هتل امیر کبیر کیش

3.9 از 5
خوب 15 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل امیر کبیر کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
12,000,000 93%
قیمت 1 شب 857,000 تومان
سوئیت لوکس دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
18,000,000 93%
قیمت 1 شب 1,297,000 تومان
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
استخر
سرویس ایرانی
سرویس فرنگی
صندوق امانات
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
ترانسفر
کتری برقی
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
تلویزیون معمولی
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری

هتل های مشابه

سوالات متداول

هتل امیر کبیر کیش چه امکاناتی دارد؟

از امکاناتی که در هتل امیرکبیر کیش وجود دارد می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ و ...اشاره کرد.

آدرس هتل امیر کبیر کیش کجاست؟

هتل امیر کبیر کیش در بلوار میرمهنا، خیابان شهریار، بین شمس و اقبال لاهوری قرار دارد

در هتل امیر کبیر کیش صبحانه رایگان وجود دارد؟

بله، زمان رزرو اتاق های هتل امیر کبیر کیش صبحانه رایگان در دسترس میهمانان قرار می گیرد

فاصله هتل امیرکبیر کیش تا دریا چقدر است؟

پس از اقامت در این هتل کیش تا ساحل خلیج فارس 10 دقیقه، پلاژ بانوان ۱۳ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۵۲۴ متر) و پلاژ آقایان ۱۶ دقیقه با خودرو (۱۰ کیلومتر و ۷۵۵ متر) فاصله خواهید داشت. فاصله شما تا اسکله تفریحی ۱۴ دقیقه با خودرو ۹ کیلومتر و ۷۷۱ متر است.

قیمت هتل امیر کبیر کیش چگونه است؟

هتل امیرکبیر کیش یکی از هتل‌های 5 ستاره است که در مقایسه با هتل‌هایی نظیر هتل آرامیس پلاس کیش و هتل ایران کیش قیمتی به صرفه دارد.

معرفی هتل

کیش یک جزیره زیبا و پرطرفدار در جنوب ایران است که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور شناخته می‌شود. این جزیره، با داشتن آب‌وهوای مطبوع، سواحل زیبا، امکانات تفریحی متنوع و جاذبه‌های گردشگری چشمگیر خود هرساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. هتل امیر کبیر کیش، یکی از هتل‌های معروف و شناخته‌شده است که با امکانات رفاهی و خدمات مطلوب خود توانست به یکی از گزینه‌های محبوب برای اقامت در میان هتل های کیش تبدیل شود.

آشنایی با هتل امیر کبیر کیش

هتل امیر کبیر، یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین هتل‌های جزیره کیش است که طراحی و معماری آن به دوره صفوی بازمی‌گردد. این هتل پنج ستاره که در نزدیکی ساحل و خیابان شهریار قرار دارد، از موقعیت عالی برای دسترسی به مراکز خرید و تفریحی بهره می‌برد. با رزرو هتل و اقامت در این مکان جذاب، می‌توانید به‌راحتی از جاذبه‌های مختلف کیش بازدید کنید.

یکی از نکات برجسته هتل امیرکبیر، معماری سنتی و لوکس آن است که با هر سلیقه‌ای مناسب است و تجربه اقامتی خوشایند را برای مهمانان فراهم می‌سازد. این هتل، دارای 6 طبقه، 54 اتاق و 154 تخت‌خواب است. شما می‌توانید برای رزرو هتل امیر کبیر کیش به سایت پرشین هتل مراجعه کنید.

آدرس هتل امیر کبیر کیش روی نقشه

آدرس دقیق این هتل روی نقشه جزیره کیش، بلوار میرمهنا، خ شهریار، بین خیابان‌های شمس و اقبال لاهوری خواهد بود. شما می‌توانید برای مسیریابی دقیق نرم‌افزارهای نشان یا بلد را به‌کار ببرید. رزرو تور کیش، انتخابی ایده‌آل برای سفر به این جزیره زیبا و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن به‌شمار می‌رود. در این جزیره دیدنی، هتل‌ها و محل‌های اقامتی زیادی برای رفاه حال گردشگران وجود دارد که یکی از آن‌ها هتل امیرکبیر است. با رزرو تور برای سفر به کیش می‌توانید سفری خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

شماره تلفن هتل امیر کبیر کیش

شما می‌توانید برای رزرو هتل کیش از طریق شماره 07644432727 تماس بگیرید و اتاق خود را رزرو کنید. برای کنسلی یا هرگونه هماهنگی دیگری نیز از همین طریق شماره با مسئولین هتل در ارتباط باشید.

