هتل ایران زمین مشهد

3.7 از 5
خوب 30 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ایران زمین مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه صبحانه، ناهار صبحانه، ناهار، شام
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
27,656,000 91%
قیمت 1 شب 2,497,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
41,340,000 92%
قیمت 1 شب 3,397,000 تومان
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه، ناهار، شام
2 نفر
جزییات قیمت
49,560,000 92%
قیمت 1 شب 3,997,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
55,120,000 92%
قیمت 1 شب 4,497,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه، ناهار، شام
3 نفر
جزییات قیمت
74,340,000 93%
قیمت 1 شب 5,597,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
نزدیک به حرم
سرویس فرنگی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
اینترنت با سرعت بالا
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : مشهد, خیابان امام رضا, امام رضا2 , كوچه شهید حسنی
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
2 دقیقه
8 دقیقه
633 متر
حرم مطهر (ورودی باب الجواد)
2 دقیقه
10 دقیقه
864 متر
حرم مطهر (ورودی طبرسی)
6 دقیقه
20 دقیقه
1665 متر
حرم مطهر (ورودی شیرازی)
4 دقیقه
18 دقیقه
1483 متر
حرم مطهر (ورودی نواب صفوی)
4 دقیقه
16 دقیقه
1316 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل ایران زمین مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل ایران زمین مشهد تا حرم مطهر 5 دقیقه پیاده روی می رسد. زیرا این هتل مشهد در خیابان امام رضا 2 قرار گرفته و همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا این هتل مشهد نزد گردشگران تور مشهد بسیار محبوب باشد.

دلایل رزرو هتل ایران زمین مشهد چیست؟

مهم ترین دلیل رزرو هتل ایران زمین در مشهد، نزدیکی آن به حرم مطهر می باشد. نزدیکی به بازار رضا، بازار سرشور، مسجد هفتاد و دو تن، حمام مهدی قلی بیگ و ... هم از جمله دلایل رزرو این هتل مشهد می باشد.

هر شب اقامت در هتل ایران زمین مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل ایران زمین شهر بهشت از شبی 200 هزار تومان شروع می شود و با انتخاب نوع اتاق به شبی 600 هزار تومان می رسد. لازم به ذکر است این هتل مشهد هم در لیست هتل های مشهد با قیمت مناسب قرار می گیرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل ایران زمین وجود دارد؟

هتل ایران زمین در شهر مشهد دارای اتاق ها و سوئیت های لوکسی نیست، اما اتاق 4 تخته این هتل مشهد گران ترین و وسیع ترین اتاق هتل به شمار می رود.

هتل ایران زمین چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی ایران زمین امکاناتی در شان ستاره های هتل را ارائه می دهد که سبب رضایت میهمانان مقیم در هتل شده است. اینترنت رایگان، سالن تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی، پارکینگ و ... از جمله این امکانات و خدمات هستند.

آدرس هتل ایران زمین مشهد کجاست؟

هتل ایران زمین شهر مشهد در خیابان امام رضا (ع)، امام رضا 2 کوچه شهید حسنی قرار گرفته است. با خرید تور هتل ایران زمین مشهد اقامتی به صرفه و با کیفیت را تجربه کنید.

هتل ایران زمین به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 4 ستاره ایران زمین به اماکن تاریخی همچون مسجد هفتاد و دو تن، بازار سرشور، حمام مهدی قلی بیگ و ... نزدیک است. بیمارسان موسی بن جعفر (ع) نیز از نزدیک ترین مراکز درمنی به هتل می باشد.

هتل ایران زمین مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب ایران زمین مشهد از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار بوده که رضایت بیشتر زائران را در بَر داشته است. از هتل هایی که مشابه این هتل مشهد هستند می توان به هتل فردوس مشهد اشاره کرد. هتل فردوس نیز از نظر کیفیت غذایی و خدمات هم عالی می باشد.

قوانین هتل ایران زمین چیست؟

هتل زیبای ایران زمین در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد.

زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل ایران زمین مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل ایران زمین مشهد، هتلی 3 ستاره و شیک است که امکانات و خدمات درجه یک را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. موقعیت مکانی عالی این هتل، آن را برای کسانی که به مشهد مقدس سفر می‌کنند، انتخابی مناسب کرده است. اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی لازم برای تضمین اقامتی راحت و دلپذیر را دارند. میهمانان می‌توانند از انواع غذاها در رستوران هتل لذت ببرند و غذاهای لذیذ محلی و بین‌المللی را سرو کنند.

آشنایی با هتل ایران زمین مشهد

این هتل ساخت و معماری بسیار زیبا و مجللی دارد و در بهمن 1363 آغاز به فعالیت کرده است. هتل ایران زمین فاصله بسیار کوتاهی با حرم امام رضا دارد و این خود یکی از مزیت‌های مهمی است که مسافران برای رزرو هتل به آن توجه می‌کنند.  ساختمان این هتل 6 طبقه است که 90 اتاق را در خود جای داده است. در ساختمان این هتل جدیدترین و شیک‌ترین طراحی‌ها به کار رفته است. این هتل را در خیابان امام رضا 2 پیدا خواهید کرد.

لابی زیبا و مجلل این هتل دارای مبلمانی عالی است که با نشستن در این فضا به شما حسی از آرامش و راحتی را انتقال می‌دهد. در لابی از یک سیستم تهویه هوا استفاده شده است که باعث می‌شود هوا همیشه خوشبو و پاکیزه باشد. کارکنان پذیرش نیز با مسافران برخوردی عالی دارند و خدمات مورد نیاز را در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. 

آدرس هتل ایران زمین مشهد روی نقشه

شما با استفاده از نقشه‌های آنلاین و همچنین برنامه‌های مکان یابی به راحتی می‌توانید محل دقیق هتل را روی نقشه پیدا کنید. در خیابان امام رضا 2 ساختمان این هتل را می‌بینید. با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و همچنین ماشین شخصی خود می‌توانید این هتل بیابید.

نمای بیرونی هتل ایران زمین

شماره تلفن هتل ایران زمین مشهد 

برای برقراری ارتباط با هتل و کسب اطلاعات دقیق در مورد شرایط رزرو تور، امکانات هتل و اتاق‌ها، مسیرهای دسترسی و یا همچنین قیمت رزرو می‌توانید با شماره تلفن 05138112129 تماس بگیرید. کارکنان بخش پذیرش همیشه آمادگی پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان را دارند.

نحوه دسترسی به هتل ایران زمین مشهد با وسایل حمل و نقل عمومی

اگر قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال راهی مناسب برای دسترسی به هتل ایران زمین با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هستید، مطمئن باشید که گزینه‌های متعددی در دسترس شماست. یکی از رایج‌ترین و راحت‌ترین راه‌های رسیدن به هتل، استفاده از سیستم اتوبوس عمومی شهر است. به راحتی یک ایستگاه اتوبوس در نزدیکی هتل پیدا کنید و سوار اتوبوسی شوید که مستقیما شما را به آنجا می‌برد. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس، ایستگاه حرم مطهر است. علاوه براین، تاکسی‌ها نیز در دسترس هستند و شما می‌توانید به راحتی تاکسی بگیرید یا از طریق یک برنامه تاکسی اینترنتی، سفر خود را رزرو کنید.

نحوه دسترسی به هتل ایران زمین مشهد با ماشین شخصی

دسترسی به هتل ایران زمین با خودروی شخصی فرآیندی راحت و ساده است. این هتل در موقعیتی عالی در شهر قرار دارد و دسترسی به آن از طریق جاده آسان است. بازدیدکنندگان می‌توانند با دنبال کردن جاده‌های اصلی و استفاده از GPS و برنامه‌هایی مانند نشان و بلد خود را به هتل برسانند.

