هتل اوین تهران

3.4 از 5
خوب 1 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل اوین تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
دو تخته دبل
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
4,646,000 21%
قیمت 1 شب 3,713,800 تومان
سوئیت معمولی
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
5,353,000 21%
قیمت 1 شب 4,279,400 تومان
سوئیت رویال
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
7,070,000 21%
قیمت 1 شب 5,653,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
مناسب معلولین
سرویس ایرانی
استخر
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
سونا
فضای سبز
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : بزرگراه چمران، تقاطع اوین
خیابان ولیعصر
16 دقیقه
99 دقیقه
8227 متر
تله کابین توچال
45 دقیقه
117 دقیقه
9723 متر
کاخ سعدآباد
14 دقیقه
67 دقیقه
5549 متر
دربند
16 دقیقه
89 دقیقه
7386 متر
درکه
10 دقیقه
41 دقیقه
3388 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل اوین تهران سال 1348 در منطقه ای فوق العاده و خوش آب و هوا در شمال شهر تهران احداث شد. آدرس این هتل در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار می باشد، این هتل که زیر مجموعه ای از هتل های پارسیان ایران است، در ابتدا با 32 اتاق شروع به کار کرد.

مدیریت هتل پارسیان اوین تهران به دلیل حجم بالای مسافر تصمیم گرفت در سال 1385 به طور کامل، هتل خود را مورد مرمت و بازسازی قرار دهد. در نهایت این هتل 4 ستاره به ساختمانی لوکس و مدرن تبدیل شد که پس از بازسازی، سوئیت ها و اتاق های این هتل به 150 واحد تغییر پیدا کرد. جهت رزرو این هتل یا دیگر هتل های تهران مذکور با تخفیف های عالی به سایت پرشین هتل مراجعه کنید.

سوئیت های هتل پارسیان اوین تهران

هتل اوین تهران دارای 150 اتاق و سوئیت در 4 طبقه می باشد که تمامی آنها در 2 ضلع جنوبی و 2 ضلع شمالی هتل جای گرفته اند. این اتاق ها به 9 اتاق یک نفره، 126 اتاق دو نفره، 2 سوئیت رویال و 13 سوئیت معمولی تقسیم می شود که تمامی امکانات رفاهی و خدماتی را در نظر گرفته است.

سوئیت های هتل اوین تهران مجهز به سیستم تهویه مطبوع، حمام با لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون صفحه تخت دارای کانال های ماهواره ای و ... می باشند. همین امکانات سبب راحتی و رضایت مندی میهمانان هتل شده تا در سفر های بعدی هم مبادرت به رزرو این هتل نمایند.

لازم به ذکر است در اکثر اتاق های این هتل بالکن یا تراسی زیبا و کوچک قرار دارد تا میهمانان بتوانند در هوای آزاد از تماشای محوطه بیرون هتل لذت ببرند. جهت اطلاعات بیشتر درباره اتاق های هتل می توانید به مقاله جامع سوئیت های هتل پارسیان اِوین تهران در مگ پرشین هتل مراجعه نمایید.

امکانات و خدمات هتل اوین تهران

هتل 4 ستاره پارسیان اوین تهران یکی از مجهز ترین و بهترین هتل های تهران است که با خدمات دهی عالی و امکانات بی نظیر همیشه پذیرای مهمانان گرامی باشد. این هتل علاوه بر اتاق های لوکس و مدرن همراه با تمامی امکانات بی نظیر، خدماتی عالی را به میهمانان خود عرضه می کند.

هتل جذاب پارسیان اوین تهران از رستوران ها و سالن پذیرایی های وسیعی برخوردار است که تمامی نیاز های میهمانان را بر طرف می کند. از دیگر خدمات این هتل می توان به قنادی، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، خانه داری، غرفه های تجاری، استخر روباز و ... اشاره نمود. در ادامه شرح مختصری از این امکانات را خواهید خواند.

قنادی

قنادی هتل پارسیان اِوین مکانی مناسب برای کسانی است که عاشق شیرینی هستند تا از مزه های فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این، قنادی این هتل وظیفه پذیرایی از نظر شیرینی جات در مراسمات برگزار شده مانند عروسی، نامزدی، همایش، سمینار و ... که در سالن و تالار های این هتل برگزار می شود را عهده دار می باشد.