لابی هتل امیر کبیر کیش

نحوه دسترسی به هتل امیر کبیر کیش با وسایل حمل و نقل عمومی

برای دسترسی به هتل امیرکبیر در جزیره کیش، شما می‌توانید تاکسی یا ون را مورد استفاده قرار دهید. با توجه به این‌که در این جزیره مترو وجود ندارد، باید از یکی از این دو گزینه حمل و نقل عمومی برای رسیدن به این هتل استفاده کنید.

نحوه دسترسی به هتل امیر کبیر کیش با ماشین شخصی

سفر به جزیره کیش با ماشین شخصی می‌تواند گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه باشد که به کاهش هزینه‌های سفر کمک کند. در این صورت، می‌توانید آدرس فوق و نرم‌افزارهای مسیریاب را برای رفتن به هتل به‌کار ببرید. به‌علاوه، در این هتل پارکینگ مخصوصی برای رفاه حال مسافرین تدارک دیده شده است.

نحوه دسترسی به هتل امیر کبیر کیش با مترو

متاسفانه جزیره کیش فاقد سیستم مترو است، بنابراین دسترسی به هتل امیر کبیر با استفاده از مترو امکان‌پذیر نیست. در این صورت، تنها گزینه‌های حمل و نقل عمومی در دسترس برای رسیدن به این هتل استفاده از ون یا تاکسی خواهد بود.

وبسایت هتل امیر کبیر کیش

شما می‌توانید از طریق آدرس https://amirkabirhotel.com/ به وبسایت این هتل دسترسی پیدا کنید. در این وبسایت، اطلاعات ارزشمندی درباره امکانات و خدمات هتل، رزرو اتاق و... ارائه شده است.

پیج هتل امیر کبیر کیش

پیج اینستاگرامی هتل امیر کبیر با آیدی amirkabirhotelkish@ در فضای مجازی فعالیت دارد و اطلاعات مفیدی را درباره خدمات، امکانات رفاهی و سایر موارد مرتبط با این هتل در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

امکانات و خدمات هتل امیر کبیر کیش

اگر به دنبال یک اقامت دل‌انگیز و به‌یادماندنی در جزیره کیش هستید، هتل امیر کبیر گزینه‌ای عالی برای شما محسوب می‌شود. این هتل با امکانات و خدمات فوق‌العاده خود، تجربه‌ای خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم می‌زند. محیط سرسبز و زیبای محوطه هتل آرامش خاصی را به شما هدیه می‌دهد. اتاق‌های لوکس و تمیز، اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ مناسب و ... ازجمله امکاناتی هستند که رضایت شما را به همراه خواهند داشت.

کافی شاپ هتل امیر کبیر کیش

رستوران هتل امیر کبیر کیش

هتل امیرکبیر کیش دارای دو رستوران و یک کافی‌شاپ است که به مهمانان تجربه غذاخوردن لذت‌بخشی را ارائه می‌دهند. در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی سرو می‌شود. صبحانه متنوع و باکیفیت این رستوران، به‌صورت رایگان و سلف سرویس خواهد بود. پخش موسیقی زنده در این رستوران، محیطی دل‌نشین و جذاب را فراهم می‌کند.

استخر هتل امیر کبیر کیش

یکی دیگر از امکانات این هتل، استخر آن است. هتل امیرکبیر مجهز به یک استخر سرپوشیده است که به‌صورت چهارفصل فعال هستند و مهمانان می‌توانند از آن برای شنا و تفریح استفاده کنند.

سونا هتل امیر کبیر کیش

سونا یکی از امکانات رفاهی پرطرفدار هتل امیرکبیر است که به رفع خستگی و استرس روزانه یاری می‌رساند. سونا یک فرصت عالی برای استراحت و آرامش ذهنی است که می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را برای مهمانان هتل فراهم کند.

