هتل امیر کبیر کیش

3.9 از 5
خوب 12 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل امیر کبیر کیش در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های کیش را مشاهده کنید.

لیست هتل های کیش
دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل
سوئیت لوکس دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
تکمیل ظرفیت
ظرفیت تکمیل

امکانات و ویژگی ها

سرویس فرنگی
صندوق امانات
پارکینگ در هتل
کافی شاپ
ترانسفر
اینترنت در اتاق
استخر
سرویس ایرانی
مینی بار
تلویزیون ال سی دی
تلویزیون معمولی
تازه تاسیس
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری

هتل های مشابه

معرفی هتل

نظرات مسافرین درباره هتل امیرکبیر کیش

خیلی‌ها هستند که وقتی برای تصمیم گیری دچار تردید می‌شوند به دنبال نظرات دیگران و گرفتن تأیید از بقیه هستند؛ هر چند خیلی‌ها هم ترجیح می‌دهند خودشان همه چیز را از نزدیک ببینند و امتحان کنند. با تمام این احوال شما می‌توانید نظرات مسافران درباره هتل امیر کبیر کیش را در وبسایت پرشین هتل مشاهده نمایید. بد نیست بدانید مهم‌ترین دلیل رضایت مسافرین از رزرو این هتل کیش، تازه ساز بودن هتل است. نظافت و تمیزی اتاق‌های هتل کیش در کنار رفتار دوستانه و صمیمی پرسنل هتل نوساز کیش، دلیل دیگر رضایت مسافرین از رزرو اتاق‌های هتل امیر کبیر بوده است.
هر چند برخی از مسافرین که ویوی رو به دریا را ترجیح می‌دهند از موقعیت هتل ناراضی بودند، ولی قیمت مناسب این هتل در مقایسه با هتل‌هایی که ویوی دریا دارند در این مورد قابل چشم پوشی است.

هتل امیر کبیر کیش چه امکاناتی دارد؟

از امکاناتی که در هتل امیرکبیر کیش وجود دارد می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ و ...اشاره کرد.

آدرس هتل امیر کبیر کیش کجاست؟

هتل امیر کبیر کیش در بلوار میرمهنا، خیابان شهریار، بین شمس و اقبال لاهوری قرار دارد

در هتل امیر کبیر کیش صبحانه رایگان وجود دارد؟

بله، زمان رزرو اتاق های هتل امیر کبیر کیش صبحانه رایگان در دسترس میهمانان قرار می گیرد

فاصله هتل امیرکبیر کیش تا دریا چقدر است؟

پس از اقامت در این هتل کیش تا ساحل خلیج فارس 10 دقیقه، پلاژ بانوان ۱۳ دقیقه با خودرو (۸ کیلومتر و ۵۲۴ متر) و پلاژ آقایان ۱۶ دقیقه با خودرو (۱۰ کیلومتر و ۷۵۵ متر) فاصله خواهید داشت. فاصله شما تا اسکله تفریحی ۱۴ دقیقه با خودرو ۹ کیلومتر و ۷۷۱ متر است.

قیمت هتل امیر کبیر کیش چگونه است؟

هتل امیرکبیر کیش یکی از هتل‌های 5 ستاره است که در مقایسه با هتل‌هایی نظیر هتل آرامیس پلاس کیش و هتل ایران کیش قیمتی به صرفه دارد

معرفی هتل امیر کبیر کیش

هتل امیر کبیر کیش یک هتل سنتی و مدرنیته است که در سال 1401 به بهره برداری رسیده است. این هتل سنتی و زیبا 5 طبقه ساختمانی و 154 واحد اقامتی دارد که به امکاناتی خوب مجهز هستند. تنوع اتاق های هتل امیر کبیر کیش شامل اتاق 2 تخته، اتاق 3 تخته و سوئیت 1 خوابه می شود. فاصله هتل امیر کبیر کیش تا دریا حدود 10 دقیقه است که یک ویژگی خوب برای آن به شمار می رود.

با رزرو هتل امیر کبیر کیش شما از امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ، آسانسور و ... برخوردار خواهید شد. ضمن اینکه با اقامت در این هتل کیش بازار پردیس کیش، بازار دیپلمات کیش و دانشگاه بین المللی کیش در دسترس شما خواهد بود. در ادامه مطلب جزئیات بیشتری درباره اتاق ها، امکانات و نظرات این هتل بیان کرده ایم که بهتر است بخوانید.