نحوه دسترسی به هتل ایران زمین مشهد با مترو

یکی دیگر از گزینه‌های دسترسی به هتل استفاده از سیستم مترو است. سیستم متروی مشهد مدرن، کارآمد و آسان برای پیمایش است. می‌توانید با مترو به ایستگاهی نزدیک هتل ایران زمین بروید و سپس یا پیاده تا هتل بروید یا با تاکسی کوتاهی به مقصد برسید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل، ایستگاه بسیج است.

وبسایت هتل ایران زمین مشهد

این هتل دارای وبسایت اختصاصی نیست و شما برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد آن بهتر است به آدرس اینترنتی وبسایت پرشین هتل مراجعه کنید و هم تصاویر اتاق‌ها، لابی و دیگر فضاهای این هتل را ببینید و هم رزرو هتل در مشهد خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

پیج هتل ایران زمین مشهد

این هتل در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد و علاقمندان می‌توانند از این طریق از اخبار و اطلاعیه‌های هتل و همچنین شرایط و امکانات آن اطلاع پیدا کنند. برای مثال پیج هتل در اینستاگرام به آیدی iran_zamin_hotel و کانال تلگرامی @iranzaminhotel3 قابل دسترسی است.

پذیرش هتل ایران زمین مشهد

امکانات و خدمات هتل ایران زمین مشهد

خدمات ارائه شده در هتل ایران زمین به صورت فولبرد بوفه، فولبرد منوی انتخابی واتاق با صبحانه است. با توجه به فاصله 5 دقیقه‌ای آن تا باب رضا صحن جامع رضوی باید آن را در زمره هتل‌های محبوب قرار داد. این هتل 4 ستاره دارای امکاناتی است که 4 ستاره بودن را لایق آن می‌کند. این امکانات عبارتند از:

  1. اینترنت در لابی
  2. سرویس فرنگی و ایرانی
  3. رستوران و کافی شاپ
  4. گشت درون و برون شهری
  5. مینی بار
  6. اتاق چمدان
  7. تلویزیون
  8. اینترنت
  9. تاکسی سرویس
  10. لاندری
  11. صندوق امانات
  12. نمازخانه
  13. نزدیکی به ترمینال مسافربری و ایستگاه مترو

رستوران هتل ایران زمین مشهد

رستوران این هتل دیدنی و زیبا طراحی بسیار زیبا و مجللی دارد و انواع غذاهای عربی، ایرانی و فرنگی با بالاترین کیفیت سرو می‌شود. نشستن در فضای آرام رستوران حسی راحت و دلنشین دارد. همچنین کافی شاپ این هتل به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات مانند انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، و انواع دسر از مسافران پذیرایی می‌کند. برای لذت بردن از سفر خود می‌توانید یک فنجان قهوه یا یک لیوان موهیتو سفارش دهید.

لابی هتل ایران زمین مشهد

استخر هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین دارای استخر نیست و اگر استفاده از استخر برای شما مهم است می‌توانید از استخرهای اطراف هتل استفاده کنید. درهرحال، اگر چنین امکاناتی برای شما مهم است بهتر است هتل‌های دیگر را امتحان کنید.

سونا هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین از امکانات و تجهیزات سونا برخوردار نیست. البته در اطراف هتل استخرهایی وجود دارند که مجهز به سونا هستند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

جکوزی هتل ایران زمین مشهد

در صورتی که وجود امکاناتی مانند جکوزی در هتل برای شما ضرورت دارد، پیشنهاد می‌شود هتل‌های با ستاره بالاتر را امتحان کنید. هتل ایران زمین از اینگونه امکانات برخوردار نیست و این موضوع با توجه به قیمت رزروها قابل توجیه است. درهرحال، شما می‌توانید از امکانات استخر و جکوزی اطراف هتل استفاده کنید.

