هتل ملیسا مشهد

3 از 5
متوسط 62 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ملیسا مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد منو انتخابی
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
800,000 38%
قیمت 1 شب 497,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 38%
قیمت 1 شب 747,000 تومان
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
2,100,000 32%
قیمت 1 شب 1,447,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
3,500,000 43%
قیمت 1 شب 1,997,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
تلویزیون ال سی دی
اینترنت با سرعت بالا
روم سرویس 24 ساعته
تاکسی سرویس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : حاشیه خیابان امام رضا مقابل هتل مجلل درویشی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
15 دقیقه
1288 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
10 دقیقه
65 دقیقه
5370 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
44 دقیقه
3635 متر
بیمارستان جوادالائمه
5 دقیقه
33 دقیقه
2752 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
42 دقیقه
3525 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ملیسا مشهد به عنوان یکی از از هتل های سه ستاره مشهد از سال 1396 پا به عرصه هتل داری نهاد. این هتل مشهد تنها یک هتل سه ستاره معمولی است که اغلب برای تور قیمت مناسب مشهد توسط گردشگران انتخاب می شود. شما نیز اگر به دنبال هتلی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب هستید، با خواندن مطلب مربوطه اطمینان کافی را از رزرو خود به دست آورید. 

اتاق های هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد از نظر تنوع اتاق ها، در حد یک هتل 3 ستاره مطلوب است. از این رو نباید توقع اتاق هایی مختلف را داشت. اتاق های این هتل در مشهد شامل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهارتخته می شود. امکانات رفاهی نیز به طور کامل در داخل اتاق های هتل برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان فراهم شده تا جای هیچگونه نگرانی برای زائران امام هشتم باقی نگذارد.

از امکانات داخل اتاق های این هتل مشهد می توان به سشوار، تخت های استاندارد، مبل، حمام، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، میز آرایش، کمد و ... اشاره کرد. البته نظافت اتاق ها به خوبی رعایت می شود که دلیلی برای محبوبیت آن است. توجه داشته باشید که ممکن است برخی اتاق های هتل، فاقد پنجره باشند.

امکانات هتل ملیسا مشهد

هتل 3 ستاره ملیسا مشهد امکاناتی در خور یک هتل سه ستاره را برای مهمانان ایجاد کرده تا خشنودی میهمانان خود را به تامین کند. از جمله امکانات موجود در این هتل مشهد می توان به لابی مجهز، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، کافی شاپ و ... اشاره نمود. این هتل مشهد نیز برای معلولین مناسب می باشد چون دارای رمپ است.

رستوران

هتل ذکر شده در فضای خود برای راحتی بیشتر مهمانان یک رستوران را نیز ایجاد کرده است. اینگونه مهمانان مقیم در هتل می توانند به راحتی و بدون اتلاف وقت غذای مورد علاقه خود را در وعده های مختلف میل کنند. منوی متنوع رستوران به همراه غذاهای با کیفیت قطعا رضایت میهمانان مقیم در هتل را جلب خواهد کرد.

این هتل مشهد می تواند انتخابی مناسب برای یک اقامت راحت و ارزان قیمت در شهر مقدس مشهد به شمار رود. اما با این حال هتل هایی با کیفیت بالا تر نیز وجود دارند که با قیمت نسبتا پایین به شما پیشنهاد خواهد شد. به عنوان مثال هتل کارن مشهد و یا هتل ارس مشهد در کنار کیفیت بسیار خوب و اتاق های زیبا هزینه ای مناسب را نیز دارا می باشند.

تور هتل ملیسا مشهد

تور هتل ملیسا مشهد با توجه به قیمت ارزان اتاق های این هتل؛ می تواند انتخابی مناسب برای گردشگرانی باشد که قصد سفری مقرون به صرفه با هزینه پایین را دارند. سپری کنند. شما می توانید از هر مبدا تور این هتل مشهد را از پرشین هتل را به راحتی رزرو نمایید.