نکته های ریز هتل امیر کبیر کیش

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که دلتان می‌خواهد برای رزرو هتل کیش انگشت روی آن‌هایی بگذارید که نوساز، نزدیک به مراکز خرید و از همه مهم‌تر دارای معماری خاص و زیبا باشد، با ما همراه شوید تا برایتان از هتل امیرکبیر کیش بگوییم. این هتل یکی از هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1401 در خیابان شهریار و فاصله نزدیک به ساحل ساخته شد. با رزرو هتل کیش در خیابان شهریار، شاهد همزیستی سنت و مدرنیته خواهید بود. در فضای صمیمانه و سنتی هتل امیرکبیر کیش با معماری خاص، نقش‌های زیبای روی سقف، دیوارهای گچ کاری و منبت‌کاری شده، اقامتی فراموش نشدنی در جزیره کیش نصیب‌تان خواهد شد.

لوکیشن و آدرس هتل امیرکبیر کیش

نظرتان درباره رزرو هتل کیش در نزدیکی بازار دیپلمات و پردیس بین‌المللی کیش چیست؟ بد نیست بدانید پس از رزرو هتل کیش در خیابان شهریار فاصلهٔ شما تا فرودگاه جزیره کیش تنها 12 دقیقه با خودرو است، چیزی حدود 8 کیلومتر! در صورت درخواست ترانسفر فرودگاهی باید هنگام رزرو هتل اطلاعات پرواز شامل ساعت حرکت، مبدأ و شرکت هواپیمایی خود را اعلام کنید تا بتوانید از این ویژگی هتل بهره‌مند شوید. از سوی دیگر به دلیل موقعیت مکانی هتل، با اقامت در این مجموعه دسترسی شما به این نقاط جزیره کیش راحت‌تر خواهد بود:

  1. بازار لوکس دیپلمات کیش
  2. پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران
  3. هتل دیدار کیش
  4. داروخانه بوعلی
  5. مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی
  6. پتوفروشی بنیان کیش

 آدرس هتل امیرکبیر کیش:

استان هرمزگان، کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری

تلفن هتل امیرکبیر کیش:

021،43000020

امکانات هتل امیرکبیر کیش

هتل 5 ستاره امیرکبیر کیش در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و در 5 طبقه ساخته شده است. در میان هتل های کیش این هتل نوساز همه امکانات و تجهیزات لازم برای رفاه حال مسافرین عزیز را فراهم کرده است. با امکانات هتل امیرکبیر کیش آشنا شوید:

پس از رزرو هتل کیش می‌توانید برای پذیرایی از میهمانتان یا صرف نوشیدنی از حیاط میانی هتل با چشم‌اندازی فوق‌العاده لذت ببرید.

در 2 رستوران مجزای هتل سنتی کیش می‌توانی غذاهایی متنوع و محلی را نوش جان‌کنید.

کافی شاپ شهریار هتل امیرکبیر کیش نیز با تخت‌ها و مبلمان سنتی لحظات خوشایندی در این هتل 5 ستاره برای شما خواهد ساخت.

استخر چهار فصل هتل امیر کبیر کیش یکی از جاهایی است که لذت تفریح خصوصی در جزیره کیش را چندین برابر می‌کند.

استفاده از سونا خشک و بخار، ماساژ و حمام ترکی را تجدید قوا و کسب انرژی فوق‌العاده از دست ندهید.

در هتل سنتی امیر کبیر کیش برای رفاه حال مسافرین عزیز پارکینگ و باشگاه نیز در نظر گرفته‌شده است.

جذاب‌ترین بخش هتل امیرکبیر که برای مسافرین تور کیش اهمیت زیادی دارد ساحل خصوصی است که برای همه مهمانان هتل در دسترس است به عبارت بهتر همه‌کسانی که برای رزرو هتل کیش امیرکبیر را انتخاب کرده‌اند دسترسی رایگان به ساحل خصوصی فراهم شده است.

رستوران

خوشمزه‌ترین و بهترین بخش هر هتل که تعیین کننده میزان رضایت مسافرین هتل کیش است، رستوران و غذاهای ارائه شده در آن است. آشپزهای هنرمند و حرفه‌ای هتل کیش با تسلط بر تهیه غذاهای ایرانی و بین‌المللی در این هتل برای شما غذاهای لذیذ با طعمی که هرگز از یادتان نمی‌رود فراهم می‌کنند.

در رستوران هتل امیرکبیر کیش می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی را همراه با پخش زنده موسیقی نوش جان کنید. کافی شاپ هتل سنتی کیش نیز یکی از بخش‌های مورد توجه میهمانان است که با ارائه انواع دمنوش، نوشیدنی سرد و گرم، میان وعده‌های سبک و غیره میزبان لحظاتی است که دلتان یک استکان چای گرم یا نوشیدنی خنک می‌خواهد. فضای دنج همراه با دکوراسیون سنتی کافی شاپ دلیل اصلی استقبال مسافرین تور کیش از کافی شاپ هتل است.

