هتل آفاق مشهد

3.8 از 5
خوب 12 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل آفاق مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
چهار تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت پنج تخته
اقامت با فول بورد منو انتخابی
5 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

نزدیک به حرم
پذیرایی در بدو ورود
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
تلویزیون ال سی دی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان شیرازی 17
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
20 دقیقه
1631 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
9 دقیقه
52 دقیقه
4362 متر
بیمارستان قائم (عج)
8 دقیقه
42 دقیقه
3537 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
23 دقیقه
1882 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
43 دقیقه
3540 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل آفاق مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل آفاق مشهد تا حرم مطهر کم است به گونه که می توان گفت با 10دقیقه پیاده روی، وارد آستان امام مهربانی ها می شوید. این هتل 3 ستاره در خیابان شیرازی قرار گرفته و دسترسی خوبی به بازار مرکزی مشهد دارد. از این رو گردشگران تور مشهد از اصفهان می توانند سوغاتی های اصیل مشهدی را برای همشهریان خود ببرند.

دلایل رزرو هتل آفاق مشهد چیست؟

نزدیک بودن به آستان امام مهربانی ها مهم ترین و نزدیکی به بازار از جمله دلایل رزرو این هتل مشهد نزدیک حرم است. اما خدمات و امکانات خوب هتل نیز یکی دیگر از دلایل رزرو هتل آفاق مشهد می باشد.

هر شب اقامت در هتل آفاق مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

با اقامت در هتل آفاق شهر بهشت هزینه ای که باید برای هر شب اقامت پرداخت کنید به صورت علی الحساب از 230هزار تومان تا 575 هزار تومان می باشد. البته با توجه به زمان رزرو ممکن است هزینه ها هم در حال تغییر باشد

چه تعداد اتاق لوکس در هتل آفاق وجود دارد؟

هتل آفاق در شهر مشهد سوئیت های ویژه ای ندارد که برای این امر هتل های مشهد لول 5 ستاره را می توان انتخاب کرد و یک سفر دلنشین را تجربه نمود

هتل آفاق چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل آفاق از نظر امکانات و خدمات بسیار مطلوب بوده و یک هتل قیمت مناسب با کیفیت به شمار می رود. از جمله امکانات این هتل می توان به خدمات خشک شویی، خانه داری، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، آسانسور، اتاق چمدان، پارکینگ و ... اشاره کرد. از دیگر خدماتی که این هتل به میهمانان خود ارائه می کند خدمات روم سرویس (صرف چای و صبحانه در اتاق) می باشد..

آدرس هتل آفاق مشهد کجاست؟

هتل آفاق شهر مشهد در در خیابان شیرازی 17 قرار گرفته است. وجهت تشرف به حرم مطهر، باید از بست شیخ طوسی وارد شده و سپس پا به صحن جمهوری خواهید گذاشت دسترسی هتل به مراکز دیدنی و بازار مرکزی، میدان شهدا، باغ موزه نادری و ... نزدیک می باشد.

هتل آفاق به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 3 ستاره آفاق با این که به حرم مطهر دسترسی آسانی دارد ولی تا بازار مرکزی، میدان شهدا، باغ موزه نادری و ... تنها چند قدم فاصله داد.

هتل آفاق مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب آفاق مشهد از نظر امکانات با هتل هایی همچون هتل لاله مشهد، هتل سیمرغ فیروزه مشهد و ... شبیه می باشد. اما اگر دنبال هتل های لاکچری هستید، پیشنهاد می کنیم هتل قصر طلایی مشهد را رزرو نمایید.

قوانین هتل آفاق چیست؟

هتل زیبای آفاق در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توانید آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل آفاق مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل آفاق مشهد یکی از هتل ‌های 3 ستاره مشهد می باشد که در 8 طبقه و با معماری مدرن و در نزدیکی باغ موزه نادری واقع شده است. باغ موزه نادری یکی از مهم ترین جاذبه های تاریخی مشهد می باشد که نادرشاه افشار، در این مکان به خواب ابدی رفته است. در لیست هتل های مشهد با قیمت مناسب، نام هتل آفاق را می توان مشاهده نمود.

هتل آفاق مشهد با برخورداری از کادری مجرب و متعهد، آماده پذیرایی از میهمانان و زائرین گرامی بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) می باشد. لابی زیبا به همراه امکاناتی مانند: تلویزیون صفحه تخت، مبل هایی راحت و .... سبب شده تا جلوه ی دیگری نزد گردشگران تور قیمت مناسب مشهد داشته باشد.