فاصله هتل ملیسا مشهد تا حرم چقدر است؟

با انتخاب هتل سه ستاره ملیسا مشهد می توانید در یکی از مهم ترین خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی اقامت داشته باشید و تنها با طی 10 دقیقه زمان به صورت پیاده از این هتل به بارگاه امام هشتم دسترسی پیدا کنید.

دلایل رزرو هتل ارزان ملیسا مشهد چیست؟

اگر به دنبال دلیل محبوبیت این هتل مشهد و رزرو آن توسط گردشگران تور مشهد هستید،کافی است تا به قیمت اتاق های این هتل نگاهی بی اندازید. قطعا قیمت پایین می تواند شما را نیز برای اقامت به سمت این هتل جذب کند.

هر شب اقامت در هتل، چه مقدار هزینه دارد؟

برای اقامت در ارزان ترین اتاق هتل 160 هزار تومان هزینه و برای اقامت در گران ترین اتاق این هتل 320 هزار تومان هزینه لازم می باشد که البته قیمت های پرداختی، بستگی به ظرفیت شما عزیزان خواهد داشت.

چه تعداد اتاق لوکس در این هتل مشهد وجود دارد؟

در زمانی که این هتل را مورد انتخاب قرار می دهید و قصد رزرو آن را دارید با مشاهده قیمت های این هتل ارزان مشهد، متوجه خواهید شد که هتل فاقد اتاق لوکس در فضای خود است. از این رو تنها می بایستی به تعداد نفرات خود برای رزرو واحد اقامتی مورد نظر توجه داشته باشید.

هتل ملیسا مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل 3 ستاره ملیسا مشهد اگرچه یک هتل سه ستاره معمولی است، اما مدیریت محترم این هتل سعی دارد تا با بهترین خدمات و امکانات رفاهی، رضایت مهمانان خود را از هر لحاظ جلب کند. از این رو جای هیچگونه نگرانی برای زائرین مقیم در هتل وجود نخواهد داشت.

آدرس هتل کجاست؟

برای مراجعه به این هتل نیاز به زمان زیادی برای پیدا کردن درس آن وجود ندارد. زیرا این هتل در یکی از معروف ترین خیابان های اطراف حرم به نامک خیابان امام رضا، امام رضا 21 قرار گرفته و دسترسی را آسان می کند.

این هتل به چه اماکنی نزدیک است؟

در زمان اقامت در هتل سه ستاره ملیسا مشهد می توانید علاوه بر نزدیکی به حرم مطهر رضوی از مزیت های دیگر موقعیت مکانی این هتل نیز استفاده کنید. به عنوان مثال حمام مهدی قلی بیگ، بازار سرشور، بازار بزرگ رضا، مسجد 72 تن و ... از جمله اماکن دیدنی و مهم در فاصله کم از هتل می باشند.

هتل ملیسا مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل ارزان ملیسا مشهد اگرچه از نظر امکانات رفاهی کامل است، اما گاهی مسافران را راضی نمی کند. از این رو اگر علاقه مند هستید در هتل های مشهد با لِول بالا تر اقامت داشته باشید، هتل کارن مشهد و یا هتل ارس مشهد، انتخابی مناسب تر برای شما خواهند بود.

قوانین این هتل مشهد چیست؟

هتل زیبای ملیسا مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو این هتل مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.2از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 2.8از 5
موقعیت 3.4از 5
ارزش خرید 2.6از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3 از 5
متوسط 62 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/12/2
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام وعرض ادب واحترام من وقتی نظرات خوندم میخاستم سریع کنسل کنم اما همراهانم گفتن نه بریم اونجا اگه واقعیت داشت بعد کنسل میکنیم . وبلعکس این نظراتی بود که نوشته بودن هتل بسیارتمیز وشیک نسبت به مبلغی که پرداخت کرده بودم پرسنل محترم ویک آقایی که واقعا محترم بود به فامیلی غیوری که ما از راه رسیده بودیم نهارمون سفارش نداده بودن ایشون زحمتشو کشیدن درکل مجموعه ای تمیز ومناسب هست

