هتل پرشین پلازا تهران

3.9 از 5
خوب 2 نظر

رزرو اتاق

ظرفیت هتل پرشین پلازا تهران در تاریخ انتخابی شما تکمیل می باشد با کلیک بروی لینک زیر لیست دیگر هتل های تهران را مشاهده کنید.

لیست هتل های تهران
اتاق یک تخته
اقامت با صبحانه
1 نفر
جزییات قیمت
5,668,000 30%
قیمت 1 شب 3,992,000 تومان
اتاق دو تخته
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
6,758,000 31%
قیمت 1 شب 4,692,000 تومان
دوتخته دبل بالکن دار
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
8,126,000 39%
قیمت 1 شب 4,992,000 تومان
اتاق دو تخته ویژه
اقامت با صبحانه
2 نفر
جزییات قیمت
9,493,000 45%
قیمت 1 شب 5,292,000 تومان
اتاق سه تخته
اقامت با صبحانه
3 نفر
جزییات قیمت
8,284,000 29%
قیمت 1 شب 5,892,000 تومان

امکانات و ویژگی ها

اینترنت در اتاق
صندوق امانات
سرویس فرنگی
سرویس ایرانی
رستوران
کافی شاپ
پارکینگ در هتل
اینترنت در لابی
مناسب معلولین
سالن همایش
نمازخانه
فروشگاه
مشاهده همه امکانات

فاصله هتل تا مکان های مهم

آدرس هتل : سهروردی شمالی، چهارراه کیهان، خیابان میرزایی زینالی شرقی، پلاک ۴۲
خیابان ولیعصر
13 دقیقه
87 دقیقه
7284 متر
تله کابین توچال
52 دقیقه
261 دقیقه
21723 متر
کاخ سعدآباد
20 دقیقه
190 دقیقه
15836 متر
دربند
23 دقیقه
211 دقیقه
17589 متر
درکه
19 دقیقه
185 دقیقه
15388 متر
مشاهده هتل روی نقشه

هتل های مشابه

معرفی هتل

هتل پرشین پلازا تهران یکی از لوکس ترین هتل‌های تهران است که در منطقه ای به نام عباس آباد قرار دارد. اما آدرس هتل 5 ستاره پرشین پلازا تهران به این شرح است : تهران، منطقه ۷، سهروردی شمالی، پایین تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک 42 موقعیت مکانی دقیق این هتل است.

اتاق های هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا تهران دارای 96 اتاق می باشد که در 16 طبقه پراکنده شده اند. هرکدام از اتاق‌ های هتل، دیزاینی متفاوت داشته و برخی از آن‌ها مانند سوئیت هانی مون که برای زوج‌ های جوان است گل آرایی می شود. اتاق‌ های سینگل، دبل، تریپل، سوئیت‌ های 2 خوابه و کانکت فَمیلی از جمله اتاق‌ های این هتل تهران هستند.

هتل 5 ستاره پرشین پلازا تهران داخل اتاق‌ های خود را به امکاناتی نظیر: سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سشوار در حمام به همراه لوازم بهداشتی و ... مجهز کرده است. با اقامت در این اتاق‌ ها، مسلماً آسایش و راحتی مطلوبی را تجربه خواهید کرد.

در طراحی اتاق های هتل هارمونی رنگ ها به خوبی رعایت شده و استفاده بیشتر از رنگ طلایی و سفید؛ موجبات آسایش خاطر میهمانان را فراهم کند. ضمن این که این نوع رنگ ها همیشه معنای مجلل بودن و خاص بودن را می دهند. چشم انداز بیشتر اتاق های هتل نیز رو به خیابان می باشد.

امکانات هتل پرشین پلازا تهران

امکاناتی که در این هتل 5 ستاره تعبیه شده، به خوبی بیانگر سطح بین المللی هتل است. در این هتل امکانات و خدماتی در خور شان طراحی شده که در عنوان های ذیل خواهید خواند.