جکوزی هتل امیر کبیر کیش

در کنار سونا، هتل امیرکبیر مجهز به یک جکوزی فوق‌العاده است. تجربه استفاده از سونا علاوه بر ریلکس کردن ذهن و بدن می‌تواند به بهبود گردش خون و کاهش درد و خستگی عضلات نیز کمک کند. در کنار مزایای سلامتی، استراحت در جکوزی می‌تواند لحظات شادی و آرامش را برای مهمانان رقم بزند.

سالن بدنسازی هتل امیر کبیر کیش

سالن بدنسازی هتل یک امکانات ورزشی کامل و مجهز است که می‌تواند نیازهای ورزشی و تناسب اندام مهمانان را برآورده کند. این سالن، تجهیزات مدرن و به‌روز بدنسازی دارد که می‌تواند تجربه ورزشی لذت‌بخشی را برای شما فراهم آورد.

خدمات اسپا در هتل امیر کبیر کیش

علاوه‌بر امکانات عالی و بی‌نظیر فوق، در این هتل خدمات اسپا نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده است. خدمات ماساژ و اسپای این هتل می‌تواند خستگی سفر را از تن مهمانان خارج کند.

اتاق هتل امیر کبیر کیش

آشنایی با اتاق ‌های هتل امیر کبیر کیش

هتل امیرکبیر، گزینه‌ای عالی برای افرادی به‌شمار می‌رود که به دنبال اقامتی لوکس و باکیفیت بالا هستند. در این هتل واحدهای اقامتی 2تخته تا 5تخته، سوئیت‌های لوکس 2نفره، اتاق‌های 2تخته استاندارد و دوبل و همچنین اتاق‌های کانکت را ارائه می‌دهد. این واحدها، دارای طراحی داخلی زیبا با گچ‌بری‌های خاص و سقف و دیوارهای دل‌انگیز هستند.

امکانات ویژه اتاق ‌های هتل امیر کبیر کیش

امکانات رفاهی گسترده‌ای مانند مینی‌بار، آب معدنی رایگان، روم سرویس، کتری برقی، تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، سیستم سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، ملزومات بهداشتی، حمام با کابین شیشه‌ای، سشوار، آباژور، اینترنت وای‌فای و ... در این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این، اقامت کودکان زیر 5 سال در این هتل رایگان است و ساعت تحویل و تخلیه اتاق‌ها به شکل مناسبی تنظیم شده است. درمجموع، این هتل گزینه ‌ایده‌آلی برای کسانی به‌شمار می‌رود که به دنبال تجربه اقامتی لوکس و باکیفیت در کیش هستند.

تصاویر هتل امیر کبیر کیش

شما می‌توانید برای مشاهده تصاویر این هتل زیبا و شیک به وب‌سایت رسمی این هتل مراجعه کنید. همچنین، تصاویر هتل در پیج اینستاگرامی این هتل و همین‌طور در وبسایت پرشین هتل قرار داده شده است.

نما اتاق هتل امیر کبیر کیش

 

اتاق هتل امیر کبیر کیش

 

اتاق سه تخته هتل امیر کبیر کیش

​​

قیمت رزرو آنلاین هتل امیر کبیر کیش با تخفیف از سایت پرشین هتل

در سایت پرشین هتل تخفیفات بی‌نظیری برای رزرو این هتل در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید برای رزرو آنلاین هتل و استفاده از امکانات و خدمات آن با مراجعه به این وبسایت، اتاق خود را رزرو کنید.

قوانین کنسلی هتل امیر کبیر کیش

قوانین کنسلی هتل امیر کبیر، عبارتند از:

در صورت کنسل‌کردن رزرو، مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا 7 روز کاری به حساب کاربری بازگردانده خواهد شد.

در مورد رزروهای مربوط به ایام نوروز و دوره‌های پیک مسافر، امکان تغییر یا کنسلی وجود ندارد.

با توجه به این‌که هر هتلی قوانین کنسلی خاصی دارد، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در ایام پیک مسافر باید کاربر مستقیماً با هتل در ارتباط باشد.

نظرات و تجربیات مسافران قبلی هتل امیر کبیر کیش

هتل امیر کبیر، یک هتل بی‌نظیر و زیبا به‌شمار می‌رود که خدمات آن در کل جزیره مثال‌زدنی است. لذا، بیشتر مسافرین از خدمات و سرویس‌های این هتل رضایت دارند. بااین‌حال، شما می‌توانید برای مطالعه نظرات کاربران به پیج اینستاگرامی یا وبسایت این هتل مراجعه کنید.