غرفه های تجاری

در این هتل تهران علاوه بر رستوران ها و خدمات ذکر شده غرفه هایی برای نیاز خرید میهمانان تعبیه شده است. این امر سبب می شود تا میهمانان بتوانند بدون نگرانی و با خیالی آسوده در این هتل بی نظیر اقامت کنند. این مغازه ها شامل عکاسی و فیلم برداری، آرایشگاه مردانه، عطر فروشی، ایرانسل، آژانس مسافرتی، فرش دستباف و گلیم، فروشگاه مواد غذایی می باشد که میهمانان می توانند با مراجعه آنچه در نظر دارند را خریداری کنند.

رستوران های هتل

هتل پارسیان اِوین تهران دارای 4 رستوران مختلف است که تمامی سلایق را پوشش می دهد. آبشار، رستوران چینی، رستوران پردیس و آشکده نام رستوران های هتل پارسیان اِوین در تهران هستند. این رستوران ها با منوی متنوع و نکات بهداشتی به همراه نمای فوق العاده و زیبا، فضایی بی نظیر را برای صرف غذای میهمانان در وعده های مختلف فراهم کرده اند. شما می توانید  طبق سلیقه خود به رستوران های این هتل مراجعه کنید و از غذاهای لذیذ و مختلف آنها نهایت لذت را ببرید.

رستوران آبشار و رستوران چینی

رستوران آبشار در فضای اختصاصی اطراف استخر هتل قرار دارد که به دلیل قرار گرفتن همین استخر و آبنما نام آن را آبشار یا رستوران تابستانه گذاشته اند. این رستوران فوق العاده از سالیان گذشته و از همان ابتدای احداث هتل پارسیان اِوین، فضایی بکر و آرام را برای مهمانان گرامی به وجود آورده بود. منوی این رستوران به صورت باربیکیو سرو می شود که شامل انواع کباب ها، گیریل ها و سرخ کردنی ها می باشد.

رستوران چینی هتل پارسیان اِوین در فضای بسته با چشم اندازی زیبا به محوطه حیاط هتل قرار دارد که زیبایی را به هنگام میل غذا برای میهمانان به ارمغان می آورد. این مجموعه در سالنی نسبتا بزرگ با دکوراسیونی لوکس و زیبا ایجاد شده که همراه با پرسنل مرتب و حرفه ای تلاش می کنند، در کمترین زمان غذای شما را با کیفیت بسیار عالی ارائه دهند. منوی رستوران شامل غذاهای چینی می شود.

رستوران پردیس و آشکده

رستوران پردیس یکی از بهترین و زیبا ترین رستوران ها از نظر طراحی و نما محسوب می شود که با دکوراسیونی فوق العاده و چیدمان عالی فضایی فوق العاده را برای مهمانان به وجود آورده است. این رستوران به دلیل آمیختگی طرح چوب به همراه تلفیقی از رنگ های گرم، محیطی صمیمی دارد. لازم به ذکر است علاوه بر منوی بی نظیر این هتل، هر هفته ظهر جمعه در وعده ی ناهار گونه های متنوع غذا برای مهمانان گرامی سرو می کند.

آشکده این هتل تهران در بهمن ماه سال 97 افتتاح شد و از فضایی فوق العاده برخوردار است. این رستوران از ساعت 4 عصر تا 4 صبح پذیرای میهمانان گرامی بوده که وجه تمایز آن با دیگر رستوران های هتل است. انواع آش های محلی و ایرانی در فضایی دنج و صمیمی برای میهمانان سرو می شود. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره رستوران های هتل پارسیان اوین تهران هستید، همین حالا کلیک نمایید.

سالن همایش و تالار ها

هتل پارسیان اِوین فضای زیادی از خود را به ایجاد سالن همایش و تالار اختصاص داده تا مهمانان بتوانند به انجام مراسمات و همایش های خود در این هتل بپردازند. این سالن ها و تالار ها شامل سالن کوه نور، اتاق جلسات و سالن کارون می باشد. در ادامه با مختصری از آن ها آشنا خواهید شد.