سالن بدنسازی هتل ایران زمین مشهد

این هتل دارای سالن ورزشی و بدنسازی نیست. در این مورد هم می‌توانید از باشگاه‌ها و سالن‌های بدنسازی اطراف هتل بهره ببرید.
خدمات اسپا در هتل ایران زمین مشهد
این هتل امکانات  ارائه خدماتی مانند اسپا را ندارد و در صورت ضرورت شما باید از مراکزی که ارائه دهنده این خدمات هستند استفاده کنید. شما می‌توانید با پرس‌وجو این مراکز را در نزدیکی هتل پیدا کنید.

اتاق هتل ایران زمین مشهد

آشنایی با اتاق‌های هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد دارای 90 اتاق قابل ارائه به مسافران و مهمانان گرانقدر است. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های کانکت، اتاق‌های دو تخته و سه تخته، سوئیت دو تخته و سوئیت رویال هستند که در هرکدام بهترین امکانات رفاهی برای مسافران و زائران ارائه می‌شود.

امکانات ویژه اتاق‌های هتل ایران زمین مشهد

در اتاق‌های هتل جذاب ایران زمین امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، لوازم بهداشتی، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تخت‌های استاندارد و نرم، کمد، آینه، کمد درآور، سیستم سرمایشی و گرمایشی تعبیه شده است تا مسافران گرامی بهترین تجربه سفر خود از مشهد را داشته باشند. 

تصاویر هتل ایران زمین مشهد

با توجه به این‌که هتل ایران زمین وبسایت اختصاصی ندارد، بنابراین تصاویر دقیق و معتبری در فضای اینترنت وجود نخواهد داشت. با وجود این، پرشین هتل در وبسایت خود تصاویری با کیفیت از این هتل و همچنین شرایط تور مشهد با قطار برای اقامت در این هتل ارائه داده است که می‌توانید آن‌ها بررسی کنید. همچنین در پیچ اینستاگرام و تلگرام هتل نیز برخی تصاویر وجود دارند.

رستوران هتل ایران زمین مشهد

 

غذای هتل ایران زمین مشهد

 

اتاق 3 تخته هتل ایران زمین مشهد

 

آسانسورهای هتل ایران زمین مشهد

 

قیمت رزرو آنلاین هتل ایران زمین مشهد با تخفیف از سایت پرشین هتل

شما می‌توانید به صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته، با اطمینان صد در صد اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید: (قیمت ها مربوط به تیرماه 1403 است)

  1. اتاق دو تخته با صبحانه قیمت 1 شب با تخفیف از پرشین هتل 1,537,000 تومان
  2. اتاق سه تخته با صبحانه قیمت 1 شب با تخفیف از پرشین هتل 1,977,000 تومان
  3. اتاق چهار تخته با صبحانه قیمت 1 شب با تخفیف از پرشین هتل 2,637,000 تومان
  4. اتاق دو تخته با صبحانه، ناهار با تخفیف از پرشین هتل قیمت 1 شب 2,857,000 تومان
  5. اتاق دو تخته با صبحانه، ناهار، شام با تخفیف از پرشین هتل قیمت 1 شب 3,517,000 تومان
  6. اتاق سه تخته با صبحانه، ناهار با تخفیف از پرشین هتل قیمت 1 شب 3,957,000 تومان
  7. اتاق سه تخته با صبحانه، ناهار، شام با تخفیف از پرشین هتل قیمت 1 شب 4,947,000 تومان
  8. اتاق چهار تخته با صبحانه، ناهار با تخفیف از پرشین هتل قیمت 1 شب 5,277,000 تومان
  9. اتاق چهار تخته با صبحانه، ناهار، شام با تخفیف از پرشین هتل قیمت 1 شب 6,597,000 تومان

اتاق 3 تخته هتل ایران زمین مشهد

قوانین کنسلی هتل ایران زمین مشهد

مسافرانی که به هر دلیل تصمیم به کنسل کردن رزرو خود دارند باید نسبت به قوانین و شرایط کنسلی از قبل آگاه باشند. در این شرایط رزرو کننده یا خود هتل می‌تواند حق هزینه یک شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از مبلغی که مسافر واریز کرده است کسر کند و بقیه پول را به او برگرداند.

