هتل اسکان الوند تهران

3.6 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اسکان الوند تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
4,132,700 1%
قیمت 1 شب 4,129,700 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,233,800 1%
قیمت 1 شب 5,230,800 تومان
دو تخته کينگ
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,091,800 1%
قیمت 1 شب 6,088,800 تومان
سوئیت دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,864,000 1%
قیمت 1 شب 6,861,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سالن همایش
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان آرژانتین، خیابان الوند، کوچه اسفراین، نبش اهورا مزدا
خیابان ولیعصر
10 دقیقه
62 دقیقه
5199 متر
تله کابین توچال
51 دقیقه
244 دقیقه
20301 متر
کاخ سعدآباد
19 دقیقه
165 دقیقه
13762 متر
دربند
21 دقیقه
186 دقیقه
15515 متر
درکه
19 دقیقه
168 دقیقه
13966 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل اسکان الوند تهران یکی از هتل هایی محسوب می شود که در لیست هتل های چهار ستاره پایتخت قرار گرفته است. این هتل تهران به دلیل امکانات رفاهی عالی که در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، همیشه مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. از این رو ما در این مطلب به توضیحی جامع درباره هتل اسکان الوند تهران خواهیم پرداخت.

هتل اسکان الوند تهران از سال 1393 پا به عرصه هتل داری در پایتخت نهاد و از آن پس توانست گردشگران زیادی را از داخل و خارج از ایران به خود جذب کند. اگر به دنبال یک هتل چهار ستاره عالی با قیمتی مقرون به صرفه تر از هتل های پنج ستاره هستید، ما هتل اسکان الوند را به شما معرفی می کنیم. با ما تا پایان مطلب همراه شوید تا بتوانید تمامی اطلاعات لازم درباره این هتل را به دست آورید. 

اتاق های هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران بیش از 64 باب اتاق و واحد اقامتی را دارا می باشد. تمامی این اتاق ها در 17 طبقه ساختمانی جای گرفته اند که از فضای نسبتا بالایی نیز برخوردار هستند. مهمانان می توانند با هر سلیقه و یا تعداد نفرات واحد اقامتی مد نظر خود را رزرو نمایند و از اقامت در این هتل نهایت لذت را ببرند.

اتاق های هتل 4 ستاره اسکان الوند تهران از دکوراسیونی بسیار ساده اما در عین حال شک طراحی شده اند. دیزاین چوبی به همراه تابلو ها و آباژور های زیبا فضای اتاق ها را بسیار زیبا و دلنشین تعریف می کنند. شما می توانید به همراه عزیزان خود به یک استراحت آرامبخش در فضایی شیک و مدرن بپردازید. برخی از این اتاق ها نمایی از شهر را نیز به چشم می کشند که از ویژگی ها آن ها محسوب می شود.

اتاق های هتل اسکان الوند شهر تهران علاوه بر فضای شیکی که برای اقامت مهمانان فراهم کرده اند، تمامی امکانات مورد نیاز را نیز به آن ها ارائه خواهند داد. از جمله امکانات در این اتاق ها می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، مبلمان راحتی، چای ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و .... اشاره داشت. 

رستوران های هتل اسکان الوند تهران

در هتل جذاب اسکان الوند تهران دو رستوران در حال فعایت می باشند. این رستوران ها در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان مقیم در هتل هستند. از این رو شما می توانید با هر سلیقه و یا ذائقه ای که دارید در رستوران مورد علاقه خود به صرف غذاهای لذیذ بپردازید. همچنین با مراجعه به رستوران های هتل دیگر نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا وجود نخواهد داشت.

رستوران کنتیننتال یکی از رستوران های موجود در این هتل تهران محسوب می شود. این رستوران با داشتن سرآشپزان حرفه ای و با تجربه بهترین غذاهای فرنگی و دریایی را در منوی غذایی خود سرو می کند. بنابراین اگر علاقه مند به این نوع از غذاها هستید می توانید با مراجعه به این رستوران از تنوع بالا و طعم بی نظیر غذاهای لذیذ نهایت بهره را ببرید. اجرای موسیقی زنده در این رستوران موجب شده تا اکثر مهمانان هتل را به سمت خود جذب کند.

