هتل نیایش مشهد

4.1 از 5
خیلی خوب 5 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل نیایش مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
1,560,000 1%
قیمت 1 شب 1,547,000 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
2,180,000 2%
قیمت 1 شب 2,147,000 تومان
آپارتمان دوخوابه چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
نزدیک به حرم
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
صندوق امانات
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
اینترنت با سرعت بالا
خدمات خشک شویی (لاندری)
صندوق امانات در لابی
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : چهارراه شهدا، خیابان آزادی، نبش بهجت ۲/۱، جنب باغ نادری
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
3 دقیقه
19 دقیقه
1548 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
48 دقیقه
3978 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
44 دقیقه
3629 متر
بیمارستان جوادالائمه
3 دقیقه
22 دقیقه
1793 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
44 دقیقه
3633 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل نیایش مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل نیایش مشهد تا حرم مطهر بسیارکم است به گونه که می توان گفت با 15دقیقه پیاده روی می توان به پابوسی امام هشتم مشرف شد.

دلایل رزرو هتل نیایش مشهد چیست؟

نزدیک بودن به آستان امام مهربانی ها مهم ترین دلیل برای رزرو هتل نیایش است اما قیمت ارزان آن سبب شده تا انتخابی ایده آل برای گردشگران تور ارزان قیمت مشهد باشد.

هر شب اقامت در هتل نیایش مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل نیایش شهر بهشت هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 180 هزارتومان شروع می شود که با توجه به زمان رزرو ممکن است تغییراتی در هزینه ها داشته باشد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل نیایش وجود دارد؟

هتل نیایش با این که 26 اتاق دارد اما متاسفانه اتاقی با عنوان لوکس ندارد. برای رفع این نیاز می توانید رزرو دیگر هتل های مشهد مانند قصر طلایی و درویشی را انجام دهید.

هتل نیایش چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل نیایش از نظر امکانات و خدمات لول بالایی ندارد، اما از جمله خدمات و امکانات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، اتاق چمدان، لابی مجهز و ... اشاره نمود.

آدرس هتل نیایش مشهد کجاست؟

هتل 3 ستاره نیایش مشهد در چهارراه شهدا، خیابان آزادی، نبش بهجت ۲/۱، جنب باغ نادری قرار دارد. همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا محبوب گردشگران باشد.

هتل نیایش به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل نیایش شهر بهشت به مکان هایی همچون بازار مرکزی، باغ نادری، بازار فرش فروش ها، ایستگاه راه آهن و ... نزدیک می باشد. دسترسی به همین مکان ها مزیت هتل به شمارمی رود.

هتل نیایش مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب نیایش با هتل های هم لول خود مانند هتل رز مشهد و یا هتل انقلاب مشهد برابری می کند. اما اگر می خواهید به دور از هیاهوی شهری و آلودگی هوا، سفر خود را انجام دهید، توصیه می کنیم هتل سحاب مشهد را رزرو کنید.

قوانین هتل نیایش چیست؟

هتل زیبای نیایش در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل نیایش مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو تور مشهد و هتل مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل نیایش مشهد یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است که قدمتی بیش از ۸ سال دارد. البته این تاریخ ساخت و احداث هتل دلیلی بر قدیمی بودن آن نمی شود؛ زیرا این هتل مشهد در سال 1392 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت و به هتلی نوساز تبدیل شد.

اتاق های هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد دارای 26 باب اتاق و واحد اقامتی در 5 طبقه ساختمانی می باشد که تمامی آن ها به طور کامل مجهز به امکانات رفاهی برای مهمانان می باشند. به گونه ای که شما با اقامت در اتاق های این هتل احساس خواهید کرد در منزل خود استراحت می کنید. تیپ اتاق های این هتل شامل 2 تخته، 3 تخته، آپارتمان 2 خوابه 4 تخته و ... می شود.

در تمامی اتاق های این هتل مشهد امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان و ... طراحی شده اند. فضای اتاق ها بسیار تمیز بوده که صدق این مورد را می توان از نظرات میهمانان این هتل مشهد مشاهده نمود.

امکانات هتل نیایش مشهد

هتل جذاب نیایش مشهد با توجه به قیمت مناسب خود امکانات و خدماتی مطلوب را در اختیار مهمانان قرار می دهد و سعی بر جلب رضایت آنان دارد. پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، اتاق چمدان، لابی مجهز و ... از جمله امکانات این هتل هستند. فاصله این هتل مشهد تا حرم مطهر 5 دقیقه با خودرو می باشد. ضمن این که بازار مرکزی و باغ موزه نادری هم در مجاورت هتل قرار دارند.

رستوران

هتل زیبای نیایش مشهد برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان خود و کمک به صرفه جویی در وقت و هزینه های شما عزیزان یک رستوران ایجاد کرده است. رستوران این هتل در وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در هتل خواهد بود. صبحانه به صورت بوفه سلف سرویس با کیفیتی مطلوب ارائه می شود.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.2از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4.2از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.1 از 5
خیلی خوب 5 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/7/25
3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام عکسهایی که ازاتاقها درسایت دیدم باستانی که دراختیار ما گذاشتند متفاوت بود مثلا حمام بدون وان وکوچک با چکه آب، سویت بوی رطوبت میدادتهویه نداشت. واچر رابه هتل به موقعه ندادن باعث معطلی ما در ورود به هتل وهنگام خروج شددرحالیکه یک روز قبل کل پول واریز شده بود اونهم بیشتر ازقیمتی که درسایت اعلام گردید روزجمعه متاسفانه کسی پاسخ گو نبود کلی از وقت مارو گرفت به حدی که خطر دیررسیدن به پرواز مارو تهدید می‌کرد.خانم رامش کسی که با ایشون هماهنگی کردم ناراحت بود چراتلفن شخصی ایشون را گرفتیم ازکجا بدونیم تلفن. اداری هست یا شخصی به جایه پاسخگویی ناراحت شدند درحالیکه حق باما بود که داشتیم از پرواز جا می موندیم خلاصه احساس میکنم یه مقداری نظم وکنترل ونظارت کم وضعیف هست پول گرفته میشه مسافر رابه حال خودش وا می‌گذارند باهمان باید بهتر ومحترمانه رفتار کرد

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام ما اولین بار بود به این هتل می‌آمدیم و به جرات میتونم بگم بهترین انتخاب بود و بعد از این هر وقت به مشهد سفر کنم هتل نیایش جز اولین و تنها ترین انتخاب من هست . ممنونم از پرسنل خوب و خوش اخلاق .

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت من در این هتل یکی از بهترین رویداد های زندگیم بود فوق العاده هتل شیک و مرتب با فاصله ۳دقیقیه ای تاحرم بدون حضور یک عرب در هتل بود این هتل واقعا از خیلی از چهارستاره های مشهد بهتر هست و من این هتل را به همه پیشنهاد می دهم

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

برخورد عالی

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتلی خوب و نزدیک به مکان های مهم شهر

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.