نظرات و تجربیات مسافران قبلی هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد به دلیل برخورداری از خدمات و امکانات عالی، مقصدی محبوب برای مسافران بوده است. مهمانان قبلی بازخوردها و تجربیات مثبت خود را به اشتراک گذاشته‌اند و اتاق‌های راحت، غذاهای خوشمزه و کارکنان خوش برخورد را برجسته کرده‌اند. خیلی‌ها موقعیت مناسب هتل را که نزدیک به حرم مطهر امام رضا است تعریف کرده‌اند. در مجموع بررسی‌ها حاکی از آن است که هتل ایران زمین در مشهد برای مسافرانی که به دنبال تور مشهد هستند، انتخابی ارجح است.

جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل ایران زمین مشهد

این هتل 3 ستاره به بناها و مکان‌های گردشگری مانند مسجد هفتاد و دو تن، بازار سرشور، حمام مهدی قلی بیگ و برخی دیگر از بناها نسبتا نزدیک است. همچنین در صورت نیاز به خدمات درمانی می‌توانید به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) در نزدیکی هتل مراجعه کنید.

فاصله هتل ایران زمین مشهد تا حرم امام رضا (ع)

فاصله هتل ایران زمین تا ورودی‌ حرم مطهر (ورودی باب الرضا) 8 دقیقه پیاده روی است.

جمع بندی

هتل ایران زمین مشهد، محیطی مجلل و دلپذیر را برای مسافرانی که به دنبال اقامتی با کیفیت هستند، فراهم می‌کند. مهمانان چه برای سفر و چه برای تفریح، خدمات استثنایی و اقامتی آرام را در این هتل معتبر داشته باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.8از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 3.5از 5
موقعیت 3.9از 5
ارزش خرید 3.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.7 از 5
خوب 30 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/11/18
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما دو بار برا‌ بچه گفتیم دوتا پیش دستی صبحانه اوردن داخل اتاق موقع تسویه از ما هر وعده ۲۰ هزارتومن پول گرفتن که بنظرم کار چیپی بود

تاریخ ورود : 1402/7/27
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

ترانسفر هتل بسیار گران بوده

تاریخ ورود : 1401/11/26
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

ازخدمات هتل راضی هستم تشکرازشما

تاریخ ورود : 1401/9/25
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی عالی ومرتب بود وکمال تشکر ودارم

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

پرسنل بسیار خوب و مودب و همه چیز عالی و مرتب، کیفیت غذاها هم خیلی خوب بود

تاریخ ورود : 1401/6/20
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

افزودن خدمات بیشتر مثل (داشتن اتو) و سینک ظرفشویی

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

در یک کلام هتل عالی بود

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

از نظر تمیزی حرف نداره کیفیت غذای خیلی خوبی داره ۳ دقیقه تا حرم حتما برید

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

عالی حتما پیشنهاد میکنم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل در کل جالبی نبود. نحوه برخورد پرسنل پذیرش به شدت بد بود. ملحفه تو اتاق نبود. بعد از دوبار پیگیری آوردند. کیفیت غذاها پایین و نحوه پذیرایی اصلا خوب نبود. رستوران سقف کوتاه داشت و دلگیر. اتاق هم دلگیر و تاریک بود.

تاریخ ورود : 1400/11/26
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ارام و مرتبی بود

تاریخ ورود : ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

امکانات هتل ضعیف بود تعداد تخته ها اتاق کم بود غذا هتل بشدت ضعیف روابط عمومی پایین

تاریخ ورود : 1400/10/3
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

از مدیریت هتل و برخورد بسیار مودبانه پرسنل متشکرم سفر بسیار خاطره انگیزی بود

تاریخ ورود : 1400/10/1
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

فقط غذا خیلی ضعیف بود

تاریخ ورود : 1400/9/18
1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام خسته نباشید خیلی بد بود