تاریخ ورود : 1402/11/10
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

افتضاح بود یعنی من میخواستم چندین تا سفر رو با شما هماهنگ کنم ولی دیگ عمرا موقع برگشت بلیط اشتباه فرستادن چند ساعت اسیر تو راهن شب دوباره گفتن برگشتیم هتل فرداش با کلی استرس دوستم رفت راه اهن بلیط برگشت پیدا کنه اخرم خود فردی که تور رو انجام داده بود برامون بلیط قطار فدک رزو کرد که همه دوستام دو سان و واگن متفاوت بودن یعنی افتضاح لحظه اخر دوباره برای دومین بار اشتباه کردن و اسم دوستم رو جای مریم کریم رزو کرده بودن مگه داریم یک تور انقدر افتضاح ابروم رفت

تاریخ ورود : 1402/9/13
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل های که غذا از بیرون از هتل تهیه می کنند ، کیفیت غذا ، در حد بسیار پائین تهیه می شود ، این موضوع باعث می گردد،. از مسافرت به اینگونه هتل ها تجدید نظر شود ،

تاریخ ورود : 1402/9/9
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

پرسنل در جلوی مسافر بحث داشتن

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

مدت ۳روز اقامت کردم اتاقی دادند که به دستگیره دستشویی دست میزدی برق داشتهنوزم داره چون من نگفتم رفتار پرسنل جز سر آشپز خیلی ضعیفه وبرخورد پرسنل به حالت طلب میباشد برای ۵ساعت اضافه بودن پول یک روز کامل ازمن گرفتند تو یخچال چیزهایی گذاشتند که بعد از مصرف پولش می‌گیرند ولی بیشتر از اون قیمت واقعی حساب می‌کنند آب خوردن وچایی شور وجرم داره غذا سلف سرویسه ولی پرسنل شب با دستشون غذا تقسیم میکنند

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

من دوروز اقامتم رو کلا شب ها داخل هتل بودم که خداروشکر خلوت و ساکت و آروم بود - پرسنل خوبی داره هتل و جو صمیمی و دوستانه ای میده بهت - برای بار پنجم یا ششم میرم این هتل و دیدم هربار چیز جدیدی اضافه شده مخصوصا به صبحونه هاش و خدماتش

تاریخ ورود : 1402/8/10
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل از نظر نظافت بد نبود ولی از نظر غذا واقعا فاجعه بود تو چند تا سایت خوندم که غذا نگهبان داره که بعد ورود به هتل واقعا اینو دیدم که فوق‌العاده صحنه زشتی بود،

تاریخ ورود : 1402/7/23
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

کیفیت هتل نسبت به قیمت در مقایسه با دیگر هتلها عالی بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام از مزایای هتل تمیزی اتاق ها رفتار بسیار عالی پرسنل میباشد و به خدمات و خود هتل انتقادی ندارم چون نسبت به قیمت خوب خدماتی میدن ولی یک نظر شخص دارم برای مدیرکل هتل توصیه به مدیرعامل :رفتار دوتا از پرسنل شما یک خانم قد بلند با رژ های جیغ و یک خانم قد کوتاه تقریبا مشخص هیچ کاری در هتل ندارن دائم تو لابی و کافی شاپ در حال خوردن هستن از جلوشون رد میشی یهو میخندن نمیفهمی کارمند اونجان یا پرسنل از بس با لباسای جلف میگردن و در کل نیروی اضافه زیاد داره هتل که …..

