هتل الغدیر مشهد

4 از 5
خوب 9 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل الغدیر مشهد در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های مشهد را مشاهده کنید.

لیست هتل های مشهد
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
2,607,000 11%
قیمت 1 شب 2,343,300 تومان
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
3,479,000 6%
قیمت 1 شب 3,302,050 تومان

امکانات و ویژگی ها

سالن بندسازی رایگان
پذیرایی در بدو ورود
پارکینگ رایگان
دید حرم
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
اینترنت در لابی
رستوران
مناسب معلولین
تاکسی سرویس
خدمات خشک شویی (لاندری)
کافی نت
صندوق امانات در لابی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : مشهد- چهارراه شهدا،بهجت یک
حرم مطهر (ورودی باب الرضا)
4 دقیقه
17 دقیقه
1429 متر
بیمارستان هاشمی نژاد
8 دقیقه
49 دقیقه
4059 متر
بیمارستان قائم (عج)
9 دقیقه
43 دقیقه
3570 متر
بیمارستان جوادالائمه
4 دقیقه
20 دقیقه
1661 متر
بیمارستان امید
6 دقیقه
43 دقیقه
3574 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

سوالات متداول

فاصله هتل الغدیر مشهد تا حرم چقدر است؟

با اقامت در هتل الغدیر مشهد می توانید به صورت پیاده پس از طی حداکثر 15 دقیقه به حرم مطهر رضوی دسترسی پیدا کنید و یا سوار بر تاکسی های قرار گرفته در محل با مدت زمان کمتر از بارگاه رضوی زیارت به عمل آورید. چون این هتل در لیست هتل های مشهد نزدیک حرم قرار گرفته است.

دلایل رزرو هتل الغدیر مشهد چیست؟

هتل الغدیر مشهد یک هتل چهار ستاره با قیمت مقرون به صرفه است که رزرو تور مشهد قیمت مناسب می تواند مهم ترین دلیل برای جذب گردشگران به سمت این هتل محسوب شود. ضمن اینکه هتل در خود امکانات ویژه را ایجاد کرده تا مهمانان بتواند بیشتر وقت خود را در داخل هتل سپری کنند.

هر شب اقامت در هتل الغدیر مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

رنج قیمت برای هرشب اقامت در هتل الغدیر مشهد اکنون به طور دقیق دردسترس نمی باشد و تمامی هزینه ها به صورت علی الحساب ارائه می شوند. اما اگر به خواهیم سقف قیمت اقامت در حال حاضر را بیان کنیم می توانیم هزینه ای حدود 530 هزار تومان را در نظر گیریم.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل الغدیر مشهد وجود دارد؟

زائرینی که قصد دارند رزرو هتل الغدیر مشهد را انجام دهند می توانند مطابق با تعداد نفرات، اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایند. دیزاین تمامی اتاق ها به صورت ساده و مرتب می باشد و اتاقی به عنوان اتاق و واحد اقامتی لوکس در این هتل وجود ندارد.

هتل الغدیر مشهد چه خدمات و امکاناتی دارد؟

از جمله امکانات و خدمات در هتل الغدیر مشهد می توان به سالن همایش، استخر، سونا، جک.زی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، لاندری، تاکسی سرویس، نمازخانه، لابی مجهز و .... اشاره نمود. این امکانات در هتل سبب شده تمامی مهمانان با خشنودی و رضایت کامل اقدام به ترک هتل نمایند.

آدرس هتل الغدیر مشهد کجاست؟

هتل الغدیر مشهد درست در چهار راه شهدا، در خیابان بهجت 1 قرار گرفته است که می توان گفت موقعیت مکانی هتل از مزیت های آن به حساب می آید.

هتل الغدیر مشهد به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل الغدیر مشهد به طور تقریبی در رو به روی باغ موزه نادری قرار گرفته است که می تواند در کثری از دقیقه امکان بازدید و دسترسی از این جاذبه تاریخی را برای شما عزیزان فراهم کند. این هتل همچنین به بازار مرکزی نیز بسیار نزدیک می باشد که می توانید در هنگام پیاده روی به سمت حرم، از این بازار نیز دیدن کنید.

هتل الغدیر مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

شما می توانید در کنار هتل الغدیر مشهد، هتل فردوس مشهد را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهید. این هتل با کیفیت بالا تر و مخصوصا اتاق هایی لوکس و مجهز، قطعا انتخاب برتر در بین هتل های چهار ستاره به حساب می آید.

قوانین هتل الغدیر مشهد چیست؟

هتل زیبای الغدیر مشهد در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل الغدیر مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و ... می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

معرفی هتل

هتل الغدیر مشهد یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است که در میان هتل های لوکس مشهد دسته بندی می شود و در خیابان شیرازی در فاصله بسیار کم از حرم امام رضا روبروی باغ نادری بنا شده است. هتل الغدیر مشهد در سال 1388 در 10 طبقه دارای 300 واحد اقامتی و ظرفیت 750 می باشد .

