هتل پارسه مشهد

3.1 از 5
خوب 24 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پارسه مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
مرتب سازی : همه صبحانه فول بورد بوفه
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
600,000 20%
قیمت 1 شب 480,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
900,000 19%
قیمت 1 شب 730,000 تومان
اتاق دو تخته
اقامت با فول بورد بوفه
2 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 27%
قیمت 1 شب 877,000 تومان
اتاق چهار تخته
اقامت با صبحانه
4 نفر
جزییات قیمت
1,200,000 26%
قیمت 1 شب 890,000 تومان
اتاق پنچ تخته
اقامت با صبحانه
5 نفر
جزییات قیمت
1,500,000 19%
قیمت 1 شب 1,220,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
اینترنت در لابی
سرویس حرم
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
نمازخانه
گشت درون و برون شهری
اتاق چمدان
مینی بار
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : خیابان دانش غربی، دانش غربی 5/1، خیابان کامیاب، پلاک 60
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
18 دقیقه
1516 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
11 دقیقه
67 دقیقه
5598 متر
بیمارستان قائم (عج)
7 دقیقه
36 دقیقه
3004 متر
بیمارستان جوادالائمه
6 دقیقه
36 دقیقه
2981 متر
بیمارستان امید
5 دقیقه
35 دقیقه
2895 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل پارسه مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل پارسه مشهد تا حرم مطهر رضوی با احتساب ترافیک و شلوغی 15 دقیقه با خودرو می باشد که این مسئله بیانگر دور بودن این هتل مشهد از حرم مطهر است.

دلایل رزروهتل پارسه مشهد چیست؟

هتل پارسه در فاصله مناسبی نسبت به حرم رضوی قرار دارد و علاوه بر این، کیفیت و امکانات این هتل نسبت به هزینه ارزان آن باعث شده تا مورد توجه مسافران تور مشهد باشد.

هر شب اقامت در هتل پارسه مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هرشب اقامت در هتل 2 ستاره پارسه از 190 هزار تومانتا 570 هزار تومان می باشد که با توجه به نوع اتاق و سرویس درخواستی این هزینه ها تغییر خواهد کرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل پارسه مشهد وجود دارد؟

هتل پارسه دارای یک آپارتمان 2 خوابه می باشد که لوکس ترین اتاق این هتل به حساب می آید، اما اگر این آپارتمان مورد پسند شما نیست، اتاق های هتل الماس 2 مشهد یا هتل درویشی را رزرو کنید.

هتل پارسه مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل پارسه در شهر مشهد دارای امکاناتی از قبیل کافی شاپ، رستوران، لاندری، ترانسفر، اتاق چمدان و تاکسی سرویس می باشد.

آدرس هتل پارسه مشهد کجاست؟

هتل زیبای پارسه در خیابان دانش غربی، دانش غربی 5/1، خیابان کامیاب، پلاک 60 قرار گرفته و به مرکز شهر دسترسی آسانی دارد.

هتل پارسه مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل پارسه مشهد به اماکنی چون پارک میرزا کوچک خان، مرکز خرید 17 شهریور، بیمارستان امدادی و ... نزدیک می باشد.

هتل پارسه مشهد به چه هتل هایی شباهت دارد؟

هتل 2 ستاره پارسه از نظر امکانات و خدمات با هتل المپیا مشهد برابری می کند. اما برای اقامتی بهتر پیشنهاد می کنیم هتل  انقلاب مشهد را مورد رزرو قرار دهید.

قوانین هتل پارسه مشهد چیست؟

هتل پارسه در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزروهتل پارسه مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل پارسه مشهد با ساختمانی 7 ‌طبقه سال 1386 احداث گردید اما برای بهبود کیفیت مجموعه در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت تا رضایت خاطر زائران تور مشهد را جلب کند. این هتل مشهد یکی از هتل ‌های 2 ستاره مشهد است که به دلیل شیک ‌بودن و فاصله بسیار مناسب تا حرم مطهر رضوی، مورد استقبال مسافران رضوی قرار دارد. این هتل به دلیل هزینه‌ ی منصفانه با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد گزینه ‌ای مناسب برای اقامت در میان هتل های مشهد است.

هتل پارسه مشهد و اتاق‌ های شیک

هتل پارسه مشهد دارای 45 باب اتاق است که به زیبا ترین شکل ممکن در 7 طبقه گنجانده شده اند. طراحی اتاق ها به سبک روز انجام شده و میهمانان می توانند نظافت را به خوبی درون اتاق های این هتل مشهد مشاهده نمایند. کلیه ی واحد های اقامتی هتل با توجه به نظافت و پاکیزگی دارند، موجبات آرامش و رضایت میهمانان را به خوبی فراهم کرده اند.

