هتل قصر الضیافه مشهد

4 از 5
خوب 7 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل قصر الضیافه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
سوئیت دو تخته قدس
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت یک خوابه دو نفره نور
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت چهار تخته بقیع
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

دید حرم
پارکینگ رایگان
پذیرایی در بدو ورود
سالن بندسازی رایگان
گشت شهری رایگان
نزدیک به حرم
ترانسفر
استخر
رستوران
کافی شاپ
استقبال و بدرقه
اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
صندوق امانات
پارکینگ در هتل
مناسب معلولین
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : حرم مطهر امام رضا(ع)، صحن هدایت
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
5 دقیقه
10 دقیقه
868 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
7 دقیقه
44 دقیقه
3644 متر
بیمارستان قائم (عج)
12 دقیقه
54 دقیقه
4485 متر
بیمارستان جوادالائمه
2 دقیقه
12 دقیقه
1027 متر
بیمارستان امید
10 دقیقه
54 دقیقه
4486 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل قصر الضیافه مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل قصر الضیافه مشهد تا حرم مطهر رضوی هیچ معنی ندارد. زیرا این هتل مشهد در داخل حرم مطهر قرار گرفته است. زائران تور مشهد از اصفهان می توانند با رزرو هتل قصر الضیافه مشهد، همسایه امام مهربانی ها شوند.

دلایل رزرو هتل قصر الضیافه مشهد چیست؟

هتل قصر الضیافه در مشهد با ارائه خدمات و امکانات عالی توانسته در میان هتل های مشهد نزدیک حرم، جایگاه ویژه ای داشته باشد. از دیگر دلایلی که رزرو این هتل مشهد را نزد گردشگران و زائران محبوب کرده، چشم انداز اتاق ها و دسترسی آسان به مضجع شریف امام مهربانی ها است.

هر شب اقامت در هتل قصر الضیافه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل 5 ستاره قصر الضیافه در شهر بهشت یکی از مجلل ترین ها نیز هم هست. اما هزینه هر شب اقامت در این هتل زیبای مشهد از شبی 2 میلیون تومان شروع می شود. البته اگر هزینه اتاق های هتل برای شما گران است می توانید هتل عماد مشهد که 4 ستاره است را رزرو کنید.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل قصر الضیافه وجود دارد؟

هتل قصر الضیافه در شهر مشهد دارای 57 اتاق می باشد که سوئیت رویال نور، سوئیت شمس الشموس تیپ (A) و سوئیت شمس الشموس تیپ (B) و ... از لوکس ترین سوئیت های این هتل کیش هستند. لازم به ذکر است تمامی اتاق های این هتل مشهد چشم اندازی به گنبد طلایی امام رضا دارند.

هتل قصر الضیافه چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی قصر الضیافه دارای امکانات مطلوبی می باشد که تالار های پذیرایی، سالن همایش، مجموعه آبی، نمازخانه، خدمات ویژه جانبازان و معلولین، خدمات لاندری، صندوق امانات، رستوران، کافی شاپ و ... تنها بخش کوچکی از این امکانات هستند.

آدرس هتل قصر الضیافه مشهد کجاست؟

هتل قصر الضیافه شهر بهشت در حرم مطهر امام رضا (ع)، صحن هدایت واقع شده که برای دسترسی به آن باید از خیابان نواب صفوی وارد پارکیگ هتل شوید. مرکز خرید آرمان، مرکز خرید ضامن و بازارچه های سنتی در نزدیکی آن قرار دارند.

هتل قصر الضیافه مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل لوکس قصر الضیافه دسترسی خوبی به موزه آستان قدس رضوی، مدرسه علمیه نواب صفوی، بازار عباسقلی خان و ... دارد.

هتل قصر الضیافه مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب قصر الضیافه مشهد، امکانات بالایی داشته که سبب جلب رضایت زائران شده است. ولی از هتل هایی که تشابه بسیاری به این هتل مشهد دارند، می توان به هتل مدینه الرضا مشهد اشاره کرد که 2 دقیقه با حرم فاصله دارد. هتل نرگس مشهد یکی از هتل های با کیفیت و مشابه قصر الضیافه است که هنوز به بهره برداری نرسیده است.

قوانین هتل قصر الضیافه چیست؟

هتل زیبای قصر الضیافه در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل قصر الضیافه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل قصر الضیافه مشهد یکی از هتل‌های 5 ستاره مشهد است که در قلب حرم مطهر امام رضا (ع) واقع ‌شده است. به ‌نوعی می ‌توان گفت با انتخاب این هتل در بین هتل های مشهد که به حرم امام رضا (ع) نزدیک هستند، همسایه امام خواهید شد. هتل ذکرشده در ورودی صحن هدایت جای دارد و برای رسیدن به هتل قصر الضیافه، باید از بست نواب صفوی مراجعه نمایید.

