هتل ارم تهران

4.8 از 5
عالی 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل ارم تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
دوتخته ضلع شمالی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,161,000 6%
قیمت 1 شب 2,997,000 تومان
دو تخته ضلع جنوبی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
3,161,000 1%
قیمت 1 شب 3,158,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

پارکینگ در هتل
سونا
اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
مناسب معلولین
استخر
رستوران
کافی شاپ
نمازخانه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بالاتر از کتابخانه ملی، ورودی همت غرب، سمت راست، هتل ارم
خیابان ولیعصر
9 دقیقه
60 دقیقه
4972 متر
تله کابین توچال
48 دقیقه
209 دقیقه
17408 متر
کاخ سعدآباد
14 دقیقه
114 دقیقه
9454 متر
دربند
16 دقیقه
128 دقیقه
10640 متر
درکه
15 دقیقه
133 دقیقه
11073 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل ارم تهران یکی از هتل های چهار ستاره عالی در پایتخت ایران محسوب می شود. این هتل تهران به دلیل امکانات فوق العاده از محبوبیت خاصی در بین گردشگران برخوردار است. همچنین شما می توانید با انتخاب هتل ارم هزینه ای کمتر از هتل های پنج ستاره را پرداخت کنید و از تمامی امکانات بی نظیر بهره مند شوید. اگر به دنبال یک هتل چهار عالی هستید، این هتل را در لیست انتخاب های خود قرار دهید. 

هتل ارم تهران در سال 1380 افتتاح گردید که پس از آن نیز در سال 1394 مورد بازسازی هایی قرار گرفت. نام این هتل سالانه بارها توسط کاربران در گوگل سرچ می شود. ما در این مقاله به توضیحی جامع و دقیق درباره تمامی اطلاعات این هتل پرداخته ایم. اگر قصد اقامت در هتل ارم تهران را دارید تا پایان مطلب با ما همراه شوید، تا بتوانید انتخابی مطمئن و بی نظیر را برای اقامت در پایتخت ایران انجام دهید.

لابی هتل ارم تهران در همان ابتدای ورود به هتل با نمای شیک، شما را از انتخاب این هتل راضی خواهد کرد. شما می توانید در این لابی به لحظاتی استراحت و یا گفت و گو با عزیزان خود بپردازید و از فضای زیبای آن لذت کافی را کسب کنید. ظرفیت این لابی بیش از 20 نفر را پاسخگو می باشد.

اتاق های هتل ارم تهران

هتل ارم شهر تهران دارای 216 باب اتاق و واحد اقامتی می باشد که در 2 طبقه ساختمانی جای گرفته اند. این اتاق ها دارای تنوع بالایی هستند که سبب شده مهمانان بتوانند با هر سلیقه و تعداد نفراتی اقدام به رزرو نمایند. شما می توانید با خیالی آسوده در واحد اقامتی مورد علاقه خود اقامت داشته باشید. بی شک استراحت در یک فضای شیک و آرام می تواند حسی دلنشین را به شما و عزیزانتان منتقل کند.

اتاق های هتل 4 ستاره ارم تهران از دکوراسیون زیبا و مدرن تشکیل شده اند. چیدمان عالی به همراه کاغذ دیواری های شیک زیبایی این اتاق ها را دو چندان می کند. اگر به همراه خانواده به این هتل مراجعه کرده اید، سوئیت های هتل می تواند بهترین انتخاب برای شما محسوب شود. این سوئیت ها با امکانات عالی و دکوراسیون بی نظیر در اختیار مهمانان عزیز قرار خواهند گرفت.

اتاق های هتل ارم تهران همچنین امکانات فوق العاده ای را برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان این هتل فراهم کرده اند. از جمله این امکانات می توان به سیستم تهویه متبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز، یخچال، آباژور، مبلمان راحتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... اشاره داشت. ناگفته نماند که در این هتل اتاق هایی مخصوص به زوجین و ماه عسل نیز ایجاد شده که با گل آرایی زیبا و امکانات بی نظیر به این دسته از مهمانان عزیز و دوست داشتنی ارائه می شود. 

رستوران های هتل ارم تهران

هتل بزرگ ارم تهران دارای سه رستوران شیک و بی نظیر در فضای خود می باشد. مهمانان مقیم در این هتل می توانند با هر سلیقه و یا ذائقه ای که دارند، در رستوران مورد علاقه خود به صرف غذاهای لذیذ بپزردازند. رستوران طهران کلاس، رستوران زوفا و رستوران بام مهتاب نام سه رستورانی است که در این هتل وجود دارند. 

رستوران بام مهتاب

رستوران بام مهتاب یکی از سه رستوران در هتل ارم تهران است که اکثر گردشگران برای صرف غذا در وعده های مختلف این رستوران را ترجیح می دهند. منوی رستوران سرشار از غذاهای لذیذ و متنوع می باشد که تمامی این غذاها طعمی فوق العاده را به همراه دارند. رستوران بام مهتاب همانطور که از نامش پیداست بر بام این هتل قرار دارد و در هنگام میل غذا، منظره ای فوق العاده را به چشم مهمانان می کشد.

رستوران زوفا

رستوران زوفا در هتل دیدنی ارم تهران یک رستوران عربی محسوب می شود. سرآشپزان این رستوران انواع غذاهای عربی با بهترین کیفیت را در منوی غذایی سر می کنند. از این رو اگر علاقه مند به غذاهای عربی بی نظیر هستید، رستوران زوفا می تواند بهترین انتخاب برای شما محسوب شود. نمای داخلی این رستوران با پنجره های بزرگ و طراحی منحصر به فرد حسی دلنشین را به مهمانان هدیه می دهد.