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

باسلام از مزایای هتل تمیزی اتاق ها رفتار بسیار عالی پرسنل میباشد و به خدمات و خود هتل انتقادی ندارم چون نسبت به قیمت خوب خدماتی میدن ولی یک نظر شخص دارم برای مدیرکل هتل توصیه به مدیرعامل :رفتار دوتا از پرسنل شما یک خانم قد بلند با رژ های جیغ و یک خانم قد کوتاه تقریبا مشخص هیچ کاری در هتل ندارن دائم تو لابی و کافی شاپ در حال خوردن هستن از جلوشون رد میشی یهو میخندن نمیفهمی کارمند اونجان یا پرسنل از بس با لباسای جلف میگردن و در کل نیروی اضافه زیاد داره هتل که …..

تاریخ ورود : 1402/7/16
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اطاق بسیار کوچک باری سه نفر نداشتن مسواک و سیستم سرمایش بسیار ضعیف بطوری که در این سه شب یه خواب درست و حسابی نداشتیم پنجره را هم که باز میکردیم طدای فن همسایه دیوانه کننده بود

تاریخ ورود : 1402/7/11
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

صدای تهویه خیلی اذیت کرد غیر قابل تحمل است نظافت تمیزی عالی

تاریخ ورود : 1402/06/26
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی بود وهمه چی دراین هتل ملیسا عالی بود کیفیت غذا عالی پذیرش بیشتر از عالی بود

تاریخ ورود : 1402/06/17
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذا خیلی خوب نبود. مینی بار یخچال گفته نشده بود که رایگان نیست.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کاملا مشخص که مدیرش عوض شده ما فریب کیفیت دوساله قبل خوردیم والا اصلا چنین اشتباهی نمیکردم خیلی خیلی افتضاحه

1 از 5 خدمات هتل بد بود

پرده هاکثیف..غذاافتضاح..مثلافولبرده...سرغذانگهبان گذاشتند..اون اشغال چزیی روهم که مثلابه نام شام و....گذاشته بودن سردوبی کیفیت..پولتون روحروم نکنین..رفتارکارکنان افتضاح...یه پسرهم بودکه موهاشورنگ کرده بودخودشاشبیه دختراکرده بودکه جلب توجه کنه..نریدتراخدا...پولتون روجای دیگه هزینه کنین..غذاداغوووووون...اتاق هاکثیف...خدمات خانه داری وپرسنل طلب کارانه....من ازبیست ۰میدم

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام یه ستاره هم زیادشه...اونجاکه هتل نیست پادگانه..سرغذانگهبان گذاشتن مبادابیشتربرداری..مثلافولبرده..رفتارکارکنان تحقیرامیز..طلب کار...بشدت اتاق های خفه .تنگ وتاریک..اگرم مجددغذامیخوای برداری طوری رفتارمیکنن که انگارارث باباشونه..پولتون روحرام این پادگان مثلاهتل بی خاصیت وبی کیفیت نکنین

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت غذاش اصلا خوب نبود،با وجوداینکه گفتند منو ازاد هست ولی خودشون غذا رو میذاشتند مخصوصا مرغ وکباب رو اجازه نداشتی خودت برداری،کبابش اصلا کیفیت نداشت واقعا نمیدونستم کیفیت غذاشون اینقدر پایین باشه،تنوع بسیار کم ،نهار دونوع خورشت یه روز درمیون عوض میشد وگرنه مرغ وکباب برنج ثابت بود،صبحونه کنار پنیر نه خیار ونه گوجه بود باید پنیر خالی میخوردی،در کل پبشنهاد نمیکنم ،امیدوارم تجدید نظر کنند در غذاشون