استخر هتل امیرکبیر کیش

خبر خوب این که در هتل سنتی کیش شاهد استخر سرپوشیده‌ای هستید که در تمام فصل‌های سال مفتخر به میزبانی شما است. در استخر هتل امیرکبیر کیش خدماتی مانند سونای خشک و بخار هم ارائه می‌شود. اگر برای تجدید قوا و رفع خستگی میهمان این هتل نوساز کیش شده‌اید به صورت خاص از حمام ترکی و خدمات ماساژ بهره‌مند شوید تا به معنای واقعی خستگی را از تنتان بیرون کنید. سالن تناسب اندام هتل امیرکبیر کیش هم یکی از بخش‌های مورد علاقه مسافرینی است که سلامتی جسمی‌شان اهمیت زیادی داشته و در هر شرایطی از ورزش غافل نمی‌شوند.

سایر امکانات رفاهی هتل امیرکبیر کیش

با رزرو تور هتل امیرکبیر کیش شاهد امکانات مطلوبی خواهید بود که تأمین کننده رضایت شما است. به طور مثال کارگاه آموزشی که در هتل امیرکبیر کیش شاهدش خواهد بود با بهترین سیستم صوتی و تصویری و سایر امکانات و ملزومات، آماده میزبانی از رویدادهای آموزشی و علمی است. سایر خدمات هتل برای جلب رضایت مسافرین نیز شامل این بخش‌ها می‌شود:

  1. خدمات خانه داری
  2. لاندری
  3. تاکسی سرویس و کرایه اتومبیل بدون راننده
  4. اینترنت رایگان در اتاق، لابی و محوطه هتل
  5. ترانسفر فرودگاهی
  6. خدمات باربری
  7. فضای سبز

آشنایی با اتاق‌های هتل امیرکبیر کیش

آنچه در اتاق‌های هتل امیرکبیر کیش باعث شگفتی شما می‌شود دکوراسیون سنتی دوران صفویه و تلفیق آن با تجهیزات مدرن اتاق‌ها است. چیدمان و دکوراسیون لابی و اتاق‌های هتل نوساز کیش به سبک سنتی دوران صفویه است که شما را با خود به اعماق تاریخ می‌برد. امکانات رفاهی اتاق‌های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع؛ سیستم سرمایشی، مبلمان سنتی، تلفن، حمام، سرویس بهداشتی، ملزومات بهداشتی برای هر شخص، کمد، درآور، میز آرایش، سشوار و غیره است. در هتل امیرکبیر 154 اتاق با نمایی رو به خیابان و محوطه سرسبز هتل وجود دارد. با اتاق‌های هتل امیرکبیر کیش آشنا شوید:

در هتل نوساز کیش 41 اتاق دو تخته وجود دارد که دارای یک تخت دابل است که مناسب اقامت زوج‌ها است.

شما می‌توانید یکی از 100 اتاق سه تخته هتل امیرکبیر را یک تخت دبل و یک تخت سینگل برای اقامت خانوادگی در کیش انتخاب کنید.

31 سوئیت یک خوابه هتل امیرکبیر نیز فضای مساعدی برای مسافرینی دارد که با دوستان یا اعضای خانواده مهمان هتل پنج ستاره امیرکبیر شده‌اند

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4.5از 5
آرامش محیط 4.4از 5
کیفیت غذا 3.7از 5
موقعیت 2.8از 5
ارزش خرید 4.1از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.9 از 5
خوب 12 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

تاریخ ورود : 1402/12/23
4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

از هر نظر عالی فقط اگر در اتاق ها ساعتم نصب بشه عالیه

1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

متاسفانه بخش اجاره ماشین هتل مبلغی رو که بعنوان بیعانه گرفت برنگردوند و در نهایت کار به شکایت رسید و پاسخی که شنیدیم این بود هیچ کاری(غلطی) نمیتونید بکنید

تاریخ ورود : 1402/2/12
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما تور کیش در هتل امیر کبیر رزرو کردیم واقعا همه چیز عالی بود.از مرکز شهر دور بود که هرجا میخواستیم بریم با ماشین میرفتیم راحت

تاریخ ورود : 1402/2/19
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

با سلام لوکیشن هتل دور بود به مرکز شهر و بازار در کل راضی بودیم از مسافرت به کیش و پرسنل محترم هتل پرشین سپاس از لطف شما