رستوران ایرانی در هتل با سرو انواع غذاهای اصیل ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. با اینکه امروزه غذاهای فرنگی از محبوبیت خاصی در بین افراد برخوردار است، اما هنوز غذاهای ایرانی جایگاه خاص خود در بین گردشگران را حفظ کرده است. شما می توانید به همراه خانواده و عزیزان خود در فضایی بسیار زیبا و مجلل غذای مورد علاقه خود را صرف کنید. قطعا چیدمان عالی رستوران و منوی متنوع رضایت شما را تضمین خواهد کرد. 

کافی شاپ این هتل تهران فضایی آرامبخش و بی نظیر

کافی شاپ هتل اسکان الوند در شهر تهران یک مکان دنج و عالی در این هتل می باشد. کارکنان این کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک های خوشمزه، عصرانه های سبک، دسر های متنوع و ... آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در این هتل می باشند. شما می توانید ساعاتی آرامبخش را از اوقات فراغت خود در این کافی شاپ سپری کنید. 

امکانات هتل اسکان الوند تهران

این هتل تهران تمامی امکانات رفاهی را در خور یک هتل چهار ستاره به مهمانان اراده می دهد. وجود این امکانات در هتل راحتی مهمانان را تضمین خواهد کرد؛ به گونه ای که اکثر مهمانان با خشنودی و رضایت کامل این هتل را ترک می کنند. شما می توانید با انتخاب هتل اسکان الوند یک اقامت بی نظیر را بدون بروز هیچگونه مشکلی تجربه نمایید.

از جمله امکانات ویژه در هتل اسکان الوند تهران می توان به وجود سالن اجتماعات، تراس، کافه بیلیارد، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ و .... اشاره نمود. وجود این امکانات یکی از دلایلی محسوب می شود که باعث شد گردشگران بسیاری هتل اسکان الوند را در اولویت انتخاب های خود قرار دهند. در ادامه مطلب به توضیح مختصری درباره برخی از امکانات ویژه در این هتل می پردازیم.

کافه بیلیارد هتل اسکان الوند تهران، مکانی عالی برای بازی و سرگرمی

کافه بیلیارد در هتل اسکان الوند تهران یک مکان مجهز به بازی های مختلف برای سرگرمی و گذراندن اوقاتی از فراغت مهمانان می باشد. میز های اسنوکر رایلی، میز تخته نرد و جنگا و جیم از جمله تجهیزات برای بازی در کافه بیلیارد این هتل محسوب می شوند. شما می توانید به همراه عزیزان و دوستان خود به این مکان مراجعه کرده و از این امکانات ویژ در هتل نهایت لذت را ببرید. 

سونا و جکوزی به همراه اتاق ماساژ در هتل اسکان الوند تهران 

سونا و جکوزی یکی از امکاناتی به حساب می آیند که برای هر فردی در طول سفر نیاز خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به این بخش از هتل به کاهش استرس و یا رفع خستگی در طول سفر خود کمک کنید. البته اتاق ماساژ در هتل اسکان الوند نیز با کارکنان حرفه ای و انواع ماساژ های ریکلس کننده و آرامبخش، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است استفاده از سونا و جکوزی در این هتل کاملا رایگان می باشد، اما برای بهره مند شدن از خدمات ماساژ می بایستی هزینه ای مجزا را پرداخت کنید.

چه امکانات دیگری در هتل اسکان الوند تهران وجود دارد؟

هتل زیبای اسکان الوند تهران امکانات و خدمات دیگری نظیر پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزنه مجزا، اینترنت رایگان، مینی بار با هزینه، لابی مجهز، لاندری، روم سرویس، نمازخانه، آسانسور و ..... دارا می باشد. مهمانان می توانند اقامتی فوق العاده و به یادماندنی را در کنار خانواده و عزیزان خود با انتخاب این هتل تجربه کنند. لازم به ذکر است هتل آرامیس تهران و هتل المپیک تهران از دیگر همتایان این هتل به شمار می روند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 2از 5
ارزش خرید 3از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز کیفیت غذا

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نسبتا خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.