تاریخ ورود : 1402/6/6
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل به طور متوسط خوب بود. من واقعا از این سفری که رفتم با آژانس شما بسیار ناراضی هستم خیلی ناهماهنگ همه چیز لحظه آخری و بی نظم تور ما ۲ شب و ۳ روز بود با قطار اتوبوسی که به ما گفتند ۵ شهریور ساعت ۱۱ شب سوار میشین و صبح میرسید مشهد ما ساعت ۱۲ ظهر رسیدیم مشهد و بعد هتل عملا صبحانه روز اول رو از دست دادیم و همینطور نصف روز اول رو روز دوم که کامل اونجا بودیم و قرار بود که روز سوم شب برگشت باشه که به ما گفتین که ۷ صبح باید برگردین کلا ۱ روز و از دست دادیم و همینطور صبحانه روز اخر رو ما ۱ صبحانه و ۲ ناهار و ۲ شام اونجا بودیم بلیط هارو با هزار بار زنگ زدن به خانم احمدی گرفتم بلیط رفت رو همون روز و بلیط برگشتم گذاشتن روز اخر فرستادن اونم با هزار بار تماس من. که ما نتونیم کاری کنیم و اعتراض کنیم واقعا اینجوری درست نیست وقتی ادم تور خریداری میکنه باید از همون اول واچر هتل و بلیطا صادر بشه که اگر با حرفای شما مغایرت داشته باشه کنسل کنیم ولی متاسفانه خیلی بی نظم و ناهماهنگ بود همه چیز و ما اصلا از این سفر راضی نبودیم و دفعه اخری بود که از شما تور خریداری میکردیم کلا ۱ روز و ۱ صبحانه ما سوخت شد که ما واقعا ناراحت شدیم و دل چرکین امیدوارم با بقیه مشتریهاتون بهتر تا کنید

تاریخ ورود : 1402/6/6
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

تجربه فوق‌العاده عالی از اقامت در این هتل داشتم

تاریخ ورود : 1402/5/30
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

نظافت اتاق وپتوها وحشتناک بود.هماهنگی تهیه بلیط هم ازسوی مجموعه بسیار بد وخوسرانه وبدون هماهنگی زمان اعلامی وتوافق اولیه تغییروبلیطها تهیه شده بود.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

موقعیت هتل در مکان خوبی هست. طراحی و رنگ اتاقها جالب بود. نکته مهم اینکه از سال قبل با توجه به تغییر مدیریت خدمات خیلی بهتری دارند. صبحانه و غذا هم خوب بود.

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی هتل بسیار خوب بوده با مدیریت جدید

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام.ماسه شب دراین هتل اقامت داشتیم غذای استانبولی که مال شب دوم بود رو شب ناهاروشام روزبعدهم بازبهمون دادند ازبس گرمش کرده بودندلوبیاهاش سیاه شده بود وبوگرفته بودبرنج،وقتی هم که بهشون گفتیم بی ادبی کردند.بااینکه پول داده بودیم واسه شام وناهارمجبورشدیم بریم شام بیرون بخوریم پولمون هم برنگردوندن.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام وضعیت نظافت و تمیزی اتاق ها به نسبت قیمت قابل قبول بود اما به شدت توصیه میکنم از غذا و سلف سرویس به هیچ وجه استفاده نکنید.صبحانه فقط تخم مرغ و کره و مربا داره.ناهار و شام با عنوان سلف سرویس ازتون پول دریافت میکنن اما معمولا دو یا سه نوع غذا بیشتر نیست که اون هم مثل سربازی مسئول تقسیم داره و اجازه نمیدن خودتون غذا بردارید.کباب کوبیده هم من احساس کردم با گوشت.....درست میکنن چون به شدت طعم بدی داره.در کل به هیچ وجه توصیه نمیکنم چون با این پول میتونید قطعا از هتل های بهتری استفاده کنید.

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

واقعا بی نظم... کیفیت درحد مسافرخانه... حتی ما هر دفعه برای یه آبجوش ساده بیست بار باید مراجعه کنیم...