تاریخ ورود : 1402/02/07
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام وعرض ادب.هتل درهمههه مواردفوق العادست فقط برای رفتن به مرکزشهر خیلییی هزینه باید کرد.اگر این مورد برطرف بشه بینظیره.کاش چند نوبت سرویس بزارن.متشکرم

تاریخ ورود : 1401/11/9
1.8 از 5 خدمات هتل بد بود

افتضاح

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما سه شب با خانواده دو اتاق سه تخته گرفته بودیم که از ۱۶ دی تا ۱۹ دی ۱۴۰۱ در این هتل اقامت داشتیم واقعا هتل تمیز و خوبی بود صبحانه هتل مفصل و با کیفیت بود رفتار کارکنان هتل بسیار خوب و مودبانه بود عکاسی هتل هم یه عکس رایگان به ازای هر اتاق ارایه میداد که ما چند عکس مختلف گرفتیم و قیمتش هم خیلی مناسب بود از نمایندگی آرتا کیش در هتل هم خرید کردیم که با سایر شعب آرتا قیمتشون یکی بود و از نظر کیفیت و تخفیف هم عالی بود به همه این هتل رو پیشنهاد میدم چون وقتی توی این هتل اقامت دارین از آرامش اونجا خیلی لذت میبرید

تاریخ ورود : 1401/07/26
3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

سلام من زیاد ادم سخت گیری نیستم و اومدهبودم فقط استراحت کنم و لذت ببرم ولی تو یه جمع بندی کلی هتل همهچیش خوب بود ولی دور و دسترسی ضعیف به مراکز شهر و غذاهاشون هم ضعیف بود ولی در کل خوب بود و اینکه نباید زیاد خورده گرفت نو سازه و هنوز تیم تکمیل نیست

تاریخ ورود : 1401/07/14
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

از محبت پرسنل سپاسگزارم

تاریخ ورود : 1401/07/09
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

بنده نمیدانم تاییده واچر هتل و رزرو صدر درصد آنلاین هتل وقتی شما هتل مورد نظر را سرچ‌ میکنید و این اطلاعات با نماد اعتماد میاد بالا و بعد از رزرو خرید بلیت رفت و برگشت هواپیما و درست هنگام ورود به هتل از رزروشن سوال میکنم در پاسخ میشونم که نام شما در لیست رزرواسیون هتل نیست.نگران با اپراتور پرشین هتل تماس میگیرم و خانم حسینی اعلام میکنند که شما باید پانصد و ده هزار تومان واریز کنید تا رزرو هتل برایتان انجام شود‌ در غیر اینصورت پول به شما مسترد میشود،شما که در بروکراسی هتلداری از من أگاه تر هستید بفرمایید تاییده واچر هتل و تاییده واریز مبلغ دوشب یعنی چی؟ و به کذا اسم بانک صادرات را دردرگاه خود گذاشتید و جالب اینکه در گزینه بانک سامان ب اسم پرشین هتل و با مبلغ اعلانی شاپرک باز میشود. اگر این اتفاق بطور مثال در ایام نوروز و همراه خانواده در جزیره کیش برای یک رزرو کننده پیش بیابد یعنی چه؟ این یعنی أواره کردن یک خانواده مثلا در مسافرت نوروزی و توهین محض به شعور یک ایرانی که به نماد اعطمینان و اصطلاحات کاربردی در بخش گردشگری ،جالب توجه اینکه از طرف رزرواسیون هتل به دروغ با شماره سایت برای من پیامک خوش آمد گویی هم ارسال میشود،با توجه به اعلان و افتخار شما که مدعی هستید تنها سایت وزارت گردشگری ،حتما بنده موضوع فوق الذکر را از این وزارت خانه پیگیری میکنم

4.2 از 5 خدمات هتل عالی بود

استخر و سونا نداره ، خیلی به مراکز مهم خرید دوره ، ولی چون هتل تازه تاسیس هست خوبه ، آرامش و سکوتش هم عالیه ، سرویس به بازار هم نداره و شما باید کرایه تاکسی بدید هر سری

5 از 5 خدمات هتل عالی بود

اقامت خوبی بود خیلی سکوت بود و خیلی از هتل راضی بودیم امکانات غذا عالی بود برخورد پرسنل بسیار عالی بود خیلی لذت بردم همراه خانوادم حتما دفعه بعدی برای مسافرت در این هتل اقامت میکنم متشکرم از کارکنان پرشین هتل بابت راهنمایی بسیار متشکرم

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.