هتل 2 ستاره پارسه مشهد اتاق های خود را به امکانات مطلوبی مجهز کرده که شامل خدمات روم سرویس، کمد لباس، حمام، صبحانه (منو بوفه با کیفیت خوب)، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... می شود. چشم انداز اتاق ها نیز رو به شهر و خیابان می باشد.

هتل پارسه مشهد دارای چه امکاناتی است؟

هتل پارسه مشهد امکاناتی مانند کافی ‌شاپ (سرو انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم، میلک شیک، دسرها، خوراکی‌های خوشمزه در مکانی دنج و آرام)، رستوران (سرو انواع غذاهای لذیذ و خوش‌طعم با منو باز در محیطی کاملاً بهداشتی)، لاندری، سرویس حرم، ترانسفر، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و ... را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

موقعیت مکانی هتل پارسه شهر بهشت در دانش غربی بوده که به پارک میرزاکوچک خان، بازارهای 17 شهریور، مراکز خرید لوکس و ... نزدیک می باشد. از دیگر گزینه های مشابه برای اقامت در مشهد می توان به نام هتل هایی همچون هتل المپیا مشهد و هتل  انقلاب مشهد اشاره کرد.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3.2از 5
آرامش محیط 3.5از 5
کیفیت غذا 2.8از 5
موقعیت 3.2از 5
ارزش خرید 2.7از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.1 از 5
خوب 24 نظر

بیشترین امتیاز آرامش محیط

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اگر از کیفیت غذا اطلاع داشتم هرگز فول بورد استفاده نمی کردم. چرا در معرفی هتل خود منوی باز راارائه می‌دهید. به دلیل همین ادعای دروغ به کسی پیشنهاد اینجارو نمیدم.

تاریخ ورود : 1402/09/15
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل پارسه همه چی بد بوذ

تاریخ ورود : 1402/6/27
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

خیلی عالی بود ممنونم

تاریخ ورود : 1402/6/4
2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

زیر تختها به هیچ عنوان نظافت نداشت .وضعیت شام بسیار ضعیف ضعیف.افرادی که در رستوران کار میکردند اصلا اینکاره نبودن حتی بدتر از رستورانهای بین راهی.من چندسال پیش اومده بودم با این امید اومدم ولی کلا ۱۸۰درجه فرق داشت.به هیچ‌عنوان بنده توصیه نمیکنم پارسه چندسال پیش نیست.فقط نیروهای پذیرش عالی بودن

تاریخ ورود : 1402/5/19
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

ممنون از زحمتاتتون

تاریخ ورود : 1402/03/26
1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

هتل پارسه که ما از سایت رزرو کرده بودیم بشدت فرسوده و مستهلک بود... اتاقی که به ما ارائه شد وضعیت بسیار بدی از نظر بهداشتی داشت بوی فاضلاب تمام اتاق رو گرفته بود غذای هتل بسیاااااااااااااااااار بی کیفیت و از مواد غذایی دور ریز تهیه شده بود و صبحانه خیلی بد بود رستوران هتل زیرزمین و فضای بسیار بدی داشت از نظر کارکنان رستوران افراد بسیار بی سلیقه ای آنجا مشغول کار بودند و از خریدی که از سایت داشتیم بسیار ناراضی هستم اصلا طبق واقعیت های هتل اطلاعات داده نشده بود

تاریخ ورود : 1402/02/13
1 از 5 خدمات هتل بد بود

در هتل خوب نشد

2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

کیفیت غذای صبحانه بخصوص نان خیلی بد، داخل رستوران برای سرو صبحانه 2عدد سوسک از زیر میز سلف بیرون آمدند که از ماندن انجا صرف نظر کردیم، شارژ چایی نپتون و آب معدنی داخل اتاق که باید روزانه شارژ شود متاسفانه برای شارژ هزینه دریافت کردند،

تاریخ ورود : 1402/02/01
2.4 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام من هتل دیگه ای انتخاب کردم فاکتور شد وبد تماس گرفتن که از هتل پارسه استفاده کنید که در حد هتل جوادیه است که انتخاب کردی مسیر بیش از حد طولانی کیفیت غذا خیلی پایین

1.6 از 5 خدمات هتل بد بود

واقعا درحدمسافرخانه هم نیست غذای فولبردپول دادم انتخابی افتضاح دادن توپارکینگ غذامیدن آسانسورهای غذاخوری نداره من مریض ویلچری داشتم گفتندغذاهم نمیتونین بالاترین حیف پول