سالن کوه نور: می توان گفت یکی از بزرگترین دلایل رقابت این هتل با هتل های بین المللی، همین سالن چند منظوره کوه نور می باشد که در این هتل ایجاد شده است. این سالن با فضایی حدود 680 متر مربع در 2 طبقه مجزا ظرفیتی حدود 200 تا 700 نفر را برای برگزاری مراسماتی مانند نامزدی و عروسی  دارا می باشد.

همچنین به دلیل جدا بودن سالن ها از هم در دو طبقه جداگانه امکان برگزاری دو مراسم به صورت هم زمان با ظرفیتی حدود 350 نفر را دارد و هر طبقه آن دارای امکانات مجزا می باشد. لازم به ذکر است طبقه دوم این سالن با ارتفاعی حدود 10 متر یکی از زیبا ترین سالن های بدون ستون در سطح کشور است که جلوه و شکوه بی نظیری را به چشم می کشد. توصیه می کنیم در رزرو سالن کوه نور درنگ نکنید.

اتاق جلسات هتل پارسیان اِوین مکانی را برای افرادی فراهم کرده که نیاز به فضایی مناسب برای انجام جلسات اداری و کاری دارند. این مکان در کنار پذیرش هتل واقع شده و از گنجایش 12 نفری برخوردار می باشد. این مکان تمامی امکانات لازم برای برگزاری جلسات کوچک را تدارک دیده است.

سالن کارون با معماری فوق العاده و منحصر به فرد فضایی زیبا و بی نظیر را برای برگزاری مراسمات شما ایجاد کرده است. سقف مواج آن نمادی از رود کارون و دیواره های سالن نمادی از ساحل کارون است که با رنگ های ایرانی اصیل همچون فیروزه ای و ستون های شیشه ای بزرگ تزئین شده اند. همین نیز دلیل نام گذاری این سالن می باشد. این سالن بهترین انتخاب برای ضیافت های خانوادگی است.

موقعیت مکانی هتل پارسیان اوین تهران و مکان های در دسترس

اگر به دنبال یک اقامت آرام و لوکس در سفر خود هستید ما هتل پارسیان اِوین تهران را به شما معرفی می کنیم. زیرا به دلیل موقعیت مکانی عالی و قرار گیری در خوش آب و هوا ترین منطقه تهران فضایی فوق العاده را برای مهمانان عزیز فراهم کرده است. این هتل تهران در فاصله کمی از محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران و مجموعه ورزشی انقلاب قرار دارد.

همچنین هتل ذکر شده دسترسی خوبی به مکان هایی مانند خیابان ولیعصر تهران، کاخ موزه سبز، خیابان تجریش، خیابان مطهری، بوستان، فرحزاد، درکه و ... نیز دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره این هتل تهران می توانید به سایت پرشین هتل مراجعه نمایید و از تخفیف های ویژه برای رزرو این هتل تهران و دیگر هتل های شهر مانند هتل هویزه (کوثر) تهران و هتل آساره تهران استفاده نمایید.

هتل اوین تهران آیا در طرح ترافیک قرار دارد؟

بله، هتل اوین تهران نیز خارج از طرح ترافیک قرار دارد و افرا مکی توانند با خودروی شخصی راهی این هتل در شهر تهران شوند

آدرس هتل پارسیان اوین تهران کجاست؟

آدرس هتل در تقاطع بزرگراه چمران و اوین می باشد که همین امر سبب شده تا در طرح ترافیک نباشد

قیمت هر شب اقامت در هتل اوین تهران چقدر است؟

هزینه هر شب اقامت در هتل پارسیان اوین تهران از شبی 400 هزار تومان شروع شده و بسته به نوع اتاق تا شبی 1 میلیون تومان ادامه می یابد

چه مکان هایی به هتل پارسیان اوین تهران نزدیک هستند؟

دسترسی به نمایشگاه بین المللی، کاخ موزه سعد آباد، کاخ گلستان، خیابان ولی عصر و ... از ویژگی های موقعیت مکانی هتل اوین تهران می باشند.

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 3از 5
آرامش محیط 3از 5
کیفیت غذا 3از 5
موقعیت 4از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز موقعیت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

3.4 از 5 خدمات هتل خوب بود

تمیری اتاق ها خوب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.