جاذبه‌ های گردشگری اطراف هتل امیر کبیر کیش

هتل امیرکبیر در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد و فاصله آن از جاذبه‌های مهم جزیره کم است. جاذبه‌هایی مانند درخت انجیر معابد کیش، پارک دلفین‌ها، اسکله بزرگ تفریحی، برج ایفل کیش، آب‌انبار سنتی، شهر زیرزمینی کاریز و مرکز خرید دیپلمات در کمتر از ۱۰ دقیقه با خودرو قابل دسترسی هستند. برای رسیدن به بولینگ مریم و مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، رویا مال و ... نیز حدود ۱۵ دقیقه زمان لازم دارید. فواصل این هتل از سایر جاذبه‌های گردشگری معروف کیش، عبارتست از:

  1. بازار پارس خلیج: ۲.۵ کیلومتر
  2. کشتی یونانی: ۹ کیلومتر
  3. آب‌انبار سنتی: ۲.۸ کیلومتر
  4. شهر باستانی حریره: ۲.۶ کیلومتر
  5. شهر زیرزمینی کاریز: ۲.۴ کیلومتر

فاصله هتل امیر کبیر کیش تا دریای خلیج فارس

هتل تا ساحل میرمهنا فاصله کمی دارد و با پیاده‌روی کوتاهی می‌توانید به ساحل برسید. برای رسیدن به اسکله تفریحی کیش، پلاژ آقایان و ... نیز حدود ۱۵ دقیقه زمان لازم است.

جمع‌بندی

سفر به جزیره کیش یکی از لاکچری‌ترین سفرهای داخلی است که اقامت در هتل امیرکبیر کیش می‌تواند آن را به تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی تبدیل کند. هتل امیرکبیر، یک هتل با معماری زیبای سنتی است که امکانات و خدمات عالی را به مسافرین ارائه می‌دهد. برای رزرو هتل و تور کیش می‌توانید با پرشین هتل در تماس باشید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.4از 5
آرامش محیط 4.4از 5
کیفیت غذا 3.8از 5
موقعیت 2.7از 5
ارزش خرید 4.2از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.9 از 5
خوب 15 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1403/3/13
4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل بسیار زیبا و خوب فقط پرسنل نظافت ضعیف . بدلیل اینکه وقتی درخواست نظافت انجام شد فقط رو تختی مرتب شده بود . حوله ها تعویض نشده بود تخت سوم دست نخورده بود . که بنده دوباره تماس گرفتم بابت حوله . در کل پرسنل نظافت ضعیف عمل کردند.

تاریخ ورود : 1403/1/23
3.6 از 5 خدمات هتل خوب بود

صبحانه خوب بود ولی میتونست متنوع تر و با کیفیت تر باشه یخچال داخل اتاق زیاد خنک نميکرد بیشتر درحد نگهدارنده بود نور اتاق خیلی کم بود مخصوصا اینکه بالای آینه اصلا نور کافی نبود و دید سخت میکرد بارون شدید اومد و ما باصدای شر شر آب که از پشت در می‌ریخت بیدار شدیم ، آب از زیر در اومد تو و خیلی افتضاح شد زنگ زدیم اطلاع دادیم ولی اصن نیومدن ببینن که چه اتفاقی افتاده

تاریخ ورود : 1403/1/13
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

درمجموع‌خوب‌بود

تاریخ ورود : 1402/12/23
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

از هر نظر عالی فقط اگر در اتاق ها ساعتم نصب بشه عالیه

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

متاسفانه بخش اجاره ماشین هتل مبلغی رو که بعنوان بیعانه گرفت برنگردوند و در نهایت کار به شکایت رسید و پاسخی که شنیدیم این بود هیچ کاری(غلطی) نمیتونید بکنید

تاریخ ورود : 1402/2/12
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما تور کیش در هتل امیر کبیر رزرو کردیم واقعا همه چیز عالی بود.از مرکز شهر دور بود که هرجا میخواستیم بریم با ماشین میرفتیم راحت

تاریخ ورود : 1402/2/19
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام لوکیشن هتل دور بود به مرکز شهر و بازار در کل راضی بودیم از مسافرت به کیش و پرسنل محترم هتل پرشین سپاس از لطف شما