کافی شاپ هتل ارم تهران

کافی شاپ هتل ارم طهران مکانی دنج و آرام برای گذراندن ساعاتی از اوقات فراغت شما عزیزان می باشد. شما می توانید در این مکان انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، کیک های خوشمزه و .... را صرف کنید. همچنین این مکان برای برگزاری ضیافت های کوچک مانند جشن تولد و با قرار های دوستانه بسیار مناسب است.

رستوران طهران کلاس، سفره خانه سنتی

رستوران طهران کلاس به نوعی یک سفره خانه سنتی در این هتل تهران به حساب می آید. این رستوران انوع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را در منوی خود به مهمانان ارائه می دهد. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به غذاهای سنتی می باشید، رستوران طهران کلاس می تواند بهترین پیشنهاد برای شما عزیزان محسوب شود.

این رستوران نوستالژیک در فضای باز هتل قرار دارد که مساحتی بالغ بر 400 متر را دارا می باشد. لازم به ذکر است به دلیل ظرفیت بالا و فضای وسیع رستوران، شما می توانید مراسمات و ضیافت های خانوادگی خود را اعم از تولد، دورهمی و ... را در این مکان برگزار نمایید. 

در هتل ارم تهران چه امکاناتی وجود دارد؟

هتل ارم تهران اگرچه یک هتل چهار ستاره است اما تمامی امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. مدیریت این هتل با ایجاد امکانات مرفه سعی دارد تا رضایت مهمانان مقیم درهتل را از هر لحاظ تضمین کند و روزانه باعث جذب تعداد بیشتری از گردشگران شود. شما با انتخاب این هتل تمامی انتظارت خود را از یک هتل چهار ستاره بر طرف خواهید کرد. بنابراین جای هیچگونه نگرانی برای شما مهمانان ارجمند وجود نخواهد داشت.

از جمله امکانات ویژه در هتل 4 ستاره ارم تهران می توان به سالن همایش، تالار ها، مجموعه ورزشی و ... اشاره نمود. مهمانان می توانند مجالس و ضیافت های خود را به بهترین شکل و به صورت کاملا آبرومند در تالار های هتل ارم تهران برگذار نمایند. تالار فیروزه و تالار بام مهتاب نام دو تالار موجود در هتل می باشد که در ادامه به معرفی مختصری درباره این دو تالار را بیان می کنیم.

تالار فیروزه و تالار بام مهتاب در هتل ارم تهران

تالار فیروزه در هتل ارم شهر تهران یک مکان عالی برای برگزاری جشن ها و مجالس مهمانان در هتل محسوب می شود. طراحی دیواره ها به همراه لوستر های مجلل و نور پردازی عالی از ویژگی های نمای این تالار محسوب می شود. این تالار امکان پذیرایی از ظرفیتی بالغ بر 400 نفر را در خود ایجاد کرده است. شما علاوه بر مجالس عروسی می توانید ضیافت های دیگر نظیر همایش های سازمانی، سمینار، همایش و ... را در این مکان برگزار نمایید. 

تالار بام مهتاب نام دیگر تالار این هتل می باشد که بسیار محبوب است. این تالار همانند تالار فیروزه، مناسب برای ضیافت های شما به حساب می آید. تجهیزات ویژه با پرسنل مجرب و خوش برخورد در این تالار ضیافت یک مجلس فوق العاده را برای شما فراهم خواهند کرد. تالار بام مهتاب به عنوان تالار قسمت آقایان محسوب می شود که ظرفیتی حدود 300 نفر را پاسخگو می باشد.

مجموعه ورزشی و آبی هتل ارم تهران

مجموعه ورزشی هتل ارم تهران دارای تمام امکانات ورزشی و حتی مجموعه آبی می باشد. این مجموعه مجهز سبب شده تا افراد زیادی این هتل تهران را در لیست انتخاب های خود قرار دهند. مجموعه آبی مجهز و سالن بدنسازی از جمله امکانات در مجموعه ورزشی هتل محسوب می شوند.

مجموعه آبی این هتل تهران برای آن دسته از مهمانانی که علاقه مند اند ساعاتی را از درمان های آبی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد. سونای خشک و بخار، استخر آبدرمانی آقایان، جکوزی، حمام سنتی، اتاق ویژه ماساژ، استخر کودکان و ... از جمله بخش های این مجموعه آبی هستند. شما می توانید به راحتی از تمامی امکانات درمانی در این مجموعه بهره مند شوید.

سالن بدنسازی برای آن دسته از مهمانانی که نیاز دارند در طول سفر خود نیز به ورزش های تناسب اندام ادامه دهند بسیار عالی می باشد. این سالن مجهز به بهترین و ایمن ترین وسایل ورزشی است که در اختیار مهمانان این هتل قرار دارد. شما می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه های بالا و یا اتلاف وقت از این سالن بدنسازی در هتل استفاده کنید.

خدمات هتل ارم شهر تهران

هتل ارم تهران همانطور که گفته شد امکانات اصلی را نیز به طور کامل در اختیار مهمانان خود قرار داده است. از جمله این خدمات و امکانات رفاهی می توان به پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، روم سرویس، صندوق امانات، اتاق سیگار، ترانسفر رفت و برگشت با پرداخت هزینه مجزا، خدمات برای معلولین، مینی بار با هزینه، پارکینگ و .... اشاره کرد.

هتل ارم تهران یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در پایتخت ایران می باشد که به آن عنوان چهار ستاره تاپ را می دهند، با رزرو این هتل از سایت پرشین هتل و دیگر هتل های تهران مانند هتل پارسیان انقلاب تهران و هتل پارسیان اوین تهران می توانید تخفیفات ویژه ای را دریافت و بهترین اقامت را برای خود رقم بزنید.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 5از 5
آرامش محیط 5از 5
کیفیت غذا 5از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 5از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.8 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل خوبی بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.