هتل سقا مشهد

3.6 از 5
خوب 8 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل سقا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
3,600,000 39%
قیمت 1 شب 2,197,000 تومان
سه تخته
اقامت با فول بورد بوفه
3 نفر
جزییات قیمت
5,400,000 42%
قیمت 1 شب 3,162,000 تومان
آپارتمان یکخوابه چهار تخته
اقامت با فول بورد بوفه
4 نفر
جزییات قیمت
7,200,000 42%
قیمت 1 شب 4,217,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
دید حرم
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
نمازخانه
اتاق چمدان

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : امام رضا 2 کوچه کربلا
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
7 دقیقه
602 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
56 دقیقه
4684 متر
بیمارستان قائم (عج)
11 دقیقه
51 دقیقه
4272 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
25 دقیقه
2066 متر
بیمارستان امید
8 دقیقه
50 دقیقه
4162 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل سقا مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد می باشد که در امام رضا 2، کوچه کربلا واقع شده است. این هتل مشهد 11 دقیقه فاصله تا حرم مطهر دارد و باب الرضا درب ورودی حرم مطهر و صحن جامع رضوی اولین صحنی است که در آن قدم خواهید گذاشت. لازم به ذکر است از این هتل مشهد تا بازار رضا فاصله ی اندکی وجود دارد.

هتل سقا مشهد لابی شیک و بزرگی دارد که میهمانان تور مشهد می توانند با آرامش خاطر در بدو ورود به هتل، مشغول استراحت شوند. مبل‌های راحت، تلویزیون LED، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... از جمله امکانات داخل لابی می باشند که سبب محبوبیت هتل شده است.

آیا اتاق های هتل سقا متنوع است؟

هتل 2 ستاره سقا مشهد دارای 82 باب واحد اقامتی می باشد که بسیار تمیز و مرتب هستند. این اتفاق بگونه ای است که میهمانان با قرار گرفتن در اتاق حس خوبی داشته باشند. ولی متاسفانه اتاق های این هتل از تنوعی بالا برخوردار نیستند و تنها شامل 2 تخته و 3 تخته می شوند.

از امکاناتی که این هتل مشهد در داخل اتاق‌ های خود تعبیه کرده می توان به: سیستم تهویه مطبوع، تلفن، آباژور، آینه دراور، حمام، ملزومات بهداشتی و ... اشاره کرد. ناگفته نماند اتاق های این هتل از نظر ابعاد کمی کوچک هستند و شاید برای خانواده پرجمعیت مناسب نباشد.

کافی شاپ و رستوران هتل سقای مشهد

هتل دیدنی سقا مشهد کافی شاپی دارد که مکانی دنج و آرام برای گذراندن اوقات فراغت محسوب می شود. انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسر های لذیذ در کافی شاپ هتل سرو می گردد. رستوران هتل سقا در مشهد انواع غذاهای لذیذ باکیفیت را به مهیمانان خود عرضه می کند.

رستوران این هتل مشهد غذای خود را به صورت منو انتخابی ارائه می دهد و تمامی غذاها توسط پرسنلی مجرب و آشپزهای حرفه ای طبخ می شوند. سرویس دهی مطلوب، فضایی تمیز و مطبوع و ... از شاخصه های رستوران هتل هستند.

امکانات هتل سقا مشهد، تضمین رضایت مهمانان

هتل 2 ستاره سقا با این که 1 ستاره است دارای خدمات خوبی می باشد. لاندری، نمازخانه، تاکسی سرویس، خدمات باربری، صندوق امانات و... از جمله خدمات این هتل مشهد هستند. بازار رضا، مجتمع‌های تجاری 17 شهریور و ... از جمله اماکن نزدیک به این هتل مشهد می باشند. البته ناگفته نماند که هتل سقا مشهد دارای امکانات ویژه ای برای نمی باشد؛ از این رو اگر علاقه مند هستید در هتلی مقرون به صرفه دارای امکاناتی نظیر سالن بدن سازی، سونا، سالن بیلیارد و ... اقامت داشته باشید، ما هتل فرید مشهد را به شما معرفی می کنیم. 

تور هتل سقا مشهد از تبریز را می توان یک تور پیشنهادی برای شهروندان تبریزی عزیز دانست که به دنبال هتلی لوکس و قیمت مناسب هستند. البته این پیشنهاد امروزه با استقبال بالا نیز رو به رو شده است و هر سالانه این هتل پذیرای هم وطنان عزیز می باشد. با این هتلی مانند هتل جوادیه مشهد نیز هتلی مناسب برای گردشگران است که فضایی مدرن و شیک را دارا می باشد. 

