هتل فردوسی تهران

3.8 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل فردوسی تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
3,333,000 1%
قیمت 1 شب 3,330,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,741,000 1%
قیمت 1 شب 4,738,000 تومان
سوئیت دو تخته کوچک
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
7,612,000 1%
قیمت 1 شب 7,609,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
فروشگاه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان امام خمینی، خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، شماره ۲۴
شاطر عباس
3 دقیقه
16 دقیقه
1338 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل فردوسی تهران هتلی 4 ستاره می ‌باشد که در سال 1367 تاسیس شده و در سال 1397 بازسازی کاملی را انجام داده است. این هتل تهران همجوار با وزارت خارجه ایران بوده که به طبع، میهمانان خارجی در این هتل تهران نیز اقامت خواهند داشت. تنها نقطه ضعف هتل این است که در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

هتل فردوسی تهران لابی فراخی دارد که به امکاناتی همچون: دستگاه واکس کفش، تلویزیون LED، مبلمان‌های راحت با رنگ‌های مختلف، سیستم تهویه مطبوع و ... را دارا می‌باشد. برخورد محترمانه پرسنل در بدو ورود، سبب می شود تا میهمانان حس احترام را به خوبی درک کنند. مجموعه آبی هتل هم که شامل: استخر،سونا، جکوزی و سالن ماساژ می شود در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق‌های هتل فردوسی تهران

هتل جذاب فردوسی تهران 6 طبقه ساختمانی و 230 اتاق را دارا می‌باشد. تمامی سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل، طراحی منحصر به خود را داشته و برخی از آن‌ها مانند سوئیت رویال و اتاق‌های VIP، امکانات بیشتری را در خود دارند. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به: سیستم تهویه مطبوع، تخت‌ های نرم، تلفن، اینترنت وایرلس، حمام و لوازم بهداشتی، میزآرایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... اشاره کرد.

هتل 4 ستاره فردوسی تهران سوئیت‌ های رویال خود را بسیار خاص طراحی کرده که در آن‌ ها امکانات بیشتری تعبیه شده است. علاوه بر امکانات ذکر شده، سوئیت‌های رویال دارای وان جکوزی، میزکار، سیستم رفاهی هوشمند (سیستم الکتریکی نور، سیستم صوتی و تصویری) و مینی‌ بار رایگان می‌باشند.

رستوران هتل فردوسی تهران

هتل فردوسی شهر تهران از دیگر رقیبان خود پیشی گرفته و با تعبیه کردن 4 رستوران، توانسته است در حد یک هتل 5 ستاره عمل کند. این هتل تهران رستوران ‌های متفاوتی همچون: رستوران بوفه زیتون، رستوران فرانسوی، سالن صبحانه خوری، رستوران سنتی و فست فود را دارا می باشد. فست فود هتل با تازه ترین نان باگت و فرآورده‌های گوشتی، غذاهای خود را ارائه می‌دهد.

منوی رستوران زیتون هتل فردوسی تهران به‌ صورت بوفه سلف سرویس است که از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برخوردار می‌باشد. این رستوران هتل فردوسی تهران از دیگر رستوران‌های هتل محبوب‌ تر است. رستوران فرانسوی با طراحی کلاسیک، مکان مناسبی جهت ملاقات‌ های خاص می‌باشد. رستوران سنتی هم حال و هوای تهران قدیم را با پخش موسیقی نوستالژیک زنده می‌کند. قیمت غذاهای هتل فردوسی تهران و قیمت صبحانه هتل فردوسی تهران گران است که این هزینه‌ ی سنگین، برای میهمانان مقیم در هتل کمتر محاسبه می‌ شود.

امکانات هتل خاص فردوسی تهران

اگر به دنبال مراسمی خاص و مجلل هستید پیشنهاد می کنیم در تالار عروسی هتل فردوسی تهران آن را برگزار کنید. دلیل این پیشنهاد کیفیت بالای منوی غذایی و پذیرایی است، زیرا با انتخاب هرکدام از منوها، مراسمی مجلل را برپا خواهید کرد. تالار دیپلمات و تالار دریا، نام سالن‌های این هتل تهران می‌باشد.

از دیگر امکانات این هتل تهران می توان به لاندری، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، لابی، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و ... اشاره کرد. آدرس این هتل در ميدان امام خمينی، خيابان فردوسی، خيابان کوشک مصری، جنب کاخ وزارت خارجه پلاک 24 است. از اماکن نزدیک به این هتل می‌توان به موزه ‌های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، دروازه تهران (سر در باغ ملی)، سفارت خانه ‌ها و ایستگاه مرکزی مترو اشاره کرد. هتل هالی تهران و هتل آرامیس تهران از گزینه های ارزان اقامت در تهران می باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نسبت به هزینه خوب بود و پیشنهاد میکنم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.