تاریخ ورود : 1400/9/16
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام هتل ایران زمین مسافتش تا حرم برای ما بسیار خوب بود هتل بسیار تمیز و مرتب بود .کارکنان برخورد بسیار خوب داشتند صبحانه خوب بود .اما یک وعده ناهار خوردیم که باید بگم کیفیتش متوسط بود

تاریخ ورود : 1400/9/12
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل با توجه به 4 ستاره بودن نمی ارزید من برج 7 هتل 3 ستاره فیروزه توس اقامت داشتم خیابان نواب صفوی بسیار تمیز و برخورد خوب داشتند / داخل اتاق هتل ایران زمین حوله حمام نداشت / روز تخلیه از من سوال کردند که حوله داخل کجاست ؟ مسواک داخل سرویس بسیار سخت و غیر قابل استفاده میباشد / برای دو روز فقط ۳ عدد چای کیسه ای و برای هر روز اقامت یک بطری آب معدنی گذاشته بودند / بنده فولبرد رزرو داشتم برای شام فقط یک نوع شام با برنج آن هم عدس پلو با مقدارکمی گوشت چرخ کرده که چرخ مشخص نمی شد داخل برنج هست یا نه / شب دوم برای شام رفتم رستوران هتل الماس یک در همان نزدیکی / در کل وضعیت هتل با عکسهای سایت خیلی اختلاف داشت و من راضی نبودم

تاریخ ورود : 1400/8/11
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

فقط به دلیل شلوغی مسافر بخش خانه داری از نظر نظافت اتاق ها و شارژ وسایل عملکردضعیف داشت که وقتی اعتراض کردیم فرمودن باید شما درخواست میکردین

تاریخ ورود : 1400/8/11
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام، من وخانواده ۳شب در هتل ایران زمین اقامت داشتیم .هتل ایران زمین هتل خیلی خوبیه به خصوص اخلاق پرسنل هتل ،از همه مهمتر نزدیکی هتل به حرم مطهر وبازار رضاکه حدود ۷دقیقه راه بود.اگر دوباره به مشهد سفر کنیم حتما هتل ایران زمین برای اقامت انتخاب میشه

تاریخ ورود : 1400/7/10
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

درکل خوب بود

تاریخ ورود : 1400/07/14
2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

غذا بسیار بی کیفت طوری که از دوشب دو وعده بیرون خوردیم و نتونستیم شام هتل بخوریم

تاریخ ورود : 1400/7/7
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام اولا هتل نسبت به حرم دور بوده و از نظر نظافت چندان وضعیت خوبی نداشت نور اتاقها کافی نبوده وکم بود از نظر غذا هیچگونه تنوع غذایی ندار د سالاد یک نوع ماست و ترشی تکراری همه روزه بطور کلی یک هتل چهار ستاره نیست اگر بخواهم با هتل های دیگر مقایسه کنم از نظر بنده و خانواده ام هتل حداکثر دو ستاره آن هم شاید باشد

تاریخ ورود : 1400/06/23
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

نسبت به ۴ ستاره بودن نظافت هتل بی نهایت پایین بود

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

ضمن عرض سلام و تشکر فراوان خواهشمندم با من تماس بگیرین

2.2 از 5 خدمات هتل متوسط بود

میتونید بهتر باشید پس لطفا برای بهتر دیده شدن حداکثر تلاش خودتون رو انجام بدید با تشکر

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

همه چی عالی

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل ایران زمین مشهد یک هتل 4 ستاره عالی من واقعا راضی بودم. کیفیت غذایی خوب رفتار پرسنل هم عااالی

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل ایران زمین مشهد قیمتش خوب بود. كيفيت غذا عالی و از تنوع غذایی بالایی برخوردار بود

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ایران زمین از همه نظر عالی بود طوریکه در سفر بعدیم به مشهد باز هم همین هتل را رزرو می کنم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل ایران زمین مشهدیک هتل شیک و زیبا هست به نظر من. دفعه بعدی هم این هتل مشهد رزرو می کنم. ممنون از آقای هاشمی که این هتل مشهد معرفی کردن

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.