتل مرکزی ایران تهران در سال 1312 ساخته شده و آخرین بازسازی آن مربوط به سال 1397 می‌باشد. این هتل برای گردشگرانی که می‌خواهند سفری مقرون به صرفه داشته باشند بهترین گزینه است.

اتاق‌های هتل مرکزی ایران تهران

هتل مرکزی ایران تهران دارای 32 اتاق است که با امکانات مطلوبی آراسته شده است. تمامی اتاق‌ های هتل با امکاناتی همچون: سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، دمپایی، یخچال به همراه مینی ‌بار، کمد، میز آرایش و ... تجهیز شده ‌اند تا رفاه میهمانان به خوبی تامین شود.

در کلیه ی اتاق های هتل مرکزی ایران تهران چیدمان میز و صندلی ها به گونه ای زیبا طراحی شده تا میهمانان مقیم در این هتل بتوانند لذت بیشتری از اقامت خود ببرند. هارمونی زیبا پرده ها و مبل ها سبب شده تا هماهنگی فوق العاده ای در جو اتاق ایجاد شود.

رستوران و امکانات هتل مرکزی ایران تهران

هتل 4 ستاره مرکزی ایران تهران رستوران بسیار زیبایی دارد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیتی مطلوب سرو می ‌کند. رستوران این هتل تهران چیدمان زیبایی داشته که همین اتفاق باعث می ‌شود تا میهمانان از صرف غذای خود لذت بیشتری ببرند. سرویس دهی خوب و پرسنل مودب از شاخصه های رستوران می باشند.

هتل 2 ستاره مرکزی ایران تهران کافی‌ شاپی فوق العاده شیک دارد که از نظر تنوع کم نظیر است. در این مکان انواع فراپه‌ ها (نوعی قهوه یخ زده) قهوه‌ ها، نوشیدنی‌ ها، آبمیوه های طبیعی، اسنک، کوکتل و ... سرو می شود. کافی‌شاپ هتل بهترین مکان برای برگزاری تولدهای دوستانه و خانوادگی است.

این هتل خدمات خوبی همچون: لاندری، اتاق چمدان، نمازخانه، پارکینگ و ... را دارا می ‌باشد. با این که هتل 2 ستاره است اما خدماتی فراتر از یک هتل 2 ستاره را به میهمانان خود ارائه می‌ دهد. این هتل در جوار سینما کریستال، نزدیک تالار تاتر شهر، خیابان ولی‌عصر و ... واقع شده است. با رزرو هتل مذکور می‌توانید به تمامی نقاط تهران دسترسی آسانی با مترو و اتوبوس داشته باشید. هتل پاسارگاد تهران و هتل الیان تهران از دیگر گزینه های اقامت راحت در شهر تهران می باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خیلی خوبی بود و ما راضی بودیم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.