تاریخ ورود : 1402/02/07
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام وعرض ادب.هتل درهمههه مواردفوق العادست فقط برای رفتن به مرکزشهر خیلییی هزینه باید کرد.اگر این مورد برطرف بشه بینظیره.کاش چند نوبت سرویس بزارن.متشکرم

تاریخ ورود : 1401/11/9
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما سه شب با خانواده دو اتاق سه تخته گرفته بودیم که از ۱۶ دی تا ۱۹ دی ۱۴۰۱ در این هتل اقامت داشتیم واقعا هتل تمیز و خوبی بود صبحانه هتل مفصل و با کیفیت بود رفتار کارکنان هتل بسیار خوب و مودبانه بود عکاسی هتل هم یه عکس رایگان به ازای هر اتاق ارایه میداد که ما چند عکس مختلف گرفتیم و قیمتش هم خیلی مناسب بود از نمایندگی آرتا کیش در هتل هم خرید کردیم که با سایر شعب آرتا قیمتشون یکی بود و از نظر کیفیت و تخفیف هم عالی بود به همه این هتل رو پیشنهاد میدم چون وقتی توی این هتل اقامت دارین از آرامش اونجا خیلی لذت میبرید

تاریخ ورود : 1401/07/26
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام من زیاد ادم سخت گیری نیستم و اومدهبودم فقط استراحت کنم و لذت ببرم ولی تو یه جمع بندی کلی هتل همهچیش خوب بود ولی دور و دسترسی ضعیف به مراکز شهر و غذاهاشون هم ضعیف بود ولی در کل خوب بود و اینکه نباید زیاد خورده گرفت نو سازه و هنوز تیم تکمیل نیست

تاریخ ورود : 1401/07/14
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

از محبت پرسنل سپاسگزارم

تاریخ ورود : 1401/07/09
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

بنده نمیدانم تاییده واچر هتل و رزرو صدر درصد آنلاین هتل وقتی شما هتل مورد نظر را سرچ‌ میکنید و این اطلاعات با نماد اعتماد میاد بالا و بعد از رزرو خرید بلیت رفت و برگشت هواپیما و درست هنگام ورود به هتل از رزروشن سوال میکنم در پاسخ میشونم که نام شما در لیست رزرواسیون هتل نیست.نگران با اپراتور پرشین هتل تماس میگیرم و خانم حسینی اعلام میکنند که شما باید پانصد و ده هزار تومان واریز کنید تا رزرو هتل برایتان انجام شود‌ در غیر اینصورت پول به شما مسترد میشود،شما که در بروکراسی هتلداری از من أگاه تر هستید بفرمایید تاییده واچر هتل و تاییده واریز مبلغ دوشب یعنی چی؟ و به کذا اسم بانک صادرات را دردرگاه خود گذاشتید و جالب اینکه در گزینه بانک سامان ب اسم پرشین هتل و با مبلغ اعلانی شاپرک باز میشود. اگر این اتفاق بطور مثال در ایام نوروز و همراه خانواده در جزیره کیش برای یک رزرو کننده پیش بیابد یعنی چه؟ این یعنی أواره کردن یک خانواده مثلا در مسافرت نوروزی و توهین محض به شعور یک ایرانی که به نماد اعطمینان و اصطلاحات کاربردی در بخش گردشگری ،جالب توجه اینکه از طرف رزرواسیون هتل به دروغ با شماره سایت برای من پیامک خوش آمد گویی هم ارسال میشود،با توجه به اعلان و افتخار شما که مدعی هستید تنها سایت وزارت گردشگری ،حتما بنده موضوع فوق الذکر را از این وزارت خانه پیگیری میکنم

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

استخر و سونا نداره ، خیلی به مراکز مهم خرید دوره ، ولی چون هتل تازه تاسیس هست خوبه ، آرامش و سکوتش هم عالیه ، سرویس به بازار هم نداره و شما باید کرایه تاکسی بدید هر سری

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت خوبی بود خیلی سکوت بود و خیلی از هتل راضی بودیم امکانات غذا عالی بود برخورد پرسنل بسیار عالی بود خیلی لذت بردم همراه خانوادم حتما دفعه بعدی برای مسافرت در این هتل اقامت میکنم متشکرم از کارکنان پرشین هتل بابت راهنمایی بسیار متشکرم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.