هتل نگین پاسارگاد مشهد

4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نگین پاسارگاد مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دوتخته لوکس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان یک خوابه دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
آپارتمان دو خوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت ویژه دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پذیرایی در بدو ورود
پارکینگ رایگان
دید حرم
نزدیک به حرم
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
دستگاه ATM
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شیرازی، شیرازی ۴
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
15 دقیقه
1231 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
49 دقیقه
4089 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
42 دقیقه
3496 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
18 دقیقه
1533 متر
بیمارستان امید
7 دقیقه
42 دقیقه
3497 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل نگین پاسارگاد مشهد مساحتی بالغ بر 2000 متر مربع دارد که در سال 1394 مورد بهره برداری قرار گرفته است. این هتل مشهد دارای ساختمانی 16 طبقه بوده که 112 واحد اقامتی در آن ها پراکنده شده اند. لابی این هتل نیز بزرگ بوده و با مبلمان هایی لوکس و راحتی چیده شده تا گردشگران تور هوایی مشهد در بدو ورود، استراحت کنند.

هتل نگین پاسارگاد و اتاق های زیبا

هتل نگین پاسارگاد مشهد همانطور که ذکر کردیم 112 واحد اقامتی دارد که بسیار دلباز و راحت بوده و به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. اتاق 2 تخته لوکس، اتاق ماه عسل، سوئیت توئین، سوئیت ویژه کانکت،آپارتمان های یک خوابه کانکت، آپارتمان های یکخوابه تریپل و آپارتمان های 2 خوابه از جمله این اتاق ها هستند.

هتل نگین پاسارگاد شهر بهشت تمامی اتاق های خود را مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ملزومات بهداشتی، مینی بار با هزینه و ... می باشند. اتاق های این هتل مشهد بسیار زیبا طراحی شده و هارمونی رنگ میان پرده ها و مبل ها به خوبی رعایت شده است.

رستوران، کافی شاپ و لمکده هتل نگین پاسارگاد

هتل نگین پاسارگاد مشهد رستوران بسیار شیک و زیبایی دارد که با زیبا ترین نوع چیدمان میز و صندلی ها طراحی شده اند. رستوران این هتل مشهد ظرفیتی بالغ بر 150 را دارد که در نوع خود وسیع محسوب می شود. سرو غذا در این هتل به صورت منو بوده و میهمانان می توانند غذای دلخواه خود را انتخاب نمایند.

هتل 4 ستاره نگین پاسارگاد مشهد کافی شاپ خود را به دو سالن رو باز همراه با آب نماهایی زیبا و سالن سرپوشیده با نورپردازی های ملایم تقسیم کرده است. کافی شاپ این هتل مشهد مکانی لوکس برای برگزاری مراسم های خاص مانند تولد و سالگرد ازدواج است. طراحی و دیزاین میز هم به سلیقه میهمانان انجام می شود.

انواع نوشیدنی های سرد و گرم همراه با دسر های خوشمزه در کافی شاپ هتل سرو می شود. هتل چهار ستاره نگین پاسارگاد با بهره گیری از سرآشپز هایی کار آمد و ماهر، متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ می کند. رستوران نگین مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی می باشد. لمکده هتل نگین هم بهترین مکان برای صرف چای و غذاهای سنتی می باشد که فضای لمکده هم به صورت سنتی طراحی شده است. لمکده هتل نگین، بهترین مکان برای دور همی های دوستانه است.

مجموعه آبی و خدمات ارائه شده در هتل نگین پاسارگاد مشهد

هتل چهار ستاره نگین پاسارگاد مانند دیگر همتایان خود مجموعه آبی را برای راحتی میهمانان خود در نظر گرفته است. استخر سونا و جکوزی همراه با سالن ماساژ باعث شده تا میهمانان این هتل مشهد، نیازی به مجموعه آبی های بیرون از هتل را نداشته باشند.

لازم به ذکر است حمام سنتی نیز در مجموعه آبی این هتل مشهد نیز وجود دارد. هتل 4 ستاره نگین خدمات خوبی را به میهمانان خود ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به سالن اجتماعات، ترانسفر با هزینه، آتلیه عکاسی، اتاق سیگار، آرایشگاه و فروشگاه اشاره کرد. فروشگاه نگین، در طبقات اولیه هتل قرار گرفته که متنوع ترین فرش ها، مبلمان ها، زعفران و زرشک و ... را نیز عرضه می کند.

اماکن نزدیک به هتل چهار ستاره و زیبای نگین پاسارگاد

این هتل مشهد به اماکنی همچون باغ موزه نادری، بازار مرکزی، مجتمع تجاری امید و حرم مطهر دسترسی خوبی دارد. خط های بی آرتی و 831 در خیابان شیرازی و ایستگاه چهارراه شهدا توقف می نمایند. راه آهن مشهد هم فاصله ای حدودا 15 دقیقه با خودرو ( بدون احتساب ترافیک) به هتل نگین پاسارگاد دارد.