هتل قصر الضیافه مشهد در 3 طبقه بنا شده که 57 باب اتاق در جای‌ جای طبقات پراکنده‌ شده ‌اند. لابی زیبا، شیک و وسیع این هتل مشهد امکانات خوبی نظیر دستگاه واکس کفش، تلویزیون LED، مبل‌های راحت و ... را برای راحتی میهمانان تور مشهد فراهم کرده است. محوطه زیبای هتل و ساختمان آن نیز همانند حرم مطهر، معماری اسلامی دارد.

تنوع اتاق‌ها و رستوران هتل قصر الضیافه مشهد

هتل جذاب قصر الضیافه مشهد اتاق‌ های متنوعی دارد که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت. سوئیت ‌های یک ‌خوابه فدک، قدس و رویال نور از جمله اتاق ‌های 2 نفره این هتل مشهد می‌باشند. سوئیت‌های ویژه این هتل شامل: سوئیت‌های بقیع و رویال شمس می‌شوند که برای خانواده‌ هایی با جمعیت زیاد مناسب است.

هتل 5 ستاره قصر الضیافه مشهد تمامی اتاق‌های خود، مخصوصاً سوئیت بقیع را اسلامی طراحی کرده است. از امکانات داخل سوئیت‌ها می‌توان به: میزتحریر، آینه درآور، کمد لباس، ملزومات بهداشتی، حمام، آباژور و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است اتاق‌های این هتل مشهد چشم‌انداز مطلوبی از گنبد طلایی امام رضا (ع) دارند.

هتل منحصر به فرد قصر الضیافه مشهد رستوران خود را در طبقه همکف تعبیه کرده است. رستوران این هتل 5 ستاره در مشهد متنوع ‌ترین غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، گیاهی، عربی و دریایی را برای میهمانان خود سرو می‌کند. سرآشپزهای ماهر و کارآزموده رستوران، لذیذ ترین غذاهای ذکرشده را برای شما عزیزان طبخ می‌کنند.

مکان های نزدیک به هتل دیدنی قصر الضیافه در مشهد

موقعیت مکانی هتل قصر الضیافه در مشهد به ‌قدری خوب است که کمتر از 2 دقیقه به حرم مطهر خواهید رسید. بازار هایی مانند بازار رضا، مجتمع‌ های 17 شهریور و پاساژ آرمان از نزدیک ‌ترین اماکن تجاری به این هتل می‌باشند. پاساژ آرمان یکی از لوکس‌ترین بازارهای مشهد است که انواع البسه، لوازم‌آرایشی، کیف و کفش و ... را عرضه می‌کند.

هتل قصر الضیافه همانطور که گفته شد هتلی پنج ستاره می باشد که قطعا قیمتی مطابق با همان لِول را نیز به مهمانان ارائه می دهد. اگر علاقه مند هستید در هتلی با کیفیت پایین تر اما قیمت مناسب تر اقامت داشته باشید، ما هتل عماد مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد. هتل نرگس مشهد نیز از دیگر هتل های نزدیک به حرم است که البته هنوز کار ساخت آن به طور کامل به پایان نرسیده و امکان اقامت و رزرو وجود ندارد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.1از 5
آرامش محیط 3.9از 5
کیفیت غذا 4از 5
موقعیت 4.3از 5
ارزش خرید 3.9از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 7 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

بنام خدا مبلغ بسیار بالا رستوران ( نهار و شام ) برابری می کرد با قیمت یک شب هتل

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

راضی بودم

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی خوب بود . خیلی هم نزیک به حرم بود

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل قصر الضیافه مشهد انتخاب خوبی بود که من ازش راضی بودم. با این که مجموعه آبی نداشت اما با حرم 40 ثانیه فاصله داشتیم که فاکتور مهمی محسوب میشه بین هتل های مشهد

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

امکانات و خدمات نسبت به قیمت هتل قصرالضیافه مشهد خوب بود و 3 شب که با همسرم تو این هتل بودیم ارزش داشت.

3 از 5 خدمات هتل متوسط بود

از لحاظ موقعیت مکانی هتل قصرالضیافه مشهد عالی بود و برخورد گرم پرسنل رو هم خیلی دوس داشتم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل قصر الضیافه مشهد جای خوبیه به من که خوش گذشت همه کارکنان خوب بودن و غذاهای خوبی هم داشتن . کافی شاپش هم خوب بود.

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.