هتل المپیک تهران

3.6 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل المپیک تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
اتاق دو تخته دبل
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
اتاق دو تخته تویین
اقامت با هاف بورد
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
یک تخته
اقامت با هاف بورد
1 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
خدمات خشک شویی (لاندری)
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی - بلوار دهکده
خیابان ولیعصر
20 دقیقه
254 دقیقه
21166 متر
تله کابین توچال
58 دقیقه
354 دقیقه
29521 متر
کاخ سعدآباد
27 دقیقه
304 دقیقه
25347 متر
دربند
29 دقیقه
326 دقیقه
27184 متر
درکه
25 دقیقه
278 دقیقه
23186 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل المپیک تهران یکی از بهترین هتل ‌های 4 ستاره تهران است که همجوار ورزشگاه آزادی می باشد. همین علت باعث شده تا میهمانان خارجی بسیاری در این هتل تهران اقامت داشته باشند. نا گفته نماند قیمت اتاق‌های ذکر شده برای میهمانان ایرانی بوده و قیمت اتاق برای میهمانان خارجی گران تر است.

هتل المپیک تهران محوطه زیبایی دارد که در بدو ورود به هتل، چشمان شما را مجذوب خود می کند. لابی زیبا و شکیل هتل نیز برای استراحت میهمانان وسایلی همچون: تلویزیون صفحه تخت، مبلمان هایی راحت و سلطنتی، نمازخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی را مهیا کرده تا آسایش بیشتری برای میهمانان مهیا شود.

اتاق ‌ها و رستوران هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران 102 اتاق دارد که هر کدام از آن‌ ها برای میهمانان ایرانی و خارجی متفاوت است. اتاق های سینگل، دبل، تریپل و سوئیت‌های رویال این هتل تهران، طراحی منحصر به فردی دارند که اقامت را برای افراد دلچسب تر می کند. تمامی اتاق‌ها به امکاناتی نظیر: روم سرویس، مینی بار با هزینه، تلویزیون LED، حمام به همراه لوازم بهداشتی شخصی، شبکه پخش فیلم، صندوق امانات و ... مجهز می باشند. لازم به ذکر است چشم انداز اتاق‌ها رو به کوه و محوطه باغی هتل است.

هتل زیبای المپیک تهران رستوران زیبایی به نام یاس دارد که غذاهایی متنوع و باب طبع هر سلیقه ای را ارائه می کند. در رستوران هتل غذاهای گیاهی، ایرانی و بین المللی با بهترین کیفیت طبخ می شود. سرو غذا در رستوران هتل المپیک به صورت منوی بوفه سلف سرویس است. کافی شاپ هتل هم برای سپری کردن اوقات عصرگاهی همراه با میل کردن قهوه، بهترین مکان هتل است.

مجموعه آبی و خدمات ارائه شده در هتل المپیک تهران

هتل المپیک شهر تهران مانند دیگر همتایان خود مجهز به مجموعه آبی ( استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ ) می باشد که با طراحی مدرنی ساخته شده است. استفاده از مجموعه آبی هتل شامل هزینه می شود که طبق تعرفه هتل از میهمانان اخذ می گردد. خدمات این هتل تهران شامل: خدمات پزشکی، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، لاندری، آرایشگاه، تاکسی سرویس و ... می شود. سالن همایش هتل المپیک و تالار عروسی آن، بهترین گزینه برای برگزاری همایش‌ها و مراسم عروسی می باشند.

استخدام در هتل المپیک تهران چه شرایطی دارد؟

استخدام در هتل المپیک تهران شرایطی مخصوص دارد که باید با مراجعه به هتل، تمامی شرایط استخدام را مطالعه فرمایید. سپس بعد از مصاحبه های تخصصی با شما تماس خواهند گرفت. با ورود به سایت این هتل نیز می توانید شرایط استخدام را مشاهده فرمایید.

آدرس هتل المپیک کجاست و به چه اماکنی نزدیک است؟

آدرس هتل المپیک تهران درضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، بلوار دهکده می باشد که ورزشگاه آزادی مهم ترین مکان نزدیک به هتل محسوب می شود. پارک چیتگر به همراه جاذبه هایش نیز در فاصله ی کمی از این هتل تهران قرار دارد. پارک جنگلی خرگوش دره، دریاچه آزادی و ... از دیگر مکان های قریب به هتل است. هتل فردوسی تهران و هتل آتانا تهران از دیگر هتل های 4 ستاره در شهر تهران هستند که می توانید آن ها را برای اقامت انتخاب نمایید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 0از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

من عاشق لابی و سالن بیلیارد هتل المپیک شدم البته این تعریف من از با کفیت بودن سایر قسمت های این هتل کم نمیکنه کیفیت غذاش هم به نسبت خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.