برای خدمات پزشکی هم می توانید به دارالشفا امام که در انتهای خیابان شیرازی، نزدیک به حرم مطهر قرار دارد مراجعه نمایید. پزشکان متخصص و زبده در این دارالشفا مشغول به خدمت به زائران و مجاوران امام هشتم می باشند. برای رزرو هتل نگین پاسارگاد با شماره های 05138096 و 09198906502 تماس حاصل فرمایید. هتل کیان مشهد از بهترین هتل های 3 ستاره بوده که قیمتی مطلوب و امکاناتی مناسب دارد. دیگر گزینه برای اقامت در خیابان امام رضا نیز هتل جهان مشهد است که با سابقه می باشد.

تور هتل نگین پاسارگاد مشهد و اقامت در هتلی مجلل

با خرید تور هتل نگین پاسارگاد مشهد می توانید در یکی از هتل های مجلل 4 ستاره اقامت گزینید و از خدمات و امکاناتی عالی بهره مند شوید. تور هتل نگین پاسارگاد مشهد برای آن دسته از گردشگرانی که می خواهند قیمتی منصفانه پرداخت کنند و در عین حال نزدیک حرم باشند، عالی ترین گزینه می باشد.

فاصله هتل نگین پاسارگاد مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل نگین پاسارگاد مشهد تا حرم به صورت پیاده تنها 7 دقیقه فاصله دارد که این امر سبب می شود مهمانان این هتل بدون اتلاف وقت و یا پرداخت هزینه برای سرویس به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنند.

دلایل رزرو هتل نگین پاسارگاد مشهد چیست؟

هتل نگین پاسارگاد مشهد از جمله هتل های مشهد می باشد که می توان آن را در لیست هتل های نوساز جای داد. به همین دلیل نیز بسیاری از گردشگران تور دقیقه 90 مشهد این هتل را نسبت به دیگر هتل های ترجیح می دهند. همچنین فضای شیک و مجلل هتل به خوبی نمایانگر دلیل انتخاب زائرین می باشد.

هر شب اقامت در هتل نگین پاسارگاد مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل نگین پاسارگاد مشهد یک هتل چهار ستاره با کیفیت بالا می باشد که مطابق با لِول خود، هزینه ای مطلوب را به زائرین عزیز ارائه می دهد. هرشب اقامت در این هتل از قیمت 650 هزار تومان آغاز و تا 2 ملیون 700 ادامه دارد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل نگین پاسارگاد مشهد وجود دارد؟

هتل نگین پاسارگاد مشهد به عنوان یک هتل چهار ستاره با کیفیت، اتاق هایی لوکس را دارا می باشد که البته با بالا ترین نرخ در اختیار زائرین قرار خواهند گرفت. به عنوان مثال آپارتمان های دو خوابه چهار تخته رویال هتل بهترین واحد اقامتی در این هتل می باشند که با امکانات ویژه و فضای زیبا مکانی عالی برای خانواده های عزیز خواهند بود.

هتل نگین پاسارگاد مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل نگین پاسارگاد مشهد از آن دسته هتل های چهار ستاره تاپ است که با امکانات ویژه در حد هتل های پنج ستاره، آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد. از جمله امکانات در این هتل می توان به استخر، کافی شاپ، لاندری، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و .... اشاره نمود.

آدرس هتل نگین پاسارگاد مشهد کجاست؟

هتل نگین پاسارگاد مشهد در خیابان شیرازی، شیرازی 4 قرار گرفته است که از نظر موقعیت مکانی از فاصله کمی تا حرم برخوردار می باشد. با اقامت در این هتل می توانید ضمن دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی، از مغازه ها و غرفه های اطراف حرم به منظور خرید سوغاتی نیز برخوردار شوید.

هتل نگین پاسارگاد مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

مهمانانی که هتل پاسارگاد مشهد را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند، می توانند تنها با کمی پیاده روی، از اماکن تاریخی و دیدنی مانند باغ نادری دیدن کنند. البته بازار بزرگ مرکزی نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد که بهترین مکان برای خرید و لحظاتی گشت می باشد.

هتل نگین پاسارگاد مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل نگین پاسارگاد مشهد در لیست هتل های چهار ستاره این شهر قرار می گیرد که از هر نظر می تواند انتظارات مهمانان خود را بر طرف کندو از این رو اغلب نیاز به جستجو در هتل های مشابه وجود ندارد؛ با این حال اگر به دنبال هتلی با لِول قیمت پایین تر هستید، هتل جهان مشهد و یا هتل کیان مشهد پیشنهادی عالی برای شما خواهند بود که با کیفیت بالا، تا حدودی با هتل نگین پاسارگاد قابل قیاس می باشند.

قوانین هتل نگین پاسارگاد مشهد چیست؟

هتل نگین پاسارگاد مشهد از نظر قوانین همانند دیگر هتل های چهار ستاره می باشد و دارای چندان قوانین خاصی نیست. به عنوان مثال برای استفاده از استخر هتل، با توجه به تعرفه نیاز به هزینه اضافه است و یا مانند دیگر هتل ها، زمان تحویل اتاق 14:00 و زمان خروج ساعت 12:00 ظهر می باشد.

مزیت رزرو هتل نگین پاسارگاد مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 5از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

نقطه قوت هتل مجاورتش به حرم هست که از همه چی برای ما مهمتر بود در کل هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.