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

با سلام واقعا نمیشه گفت هتل دو ستاره هستش 1-به هیچ وجه نظافت اتاق خوب نبود کاملا زنگ زدگی رو روی زمین میدیدی ،حتی نکرده بودن کف اتاق رو تمیز کنن کاملا پشت میز پایه میز بسیار کثیف بود 2-در ب سرویس بهداشتی شکسته بود 3-شیر سرویس بهداشتی وضعیت بدی داشت دوش حمام هرز بود و دوش مدام میفتاد 4-متاسفانه تهومیه هوا مناسبی نداشت و اگر یک دقیقه فن سرویس رو خاموش میکردیم بوی بسیار بدی اتاق رو بر میداشت 5-از نظر صدا کاملا صدای اتاق های بقل رو میشنیدیم 6-چیدمان اتاق بسیار بد بود 7-خود هتل رستوران نداشت و به گفته رزروشن ما اگه کسی غذا بخواد از بیرو براش سفارش میدیدم حتی یک دستگاه ماکروفر هم نداشتن که اگه کسی غذا گرفت بتونه گرمش کنه 8-جای نگهداری صابون و شامپو هم نداشت 9-یک قالیچه کوچک 1در 1.5 در کف اتاق پهن کرده بودن حتی نکرده بودن یک فرش یا موکت مناسب پهن کنن -از بقه مطالب هم میگذرم خیلی چیزهای دیگه میشه گفت ....... به هیچ عنوان یک هتل دو ستاره نیست بیشتر شبیه مسافر خونه هستش به هیچ عنوان اقامت در این هتل رو پیشنهاد نمی کنم با این مبلغ جاهای بهتر میتونید اقامت کنید

تاریخ ورود : 1401/07/21
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

در طراحی سایت در قسمت فیلترها،فیلتر فولبرد و هالفبرد و فقط اقامت اضافه شود در رنکینگ هتلها انتخاب برای مشنری تسهیل میشود.تشکر

1.4 از 5 خدمات هتل بد بود

سلام من در شهریور امسال به همراه خانواده به هتل پارسه رفتیم به خیال اینکه همان مدیریت قبل و رسیدگی قبل را دارد ولی اینطور نبود هتل پارسه از همه لحاظ بسیار ضعیف شده . مثلا در اتاق ها شیرالات سرویس بهداشتی خراب است، فرش ها بسیار کثیف و چرک آلود، و در اتاق ها معمولا یک کاناپه باید داشته باشد ولی اتاق ما سه تخته بود ویک کاناپه رو بازکرده بودند و گفتند چهارتخته است نه اتاق ما بلکه تمام اتاق ها همینگونه بود . رستوران این هتل قبلا سلف سرویس و کاملا غذای خوشمزه ای داشت ولی الان هر روز ی نوع غذا بود و غذاهایی ک بیشتر مونده بودند و اصلا خوب نبودند. من و خانواده ام اصلا از این هتل و رسیدگی اش راضی نبودیم.

تاریخ ورود : 1401/6/15
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

در سایت فول بورد نوشته شده بود اما در هتل که بودیم چنین چیزی نبود

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل نسبت به سالهای گذشته بسیار بسیار افت کرده بود. اولا نظافت ضعیف بود. ساعت .کولر . کنترل تلویزیون هیچکدوم کار نمیکردن . که وقتی به رسپشن میگم میگه چیزی نیست همش باتریه. که فرداییش اوردن. گوشی تلفن اتاق شماره نمیگرفت. صبحانه هیچی نداشت. حتی تخم مرغ هم یروز درمیون.. دسمال کاغذی رو همه میزهای رستوران نبود. در سرویس بهداشتی اتاق ۳۰۹ بسته نمیشد .نسبت به دفعه قبل ک اومدم واقعا افت کرد. لطفا قبل از پذیرش مسافر رسیدگی بشه.

2.6 از 5 خدمات هتل متوسط بود

سلام هتل از نظر نظافت در درجه پایینی بود آسانسور ها خیلی تمیز نبودندسیفون دسشویی خراب بود از نظر شام خیلی خیلی خیلی ضعیف بود صبحانه هم به شدت ضعف داشت نان صبحانه مانده بود من از پنج ۲میدم به خاطر قیمت اتاق لابی هم زیاد تمیز نبود و فرش ها بسیار کثیف بودن به نظر من مسول این هتل باید رسیدگی شدید کند با تشکر

تاریخ ورود : 1401/5/1
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام از نظر من نظافت اتاق عالی بود کیفیت غذا خوب بود

تاریخ ورود : 1401/4/6
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

امکانات جانبی اتاق قدیمی است لطفاً به روز شود با تشکر فراوان همه شما خلیفه

تاریخ ورود : 1401/3/12
3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

لطفاً به کیفیت غذا رسیدگی کنید

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل 2 ستاره متوسط با فاصله از حرم مطهر

3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل خوبی بود

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل بسیار عالی

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

اتاق تمیز و مرتبی داشت از همه نظر عالی

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

کیفیت غذایی خوب مهماندارانی خوش برخورد فقط اتاق ها کمی کوچک بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.