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی بود

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام کیفیت هتل بد نبود در کل من از 20 نمره 16 رو به هتل میدم غذا متوسط نظافت خوب هتل در خیابان اصلی امام رضا هست که خوبه نسبت به قیمتش بدک نبود

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

نظافت خیلی ضعیف. پرده و ملحفه ها کثیف بود روکش درب سرویس بهداشتی پاره بود و کاغذ دیواری اتاق هم برخی قسمت هاش پاره بود. کیفیت غذاش خوب نبود شور یا تند بود. اتاق بوی نم میداد. گرمایشش اصلا خوب نبود و فقط صدا تولید می کرد. اتاق کوچیک بود. امکانات داخل اتاق مثل حوله و دمپایی و خمیردندون و این چیزا اصلا خوب نبود.

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اگه میخواین پولتونو بریزین تو آشغالی اینجا رزرو کنید،صبحانه اصلا تعریف نشده بود…اصلا ۳ ستاره نیست حتی یکدونه هم زیادشه خدا وکیلی اگه به اسم سه ستاره میخواین رزرو کنید اصلاااا این اشتباه رو نکنید

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل کثیف پرسنل فوق العاده بی ادب مسول رستوران یه پیرمرد بی ادب و صبحانه های افتضاح حتی خیار و گوجه با پنیر ندارند نون چای پنیر تخم مرغ همین اتاق اصلا بوی بد و کثیف حواله نداره خانه داری چندتا ادم فوق العاده مسخره اصلا خواهشا اسم هتل را از روش بردارید بزارید کثیف خونه

1 از 5 خدمات هتل بد بود

از اسنپ تریم رزرو کردم اشتباه بود هم مادرم با مریضی زیاد مسیر دور بود هم کثیف هم غذا مسخره و اشغال دو شب خواستم کنسل کنم که گفتن تمام پولت میره هتل داری در ایران صفر صفره باید حتما برید اول ببینی بعد هزینه کنی رزواسیون یعنی کلاهبرداری

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل بسیار کثیف و بدی بود.رفتار پرسنل آقا و خانوم اصلا مناسب نبود.کیفیت غذا افتضاح و صبحانه ها هم مناسب نبود.کیفیت اتاقها بسیار بد بود.پرده های کثیف و توری های پاره.بوی بدی در راهرو و اتاقها میومد.خیلی از اتاقها حوله و سشوآر نداشت.فقط یک آسانسور داشت اون یکی آسانسور خراب بود و کلی باید منتظر میماندیم.

تاریخ ورود : 1401/5/14
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

باسلام اتاق سه نفره هیچ فرقی با دونفره نداره پول یه نفر اونم بچه ۵ساله رو از ادم میگیرن که اتاق بزرگ باشه ولی شبیه قبر بود کوچیک ،خفه هرچی در مورد بدی اتاق گفته باشم کم گفتم.

تاریخ ورود : 1401/4/14
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

در حد هتل نبود بیشتر شبیه مسافر خانه بود نظافت افتضاح کیفیت غذا پایین -رفتار پذیرش بی سواد و بی ادب- سایز اتاق ها کوچک-خدمات در حد مسافر خانه در کل به هیچ وجه هتل به هیچکس پیشنهاد نمیکنم اصلا

تاریخ ورود : 1401/4/7
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل تهویه هوای خیلی خیلی خیلی بدی داشت ،کیفیت غذا خیلی ضعیف نباید یه هتل غذاش وصبحانش انقد ضعیف باشه ،آژانس نداشت ،وامکانات بهداشتی در حد صفر رفتار پرسنل هتل بسیار ضعیف

تاریخ ورود : 1401/3/11
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل ملیسا اصلا هتل خوبی نبود و نسبت به قیمت خیلی ضعیف بود و طبق عکس های هتل نبود و اتاق های خیلی کوچکی داشت دوش حمام روی کاسه توالت نصب شده بود اتاق ۲۰۳رو ملاحظه کنید شما میتونید تو اون اتاق حمام کنید