هتل الغدیر مشهد در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به علت نزدیکی به حرم و امکانات رفاهی زیاد همیشه مورد استقبال میهمانان ایرانی و خارجی که متقاضی هتل های مشهد هستند، بوده است. زائرین عزیز که با دنبال تور مشهد قیمت مناسب هستند و می خواهند در کنار قیمت مطلوب کیفیت بالا را نیز تجربه کنند می توانند این هتل را در لیست انتخاب های خود قرار دهند. 

اتاق های هتل الغدیر مشهد

هتل زیبای الغدیر مشهد دارای اتاق های دوتخته،سه تخته،چهارتخته،کانکت می باشد. اتاق های دو تخته هتل الغدیر مشهد برای میهمانای که دونفر هستند مناسب است. اتاق های سه تخته هتل الغدیر دارای یک تخت دونفره و یک تخت سینگل می باشد و برای میهمانانی که سه نفر هستد طراحی شده است. اتاق های چهارتخته هتل الغدیر دارای یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره می باشد که برای میهانانی که 4 نفر هستند طراحی شده است.

اتاق های کانکت هتل جذاب الغدیر مشهد برای میهمانانی که دو خانواده هستند مناسب است و برای سهولت در رفت و آمد با یک درب به هم متصل می شوند.  شما می توانید با هر تعداد نفراتی که دارید برای رزرو اتاق در این هتل به راحتی اقدام کنید. قطعا تنوع نسبتا خوب در ابجاد اتاق های هتل به همراه امکانات مناسب، رضایت شما را از هر لحاظ جلب خواهد کرد. 

رستوران هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد برای صرف غذا رستورانی بزرگ و مجهز را طراحی نموده است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با منو بوفه سلف سرویس آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد. مهمانان مقیم در هتل می توانند با هر سلیقه و یا ذائقه ای که دارند غذای مورد علاقه خود را در داخل هتل صرف نمایند.  

امکانات هتل الغدیر مشهد، در خور یک هتل چهار ستاره

هتل چهار ستاره الغدیر مشهد دارای فروشگاه سوغات در لابی می باشد. میهمانانی که قصد خرید سوغات برای خانواده خود را دارند می توانند در کمترین زمان و باکیفیت ترین محصولات را از فروشگاه های هتل الغدیر خریداری نمایند. میهمانانی قصد سفر به مشهد و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را دارند و به دنبال هتل چهارستاره نزدیک حرم با امکانات رفاهی کامل و تخفیف های مناسب هستند هتل الغدیر مشهد می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

پذیرش 24 ساعته هتل الغدیر مشهد نیز با پاسخگویی شبانه روزی خیال شما را از هر لحاظ راحت خواهند کرد. البته گردشگران و زائرین عزیز می توانند علاوه بر این هتل، هتلی همانند هتل فردوس مشهد را نیز مورد انتخاب و بررسی قرار دهند تا بهتربن اقامت را در مشهد سپری نمایند.

تور هتل الغدیر مشهد از تهران و مبادی مختلف

تور هتل الغدیر مشهد بیش از هر مبدا در ایران، از سمت شهروندان پایتخت مورد استقبال قرار می گیرد. زیرا رزرو این نوع تور می تواند علاوه بر یک اقامت لذت بخش، سفری رضایتمندانه و خاطره انگیز را برای شما و عزیزان محترم رقم زند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.1از 5
آرامش محیط 3.9از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 9 نظر

بیشترین امتیاز ارزش خرید

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

اطاقها به نسبت تخت ها کوچک بود صدای آرم اطاق همسایه هم قابل شنیدن بود برخورد پرسنل پذیرش خوب نیست ولی اطاق زود تحویل دادن هنگام ورود به اطاق یخچال خالی بود کلی به پرسنل توضیح دادیم که‌ما تازه آمده‌ایم تا یک شیشه اب معدنی گرفتیم برای بعد هم باید بخریم وان حمام گثیف وغیر قابل استفاده‌رستوران بسیار گران بطوز رسلف سرویس ورودی هرنفر پانصد هزار تومان

تاریخ ورود : 1402/01/02
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

تشکر میکنم از مدیریت هتل بابت میزبانی عالیتون ما خیلی از اقامتمون لذت بردیم

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل الغدیر بسیار به حرم نزدیک بود اما پر از عرب بود و پر از سروصدا اگر دنبال ارامش هستید این هتل گزینه خوبی نیست

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

باسلام من به همه کسانی که قصد سفر به مشهد رو دارند این هتل رو پیشنهاد میکنم عالیه همچنین مسیر کوتاهی رو باید سپری کنی تا به حرم برسی تشکر از همه.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل الغدیر مشهد از همه نظر عالی و برخورد پرسنل خوب.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل الغدیر مشهد لابی دنج و راحتی داشت. غذای هتل هم خیلی خوشمزه بود.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل الغدیر مشهد بهترین هتلی بود که رفته بودم.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل الغدیر مشهد غذاش کیفیت چندان خوبی نداشت.

4 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل الغدیر مشهد واقعا خوبه. من به همه توصیه می کنم این هتل مشهد رزرو کنن. اتاق های تمیز، غذاهای خوشمزه همه چی عااالی

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
051-38096

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.