هتل آفاق مشهد و اتاق هایی تمیز

هتل آفاق مشهد همانند دیگر همتایان خود دارای اتاق هایی زیبا و تمیز می باشد که با مطلوب ترین امکانات رفاهی مهیای پذیرایی از گردشگران تور مشهد از شیراز می باشد. اتاق های این هتل به 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته دسته بندی می شوند که هر کدام قابلیت نفر اضافه را نیز دارند.

اتاق ‌های هتل 3 ستاره آفاق شهر بهشت به وسایلی همچون سشوار، آینه دراور، تخت ‌های استاندارد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، ملزومات بهداشتی، تخت های نرم، کمد دیواری و ... مجهز کرده است. جهت اطلاع از تمیزی و نظافت اتاق‌ها می توانید به بخش نظر سنجی مردم درباره هتل آفاق در پایین صفحه مراجعه کنید.

رستوران و امکانات هتل آفاق مشهد

رستوران هتل آفاق مشهد با سرو متنوع ترین غذاهای ایرانی، توانسته است رضایت میهمانان خود را به خوبی جلب کند. این رستوران غذاهای خود را به صورت منو بوفه سلف سرویس به میهمانان ارائه می دهد. کافی شاپ هتل نیز برای صرف چای و قهوه و سپری کردن ساعاتی آرامش بخش بهترین گزینه می باشد.

از امکانات هتل آفاق در شهر مشهد می توان به خدمات خشک شویی، خانه داری، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، آسانسور، اتاق چمدان، پارکینگ و ... اشاره کرد. از دیگر خدماتی که این هتل به میهمانان خود ارائه می کند خدمات روم سرویس (صرف چای و صبحانه در اتاق) می باشد.

آدرس هتل آفاق مشهد در خیابان شیرازی 17 است که 10 دقیقه وقت برای ورود به حرم مطهر لازم است. جهت تشرف به حرم مطهر، باید از بست شیخ طوسی وارد شده و سپس پا به صحن جمهوری خواهید گذاشت. بازار مرکزی، میدان شهدا، چهارراه خسروی و ... از جمله اماکن نزدیک به این هتل مشهد می باشند.

اگر به دنبال آرامش هستید و می خواهید در مکانی آرام اقامت گزینید، پیشنهاد می کنیم رزرو هتل لاله مشهد در خیابان کوهسنگی را از دست ندهید. از دیگر گزینه های قیمت مناسب برای اقامت در شهر بهشت می توان نام هتل سیمرغ فیروزه مشهد را برد که در انتهای بازار سرشور قرار گرفته است.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 3.8از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 3.7از 5
ارزش خرید 3.8از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 12 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

واقعا هتل خوبیه. اگر استخر داشت حتما ۴ ستاره میشد. غذا کیفیت خیلی خوبی داست. برخورد پرسنل عالی. نزدیک به حرم. اتاق ها واقعا تمیز بودن. تنها ایرادی که میشه گرفت: نداشتن ماشین لباسشویی و اتو بود. درکل هتل خیلی عالی هست برای اقامت

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

در طول اقامتم مشکلی نداشتم.

3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آفاق مشهد نظرم مثبته خیلی فضای دنجی داشت. رفتار حرفه ای پرسنل. هیچ نکته منفی نداشت

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

واقعا خوب بود نسبت به قیمتش می ارزید برای خانواده ها خوبه

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آفاق مشهد ازهمه نظر عالی بود ممنون هیچ عیبی نداشت

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

از همه نظر خوب بود.

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آفاق مشهد هتل خیلی خوبی بود من راضی بودم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آفاق مشهد به نظافت اتاق اهمیت داده بود و این واقعا خوب بود.

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آفاق مشهد به نظر من هتل خوبیه فقط یکمی اتاق هاش کوچیک بود که اون هم قابل چشم پوشی هست

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آفاق مشهد ارزششو داشت که رفتم خیلی خوب بود به بقه هم پشنهاد می کنم

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

هتل آفاق مشهد به نظر من هتل جالبی نبود. خوشم نیومد از این هتل مشهد

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل آفاق مشهد ارزششو داشت رفتم خییلی خوب بود به بقیه هم پیشنهاد می کنم برن این هتل مشهد

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.