مجموعه آبی و ورزشی

این هتل تهران مجموعه آبی خود را که شامل: استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ می باشد به زودی افتتاح خواهد کرد. سالن تناسب انام هتل نیز با پیشرفته ترین دستگاه های بدنسازی هم در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

تالارها و سالن همایش

تالار هتل مجلل پرشین پلازا یکی از امکانات این هتل تهران است که یکی از سالن‌ های مجلل و زیبای شهر تهران هم به شمار می رود. در این تالار میز و صندلی‌های سلطنتی، گل های طبیعی، اتاق عقدی خاص و ... موجود می باشد. شماره تلفن هتل بزرگ پرشین پلازا جهت رزرو تالار برای مراسم های شما آماده پاسخگویی می باشد.

رستوران های هتل

رستوران این هتل تهران، شاندیز نام دارد که طراحی سنتی و مدرن را با هم تلفیق کرده تا مکانی آرام و خاص را برای میهمانان این هتل به وجود بیاورد. در این رستوران متنوع ترین غذاهای سنتی، ایرانی و فرنگی به صورت منو بوفه سلف سرویس همراه با کیفیتی عالی ارائه می شود.

در این هتل رستوران دیگری به نام کافه رستوران پرشین پلازا وجود دارد که علاوه بر سرو غذاهای مختلف، نوشیدنی ‌هایی خوش طعم و گوارا را نیز عرضه می کند. مطمئناً سرو یک فنجان موکا یا یک لیوان موهیتو خنک، می تواند لحظه‌ های آرام بخشی را به شما هدیه دهد.

دیگر امکانات و خدمات

در لابی هتل امکانات خوبی همچون: نمازخانه، تلویزیون LED، مبلمان‌های لوکس و راحتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... مهیا شده تا میهمانان در بدو ورود مشغول استراحت شوند. کارکنان این هتل تهران به زبان ‌های انگلیسی، ترکی، فرانسوی و ... مسلط هستند. از دیگر خدمات هتل می توان به: لاندری، روم سرویس، بلمن، اتاق چمدان، خدمات جانبازان و معلولین به همراه رمپ و ... اشاره کرد.

متاسفانه این هتل در حال حاضر فاقد مجموعه آبی می باشد که میهمانان می توانند به پارک های آبی شهر تهران مراجعه نمایند. یا این که هتل ویستریا تهران و هتل بین المللی لاله تهران را برای اقامت انتخاب کنند که از مجموعه آبی برخوردار هستند.

آیا هتل پرشین پلازا تهران در طرح ترافیک قرار دارد؟

با این که هتل پرشین پلازا تهران در طرح ترافیک قرار ندارد، اما در طرح آلودگی هوا واقع شده است، بهتر است برای سفر به تهران از قبل، رزرو هتل همراه با قطار یا هواپیما را انجام دهید

هتل پرشین پلازا تهران به چه اماکن اداری نزدیک است؟

از جمله مکان های نزدیک به این هتل تهران می توان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد. البته دسترسی آسان به اتوبوس هم از دیگر ویژگی های این هتل تهران است

قیمت هر شب اقامت در هتل 5 ستاره پرشین پلازا چقدر است؟

هزینه هر شب اقامت در این هتل از شبی 300 هزار تومان تا 1 میلیون تومان می باشد که هزینه اتاق ها در ایام مختلف تغییر خواهد کرد

آدرس هتل پرشین پلازا تهران کجاست؟

آدرس این هتل تهران در خیابان سهروردی، جهارراه کیهان،خیبان میرزایی زینالی شرقی،پلاک 42 می باشد

ادامه مطلب

نظرات

نظافت 4از 5
آرامش محیط 4از 5
کیفیت غذا 4.5از 5
موقعیت 3از 5
ارزش خرید 4از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.9 از 5
خوب 2 نظر

بیشترین امتیاز کیفیت غذا

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

4.6 از 5 خدمات هتل عالی بود

به خاطر موقعیت شغلی زیاد به تهران سفر میکنم در سال های گذشته و سال ۱۴۰۰ زیاد از هتل پرشین پلازا استفاده کردم و خیلی راضی بودم . نسبت به هتل اسپیناس و هتل های دیگه ی تهران از همه نظر عالی و بهتر هستید . هم کیفیت اتاق ها هم نحوه برخورد پرسنل و محیط رستوران ( البته از وقتی روف گاردن شده ) و هم از نظر مالی

3.2 از 5 خدمات هتل خوب بود

هتل از لحاظ کیفیتی مناسب بود

مشاهده بیشتر نظرات
امکانات اتاق ها نقشه نظرات
021-43000020

پرشین هتل در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.