فاصله هتل سقا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل سقا مشهد تا حرم مطهر رضوی بسیار اندک بوده که با 3 دقیقه پیاده روی می توانید به صحن جامع رضوی برسید. این هتل در لیست هتل های مشهد نزدیک به حرم جای داشته که از ویژگی های آن به شمار می رود.

دلایل رزرو هتل سقا مشهد چیست؟

از مهم ترین دلایل رزرو هتل سقا مشهد تمیزی اتاق ها، کیفیت مطلوب و قیمت بسیار ارزان آن می باشد که سبب شده گردشگران با خرید تور مشهد هتل سقا، سفری مقرون به صرفه را تجربه کنند.

هر شب اقامت در هتل سقا مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در هتل 2 ستاره سقا باید از شبی 220 هزار تومان تا 440 هزار تومان پرداخت کنید که قیمت های ذکر شده در زمان های مختلف، تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل سقا وجود دارد؟

اگر به دنبال اتاق لوکس در هتل سقا مشهد هستید، کاملا در اشتباهید، چون این هتل هیچ اتاق لوکسی ندارد. اما جهت رفع این نیاز، می توانید به رزرو اتاق های هتل الماس 2 مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد بپردازید.

هتل سقا چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل سقا مشهد با توجه به لول خود، دارای امکانات و خدمات مطلوبی می باشد که از جمله آن ها می توان به لاندری، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت، اتاق چمدان و ... اشاره کرد.

آدرس هتل سقا مشهد کجاست؟

هتل سقا مشهد در خیابان امام رضا، امام رضا2، کوچه کربلا واقع شده است. از هتل هایی که در مجاورت این هتل وجود دارند می توان به هتل کیانا و ... اشاره کرد.

هتل سقا به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل سقا به مکان هایی همچون بازار رضا، مسجد هفتاد و دو تن، بازا سرشور، بازار فرش فروش ها و ... دسترسی آسانی دارد. ضمن این که ایستگاه اتوبوس بی آرتی هم در فاصله ی کمی از هتل قرار گرفته است.

هتل سقا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره سقا از نظر امکانات و خدمات با هتل جوادیه مشهد شباهت دارد که برای اقامتی با کیفیت تر توصیه می کنیم هتل فرید مشهد را انتخاب نمایید.

قوانین هتل سقا چیست؟

هتل زیبای سقا در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل سقا مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.6از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.4از 5
موقعیت 3.8از 5
ارزش خرید 3.5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.6 از 5
خوب 8 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/9/1
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سرویس بهداشتی درب اتاق ها و سرویس و در ب ورودی خراب بود فلاسک چای ولیوان ها شکسته بود

تاریخ ورود : 1402/8/26
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

از نظر بهداشتی. پتو ها تمیز نبود و حوله ها یکبار مصرف نبود آخر مسافرت متوجه شدم حوله ها یکبار مصرف نیست و باید بدیم به هتل تا شسته بشه برای نفر بعدی این خیلی بد چون حوله وسیله کاملا شخصی اگر میدونستم حتما حوله میبردیم‌با خودمون

تاریخ ورود : 1402/7/11
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوب ولی دسترسی خوب نبود

تاریخ ورود : 1402/4/7
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

قطار رفت بسیار بی کیفیت بود ولی قطار برگشت خوب بود البته قرار بود برگشت ساعت 8 حرکت باشه که شنبه صبح زود تهران باشیم ولی بلیط برگشت ساعت 11 شب بود

تاریخ ورود : 1402/3/25
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام. هتل سقا در مجموع از نظر من خیلی خوب بود. فقط انتقادی که من ازشون دارم این هستش که در شأن این هتل نیست که هزینه چهارتا چایی کیسه ای و چندتا قندرو که داخل اتاقها گذاشتن از مهمان دریافت کنن امیدوارم تجدید نظر کنند.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

تمیز و نزدیک بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل سقا مشهد اتاقش تمیز و مرتب بود. غذا و صبحانشم خیلی خوب بود.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل سقا مشهد به نظر من هتل خوبیه ولی می تونه بهتر بشه. 3 شب اقامت داشتم در این هتل مشهد و راضی بودم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.