تاریخ ورود : 1401/3/7
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

پرسنل هتل بسیار بی ادب بودند

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

ما دوشب اقامت داشتیم ..برای من و مادرم اتاقی بسیار کوچک و بدون نور با تخت دونفره در نظر گرفتند. مسواک و حوله نداشت ..تا روز آخر نظافت نکردند.پذیرش جواب زنگ تلفن رو نمی داد.صبحانه فقط کره و پنیر و مربا و عسل یک نفره بود و یک روز عدسی و یک روز لوبیا پخته و وقتی ظرف اصلی غذا خالی می شد دوباره شارژ نمی کردند. روز آخر بعد از تخلیه اتاق بلافاصله اطلاع دادم که ساعت مچی ام را در اتاق جاگذاشته ام ...که جواب دادند در اتاق چیزی نمانده (با این که صددرصد مطمئن بودم در اتاق جاگذاشته ام) وقتی خودم به اتاق رفتم دیدم کامل نظافت شده و خالی است. کلا رفتار پرسنل بسیار بسیار بی ادبانه بود و اهمیتی به مهمانداری در هتل نمی دهند. هرچند به نظرم ثبت نظرات خیلی تاثیری در رفتار پرسنل نخواهد داشت.

1.2 از 5 خدمات هتل بد بود

از ابتدای ورود رفتار کارکنان بسیااااار بد تجهیزات اتاق خراب، طوری که سقف اتاق ما داشت میریخت!!! حوله و شامپو و مایع دستشویی و... کلا نداشت و ندادن تو فصل گرما سیستم سرمایشی نداشت و فقط سیستم گرمایشی کار میکرد صبحانه فقط پنیر و کره، و باید التماس کنی بهت چای بدن درکل به شددددتتتت افتضاح بود و در حد مسافرخانه هم نیست چه برسه به هتل

تاریخ ورود : 1401/1/26
2 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا مزخرف ترین هتلی بود که تا الان اقامت داشتم

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

در اتاق ۳۰۹ بودیم اتاق دقیقا مثل یک موتور خانه یک مجتمع بود که تا صبح یک دقیقه هم نخوابیدم و دو بار هم رفتم به پذیرش گفتم ولی گفتن ظاهرا سیستم تهویه و ... مشکل داره باید تا فردا صبر کنید واقعا خیلی اذیت شدیم

تاریخ ورود : 1400/12/25
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

توضیحی ندارم .در کل عالی بود.

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح نمیدونم بر چه اساسی سه ستاره گذاشتن کلا یه ستاره هم کمشه روابط عمومی کارکنانشم بسیار بد غذا در حد قوطی آباد شامپوی حمام تاریخ گذشته برا سال 97 بدون حوله بدون دستمال کاغذی و ...........

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام از ابتدا شروع می کنم ۱ - پذیرش : ۶۰ درجه زیر صفر ۲- رفتار کارکنان : روابط عمومی ۶۰ درجه زیر صفر کلا روابط معمولی هم بلد نیستند ۳ - خانه داری : ۶۰درجه زیر صفر پشیمون شدیم گفتیم یه ملحفه برامون عوض گنید موند تا روز اخر ،شامپو ها رو هم یک چهارمش مونده بودخودم رفتم خریدم

تاریخ ورود : 1400/11/11
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

باسلام متاسفانه قیمت خیلی گران حساب کردیدومن دیگر نه تنها خودم به شما زنگ نمی زنم بلکه هرگز شما را تایید نمی کنم

تاریخ ورود : 1400/09/13
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

توی هتل بوی مواد مخدر و قلیون می اومد اصلا رعایت نکردن

تاریخ ورود : 1400/09/25
2 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل بسیاااااااار بدی بود و صبحانه و غذا و شام افتضاححححح بود و قبل از تحویل اتاق آن را نظافت نکرده بودند

تاریخ ورود : 1400/10/29
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

نداشتن هواکش داخل دست شویها بوی نان مطبوع اطاقها سرد بودن اطاقها وفضای کم اطاقها

تاریخ ورود : 1400/10/21
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سر و صدا داخل راهرو هتل زیاد و افتضاح بود . ضعیف ترین هتل ها ، چای ساز دارن ولی اینجا حتی سختشون بود بیان و فلاسک رو تحویل بگیرن . تلفن هتل خراب بود برای کوچک ترین کار باید میرفتیم لابی هتل

2 از 5 خدمات هتل بد بود

اصلا اسم هتل رو نباید روی این مجموعه گذاشت اول کیفیت غذا در حد صفر هستش نمیدونم کدوم مجموعه که اسمش هتل هست شام استانبولی میدن فقط صبحانه خوب داشتن دوم نظافت در حد معمول هستش سوم اگه با وسیله شخصی می‌رید اصلا روی پارکینگ حساب نکنید بنده یه اتاق ۴تخته گرفتم که یه اتاق سه تخته رو به زور چهارتخته کردن تهویه اتاق در حد افتضاح هستش فقط برخورد پرسنل عالی بود

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام هتل ملیسا در حد هتل سه ستاره نیست و فقط ظاهرش تمیزه اتاقش ملافه تختش کثیف بود حتی مسواک خمیردندان نداشت اتاق درخواست شامپو داشتیم برامون نیاوردن غذاش بد نبود ولی سالاد سلف سرویس نبود معمولا هتل ستاره دار سالاد سلف سرویس دارن چون با تور رفتیم ساعت ده شب رسیدیم سه وعده فولبرد داشتیم به شام نرسید ندادن حتی پولش-ندادن حالا خودتون بگیین این هتل واقعا میشه گفت سه ستاره فقط در حد معمولی بود

تاریخ ورود : 1400/9/19
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

باسلام همه چیزخوب بودفقط سروصداواقعازیادبود.اول پرسنلی که برای نظافت اتاقهای خالی شده میومدن خیلی بلندصحبت میکردن.حتی بنده روازخواب بیدارکردند.بعدمهمان هایی که گروهی اومده بودن هم برای بیدارکردن همراهاشون ماروهم بیدارمیکردن یایکسره توراهروصحبت میکردن.کاش تذکرداده بشه که بایدسکوت رعایت بشه...

تاریخ ورود : 1400/9/9
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوب بود ولی مسیرش تا حرم خیلی پیچ در پیچ بود ولی پرسنل هتل خوش رفتار بودن

تاریخ ورود : 1400/9/2
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نسبتا خوبی بود

تاریخ ورود : 1400/9/4
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام و خسته نباشید من دوتا اتاق رزرو کرده بودم یک اتاق چهار تخته و یک اتاق دو تخته اما دوتا سه تخت به ما دادن واین اصلا جالب نیست

تاریخ ورود : 1400/8/13
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود فقط غذاهاش خوب نبود

تاریخ ورود : 1400/8/19
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

درکل همه چی خوب بود

تاریخ ورود : 1400/07/28
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

اقاق سير خيلي عملكرد ضعيفي داشت بابت هرچيزي بايد جندبار تلفني و واتساپ تماس ميگرفتم ترانسفري در كار نبود اتاق خيلي گرم بود و هواي سنگيني در طبقات و اتاقها بود برخورد رزوشن شب اصلا خوب نبود و نمازخانه و سرويس بهداشتي در لابي خيلي كثيف و غير بهداشتي بود رزروشن روز فوق العاده برخورد خوب و مثبتي داشتند و ممنون از ايشان

تاریخ ورود : 1400/07/22
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

مدیریت هتل در همه ساعات شبانه روز پاسخ گو ما بود مسیر هتل تا حرم بسیار نزدیک و سر راست بود

تاریخ ورود : 1400/07/22
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

با تشکر از مرکز رزواسیون پرشین هتل با معرفی هتل ملیسا مشهد ما لحظه ورود با برخورد بسیار گرم و با ادبانه پذیرایی شدیم

2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت غذاش متوسط بود صبحانه خیلی با کیفیت بود کلا از هتلش راضی بودم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.